Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πετρο, πιο ευκολο για TC θα ηταν να κοβει τον ψεκασμο, αντι για 2ες πεταλουδες κλπ (σε παλιας κοπης μηχανογκαζο παντα). Νομιζω και της racelogic ετσι δουλευει.

Δε διαφωνώ, αλλά το 1995 η BMW είχε άλλη γνώμη.

245.png

Link to comment
Share on other sites

Ά ρε Τσάκω... Αν δεν το είχες πάρει τώρα, θα σε έκανα να σκεφτείς πολύ σοβαρά το Focus RS.

Φίλος το έχει λιγότερο από ένα χρόνο, έγινε πατέρας και δεν του ταιριάζει πλέον, και νομίζω το δίνει περίπου όσο πήρες το ροκκο :p

Anyway, καλορίζικο το εργαλείο και περιμένουμε βίντεοζ

Link to comment
Share on other sites

Παίζει και μια mondial του 82-84 στο car.gr, με 25 χιλιαρικάκια θα είσαι σαν τον tom cruise στο vanilla sky!!!!!

Technical Suppooooooooooooooooooort!!!!!!

(και έτσι εντέχνως περνάμε στο "ηθικό δίλημμα" thread) :p

Link to comment
Share on other sites

It's a massively tuned 500 Abarth with important and expensive modifications such as the middle engine position and rear wheel drive system. The R230 has been lightweighted of 50kg and the power increased up to 230hp, so now accelerating from 0 to 100 km/h in just 4.7s and a top speed of 245 km/h!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hjF_1JYGWLI&feature=player_embedded]YouTube - Motore Centrale R230 Test Drive[/ame]

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Ά ρε Τσάκω... Αν δεν το είχες πάρει τώρα, θα σε έκανα να σκεφτείς πολύ σοβαρά το Focus RS.

Φίλος το έχει λιγότερο από ένα χρόνο, έγινε πατέρας και δεν του ταιριάζει πλέον, και νομίζω το δίνει περίπου όσο πήρες το ροκκο :p

Anyway, καλορίζικο το εργαλείο και περιμένουμε βίντεοζ

Αν ηθελα το φορντ θα τοχα παρει εξ αρχης,δεν ηταν τιποτα τραγικο γυρω 5Κ ακριβοτερο απο τον ροκκο ηταν.Το ειχα αποκλεισει επειδη τον 2μισαλιτρο τουρμπο της βολβο πουχει υπαρχει ελαχιστος κοσμος που ξερει να τον φτασει εκει που παει ο πασιγνωστος 2λιτρος του ροκκου,και επειδη βεβαιως βεβαιως το φοκους καλο χρυσο,αλλα ειναι αυτοκινητο πολυ παλαιοτερου σχεδιασμου απο οτι ο ροκκος που βγηκε στην αγορα το 2008.

(Στο ιδιο πνευμα με το ποστ αυτο παντως,σημερα φιλος με πλησιασε και μου μιλησε για Μ3 Ε92 φιλου 2ετιας με 30Κ ....αη λαβ κραισις)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα τακακια στο δισκοφρενο στο παπι και βρισκει στη δισκοπλακα και εκτος οτι ζοριζεται ψηνεις και μπριζολες μετα απο 10λεπτη διαδρομη.εχω κανει εξαερωση,κοιταξα και τα υγρα αλλα τιποτα.καμια ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

Εχουν πατήσει καλά? γιατί για να βρίσκει το μαμά τακάκι, ή δεν έχει πατήσει καλά, ή η πίεση είναι στον θεό.

Πιστευω πως ναι εχουν πατησει...δεν εμπαιναν και οπως στο αυτοκινητο(με αναγκασε να βγαλω και ολη την ροδα).θα περιμενω να φαγωθουν λιγο να δω...παιζει να παθει τιποτα η δισκοπλακα η μπα?

Link to comment
Share on other sites

Με έκραξε ο μάστορας επειδή του πήγα πάλι από αυτόματο. Μου λέει ότι θα έχω παραπάνω άχρηστα καλώδια και επίσης ότι ενώ δεν επιρρεάζεται η λειτουργία του εγκεφάλου, θα κάνει σκαν για το αυτόματο κιβώτιο και δεν θα το βρίσκει. Εγώ προσωπικά νομίζω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού δεν υπάρχει ο έξτρα εγκέφαλος για το αυτόματο και όλα θα πάνε κάλα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.