Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σε ανάβαση πάντως σε φουρκέτες στην έξοδο σε sport mode σε βγάζει με μία ταχύτητα πάνω στο dsg7, αλλά και πάλι παίζει με manual και είσαι μια χαρά. Τώρα αν κάποιος γουστάρει χειροκίνητες αλλαγές πάσο. Το DSG6 έχει αρκετά περιθώρια πάντως σε ροπή. Εγώ χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω πάντως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.

Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...

Μήπως ήταν 2λιτρο Α3; Γιατί στο S3 δε βάζουν DSG.

Link to comment
Share on other sites

^Δεν είμαι ειδικός αλλά λογικό δεν ήταν να νικήσει η μηχανή?

Αν κάνεις ένα γκάλοπ, θα δεις ότι οι περισσότεροι πιστεύουν ότι θα έπρεπε να συμβεί το αντίθετο, ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα... Δεκάδες συζητήσεις επί χρόνια και συνεχίζουν να το υποστηρίζουν αυτό. Δε μας χαλάει, έχουμε θέμα για κουβέντα :p

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτη την κομπλα που χουν οι μηχανακηδες να ειναι πιο γρηγοροι παντου και παντα, ποτε δεν την καταλαβα. :p Αφου ειναι, γιατι τρωγονται με τα ρουχα τους? (αν και η συγκριση θυμιζει λιγο βουρτσα με επιταχυντη ηλεκτορνιων, αλλα τεσπα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτη την κομπλα που χουν οι μηχανακηδες να ειναι πιο γρηγοροι παντου και παντα, ποτε δεν την καταλαβα. :p Αφου ειναι, γιατι τρωγονται με τα ρουχα τους? (αν και η συγκριση θυμιζει λιγο βουρτσα με επιταχυντη ηλεκτορνιων, αλλα τεσπα)

ολοι τοχουν λιγο πολυ "πες μου οτι ειμαι η καλυτερη απο ολες κλπ" "χουζ γιορ νταντι μπιατς" "φακ μι τσακ" κλπ

ΥΓ:αυτη η κομπλα παντως πρεπει να παιζει πολυ.Μες στο ΣΚ μου περασαν επιδεικτικα κ πλαγιασμενοι απο ΔΕΞΙΑ 2-3 ζωα με supersport 3 ποντους απο το δεξι φτερο.

αλλα οπως ελεγα και στον σπρεσβ

"εχε χαρη που στρωνω αλλιως θα σου δειχνα τωρα" :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την κομπλα που χουν οι μηχανακηδες να ειναι πιο γρηγοροι παντου και παντα, ποτε δεν την καταλαβα. :p Αφου ειναι, γιατι τρωγονται με τα ρουχα τους? (αν και η συγκριση θυμιζει λιγο βουρτσα με επιταχυντη ηλεκτορνιων, αλλα τεσπα)

μα είναι γνωστό.. είμαι πιο γρήγορος με το όχημα = την έχω πιο μεγάλη.

Link to comment
Share on other sites

"εχε χαρη που στρωνω αλλιως θα σου δειχνα τωρα" :tomato:

Μετά τα 2.000 θα πάρεις 4-5 πόντους, και μετά τα 10.000 "που θα ανοίξει το μοτέρ και θα δουλευτούν τα μέταλλα" θα χρειαστείς κουβάρι να την διπλώνεις!

Την κατανάλωση φυσικά για τους κακόπιστους!

Υ.Γ. Σέλω βόλτα, και θα ουρλιάζω απο το σαν-ρουφ και εγώ ΦΑΚ ΜΙ ΤΣΑΚ!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο, συνήθως το αντίθετο μου συμβαίνει. Αυτοί με τα "γΛήγορα" αμάξια μου λένε ότι δε μπορεί να είναι πιό γρήγορο το μηχανάκι μου... :nothing:

Φυσικά, από άγνοια έτσι;

Πρόσφατα είχαμε αυτή τη συζήτηση στο HW-Box και επέμεναν για διάφορα, μέχρι που ανταλλάξαμε χρόνους από πίστες (Σέρρες/Μέγαρα) και τότε για κάποιο περίεργο λόγο έμεινε το thread χωρίς απάντηση για μέρες... :hang3:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.