Δημοφιλής Δημοσίευση Tsakonas Απρίλιος 29, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #4321 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Μολις γυρισαμε απο τα πρωτα μας 70 χιλιομετρα.Ωραιο αμαξακι.Απιστευτη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης.Κατεβηκα σε μια στιγμη ενω ηταν αναμμενο και δεν το πιστευα οτι η εξατμιση ακουγεται ετσι."Εγω κανω ετσι??""Ο γιες.Μεσα πρεπει να δεις στροφομετρο για να καταλαβεις οτι ειναι αναμμενο...Εξω ακουγεται ενα πωρωτικο πρα-πρα-πρα..Φυσικα ακομη και απο μεσα,αν δωσεις μιση γκαζια μεχρι 4Κ ακουγεται υπεροχος τουρμπισιος ηχος.Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι.Η ηχομονωση και η αισθηση σε κανουν ακομη και να μην θες να κινεισαι συνεχως παρανομα.Μαζευει χιλιομετρα για πλακα και εκει που λες "καλα που παω χαλαρα" το αυτοκινητο σε τρολλαρει τρελλα με τουλαχιστον +30 χιλιομετρα απο οσο νομιζεις οτι πας.Problem driver?Και ολα αυτα με οδηγηση στρωσιματος (3-3500).Σε δυο τρεις στροφες ειχα ξεχαστει νομιζα πως ειχα το παλιο αυτοκινητο και πηγαινα χαλαρα..Τρελλη αισθηση,εκει που συνειδητοποιεις οτι εισαι μεσα στο καινουργιο να δινεις καμποσο παραπανω και το αυτοκινητο να μην μασαει.Καπου πρεπει να το παρακανα,ενιωσα το τιμονι να τραβα,χωρις το αυτοκινητο βεβαια να κανει καμμια ακυροτητα ,πιθανως ενεργοποιηθηκε το XDS φρεναροντας τον εσωτερικο.Νομιζα πως πηγαινα σβελτα.Γυριζοντας, η βοηθητικη εξατμιση αριστερα (ανοιγει μονο οταν γκαζωσεις αρκετα) ηταν κρυα.Για τα μετρα μου δεν κοπανα με τις 19αρες ανυποφορα.Απλα καταλαβαινεις το γκαπ γκουπ.Με ενα γεμισμα εδειξε αυτονομια ~500ΚΜ στο τριπ κομπιουτερε.470-480 οταν παρκαρα.Σωτηριο το φιμε.Αρκουδισιον αναψα 2-3 φορες για 3 λεπτα.Σε αισθηση τωρα...Η 4η του σε χαλαρο ανοιγμα αντιστοιχει στην 2α μιας 318 Ε46 με λιωσιμο.εδιτ:Πολυ φαρδυ ,στα πρωτα 10 λεπτα νομιζεις οτι οδηγας στελθ. 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση greekfragma Απρίλιος 29, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #4322 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΡΕ ΔΙΚΗΓΟΡΕ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ! 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Απρίλιος 29, 2011 #4323 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 εδιτ:Πολυ φαρδυ ,στα πρωτα 10 λεπτα νομιζεις οτι οδηγας στελθ. :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 29, 2011 #4324 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Πιστευω οτι το scirocco (που ειναι απο τα πλεον αγαπημενα μου, σχεδιαστικα) ειναι ο,τι πρεπει για στριψιμο. Απλα προσεχε μην το παρακανεις τωρα που ειναι αρχη και δεν το ξερεις αρκετα. Και μην το λιωνεις μεχρι να στρωσει Ασφαλη γκαζια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4325 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Πως ακριβως επηρεαζει η πλεξουδα τη λειτουργεια του εγκεφαλου? Και για ποιο λογο να εχει διαφορα η πλεξουδα του μοτερ απο αυτοματο σε χειροκινητο? Ειδικα απο την στιγμη που μιλαμε για non-canbus αυτοκινητο. Λιγο παπαρα μου φαινεται. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 29, 2011 #4326 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 [ame=http://vimeo.com/19968890]Blazer on Vimeo[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Απρίλιος 29, 2011 #4327 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Εχει διαφορά και ο εγκέφαλος και η πλεξούδα.ΠΧ σε starlet turbo, που το 80% των τροπέτων ειναι auto, εχει εξτρα διακόπτες για το σασμαν και περισσοτερα καλωδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Απρίλιος 29, 2011 #4328 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 ........Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι......Δεν πήρες DSG ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4329 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 (edited) Και στη BMW έχει διαφορά η πλεξούδα κινητήρα auto-manual. Του auto έχει δίπλα από τη φίσα του εγκεφάλου, άλλη μια που μπαίνει extra εγκέφαλος για το κιβώτιο. Ο κανονικός εγκέφαλος είναι ίδιος και στις 2 εκδόσεις.Τώρα το άλλο σκέλος δεν πολυπιστεύω ότι ενοχλεί, ότι δηλαδή ο εγκέφαλος θα ψάχνει για αυτόματο κιβώτιο και δε θα το βρίσκει. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 29, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4330 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Ο εγκεφαλος σιγουρα ειναι διαφορετικος (βασικα @@δια διαοφρετικος ειναι, ενα διαφορετικο flash εχει, σαν hardware ειναι ολοιδιος), αλλα το pinout ειναι το ιδιο (bosch 55 pin). Εβγαλα τα ματια μου να διαβαζω το wiring diagram και απ οτι μπορω να καταλαβω ειναι ακριβως τα ιδια πραγματα, μονο που η πλεξουδα του αυτοματου εχει μερικα καλωδια παραπανω που πανε στον εγκεφαλο του κιβωτιου, και τιποτε απ αυτα δεν ειναι αμφιδρομο. Εχουμε και λεμε, TPS, RPM, μια παπαντζα για το fuel consumption και, το μονο που επηρεαζει τον εγκεφαλο, εντολη για ignition retard (το οποιο προφανως δεν ειναι λειτουργεια "σε αναμονη", θελει το καταλληλο φλασαρισμα). Τιποτε απ'ολα αυτα δεν δικαιολογει να αλλαξει η λειτουργεια του εγκεφαλου ωστς να "κανει σκαν" για αυτοματο κιβωτιο. Παθητικο εξαρτημα ειναι η πλεξουδα... Φυσικα αυτα με ενα ψαξιμο που εκανα τωρα, φανταζομαι ο 2cpu (πρωην εργαζομενος στην bmw αν θυμαμαι καλα) ισως ξερει κατι παραπανω απο μενα, οποτε αν κανω λαθος μπορει να με διορθωσει.Και μιας και λεμε για πλεξουδες, μολις τσιμπησα μια για το 2.5ρι με... 15£.... Δεν με χαλασε καθολου, καθως τωρα εχω την επιλογη να τον τρεξω και με μαμα διαχειριση, αν θελω να κανω περικοπες στο budget, αλλα και με αγραφο να το τρεξω, εχω τεραστιο κομματι της πλεξουδας ετοιμο. Με 15£ δεν επερνα ουτε 2 βυσματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4331 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Συμφωνώ μαζί σου, ίδιος είναι, έχει και ίδιο part number στο realOEM.com Μπράβο και ευχαριστώ για την υπομονή σου να ψάξεις τα σχέδια κτλ. Μα καλά και εσύ ολόκληρη πλεξούδα με 15 ευρώ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4332 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Τιποτα βρε, αν τα χρειαστεις ποτε, πες μου να στα στειλω. Αν ειναι κwλοφαρδος ο ανθρωπος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4333 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Δεν ξέρω αν είναι ίδια με αυτά που έχω, όταν πάρω το αυτοκίνητο πίσω και συναντηθούμε, θα δούμε.Τελικά έχω καταλάβει ότι ο άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει απ' όλα, ειδικά όταν συναναστρέφεται με μάστορες και τεχνίτες παντώς είδους. Ειδικά εγώ, δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πάω κάτι για επισκευή, θα το αφήσω και θα εμπιστευτώ το μάστορα 100%. Θέλω να γνωρίζω τι γίνεται. Φυσικά προτιμώ να φτιάχνω τα πράματα μόνος μου, όταν είναι δυνατό.Σήμερα έψαξα και βρήκα ότι στο μοτέρ μου μπορώ να έχω τον κόφτη στις 7000 χωρίς πρόβλημα, οπότε τί κάνουμε; Αγοράζω κενό τσιπάκι και το φλασάρουμε με το πρόγραμμα; Διαβάζουμε το δικό μου "μαμά" και του αλλάζουμε μόνο κόφτη; Αγοράζω aftermarket έτοιμο τσιπ με πρόγραμμα; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4334 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Και γω της ιδιας φιλοσοφιας ειμαι, και γενικως δεν μου αρεσει να βαζουν αλλοι χερι στο αυτοκινητο μου. Ειχα την τυχη ομως να βρω προσφατα συνεργειο, με τους οποιους πλεον εχουμε γινει και φιλοι, στους οποιους μπορω να τους το αφησω και να φυγω και ξερω οτι θα το κανουν οπως θα το εκανα και γω, εξαιρετικοι.Οσο για το προγραμμα, ολα οσα ειπες γινονται. Απ' οτι βλεπω, υπαρχουν παμφτηνα chipακια στο ebay, αλλα προσωπικα δεν θα τα βαζα πανω χωρις να ξερω πως ειναι γραμμενοι οι χαρτες τους. Αν παρεις, μπορουμε να τα συγκρινουμε και με το μαμα και βλεπουμε. Αν παλι δεν θελεις να μπλεξεις, το να κανουμε μια κοπια το μαμα προγραμμα σε αλλο chip με λιγο ανεβασμενο κοφτη ειναι δουλεια 5 λεπτων. Οτι θελεις, πες μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4335 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 2 δρόμους βλέπω:1. Κόπια το μαμά σε άλλο τσιπάκι με λίγο ανεβασμένο κόφτη.2. Κάποια λύση που μέχρι τα 3/4 της πεταλούδας να δίνει εξεφτελιστική οικονομία, αλλά στο υπόλοιπο φάσμα αρκετά γενναιόδωρο μείγμα (και άντε και 5-10 αλογάκια μετά τις 6000 στρ/λ.).Και να σε ρωτήσω, αν το μαμά πρόγραμμα έχει στους χάρτες του μέχρι τις 6500, αν αυξήσουμε τον κόφτη, από ποιούς πίνακες θα διαβάζει δεδομένα (για >6500) για να κάνονίζει μίγμα-προπορεία και ό,τι άλλο κανονίζει τέλοσπάντων;Και το ρωτάω αυτό διότι είναι καίριας σημασίας για την τελική του αυτοκινήτου. Μαμά δίνει μέγιστη ισχύ στις 5800. Με 5η έχω πάει και 6000 και "κάποια" χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι να "σμπρώξω" και λίγο προς τα πάνω την καμπύλη ισχύος σε αυτές τις στροφές. Ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα, να ανακόψω την πτώση της καμπύλης ισχύος μετά τις 5800, να μετατοπίσω αυτή την πτώση προς τις 6200 ή 6500 αν γίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Απρίλιος 29, 2011 #4336 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Εισαι σιγουρος οτι η πτωση ισχυος εκει καθοριζεται απο το προγραμμα και οχι απο την εισαγωγη πχ? (προφιλ εκκεντροφορων η κατι τετοιο) Μπορουμε να το ψαξουμε παντως, λιγο περιθωριο σιγουρα θα εχει.Οσο για το μαμα χαρτη, λογικα ειναι γραμμενος και λιγο παραπανω. Και να μην ειναι, τον συμπληρωνουμε, στην ουσια ενα πεδιο ακομα για wot θα ναι.Μολις γυρισω παντως θα ψαξω μπας και βρω κανεα tuned rom στο net, φαινεται αρκετα διαδεδομενο οποτε ισως βρω κατι.Sent from my LG-P500 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 29, 2011 #4337 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 Να σαι καλά!Τα άλλα που ρωτάς δεν τα γνωρίζω.Η πολλάπλή εισαγωγής από ότι έχω καταλάβει είναι ικανοποιητική. Εκκεντροφόρους δεν σκέφτομαι να αλλάξω (λένε από S50 ότι βάζουν) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Απρίλιος 29, 2011 #4338 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 μεγεια ρε Τσακωνα, καλοβολτο ναναι. για το κιβωτιον τι εννοεις αισθηση, το βλεπεις να τζογαρει, να εχει μακρια διαδρομη, να μην κουμπωνει ευκολα, τι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Απρίλιος 29, 2011 #4339 Κοινοποίηση Απρίλιος 29, 2011 χειροκινητο πηρα.Πολυ χαλαρο ρε παιδι μου..Πολυ ικανοποιημενος απο την στριφτεροτητα του.Πολυ πιο ψυχραιμο απο μενα.Οσο για την ευθεια...Εχω φαει το τρολλαρισμα της αρκουδας.Ελαχιστο πατημα κανω,μετα ΙΤ GETS SCARY.Βολευει παντως το γρηγορο,οπου πεφτεις σε μακακα ειναι θεμα δευτερολεπτων να απομακρυνθεις.Κ μια κ ειπα για μακακα...ολο χαρα στην εθνικη,αναβω φλας δεξια και με περνα ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ενα ζωο με Σ2000 με +40... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Απρίλιος 30, 2011 #4340 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2011 δεν μας απαντας ομως ρε ματια για την αισθηση κ θελουμε να βοηθησουμε..τεσπα αν το βλεπεις να μην κουμπωνει γλυκα, δοκιμασε να αλλαξεις βαλβολινες με syncromax.αν το βλεπεις μακρυ, βαλε ενα quick shift (αν υπαρχει για σοροκο-αγαπημενο bar). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts