unstoppable Απρίλιος 29, 2011 #4401 Απρίλιος 29, 2011 ........Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι......Δεν πήρες DSG ε?
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4402 Απρίλιος 29, 2011 Και στη BMW έχει διαφορά η πλεξούδα κινητήρα auto-manual. Του auto έχει δίπλα από τη φίσα του εγκεφάλου, άλλη μια που μπαίνει extra εγκέφαλος για το κιβώτιο. Ο κανονικός εγκέφαλος είναι ίδιος και στις 2 εκδόσεις.Τώρα το άλλο σκέλος δεν πολυπιστεύω ότι ενοχλεί, ότι δηλαδή ο εγκέφαλος θα ψάχνει για αυτόματο κιβώτιο και δε θα το βρίσκει.
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4403 Απρίλιος 29, 2011 Ο εγκεφαλος σιγουρα ειναι διαφορετικος (βασικα @@δια διαοφρετικος ειναι, ενα διαφορετικο flash εχει, σαν hardware ειναι ολοιδιος), αλλα το pinout ειναι το ιδιο (bosch 55 pin). Εβγαλα τα ματια μου να διαβαζω το wiring diagram και απ οτι μπορω να καταλαβω ειναι ακριβως τα ιδια πραγματα, μονο που η πλεξουδα του αυτοματου εχει μερικα καλωδια παραπανω που πανε στον εγκεφαλο του κιβωτιου, και τιποτε απ αυτα δεν ειναι αμφιδρομο. Εχουμε και λεμε, TPS, RPM, μια παπαντζα για το fuel consumption και, το μονο που επηρεαζει τον εγκεφαλο, εντολη για ignition retard (το οποιο προφανως δεν ειναι λειτουργεια "σε αναμονη", θελει το καταλληλο φλασαρισμα). Τιποτε απ'ολα αυτα δεν δικαιολογει να αλλαξει η λειτουργεια του εγκεφαλου ωστς να "κανει σκαν" για αυτοματο κιβωτιο. Παθητικο εξαρτημα ειναι η πλεξουδα... Φυσικα αυτα με ενα ψαξιμο που εκανα τωρα, φανταζομαι ο 2cpu (πρωην εργαζομενος στην bmw αν θυμαμαι καλα) ισως ξερει κατι παραπανω απο μενα, οποτε αν κανω λαθος μπορει να με διορθωσει.Και μιας και λεμε για πλεξουδες, μολις τσιμπησα μια για το 2.5ρι με... 15£.... Δεν με χαλασε καθολου, καθως τωρα εχω την επιλογη να τον τρεξω και με μαμα διαχειριση, αν θελω να κανω περικοπες στο budget, αλλα και με αγραφο να το τρεξω, εχω τεραστιο κομματι της πλεξουδας ετοιμο. Με 15£ δεν επερνα ουτε 2 βυσματα...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4404 Απρίλιος 29, 2011 Συμφωνώ μαζί σου, ίδιος είναι, έχει και ίδιο part number στο realOEM.com Μπράβο και ευχαριστώ για την υπομονή σου να ψάξεις τα σχέδια κτλ. Μα καλά και εσύ ολόκληρη πλεξούδα με 15 ευρώ;
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4405 Απρίλιος 29, 2011 Τιποτα βρε, αν τα χρειαστεις ποτε, πες μου να στα στειλω. Αν ειναι κwλοφαρδος ο ανθρωπος...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4406 Απρίλιος 29, 2011 Δεν ξέρω αν είναι ίδια με αυτά που έχω, όταν πάρω το αυτοκίνητο πίσω και συναντηθούμε, θα δούμε.Τελικά έχω καταλάβει ότι ο άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει απ' όλα, ειδικά όταν συναναστρέφεται με μάστορες και τεχνίτες παντώς είδους. Ειδικά εγώ, δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πάω κάτι για επισκευή, θα το αφήσω και θα εμπιστευτώ το μάστορα 100%. Θέλω να γνωρίζω τι γίνεται. Φυσικά προτιμώ να φτιάχνω τα πράματα μόνος μου, όταν είναι δυνατό.Σήμερα έψαξα και βρήκα ότι στο μοτέρ μου μπορώ να έχω τον κόφτη στις 7000 χωρίς πρόβλημα, οπότε τί κάνουμε; Αγοράζω κενό τσιπάκι και το φλασάρουμε με το πρόγραμμα; Διαβάζουμε το δικό μου "μαμά" και του αλλάζουμε μόνο κόφτη; Αγοράζω aftermarket έτοιμο τσιπ με πρόγραμμα;
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4407 Απρίλιος 29, 2011 Και γω της ιδιας φιλοσοφιας ειμαι, και γενικως δεν μου αρεσει να βαζουν αλλοι χερι στο αυτοκινητο μου. Ειχα την τυχη ομως να βρω προσφατα συνεργειο, με τους οποιους πλεον εχουμε γινει και φιλοι, στους οποιους μπορω να τους το αφησω και να φυγω και ξερω οτι θα το κανουν οπως θα το εκανα και γω, εξαιρετικοι.Οσο για το προγραμμα, ολα οσα ειπες γινονται. Απ' οτι βλεπω, υπαρχουν παμφτηνα chipακια στο ebay, αλλα προσωπικα δεν θα τα βαζα πανω χωρις να ξερω πως ειναι γραμμενοι οι χαρτες τους. Αν παρεις, μπορουμε να τα συγκρινουμε και με το μαμα και βλεπουμε. Αν παλι δεν θελεις να μπλεξεις, το να κανουμε μια κοπια το μαμα προγραμμα σε αλλο chip με λιγο ανεβασμενο κοφτη ειναι δουλεια 5 λεπτων. Οτι θελεις, πες μου.
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4408 Απρίλιος 29, 2011 2 δρόμους βλέπω:1. Κόπια το μαμά σε άλλο τσιπάκι με λίγο ανεβασμένο κόφτη.2. Κάποια λύση που μέχρι τα 3/4 της πεταλούδας να δίνει εξεφτελιστική οικονομία, αλλά στο υπόλοιπο φάσμα αρκετά γενναιόδωρο μείγμα (και άντε και 5-10 αλογάκια μετά τις 6000 στρ/λ.).Και να σε ρωτήσω, αν το μαμά πρόγραμμα έχει στους χάρτες του μέχρι τις 6500, αν αυξήσουμε τον κόφτη, από ποιούς πίνακες θα διαβάζει δεδομένα (για >6500) για να κάνονίζει μίγμα-προπορεία και ό,τι άλλο κανονίζει τέλοσπάντων;Και το ρωτάω αυτό διότι είναι καίριας σημασίας για την τελική του αυτοκινήτου. Μαμά δίνει μέγιστη ισχύ στις 5800. Με 5η έχω πάει και 6000 και "κάποια" χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι να "σμπρώξω" και λίγο προς τα πάνω την καμπύλη ισχύος σε αυτές τις στροφές. Ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα, να ανακόψω την πτώση της καμπύλης ισχύος μετά τις 5800, να μετατοπίσω αυτή την πτώση προς τις 6200 ή 6500 αν γίνεται.
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4409 Απρίλιος 29, 2011 Εισαι σιγουρος οτι η πτωση ισχυος εκει καθοριζεται απο το προγραμμα και οχι απο την εισαγωγη πχ? (προφιλ εκκεντροφορων η κατι τετοιο) Μπορουμε να το ψαξουμε παντως, λιγο περιθωριο σιγουρα θα εχει.Οσο για το μαμα χαρτη, λογικα ειναι γραμμενος και λιγο παραπανω. Και να μην ειναι, τον συμπληρωνουμε, στην ουσια ενα πεδιο ακομα για wot θα ναι.Μολις γυρισω παντως θα ψαξω μπας και βρω κανεα tuned rom στο net, φαινεται αρκετα διαδεδομενο οποτε ισως βρω κατι.Sent from my LG-P500 using Tapatalk
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4410 Απρίλιος 29, 2011 Να σαι καλά!Τα άλλα που ρωτάς δεν τα γνωρίζω.Η πολλάπλή εισαγωγής από ότι έχω καταλάβει είναι ικανοποιητική. Εκκεντροφόρους δεν σκέφτομαι να αλλάξω (λένε από S50 ότι βάζουν)
fotme Απρίλιος 29, 2011 #4411 Απρίλιος 29, 2011 μεγεια ρε Τσακωνα, καλοβολτο ναναι. για το κιβωτιον τι εννοεις αισθηση, το βλεπεις να τζογαρει, να εχει μακρια διαδρομη, να μην κουμπωνει ευκολα, τι?
Tsakonas Απρίλιος 29, 2011 #4412 Απρίλιος 29, 2011 χειροκινητο πηρα.Πολυ χαλαρο ρε παιδι μου..Πολυ ικανοποιημενος απο την στριφτεροτητα του.Πολυ πιο ψυχραιμο απο μενα.Οσο για την ευθεια...Εχω φαει το τρολλαρισμα της αρκουδας.Ελαχιστο πατημα κανω,μετα ΙΤ GETS SCARY.Βολευει παντως το γρηγορο,οπου πεφτεις σε μακακα ειναι θεμα δευτερολεπτων να απομακρυνθεις.Κ μια κ ειπα για μακακα...ολο χαρα στην εθνικη,αναβω φλας δεξια και με περνα ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ενα ζωο με Σ2000 με +40...
fotme Απρίλιος 30, 2011 #4413 Απρίλιος 30, 2011 δεν μας απαντας ομως ρε ματια για την αισθηση κ θελουμε να βοηθησουμε..τεσπα αν το βλεπεις να μην κουμπωνει γλυκα, δοκιμασε να αλλαξεις βαλβολινες με syncromax.αν το βλεπεις μακρυ, βαλε ενα quick shift (αν υπαρχει για σοροκο-αγαπημενο bar).
Tsakonas Απρίλιος 30, 2011 #4414 Απρίλιος 30, 2011 Uploaded with ImageShack.us εδω βλεπουμε την ειδικη υποδοχη για δυο (2) μπιτσιζ.Συμβατη με τακουνια >12ποντων αλλα και στηθη >3 εδω η υποδοχη για τον τσακωνα ImageShack® - Online Photo and Video Hosting εδω η μουρη οπως την βλεπεις αν ψαχνεις για μαμουνια ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Dant3 Απρίλιος 30, 2011 #4415 Απρίλιος 30, 2011 θα μας βγαλει το λαδι μεχρι να ανεβασει φωτο της προκοπης
fotme Απρίλιος 30, 2011 #4416 Απρίλιος 30, 2011 ωραιες οι προυποθεσεις σου Τσακωνα, αλλα σκληρες, >3? >12?, ουτε καν ισο? Σε βλεπω το navi να παιζει τσοδα και εσυ να παιζεις με το quick shift. (edit>επειδη το βλεπω παγωμενο, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι κανω πλακα )
Tsakonas Απρίλιος 30, 2011 #4417 Απρίλιος 30, 2011 Φρενα απιστευτα.Τιμονι υπεροχο σε αισθηση.Κιβωτιο συνεχιζει να προκαλει την περιφρονηση μουΠρωι με ζεστη πολυ πεσμενο.Πραγματικα scary ηταν μονο σε ψοφοκρυο ορεινης περιοχης.Πολυ μικρη καταναλωση για αυτο που προσφερει.Μπιτσιζ λαβ ιτ.Ωραια γκατζετακια => ξενον που στριβουν/αυτοματος αντιθαμβωτικος καθρεφτης/αυτοματα φωτα (αναβουν μονα τους σε τουνελ/σκοταδι κλπ)/αισθητηρας βροχης (ανοιγει υαλοκαθαριστηρες αν αισθανθει βροχη,βεβαια εχει λιγο λαγκ μεχρι να πεσει καμμια σταγονα πανω στον αισθητηρα)
Lakisss Απρίλιος 30, 2011 #4418 Απρίλιος 30, 2011 Το ηλεκτρονικό γκάζι του Group Vag είναι λίγο fail πάντως.Εγώ έβαλα Sprint Booster και είδα διαφορά, δοκίμασέ το. SprintBooster by BoulekosDynamic
fotme Μάϊος 1, 2011 #4419 Μάϊος 1, 2011 μπιτσιζ χου λαβ ιτ αρ μοστ προμπαμπλι πλαστικ μπιτσιζ..γιου ντιζερβ σαμθινγκ μορ..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.