Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Τι θα γίνει με το CC ρε Σταύρο, σε έχω αφήσει χαλαρό και δεν κάνεις δουλειά . . . :hehe:

Σου πα ρε, μιλα msn να σου πω για το μηχανικο, και παμε και μαζι αν ειναι!

Ήρθε η πλεξούδα σήμερα. Την πάω αύριο να μου τη φορέσουν και βλέπουμε. Είναι σε σχεδόν άριστη κατάσταση.

Χμμ.... Σημερα πηρα πρεφα οτι το προγραμμα φιλου που φοραω στην 33.... μμμαααλλον δεν εχει κοφτη, γιατι βαρεσα δυο 8ρες γεματες :hehe:

Αλλαξα τακακια στο δισκοφρενο στο παπι και βρισκει στη δισκοπλακα και εκτος οτι ζοριζεται ψηνεις και μπριζολες μετα απο 10λεπτη διαδρομη.εχω κανει εξαερωση,κοιταξα και τα υγρα αλλα τιποτα.καμια ιδεα?

Εχουν πατήσει καλά? γιατί για να βρίσκει το μαμά τακάκι, ή δεν έχει πατήσει καλά, ή η πίεση είναι στον θεό.

Ηρεμα με τις 8άρες μλκ μην μπει κάνα πιστόνι σε τροχιά καμιά μέρα ;)

Μπα, πρωτα θα γινει ο στροφαλος πουρες :p

Εχουν πατήσει καλά? γιατί για να βρίσκει το μαμά τακάκι, ή δεν έχει πατήσει καλά, ή η πίεση είναι στον θεό.

Πιστευω πως ναι εχουν πατησει...δεν εμπαιναν και οπως στο αυτοκινητο(με αναγκασε να βγαλω και ολη την ροδα).θα περιμενω να φαγωθουν λιγο να δω...παιζει να παθει τιποτα η δισκοπλακα η μπα?

Αν ειναι πολυ σκληρά (φάση αγωνιστικά) την φθείρουν παραπανω, αλλά για παπι δεν νομίζω να έχεις θεμα οχι.

Με έκραξε ο μάστορας επειδή του πήγα πάλι από αυτόματο. Μου λέει ότι θα έχω παραπάνω άχρηστα καλώδια και επίσης ότι ενώ δεν επιρρεάζεται η λειτουργία του εγκεφάλου, θα κάνει σκαν για το αυτόματο κιβώτιο και δεν θα το βρίσκει. Εγώ προσωπικά νομίζω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού δεν υπάρχει ο έξτρα εγκέφαλος για το αυτόματο και όλα θα πάνε κάλα.

Μολις γυρισαμε απο τα πρωτα μας 70 χιλιομετρα.

Ωραιο αμαξακι.

Απιστευτη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης.Κατεβηκα σε μια στιγμη ενω ηταν αναμμενο και δεν το πιστευα οτι η εξατμιση ακουγεται ετσι."Εγω κανω ετσι??""Ο γιες.Μεσα πρεπει να δεις στροφομετρο για να καταλαβεις οτι ειναι αναμμενο...Εξω ακουγεται ενα πωρωτικο πρα-πρα-πρα..Φυσικα ακομη και απο μεσα,αν δωσεις μιση γκαζια μεχρι 4Κ ακουγεται υπεροχος τουρμπισιος ηχος.

Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι.

Η ηχομονωση και η αισθηση σε κανουν ακομη και να μην θες να κινεισαι συνεχως παρανομα.Μαζευει χιλιομετρα για πλακα και εκει που λες "καλα που παω χαλαρα" το αυτοκινητο σε τρολλαρει τρελλα με τουλαχιστον +30 χιλιομετρα απο οσο νομιζεις οτι πας.Problem driver?Και ολα αυτα με οδηγηση στρωσιματος (3-3500).

Σε δυο τρεις στροφες ειχα ξεχαστει νομιζα πως ειχα το παλιο αυτοκινητο και πηγαινα χαλαρα..Τρελλη αισθηση,εκει που συνειδητοποιεις οτι εισαι μεσα στο καινουργιο να δινεις καμποσο παραπανω και το αυτοκινητο να μην μασαει.Καπου πρεπει να το παρακανα,ενιωσα το τιμονι να τραβα,χωρις το αυτοκινητο βεβαια να κανει καμμια ακυροτητα ,πιθανως ενεργοποιηθηκε το XDS φρεναροντας τον εσωτερικο.

Νομιζα πως πηγαινα σβελτα.Γυριζοντας, η βοηθητικη εξατμιση αριστερα (ανοιγει μονο οταν γκαζωσεις αρκετα) ηταν κρυα.

Για τα μετρα μου δεν κοπανα με τις 19αρες ανυποφορα.Απλα καταλαβαινεις το γκαπ γκουπ.

Με ενα γεμισμα εδειξε αυτονομια ~500ΚΜ στο τριπ κομπιουτερε.470-480 οταν παρκαρα.

Σωτηριο το φιμε.Αρκουδισιον αναψα 2-3 φορες για 3 λεπτα.

Σε αισθηση τωρα...Η 4η του σε χαλαρο ανοιγμα αντιστοιχει στην 2α μιας 318 Ε46 με λιωσιμο.

εδιτ:Πολυ φαρδυ ,στα πρωτα 10 λεπτα νομιζεις οτι οδηγας στελθ.

Πιστευω οτι το scirocco (που ειναι απο τα πλεον αγαπημενα μου, σχεδιαστικα) ειναι ο,τι πρεπει για στριψιμο. Απλα προσεχε μην το παρακανεις τωρα που ειναι αρχη και δεν το ξερεις αρκετα. Και μην το λιωνεις μεχρι να στρωσει :)

Ασφαλη γκαζια!

Πως ακριβως επηρεαζει η πλεξουδα τη λειτουργεια του εγκεφαλου? Και για ποιο λογο να εχει διαφορα η πλεξουδα του μοτερ απο αυτοματο σε χειροκινητο? Ειδικα απο την στιγμη που μιλαμε για non-canbus αυτοκινητο. Λιγο παπαρα μου φαινεται.

Εχει διαφορά και ο εγκέφαλος και η πλεξούδα.

ΠΧ σε starlet turbo, που το 80% των τροπέτων ειναι auto, εχει εξτρα διακόπτες για το σασμαν και περισσοτερα καλωδια.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.