Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο γρηγορο σε επαρχιακο στροφιλικι απο ενα στημενο τετρακινητο (ΕVO)

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω :) Γενικεύεις μια κατάσταση που ο ίδιος παρακάτω, λες ότι εξαρτάται από την πρόσφυση. Αν μιλάς για σκονισμένο δρόμο και άσφαλτο γυαλί, ναι. Αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Βρες όποιον οδηγό ΕVO, Impreza, Exige κλπ θέλεις, και πες του να πάει κόντρα με το Σμπρίνη στη διαδρομή του Άη Γιάννη (Εύβοια). Θα τον χάσει στις πρώτες 5 στροφές...

Αν συγκρίνεις μια top μηχανή με ένα top αυτοκίνητο πίστας (κάτι σε formula δηλαδή), τότε μπορείς να κάνεις συγκρίσεις. Άλλο αν το ένα κάνει 30.000 και το άλλο 300.000.

Σωστά, αλλά η μόνη σχέση που έχει η Formula με το αμάξι είναι ότι πατάνε σε 4 τροχούς. Αντίθετα μια μηχανή MotoGP μπορεί με φώτα και καθρέπτες να κυκλοφορήσει στην πόλη. Όσον αφορά στα "κανονικά" αμάξια των 150.000+, έχουν γίνει κατά καιρούς δοκιμές από περιοδικά και εκπομπές και σπάνια καταφέρνουν να περάσουν μπροστά. Αν δε, βάλουμε στη σύγκριση και τον γνωστό Ghost Rider, που καβαλάει "νόμιμο" μηχανάκι, τα πράγματα αλλάζουν άρδην. 499ΒΗΡ σε 200 κιλά μηχανή.... :...:

Την απόλυτη υπεροχή σε χρόνους βέβαια έχει η F1. Αλλά δεν είναι αμάξι.

Edit: Για να μην παρεξηγούμαι, είμαι fan της ταχύτητας και της γρήγορης οδήγησης είτε με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή, είτε με σκάφος, ποδήλατο, αεροπλάνο, πατίνι, κλπ. και φυσικά δεν υποστηρίζω "το αμάξι είναι καλύτερο ή η μηχανή", είναι διαφορετικά και το καθένα είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αν και πείθομαι από τον wizard σε γενικές γραμμές...το evo, impreza κλπ που αναφέρεις είναι αργά αυτοκίνητα:p. Τι θέλω να πώ? Αν συγκρίνεις superbikes normal παραγωγής (όχι 1000 κομμάτια) με κάτι, πρέπει να έιναι του ιδίου επιπέδου, supercar δλδ...πχ ένα nissan gt-r ή κάτι που να πλησιάζει 3kg/hp αλλιώς λογικό είναι να χάνει από την μηχανή εκτός οταν συνομοτεί το σύμπαν ενάντια της μηχανής.

Αν γίνει σύγκριση με τέτοιους όρους πιστεύω το αυτοκίνητο θα νικάει σε κάποιες περιπτώσεις.

(μου θύμισες τώρα το dream project μου, να βάλω ένα κινητήρα από το s2000 στο μχ5 και τούρμπισμα να νιώσω 2kg/hp FFFFFFFUUUUUU:p)

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

πχ ένα nissan gt-r

Ούτε καν με 1000άρι...: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5xtTMWd1HE0]YouTube - R33 Skyline GTR vs GSXR 750[/ame]

Και δες εδώ άλλη μία: [ame]

[/ame]

Βέβαια όπως γράφει κι από κάτω ένας, τα επίπεδα των οδηγών παίζουν ρόλο και μια ιδανική σύγκριση θα είχε οδηγούς που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα.

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Το R33 πού έβαλες είναι 280 άλογα μαμα με τον RB26DETT (παιζει αν είναι και US-Spec να είναι και με τον RB25DET, στα 256 άλογα)

Δες πως αλλάζει το σκηνικό με το GTR.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xXnSCaky_PU]YouTube - GSX-R1100 vs GTR GT-R vs. GSXR 1000[/ame]

(Πιο "εντιμη" μάχη οταν συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, να ανοίγεις ρεπρίζ)

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

αυτο που λεει ο γουιζαρδ ειναι,οι μηχανες "χανουν" σε στροφες και φρενα ΑΛΛΑ επιταχυνουν τοσο νωρις και τοσο πολυ πριν και μετα την στροφη που σβηνουν το πλεονεκτημα των αυτοκινητων.

Προσωπικα ωστοσο νομιζω οτι ειναι απολυτως αδικο να συγκρινει κανεις με μηχανη οποιοδηποτε αυτοκινητο μεχρι 300.000 ευρω ΕΚΤΟΣ λεω ΕΚΤΟΣ αν προκειται για αυτο το αυτοκινητο που πιστευω οποιαδηποτε καθημερινη μηχανη θα δυσκολευτει πολυ (και μην ακουσω για κοστος,παιζει κατω απο 40χιλιαρικα)>

Radical SR3 Turbo lap times and specs - FastestLaps.com

η με λιγα παραπανω αυτο

ariel atom v8 - Αναζήτηση Google

μην ακουσω φλωριες οτι δεν κανει για καθημερινο και τετοια.Χωραει μια μπιατς ,τα βυζια της τα στρινγκακια της και μια δικογραφια.Ο τσακωνας δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Το R33 πού έβαλες είναι 280 άλογα μαμα με τον RB26DETT (παιζει αν είναι και US-Spec να είναι και με τον RB25DET, στα 256 άλογα)

Μόνο εγώ είδα στο 0:30 ότι το συγκεκριμένο ήταν 853 άλογα στο στρόφαλο;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δες πως αλλάζει το σκηνικό με το GTR.

Εγώ ξέρεις τι είδα; 2 μηχανές να πάνε βόλτα και να τραβάνε video το GTR... Όταν ο τύπος κοιτάει γύρω γύρω, για να πιάσει η κάμερα στο κράνος του το GTR, τότε δε φαίνεται να έχει συγκεντρωθεί στο να τρέξει... Χώρια που στην 1η "κόντρα" του έφυγε για πλάκα...

Επίσης, ο τίτλος είναι λάθος, αφού δεν υπάρχει GSX-R1100 στο video και έχω την εντύπωση ότι κι ο άλλος που ακολουθεί με το μαύρο, είναι σε Honda CBR και όχι Suzuki...

αυτο που λεει ο γουιζαρδ ειναι,οι μηχανες "χανουν" σε στροφες και φρενα ΑΛΛΑ επιταχυνουν τοσο νωρις και τοσο πολυ πριν και μετα την στροφη που σβηνουν το πλεονεκτημα των αυτοκινητων.

Δεν λέω αυτό. Χάνουν ΜΟΝΟ στην είσοδο της στροφής. Και ειδικά στα φρένα, θα γελάσεις αν δεις διαφορές στα φρεναρίσματα 200-0, 150-0, 100-0...

Για τα άλλα που λες, δώσε μας χρόνους από γνωστές πίστες για να κάνουμε σύγκριση :)

Edit: Δες κι εδώ πόσο μικρή διαφορά έχουν (χώρια που το Αtom δεν είναι αμάξι, είναι formula) : [ame]http://www.youtube.com/watch?v=y_8m8i6JqOg[/ame]

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=y_8m8i6JqOg]YouTube - Top Gear - 16x01 - Ariel Atom V8 vs BMW S1000RR[/ame]

[ame]

[/ame]

Γι' αυτό η σύγκριση είναι λάθος.

Και αυτοκίνητα υπάρχουν γρήγορα.

Απλά δεν χωράνε 4 και βαλίτσες.

Ούτε οι street μηχανές είναι υπόδειγμα πρακτικότητας, ακόμη και για την κατηγορία της μηχανής.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Σας πατάω όλους με το αμάξι μου (που μόλις το πήρα από το συνεργείο)

Πλάκα κάνω, ε!

Όλα καλά, δουλεύει ρολόι, :dance3: σύσταση του μηχανικού να το βγάλω εθνική να το ξεκαπνίσω! Το Σάββατο το πρωί λοιπόν! Θα μετρήσω και σφάλμα οδομέτρου και κοντέρ με το GPS, να ξέρουμε τι κάνουμε.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω :) Γενικεύεις μια κατάσταση που ο ίδιος παρακάτω, λες ότι εξαρτάται από την πρόσφυση. Αν μιλάς για σκονισμένο δρόμο και άσφαλτο γυαλί, ναι. Αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Βρες όποιον οδηγό ΕVO, Impreza, Exige κλπ θέλεις, και πες του να πάει κόντρα με το Σμπρίνη στη διαδρομή του Άη Γιάννη (Εύβοια). Θα τον χάσει στις πρώτες 5 στροφές...

Σωστά, αλλά η μόνη σχέση που έχει η Formula με το αμάξι είναι ότι πατάνε σε 4 τροχούς. Αντίθετα μια μηχανή MotoGP μπορεί με φώτα και καθρέπτες να κυκλοφορήσει στην πόλη. Όσον αφορά στα "κανονικά" αμάξια των 150.000+, έχουν γίνει κατά καιρούς δοκιμές από περιοδικά και εκπομπές και σπάνια καταφέρνουν να περάσουν μπροστά. Αν δε, βάλουμε στη σύγκριση και τον γνωστό Ghost Rider, που καβαλάει "νόμιμο" μηχανάκι, τα πράγματα αλλάζουν άρδην. 499ΒΗΡ σε 200 κιλά μηχανή.... :...:

Την απόλυτη υπεροχή σε χρόνους βέβαια έχει η F1. Αλλά δεν είναι αμάξι.

Edit: Για να μην παρεξηγούμαι, είμαι fan της ταχύτητας και της γρήγορης οδήγησης είτε με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή, είτε με σκάφος, ποδήλατο, αεροπλάνο, πατίνι, κλπ. και φυσικά δεν υποστηρίζω "το αμάξι είναι καλύτερο ή η μηχανή", είναι διαφορετικά και το καθένα είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς.

Βεβαιως και σου επιτρεπω να εχεις την δικη σου γνωμη.

Δεν ξερω τον Σμπρινη, με τι μηχανακι τρεχει?

Στον Αη Γιαννη δεν εχω παει, αλλα εδω εχουμε το πηλιο...μπολικες διαδρομες και πολυ καλα εργαλεια διαθεσιμα.

Εγω μ'ενα tuono και φιλος μου με crf 450 motard να προσπαθουμε να πιασουμε ενα EVO MR... δυσκολο εως ακατορθωτο, σε καθε εισοδο μας ετρωγε στα φρενα.

Απ'ότι προσεξες δεν μιλαω για ευθεια, αλλα μονο για στροφιλικι, για ευνοητους λογους.

Επισης πιστευω οτι η αξια του αυτοκινητου δεν εχει καμμια σχεση με τις επιδοσεις του.. Ενα στημενο time attack των 100κ μπορει να διαλυσει οποιοδηποτε dreamcar.Απο τη αλλη, με 20κ παιρνεις την rsv4 factory aprc και εχεις το πιο γρηγορο μηχανακι παραγωγης στην πιστα...για να μην μιλησω για τις δυνατητες του daytona R, η το στησιμο μιας 1198 R ή μιας desmosedicci...

Πιστευω οτι και τα δυο εχουν την ομορφια τους, απλα η μηχανη λογω της μηδενικης παθητικης ασφαλειας απαιτει καποιες ειδικες ικανοτητες...κοινως δεν ειναι για ολους.

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά, δουλεύει ρολόι, :dance3: σύσταση του μηχανικού να το βγάλω εθνική να το ξεκαπνίσω! Το Σάββατο το πρωί λοιπόν!

Θέλω να ακουστεί ως εδώ ο εξακύλινδρος :inlove: (or didn't happen :p)

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο καλοτάξιδο... Ξέρω πολύ καλά το συναίσθημα. Μια συμβουλή μονο αν δεν το έχεις ήδη κάνει:

Καινούρια μπουζάκια γιατι απο το υπερπλούσιο τα αλλα θα έχουν φάει ταλαιπωρία... ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πινακιδες μπορει να βγαζει αλλα δεν εχει εξοπλισμο πορτες ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα κλπ κλπ ολα θυσιασμενα στον βωμο των επιδοσεων . Ασε που παιζει να τρως και πιο πολυ αερα απο οτι με ενα σκουτερακι μπεβερλυ : p .

τεσπα . δευτερα ,

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=v922aYoFcyY]YouTube - JZA70 - Power FC Pro - Launch Control Abuse - Part 1[/ame]

στην αφσαλτο : P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να ακουστεί ως εδώ ο εξακύλινδρος :inlove: (or didn't happen :p)

Θα βγάλω βιντεάκι με την κόμπακτ Σόνυ του πατέρα, μάλλον αύριο το απόγευμα.

Πέτρο καλοτάξιδο... Ξέρω πολύ καλά το συναίσθημα. Μια συμβουλή μονο αν δεν το έχεις ήδη κάνει:

Καινούρια μπουζάκια γιατι απο το υπερπλούσιο τα αλλα θα έχουν φάει ταλαιπωρία... ;)

Ευχαριστώ πολύ!

Μπουζί άλλαξα πριν 1600 χιλιόμετρα. Μπορεί από βδομάδα να τα βγάλω να τα καθαρίσω. Τα προηγούμενα που είχε πάνω τα θυμάστε, είχα βάλει φωτό πριν κάνα μήνα εδώ.

Το μοτέρ δουλεύει βελούδινα τώρα πια, μια αγριάδα-βραχνάδα που είχε έχει φύγει πια.

Παρατήρησα και το οικονομόμετρο να δείχνει λιγότερο μετά την επισκευή.

Το οικονομόμετρο BMW παίρνει 2 σήματα. Ένα από το διαφορικό για να καταλαβαίνει με πόσες στροφές γυρίζουν τα ημιαξόνια και ένα από τον εγκέφαλο για το πλάτος του παλμού των μπεκ. Έχει ενσωματωμένο ένα τσιπάκι (εναλλάξιμο!) που περιέχει πληροφορίες για τον τύπο του αυτοκινήτου (αυσιαστικά για την περίμετρο των πίσω τροχών και για το ποια μπεκ φοράει και πόσους κυλίνδρους έχει).

Με τη βοήθεια αυτών των πληροφοριών υπολογίζει τα λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Στην δικιά μου περίπτωση ξέρω ότι αυτό το νούμερο είναι πλασματικό επειδή δεν υπάρχει τσιπάκι που να περιέχει πληροφορίες για τα μπεκ του M50TUB25 (Δε φοριόταν στα E30). Επίσης δε γνωρίζω ποιο τσιπ φοράει το κοντέρ μου και αν είναι για 6 ή 4 κύλινδρο, για 1800κ.εκ. ή 2500κ.εκ.

Τουλάχιστον θα είναι ένα ενδεικτικό νούμερο. Στο μέλλον που θα βγάλω τον πίνακα οργάνων για καθαρισμό και αναγνώριση, θα μάθω και ίσως να το αλλάξω με ένα από 2500cc/6cyl.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

η formula δεν βγάζει πινακίδες αλλα το Atom βγάζει

Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... :hm:

Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.