Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γενικά πωνάρουν οι μηχανές τα αμαξάκια...αλλά παίζει σημαντικό ρόλο η πίστα/δρόμος.

Τις προάλλες ήμουν με το μχ5 τουρμπάκι στην κηφισίας..στο τελευταίο φανάρι πριν την αριστερή κλειστή στροφή που οδηγεί στην ανηφορική ευθεία προς κηφισιά. Ξεκινάω σβέλτα και βλέπω να έρχεται σβέλτα απο πίσω μηχανόβιος...κόβω δεξιά και φτάνουμε στην στροφή..κόβω χίμα μέσα αλλά κάτω από το όριο του αυτοκινήτου και η διαφόρα εξαφανίστηκε. Αν και ήταν πολύ γερμένος δεν μπορώ να γνωρίζω πόσο κοντά στο όριο ήταν, εγώ πάντων ήμουν χαλαρός στο μαζντάκι.

Οπότε σε πολύ κλειστές πίστες υποθέτω οτι οι μηχανές δεν θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα γελοία χαμηλά κιλά/ίππο.

PS1 Δεν ξέρω τη μηχανή ήταν, είμαι άσχετος απο μηχανές:p

PS2 Άδειος δρόμος

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ:αυτη η κομπλα παντως πρεπει να παιζει πολυ.Μες στο ΣΚ μου περασαν επιδεικτικα κ πλαγιασμενοι απο ΔΕΞΙΑ 2-3 ζωα με supersport 3 ποντους απο το δεξι φτερο.

ειναι η ιδια ακριβως ιδια κομπλα που εχουν οι οδηγοι αυτοκινητων ιδιως semi γρηγορων και με το που σε δουν οτι αλλαζεις λωριδα να κανεις προσπεραση σε παιζουν τα φωτα

και κολλανε απο πισω σου .Αβυσσος η ψυχη του οδηγου :p

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε πλευρό και συνέχισε

Αυτο μου το λενε και οι μπιτσιζ.

Κι'άλλος ένας που θέλει να μιάσει του δάσκαλου.

Έγινε επεξεργασία από GEORGIOS
Link to comment
Share on other sites

αυτες που κανονικα θα επρεπε να πλεσιωνουν ενα ροκο ρ σε φοτο που κανονικα θα επρεπε να ειχε να ανεβασει ενα χρηστης του λαμπη που το απεκτησε προσφατα................

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτες που κανονικα θα επρεπε να πλεσιωνουν ενα ροκο ρ σε φοτο που κανονικα θα επρεπε να ειχε να ανεβασει ενα χρηστης του λαμπη που το απεκτησε προσφατα................

Αλλα ολα αυτα θα συμβουν σε ενα φανταστικο κοσμο :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την κομπλα που χουν οι μηχανακηδες να ειναι πιο γρηγοροι παντου και παντα, ποτε δεν την καταλαβα. :p Αφου ειναι, γιατι τρωγονται με τα ρουχα τους? (αν και η συγκριση θυμιζει λιγο βουρτσα με επιταχυντη ηλεκτορνιων, αλλα τεσπα)
"εχε χαρη που στρωνω αλλιως θα σου δειχνα τωρα" :tomato:
Άλλαξε πλευρό και συνέχισε

:slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap::slap:

Πάντως, τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο, συνήθως το αντίθετο μου συμβαίνει. Αυτοί με τα "γΛήγορα" αμάξια μου λένε ότι δε μπορεί να είναι πιό γρήγορο το μηχανάκι μου... :nothing:

Φυσικά, από άγνοια έτσι;

Πρόσφατα είχαμε αυτή τη συζήτηση στο HW-Box και επέμεναν για διάφορα, μέχρι που ανταλλάξαμε χρόνους από πίστες (Σέρρες/Μέγαρα) και τότε για κάποιο περίεργο λόγο έμεινε το thread χωρίς απάντηση για μέρες... :hang3:

Ποιος νοημων ανθρωπος με περισσοτερα απο 2 κιλα στον ιππο υποστηριζει οτι μπορει να ειναι εστω και συγκρισιμος με supersport, ειδικα σε Σερρες/Μεγαρα? (οχι οτι τα 2 ειναι καποιου ειδους οριο, φανταζομαι καταλαβαινεις το πνευμα μου)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αυτες που κανονικα θα επρεπε να πλεσιωνουν ενα ροκο ρ σε φοτο που κανονικα θα επρεπε να ειχε να ανεβασει ενα χρηστης του λαμπη που το απεκτησε προσφατα................

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Link to comment
Share on other sites

Το ξανανεβάζω εδώ γιατί πρόσφατα πρόσεξα ότι μου το είχαν μπλοκάρει ελλάδα με τα μουφοcopyrights τους:fist:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qJl09LuRXdI]YouTube - Mazda MX5 Drifting!!!! @ Greece[/ame]

Κάποια στιγμή στο (μακρύ:p) μέλλον οταν συσσωρεύσω υλικό, θα ποστάρω με το turbακι πάνω:shout:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ποιος νοημων ανθρωπος με περισσοτερα απο 2 κιλα στον ιππο υποστηριζει οτι μπορει να ειναι εστω και συγκρισιμος με supersport, ειδικα σε Σερρες/Μεγαρα? (οχι οτι τα 2 ειναι καποιου ειδους οριο, φανταζομαι καταλαβαινεις το πνευμα μου)

Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα νοημοσύνης. Μάλλον άγνοιας. Εξαιρούνται φυσικά οι ανεγκέφαλοι κάγκουρες που μαμάνε και δέρνουν ακόμα και τσι Φεράρι...

Αυτό που μπερδεύει τους περισσότερους είναι οι στροφές. Νομίζουν ότι οι μοτοσυκλέτες δεν κρατάνε τόσο καλά όσο ένα αμάξι και ειδικά σε κλειστό στροφιλίκι, όπως υποθέτει και παραπάνω ο Shadow Keeper, έχουν μειονέκτημα. Η μοτοσυκλέτα, επειδή γέρνει και στιγμιαία χάνει πρόσφυση, μπαίνει με λιγότερα σε μια στροφή. Αυτό που δε γνωρίζουν επίσης οι περισσότεροι είναι ότι ανοίγει το γκάζι πολύ πιό νωρίς από ένα αμάξι, με αποτέλεσμα στην έξοδο να έχει ήδη μεγαλύτερη ταχύτητα. Στο σύνολο του χρόνου της στροφής όπως καταλαβαίνεις, στη χειρότερη περίπτωση να είναι στα ίσα. Επειδή όμως στις ευθείες δεν υπάρχει σύγκριση, το σύνολο του χρόνου δημιουργεί πελώριες διαφορές.

Πρόσφατα σε σύγκριση χρόνων, έλεγα ότι οι μηχανές γυρνάνε στο 1:20-1:25, με ρεκόρ το 1:19. Και μου απαντάνε οι "άλλοι" ότι τα αμάξια γυρίζουν στο 1:10... Λέω αδύνατον, κλέβουν, δεν υπάρχει τέτοιος χρόνος...

Μετά από λίγο καταλάβαμε ότι εγώ έδινα 1:20 για Σέρρες, ενώ οι άλλοι 1:10 για Μέγαρα... Οι μηχανές στα Μέγαρα γυρνάνε κάτω από 1:00.... 10" στο γύρο σε μια πολύ κοντή και κλειστή πίστα...

Όσον αφορά στο δρόμο, κι εγώ "κουλός" είμαι. Είναι τόσο επικίνδυνη η πόλη για τις μηχανές, που προσωπικά σπάνια θα βάλω 4η. Δεν το θεωρώ κριτήριο. Σε άδειο επαρχιακό δρόμο όμως, και φυσικά μέσα στην πίστα, τα πράγματα αλλάζουν :)

Επίσης, δε σημαίνει ότι κάποιος που έχει μηχανή, ξέρει και να την οδηγεί, έτσι...; Καθημερινά βλέπω "ινδιάνους" με λιωμένο το λάστιχο στο κέντρο και απάτητο στα πλάγια. Αυτοί το παίζουν γρήγοροι κάνοντας πατηλίκια και σούζες, αλλά όταν έρθει η στροφή, κάνουν το σταυρό τους :hm:

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα θέμα είναι και το πόσο εύκολα γυρνάει κάτι.

Π.χ. για μένα που δεν ξέρω να οδηγάω μηχανή ούτε παπί ούτε ποδήλατο καλά καλά, μου φαίνεται αδύνατον να κάνω κάτι τέτοιο.

Αντίθετα με το αυτοκίνητο εύκολα μπορώ να το ισορροπήσω στο όριο, και πιστεύω ότι πιο εύκολα οδηγείς στα όριά του ένα αυτοκίνητο παρά μηχανή ανεξαρτήτως αν ξέρεις να οδηγάς ή όχι. Ακόμη και θείτσα να είσαι, πλέον με το esp αν το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, γράφεις χρόνους που ούτε τους φαντάζεσαι.

Δεν αναφέρομαι τόσο σε συνθήκες πίστας όπου υποθέτω οι οδηγοί είναι όλοι γνώστες, αλλά σε συνθήκες δρόμου, που με το αυτοκίνητο κινείσαι πολύ πιο εύκολα με ταχύτητα.

Για μένα δεν είναι καν συγκρίσιμο το αυτοκίνητο με τη μηχανή, είναι σαν να συγκρίνω τρένο με αεροπλάνο σε ταχύτητα. Στο τρένο έχεις τη σταθερότητα και τη σιγουριά και την ευκολία, ενώ στο άλλο όλα κρέμονται από μία κλωστή.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι το λες αυτό για το αυτοκίνητο, επειδή έχεις περισσότερη εμπειρία με αυτό. Και εγώ έχω μάθει με το αυτοκίνητο, πιστεύω αν μάθαινα με μηχανή να μπορούσα (και ο καθένας) να την πάει πιο γρήγορα από το αυτοκίνητο. Όπως μάθει κανείς

Link to comment
Share on other sites

Για μένα δεν είναι καν συγκρίσιμο το αυτοκίνητο με τη μηχανή, είναι σαν να συγκρίνω τρένο με αεροπλάνο σε ταχύτητα. Στο τρένο έχεις τη σταθερότητα και τη σιγουριά και την ευκολία, ενώ στο άλλο όλα κρέμονται από μία κλωστή.

Δεν μπορείς να το συγκρίνεις εφόσον δεν έχεις οδηγήσει ποτέ σου μηχανή, και όπως λες ούτε καλά καλά ποδήλατο.

Είναι εντελώς διαφορετικό απ' όπως ίσως το φαντάζεσαι. :)

Link to comment
Share on other sites

Ειχα τη τυχη να οδηγησω σε πιστα (σερρες) και μ'ενα μετριο αυτοκινητο (TT Quattro) και με καλα μηχανακια (Κ7 1000, R6, daytona, tuono R), και για να σας προλαβω δηλωνω μηχανοβιος.

Η πιστα ειναι σμιριδοπανο, οταν το λαστιχο ζεσταθει τοτε εκμεταλευεσαι ολο το φαρδος του και το μηχανακι χαραζει σαν διαβητης την τροχια του, περιοριζοντας ενα πχ γλιστρημα του μπροστινου, που εχει πολλες πιθανοτητες να γινει σε δημοσιο δρομο.Επισης, διαφορα υπαρχει και στην φιλοσοφια της μηχανης, δλδ στον αριθμο και την διαταξη των κυλινδρων, σε ποιες στροφες δουλευει, ποσο ακαμπτο ειναι το πλαισιο, τι σεταρισμα εχουν οι αναρτησεις, κλπ.

Στο αυτοκινητο τα πραγματα ειναι λιγο πιο απλα.Ενας παραγοντας παιζει σημαντικο ρολο και δεν ειναι αλλος απο το βαρος.Οσο πιο ελαφρυ, τοσο το καλυτερο.

Στον δημοσιο δρομο το αυτοκινητο παταει στην μεγαλη επιφανεια τεσσαρων ελαστικων, ενω το μηχανακι στην ελαχιστη επιφανεια της κορωνας δυο ελαστικων. Ετσι, αν λαβετε υπ'οψη αυτα, και σκεφτειτε φρεναρισμα και στριψιμο σε γλιστερους δρομους, τοτε ο παραγοντας τριβη ειναι κατασταλτικος,

Σε σχεση με ολα οσα εχω δει και εχω κανει, κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο γρηγορο σε επαρχιακο στροφιλικι απο ενα στημενο τετρακινητο (ΕVO).Ολα εχουν να κανουν τελικα με την προσφυση, και σ'αυτο εμεις οι αναβατες υστερουμε.

Στην πιστα τα πραγματα αλλαζουν, αλλα μην ξεχνατε, μιλαμε μονο για πιστα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα θέμα που θέλει σκέψη είναι οι συγκρίσεις.

Δηλαδή αν συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ με μια μηχανή των 10.000 ευρώ, προφανώς η μηχανή θα είναι πιο γρήγορη.

Αν συγκρίνεις μια top μηχανή με ένα top αυτοκίνητο πίστας (κάτι σε formula δηλαδή), τότε μπορείς να κάνεις συγκρίσεις. Άλλο αν το ένα κάνει 30.000 και το άλλο 300.000.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.