Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

μπιτσιζ χου λαβ ιτ αρ μοστ προμπαμπλι πλαστικ μπιτσιζ..

γιου ντιζερβ σαμθινγκ μορ..

Το σαμθινγκ μορ όμως δεν θα ενδιαφέρεται για το αμάξι αρα εισαι οφτοπικ :p

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

γιατι ρε παστελ, πολυ καλο το dsg με playstation αλλαγες, μηπως το λες υπο το πρισμα της περαιτερω βελτιωσης κ max ροπης του dsg? αν ναι οκ, αλλα δεν αφορα τα μαμα

ναι... ακριβως, δεν νομιζω οτι ο Τσακονιδης θα μεινει εκει στα μαμα, κανεις σχεδον δεν εχει μεινει με TFSI στα μαμα...

Δευτερον οι αλλαγες ειναι playstation αλλα αλλη αισθηση το manual κιβωτιο....

Επισης ειναι και τα εξοδα μετα απο 2-3 χρονια, μπορει και λιγοτερο αναλογα τη χρηση.

Ένα κιβώτιο με τόσο μικρή υστέρηση σαν το DSG, πού είναι χειρότερο από το χειροκίνητο;

Εγώ πλέον έχοντας οδηγήσει και αυτόματο (και μάλιστα σε BMW του 2005, που δεν είναι καν διπλού συμπλέκτη), αποφάσισα ότι απλά δεν πρόκειται να ξαναπάρω αμάξι με χειροκίνητο.

ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..

ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3

Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.

Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg.

Έβρεχε έβρεχε στα νοτια προάστια, το είχε κάνει τζάμι από έξω ταμάξι,

ο ελληνάρας λεω αυτά ειναι, ούτε πλύσιμο χρειάστηκα ούτε τίποτα,

ήρθε χθες αυτο το είδος "βροχής", κ@τοΥ-ρήματος, + χωματος και όλα όσα ήσαντο παρκαρισμένα απέξω τα κανε...

Άντε να ξαναβρέξει τώρα...:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..

ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3

Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.

Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg.

παιδια τι να πω, προσωπικα αυστρια ειχα ενα 530d GT 8ταχυτο κ οτι του πεταγα, το εβαζε.

Τσακο ειμαι πολυ περιεργος να δω πως το βαζεις το εργαλειο :p μα καλα και αναβασεις?

δεν γνωριζω αν εχει ειπωθει αλλου, σαν σημερα εφυγε ο Ayrton Senna.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE]YouTube - Ayrton Senna Top Gear Tribute[/ame]

Πάστελ που το είδες το DSG;

(εκτός και αν μιλάς γενικά)

γερμανια @ cebit :p

οτι κυκλοφορουσε ειχε dsg ακομα και τα ποδηλατα πρεπει να είχανε :p

με γεια κιολας το εργαλείο Τσάκωνα:T:

Ο καραφλας ξεχασε να σημειωσει οτι πριν οδηγουσε μονο παλαιοτερων γεννιων bmw, που ο επιλογεας ειναι ακριβως επανω στο κιβωτιο. Λογικο η μεταβαση στο προσθοκινητο με 1 μετρο ντιζα στον επιλογεα να του φαινεται πιο ασαφες. Τελοσπαντων, αφηστε τον να λεει, μια χαρα ειναι :p

Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.

Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJJrwmCVnio&feature=player_embedded]YouTube - Season 2011 | Wheelies | Meddes[/ame]

αφιερωμενο στοn Wizzard

:p

Σε ανάβαση πάντως σε φουρκέτες στην έξοδο σε sport mode σε βγάζει με μία ταχύτητα πάνω στο dsg7, αλλά και πάλι παίζει με manual και είσαι μια χαρά. Τώρα αν κάποιος γουστάρει χειροκίνητες αλλαγές πάσο. Το DSG6 έχει αρκετά περιθώρια πάντως σε ροπή. Εγώ χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω πάντως.

Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.

Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...

Μήπως ήταν 2λιτρο Α3; Γιατί στο S3 δε βάζουν DSG.

Δε βαζουν; Προχθες πηγα βολτα με ενα :p. Στα Audi λεγεται S-Tronic.

Sent from my iPad using Tapatalk

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.