Athens2004 Απρίλιος 26, 2011 #4381 Απρίλιος 26, 2011 tromaktiko: Τα πρώτα λέιζερ αντί για μπουζί στις μηχανές των αυτοκινήτων!
sotiris Απρίλιος 28, 2011 #4382 Απρίλιος 28, 2011 Τι θα γίνει με το CC ρε Σταύρο, σε έχω αφήσει χαλαρό και δεν κάνεις δουλειά . . .
spresv Απρίλιος 28, 2011 #4383 Απρίλιος 28, 2011 Σου πα ρε, μιλα msn να σου πω για το μηχανικο, και παμε και μαζι αν ειναι!
PetrosD Απρίλιος 28, 2011 #4384 Απρίλιος 28, 2011 Ήρθε η πλεξούδα σήμερα. Την πάω αύριο να μου τη φορέσουν και βλέπουμε. Είναι σε σχεδόν άριστη κατάσταση.
spresv Απρίλιος 28, 2011 #4385 Απρίλιος 28, 2011 Χμμ.... Σημερα πηρα πρεφα οτι το προγραμμα φιλου που φοραω στην 33.... μμμαααλλον δεν εχει κοφτη, γιατι βαρεσα δυο 8ρες γεματες
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4386 Απρίλιος 29, 2011 Σε 33 ξαδέρφου θυμάμαι είχα ξεπεράσει τις 7500. Τί ήχος ο boxer!!
Dolly Απρίλιος 29, 2011 #4387 Απρίλιος 29, 2011 Ηρεμα με τις 8άρες μλκ μην μπει κάνα πιστόνι σε τροχιά καμιά μέρα
Dant3 Απρίλιος 29, 2011 #4388 Απρίλιος 29, 2011 Αλλαξα τακακια στο δισκοφρενο στο παπι και βρισκει στη δισκοπλακα και εκτος οτι ζοριζεται ψηνεις και μπριζολες μετα απο 10λεπτη διαδρομη.εχω κανει εξαερωση,κοιταξα και τα υγρα αλλα τιποτα.καμια ιδεα?
Dolly Απρίλιος 29, 2011 #4389 Απρίλιος 29, 2011 Εχουν πατήσει καλά? γιατί για να βρίσκει το μαμά τακάκι, ή δεν έχει πατήσει καλά, ή η πίεση είναι στον θεό.
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4390 Απρίλιος 29, 2011 Ηρεμα με τις 8άρες μλκ μην μπει κάνα πιστόνι σε τροχιά καμιά μέρα Μπα, πρωτα θα γινει ο στροφαλος πουρες
Dant3 Απρίλιος 29, 2011 #4391 Απρίλιος 29, 2011 Εχουν πατήσει καλά? γιατί για να βρίσκει το μαμά τακάκι, ή δεν έχει πατήσει καλά, ή η πίεση είναι στον θεό.Πιστευω πως ναι εχουν πατησει...δεν εμπαιναν και οπως στο αυτοκινητο(με αναγκασε να βγαλω και ολη την ροδα).θα περιμενω να φαγωθουν λιγο να δω...παιζει να παθει τιποτα η δισκοπλακα η μπα?
Dolly Απρίλιος 29, 2011 #4392 Απρίλιος 29, 2011 Αν ειναι πολυ σκληρά (φάση αγωνιστικά) την φθείρουν παραπανω, αλλά για παπι δεν νομίζω να έχεις θεμα οχι.
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4393 Απρίλιος 29, 2011 Με έκραξε ο μάστορας επειδή του πήγα πάλι από αυτόματο. Μου λέει ότι θα έχω παραπάνω άχρηστα καλώδια και επίσης ότι ενώ δεν επιρρεάζεται η λειτουργία του εγκεφάλου, θα κάνει σκαν για το αυτόματο κιβώτιο και δεν θα το βρίσκει. Εγώ προσωπικά νομίζω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού δεν υπάρχει ο έξτρα εγκέφαλος για το αυτόματο και όλα θα πάνε κάλα.
Tsakonas Απρίλιος 29, 2011 #4394 Απρίλιος 29, 2011 Μολις γυρισαμε απο τα πρωτα μας 70 χιλιομετρα.Ωραιο αμαξακι.Απιστευτη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης.Κατεβηκα σε μια στιγμη ενω ηταν αναμμενο και δεν το πιστευα οτι η εξατμιση ακουγεται ετσι."Εγω κανω ετσι??""Ο γιες.Μεσα πρεπει να δεις στροφομετρο για να καταλαβεις οτι ειναι αναμμενο...Εξω ακουγεται ενα πωρωτικο πρα-πρα-πρα..Φυσικα ακομη και απο μεσα,αν δωσεις μιση γκαζια μεχρι 4Κ ακουγεται υπεροχος τουρμπισιος ηχος.Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι.Η ηχομονωση και η αισθηση σε κανουν ακομη και να μην θες να κινεισαι συνεχως παρανομα.Μαζευει χιλιομετρα για πλακα και εκει που λες "καλα που παω χαλαρα" το αυτοκινητο σε τρολλαρει τρελλα με τουλαχιστον +30 χιλιομετρα απο οσο νομιζεις οτι πας.Problem driver?Και ολα αυτα με οδηγηση στρωσιματος (3-3500).Σε δυο τρεις στροφες ειχα ξεχαστει νομιζα πως ειχα το παλιο αυτοκινητο και πηγαινα χαλαρα..Τρελλη αισθηση,εκει που συνειδητοποιεις οτι εισαι μεσα στο καινουργιο να δινεις καμποσο παραπανω και το αυτοκινητο να μην μασαει.Καπου πρεπει να το παρακανα,ενιωσα το τιμονι να τραβα,χωρις το αυτοκινητο βεβαια να κανει καμμια ακυροτητα ,πιθανως ενεργοποιηθηκε το XDS φρεναροντας τον εσωτερικο.Νομιζα πως πηγαινα σβελτα.Γυριζοντας, η βοηθητικη εξατμιση αριστερα (ανοιγει μονο οταν γκαζωσεις αρκετα) ηταν κρυα.Για τα μετρα μου δεν κοπανα με τις 19αρες ανυποφορα.Απλα καταλαβαινεις το γκαπ γκουπ.Με ενα γεμισμα εδειξε αυτονομια ~500ΚΜ στο τριπ κομπιουτερε.470-480 οταν παρκαρα.Σωτηριο το φιμε.Αρκουδισιον αναψα 2-3 φορες για 3 λεπτα.Σε αισθηση τωρα...Η 4η του σε χαλαρο ανοιγμα αντιστοιχει στην 2α μιας 318 Ε46 με λιωσιμο.εδιτ:Πολυ φαρδυ ,στα πρωτα 10 λεπτα νομιζεις οτι οδηγας στελθ.
Periklis_pap Απρίλιος 29, 2011 #4396 Απρίλιος 29, 2011 εδιτ:Πολυ φαρδυ ,στα πρωτα 10 λεπτα νομιζεις οτι οδηγας στελθ. :hehe:
Simon Απρίλιος 29, 2011 #4397 Απρίλιος 29, 2011 Πιστευω οτι το scirocco (που ειναι απο τα πλεον αγαπημενα μου, σχεδιαστικα) ειναι ο,τι πρεπει για στριψιμο. Απλα προσεχε μην το παρακανεις τωρα που ειναι αρχη και δεν το ξερεις αρκετα. Και μην το λιωνεις μεχρι να στρωσει Ασφαλη γκαζια!
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4398 Απρίλιος 29, 2011 Πως ακριβως επηρεαζει η πλεξουδα τη λειτουργεια του εγκεφαλου? Και για ποιο λογο να εχει διαφορα η πλεξουδα του μοτερ απο αυτοματο σε χειροκινητο? Ειδικα απο την στιγμη που μιλαμε για non-canbus αυτοκινητο. Λιγο παπαρα μου φαινεται.
mech5107 Απρίλιος 29, 2011 #4400 Απρίλιος 29, 2011 Εχει διαφορά και ο εγκέφαλος και η πλεξούδα.ΠΧ σε starlet turbo, που το 80% των τροπέτων ειναι auto, εχει εξτρα διακόπτες για το σασμαν και περισσοτερα καλωδια.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.