Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

δεν το πιστευα ποτε οτι θα το ελεγα αυτο ... αλλα κατι μαυρο και πρησμενο με περιμενει να το καβαλησω ...

Καλές "κωλιές". :hehe:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Τι θα γίνει ρε αρχηγέ? καμιά πινακίδα έβαλες στο μπρίκι?

Πικς ορ ιτ ντιντεντ χαπεν ασαπ!

Τι θα γίνει ρε αρχηγέ? καμιά πινακίδα έβαλες στο μπρίκι?

Πικς ορ ιτ ντιντεντ χαπεν ασαπ!

spresv προτεινε να βγαλω πινακιδες ΙΜΑ-1337 ,ειπα να το αφησω στην τυχη,ειμαι στο περιμενε ακομη...

spresv προτεινε να βγαλω πινακιδες ΙΜΑ-1337 ,ειπα να το αφησω στην τυχη,ειμαι στο περιμενε ακομη...

doitnow.jpg

Άντε να πάρεις πινακιδες να κανονίσουμε κανένα ανοιγμά!

Μεγειά και από εμένα! Πολλά καλά ευτυχισμένα χιλιόμετρα!

:)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Ο μοχλοδιακοπτης που πηρες, απο τι ειναι? Το δικο μας δεν νομιζω να το φορουσε, ουτε σαν extra. Πηρες σκετο το διακοπτη του cruise ή ολο το πακετο με τους μοχλοδιακοπτες? Δωσε ινφο, κωδικους κλπ, να το ψαξω και να βρω ή να φτιαξω την καλωδιωση.

Μεγαλομαστόρι, τα λέει εδώ:

http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&cd=5&ved=0CEIQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.autoextrem.de%2Fattachment%2Cattachmentid-93474%2Cd-1194618809.htm&rct=j&q=punto%20188%20cruise%20control&ei=CjSxTYjjDszBtAaTvJzaCw&usg=AFQjCNFKDDi--BJJEaeGRq0JCWr0NBumkQ&sig2=7Q9_3B3f3YrAT2Gm8TBMRg&cad=rja

και εδώ:

Cruise Control Installation - The FIAT Forum

Υπάρχει ο διακόπτης, είναι από το δικό μας, όχι από άλλο αμάξι. Ο μοχλοδιακόπτης που έχουμε (η φλασιέρα) έχει και τις βίδες για να κουμπώσει. Το έφερα σετ από ebay και έβγαλα το διακοπτάκι και το βίδωσα. Επίσης παρήγγειλα το κάτω κάλυμμα γιατί δεν ήθελα να το καγκουροκόψω. E416 είναι στο eper το cc αν θυμάμαι καλά (τά 'χω μάθει απέξω).

Υπάρχουν 3 πιθανότητες στα punto:

1. Απίθανο σενάριο να έχεις πλήρη προεγκατάσταση = να βγαίνει το καλώδιο που συνδέεται ο διακόπτης γύρω από το τιμόνι. Εγώ δεν το έχω.

2. Πιο πιθανό σενάριο = να έχεις την καλωδίωση από τον εγκέφαλο σε ένα βύσμα (D4B ή D4C ένα από τα 2) στο χώρο της μηχανής (αυτό είναι κάτω από την μπαταρία - με το τελευταίο research που έκανα στη . . . βιβλιογραφία αν βρεις καλώδιο που από τη μία έχει 6 pin και από την άλλη φεύγουν 2, είναι πιθανότατα το cruise control και τα 2 είναι το oil level sensor).

3. Επίσης πιθανό σενάριο είναι να μην έχεις τίποτα, οπότε πρέπει να τσιμπήσεις τα pin από το βύσμα του εγκεφάλου (αυτό το φοβάμαι να σου πω την αλήθεια).

Από προγραμματισμό δεν χρειάζεται τίποτα. Είναι έτοιμο να παίξει με το που συνδεθεί "ηλεκτρολογικά" το κύκλωμα. Το μόνο που δεν δουλεύει είναι το λαμπάκι του CC στον πίνακα οργάνων (στην οθόνη γράφει κανονικά τα μηνύματα), το οποίο το έχουν φτιάξει για stilo στην τελευταία έκδοση του fiat ecu scan (ούτε καν το διαγνωστικό της fiat δεν το κάνει αυτό!!).

Το πρόβλημά μου είναι ότι για να μπει "factory like" πρέπει να αλλαχτεί όλη η πλεξούδα του εγκεφάλου.

Έχω και το elearn για το mk2b, αν δεν τό 'χεις πες ( όχι το DTE, το elearn :) )

Μωρέ θα ήθελα κι εγώ cruise control στο BMW, αλλά και πλεξούδα κινητήρα δεν έβρισκα (μια που θα την αλλάξω τώρα) αλλά και σπάνια θα το χρησιμοποιούσα. Πιο πολύ το ήθελα για να λέω ότι το έχω.

Και στο δικό μου αυτοκίνητο, θα ήθελα και άλλη πεταλούδα, με 2 ντίζες και μοχλουδάκι για το εσωτερικό και πιθανών κάποιο εγκεφαλάκι του cruise control. Πολλά έξοδα δηλαδή. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσα να έχω και traction control, μια δευτερη πεταλούδα, πριν την κανονική, που κλείνει αυτόματα όταν σπινιάρουν οι τροχοί. Το εγκεφαλάκι του TC παίρνει σήμα από τους αισθητήρες του ABS, αν δεν κάνω λάθος.

Πετρο, πιο ευκολο για TC θα ηταν να κοβει τον ψεκασμο, αντι για 2ες πεταλουδες κλπ (σε παλιας κοπης μηχανογκαζο παντα). Νομιζω και της racelogic ετσι δουλευει.

Εγώ το θέλω για Ευρώπη, κουράζομαι μετά τις 2-3 ώρες πατώντας το γκάζι (πιάνεται το πόδι μου).

Πετρο, πιο ευκολο για TC θα ηταν να κοβει τον ψεκασμο, αντι για 2ες πεταλουδες κλπ (σε παλιας κοπης μηχανογκαζο παντα). Νομιζω και της racelogic ετσι δουλευει.

Δε διαφωνώ, αλλά το 1995 η BMW είχε άλλη γνώμη.

245.png

Ά ρε Τσάκω... Αν δεν το είχες πάρει τώρα, θα σε έκανα να σκεφτείς πολύ σοβαρά το Focus RS.

Φίλος το έχει λιγότερο από ένα χρόνο, έγινε πατέρας και δεν του ταιριάζει πλέον, και νομίζω το δίνει περίπου όσο πήρες το ροκκο :p

Anyway, καλορίζικο το εργαλείο και περιμένουμε βίντεοζ

Παίζει και μια mondial του 82-84 στο car.gr, με 25 χιλιαρικάκια θα είσαι σαν τον tom cruise στο vanilla sky!!!!!

Technical Suppooooooooooooooooooort!!!!!!

(και έτσι εντέχνως περνάμε στο "ηθικό δίλημμα" thread) :p

It's a massively tuned 500 Abarth with important and expensive modifications such as the middle engine position and rear wheel drive system. The R230 has been lightweighted of 50kg and the power increased up to 230hp, so now accelerating from 0 to 100 km/h in just 4.7s and a top speed of 245 km/h!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hjF_1JYGWLI&feature=player_embedded]YouTube - Motore Centrale R230 Test Drive[/ame]

Ά ρε Τσάκω... Αν δεν το είχες πάρει τώρα, θα σε έκανα να σκεφτείς πολύ σοβαρά το Focus RS.

Φίλος το έχει λιγότερο από ένα χρόνο, έγινε πατέρας και δεν του ταιριάζει πλέον, και νομίζω το δίνει περίπου όσο πήρες το ροκκο :p

Anyway, καλορίζικο το εργαλείο και περιμένουμε βίντεοζ

Αν ηθελα το φορντ θα τοχα παρει εξ αρχης,δεν ηταν τιποτα τραγικο γυρω 5Κ ακριβοτερο απο τον ροκκο ηταν.Το ειχα αποκλεισει επειδη τον 2μισαλιτρο τουρμπο της βολβο πουχει υπαρχει ελαχιστος κοσμος που ξερει να τον φτασει εκει που παει ο πασιγνωστος 2λιτρος του ροκκου,και επειδη βεβαιως βεβαιως το φοκους καλο χρυσο,αλλα ειναι αυτοκινητο πολυ παλαιοτερου σχεδιασμου απο οτι ο ροκκος που βγηκε στην αγορα το 2008.

(Στο ιδιο πνευμα με το ποστ αυτο παντως,σημερα φιλος με πλησιασε και μου μιλησε για Μ3 Ε92 φιλου 2ετιας με 30Κ ....αη λαβ κραισις)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.