Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πιστευω οτι το scirocco (που ειναι απο τα πλεον αγαπημενα μου, σχεδιαστικα) ειναι ο,τι πρεπει για στριψιμο. Απλα προσεχε μην το παρακανεις τωρα που ειναι αρχη και δεν το ξερεις αρκετα. Και μην το λιωνεις μεχρι να στρωσει :)

Ασφαλη γκαζια!

Link to comment
Share on other sites

Πως ακριβως επηρεαζει η πλεξουδα τη λειτουργεια του εγκεφαλου? Και για ποιο λογο να εχει διαφορα η πλεξουδα του μοτερ απο αυτοματο σε χειροκινητο? Ειδικα απο την στιγμη που μιλαμε για non-canbus αυτοκινητο. Λιγο παπαρα μου φαινεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

........

Κιβωτιο γτπκ σε αισθηση.Η Ε46 10ετιας εχει 5 κλασεις ανωτερο κιβωτιο.Αισχος λεμε.Δεν ξερω αν θα στρωσει με τον καιρο,αλλα μου θυμιζει πολυ κατωτερο αμαξι......

Δεν πήρες DSG ε?

Link to comment
Share on other sites

Και στη BMW έχει διαφορά η πλεξούδα κινητήρα auto-manual. Του auto έχει δίπλα από τη φίσα του εγκεφάλου, άλλη μια που μπαίνει extra εγκέφαλος για το κιβώτιο. Ο κανονικός εγκέφαλος είναι ίδιος και στις 2 εκδόσεις.

Τώρα το άλλο σκέλος δεν πολυπιστεύω ότι ενοχλεί, ότι δηλαδή ο εγκέφαλος θα ψάχνει για αυτόματο κιβώτιο και δε θα το βρίσκει.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ο εγκεφαλος σιγουρα ειναι διαφορετικος (βασικα @@δια διαοφρετικος ειναι, ενα διαφορετικο flash εχει, σαν hardware ειναι ολοιδιος), αλλα το pinout ειναι το ιδιο (bosch 55 pin). Εβγαλα τα ματια μου να διαβαζω το wiring diagram και απ οτι μπορω να καταλαβω ειναι ακριβως τα ιδια πραγματα, μονο που η πλεξουδα του αυτοματου εχει μερικα καλωδια παραπανω που πανε στον εγκεφαλο του κιβωτιου, και τιποτε απ αυτα δεν ειναι αμφιδρομο. Εχουμε και λεμε, TPS, RPM, μια παπαντζα για το fuel consumption και, το μονο που επηρεαζει τον εγκεφαλο, εντολη για ignition retard (το οποιο προφανως δεν ειναι λειτουργεια "σε αναμονη", θελει το καταλληλο φλασαρισμα). Τιποτε απ'ολα αυτα δεν δικαιολογει να αλλαξει η λειτουργεια του εγκεφαλου ωστς να "κανει σκαν" για αυτοματο κιβωτιο. Παθητικο εξαρτημα ειναι η πλεξουδα... Φυσικα αυτα με ενα ψαξιμο που εκανα τωρα, φανταζομαι ο 2cpu (πρωην εργαζομενος στην bmw αν θυμαμαι καλα) ισως ξερει κατι παραπανω απο μενα, οποτε αν κανω λαθος μπορει να με διορθωσει.

Και μιας και λεμε για πλεξουδες, μολις τσιμπησα μια για το 2.5ρι με... 15£.... Δεν με χαλασε καθολου, καθως τωρα εχω την επιλογη να τον τρεξω και με μαμα διαχειριση, αν θελω να κανω περικοπες στο budget, αλλα και με αγραφο να το τρεξω, εχω τεραστιο κομματι της πλεξουδας ετοιμο. Με 15£ δεν επερνα ουτε 2 βυσματα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου, ίδιος είναι, έχει και ίδιο part number στο realOEM.com

Μπράβο και ευχαριστώ για την υπομονή σου να ψάξεις τα σχέδια κτλ.

Μα καλά και εσύ ολόκληρη πλεξούδα με 15 ευρώ;:T:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν είναι ίδια με αυτά που έχω, όταν πάρω το αυτοκίνητο πίσω και συναντηθούμε, θα δούμε.

Τελικά έχω καταλάβει ότι ο άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει απ' όλα, ειδικά όταν συναναστρέφεται με μάστορες και τεχνίτες παντώς είδους. Ειδικά εγώ, δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πάω κάτι για επισκευή, θα το αφήσω και θα εμπιστευτώ το μάστορα 100%. Θέλω να γνωρίζω τι γίνεται. Φυσικά προτιμώ να φτιάχνω τα πράματα μόνος μου, όταν είναι δυνατό.

Σήμερα έψαξα και βρήκα ότι στο μοτέρ μου μπορώ να έχω τον κόφτη στις 7000 χωρίς πρόβλημα, οπότε τί κάνουμε; Αγοράζω κενό τσιπάκι και το φλασάρουμε με το πρόγραμμα; Διαβάζουμε το δικό μου "μαμά" και του αλλάζουμε μόνο κόφτη; Αγοράζω aftermarket έτοιμο τσιπ με πρόγραμμα;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και γω της ιδιας φιλοσοφιας ειμαι, και γενικως δεν μου αρεσει να βαζουν αλλοι χερι στο αυτοκινητο μου. Ειχα την τυχη ομως να βρω προσφατα συνεργειο, με τους οποιους πλεον εχουμε γινει και φιλοι, στους οποιους μπορω να τους το αφησω και να φυγω και ξερω οτι θα το κανουν οπως θα το εκανα και γω, εξαιρετικοι.

Οσο για το προγραμμα, ολα οσα ειπες γινονται. Απ' οτι βλεπω, υπαρχουν παμφτηνα chipακια στο ebay, αλλα προσωπικα δεν θα τα βαζα πανω χωρις να ξερω πως ειναι γραμμενοι οι χαρτες τους. Αν παρεις, μπορουμε να τα συγκρινουμε και με το μαμα και βλεπουμε. Αν παλι δεν θελεις να μπλεξεις, το να κανουμε μια κοπια το μαμα προγραμμα σε αλλο chip με λιγο ανεβασμενο κοφτη ειναι δουλεια 5 λεπτων. Οτι θελεις, πες μου.

Link to comment
Share on other sites

2 δρόμους βλέπω:

1. Κόπια το μαμά σε άλλο τσιπάκι με λίγο ανεβασμένο κόφτη.

2. Κάποια λύση που μέχρι τα 3/4 της πεταλούδας να δίνει εξεφτελιστική οικονομία, αλλά στο υπόλοιπο φάσμα αρκετά γενναιόδωρο μείγμα (και άντε και 5-10 αλογάκια μετά τις 6000 στρ/λ.).

Και να σε ρωτήσω, αν το μαμά πρόγραμμα έχει στους χάρτες του μέχρι τις 6500, αν αυξήσουμε τον κόφτη, από ποιούς πίνακες θα διαβάζει δεδομένα (για >6500) για να κάνονίζει μίγμα-προπορεία και ό,τι άλλο κανονίζει τέλοσπάντων;

Και το ρωτάω αυτό διότι είναι καίριας σημασίας για την τελική του αυτοκινήτου. Μαμά δίνει μέγιστη ισχύ στις 5800. Με 5η έχω πάει και 6000 και "κάποια" χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι να "σμπρώξω" και λίγο προς τα πάνω την καμπύλη ισχύος σε αυτές τις στροφές. Ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα, να ανακόψω την πτώση της καμπύλης ισχύος μετά τις 5800, να μετατοπίσω αυτή την πτώση προς τις 6200 ή 6500 αν γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι σιγουρος οτι η πτωση ισχυος εκει καθοριζεται απο το προγραμμα και οχι απο την εισαγωγη πχ? (προφιλ εκκεντροφορων η κατι τετοιο) Μπορουμε να το ψαξουμε παντως, λιγο περιθωριο σιγουρα θα εχει.

Οσο για το μαμα χαρτη, λογικα ειναι γραμμενος και λιγο παραπανω. Και να μην ειναι, τον συμπληρωνουμε, στην ουσια ενα πεδιο ακομα για wot θα ναι.

Μολις γυρισω παντως θα ψαξω μπας και βρω κανεα tuned rom στο net, φαινεται αρκετα διαδεδομενο οποτε ισως βρω κατι.

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλά!

Τα άλλα που ρωτάς δεν τα γνωρίζω.

Η πολλάπλή εισαγωγής από ότι έχω καταλάβει είναι ικανοποιητική. Εκκεντροφόρους δεν σκέφτομαι να αλλάξω (λένε από S50 ότι βάζουν)

Link to comment
Share on other sites

χειροκινητο πηρα.

Πολυ χαλαρο ρε παιδι μου..

Πολυ ικανοποιημενος απο την στριφτεροτητα του.Πολυ πιο ψυχραιμο απο μενα.

Οσο για την ευθεια...Εχω φαει το τρολλαρισμα της αρκουδας.Ελαχιστο πατημα κανω,μετα ΙΤ GETS SCARY.

Βολευει παντως το γρηγορο,οπου πεφτεις σε μακακα ειναι θεμα δευτερολεπτων να απομακρυνθεις.

Κ μια κ ειπα για μακακα...ολο χαρα στην εθνικη,αναβω φλας δεξια και με περνα ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ενα ζωο με Σ2000 με +40...

Link to comment
Share on other sites

δεν μας απαντας ομως ρε ματια για την αισθηση κ θελουμε να βοηθησουμε..

τεσπα αν το βλεπεις να μην κουμπωνει γλυκα, δοκιμασε να αλλαξεις βαλβολινες με syncromax.

αν το βλεπεις μακρυ, βαλε ενα quick shift (αν υπαρχει για σοροκο-αγαπημενο bar).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.