performer Απρίλιος 12, 2011 #4281 Απρίλιος 12, 2011 τι αμαξι εχεις?η καταναλωση στην εθνικη λογικη μου φαινεται..
nickstamat Απρίλιος 12, 2011 #4282 Απρίλιος 12, 2011 Πέτρο, γύρω στα 11-12λ/100km καίει σε εθνική με 140 km/h ο M54B30 πάνω στο Χ3. Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις Μ52TUB25, οπότε είναι όντως ψιλοπαράλογο να έχεις τέτοιες καταναλώσεις. Αλλά, υποθέτω ότι και στα φυσιολογικά του πρέπει να καίει κάργα εντός πόλης, όπως και το δικό μας. Αν μετρήσεις πάλι κατανάλωση αφού το φτιάξεις, πόσταρε να δούμε
fotme Απρίλιος 12, 2011 #4283 Απρίλιος 12, 2011 δεν γνωριζω αν εχει ξαναπαιχτει, ενα ωραιο repositioning της 599.Player
PetrosD Απρίλιος 12, 2011 #4284 Απρίλιος 12, 2011 Πέτρο, γύρω στα 11-12λ/100km καίει σε εθνική με 140 km/h ο M54B30 πάνω στο Χ3.Εσύ αν θυμάμαι καλά έχεις Μ52TUB25, οπότε είναι όντως ψιλοπαράλογο να έχεις τέτοιες καταναλώσεις. Αλλά, υποθέτω ότι και στα φυσιολογικά του πρέπει να καίει κάργα εντός πόλης, όπως και το δικό μας. Αν μετρήσεις πάλι κατανάλωση αφού το φτιάξεις, πόσταρε να δούμε M50TUB25, μονό VANOS. Ναι, μόλις φτιαχτεί, θα το μετρήσω.
spresv Απρίλιος 12, 2011 #4286 Απρίλιος 12, 2011 Πετρο, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να δωσεις 280€ για εναν lambda. Αν ειναι διαπιστωμενα αυτο, περνουμε εναν απο ανταλλακτικατζιδικο στο 1/6 της τιμης και στον βαζω εγω. Μην κανεις κανενα εγκλημα. Αν παλι ακομη παιζεται, πες μου να σε στειλω σε εναν σχεδον συγγενη, εκει κοντα σου.
PetrosD Απρίλιος 12, 2011 #4287 Απρίλιος 12, 2011 Πετρο, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να δωσεις 280€ για εναν lambda. Αν ειναι διαπιστωμενα αυτο, περνουμε εναν απο ανταλλακτικατζιδικο στο 1/6 της τιμης και στον βαζω εγω. Μην κανεις κανενα εγκλημα. Αν παλι ακομη παιζεται, πες μου να σε στειλω σε εναν σχεδον συγγενη, εκει κοντα σου.Μιλήσαμε το πρωί στο τηλέφωνο με το μάστορα και μου το είπε και αφού έπαθα 2 εγκεφαλικά, του είπα OK (για αυθεντικό καινούριο, όχι ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένο). Τώρα βέβαια θα μου πεις μια εταιρία τους βγάζει και προμηθεύει και την BMW και θα συμφωνήσω μαζί σου, οπότε ό,τι και να βάζαμε πιστεύω να είμασταν OK. Βέβαια στο ebay παίζουν στα 80 ευρώ, αλλά δεν ξέρω αν είναι της προκοπής.Το θέμα είναι ότι έφτιαξε και τα καλώδια της πλεξούδας που ήταν άλλα αντ' άλλων και είναι εγγύηση ο λόγος του ότι θα το φτιάξουμε να μην ξαναέχω πρόβλημα. Το "Λ" μπορούσα να το αλλάξω και μόνος μου, αν μπορούσα να σηκώσω το αυτοκίνητο και αν μπορούσα να το διαγνώσω ότι φταίει αυτό. Ας πάει, θα τα δώσω τώρα να δουλεύει ρολόι το μοτέρ και τα μηχανικά τα κανονίζω και μετά μόνος μου ή αλλού φτηνά.Το επόμενο βήμα, αν όλα πάνε καλά, θα είναι αλλαγή πίσω ελατηρίων με μαμίσια από 325, top mounts πίσω που ήδη έχω και βάση διαφορικού ( που επίσης έχω) και είναι εύκολη δουλειά. Αν μπορέσω να σηκώσω κάπου το αυτοκίνητο.Τί λέτε, να τον πάρω αυριο πρωί πρωί να του πω να ακυρώσει την αγορά "Λ" να του πάω εγώ ανταλλακτικό; Και μετά πως θα μπορέσω να του ζητήσω τα ρέστα αν κάτι δεν πάει καλά; Θα μου πει, σκάρτο "Λ" έφερες.Εν κατακλείδι, λέω να τα δώσω τώρα και μετά βλέπουμε. Θα τα γλυτώσω από τις βενζίνες.
SirDiman Απρίλιος 12, 2011 #4288 Απρίλιος 12, 2011 Εμας 120-140χλμ ειναι στα 10 λιτρα/100 χλμ (520i E34 με μηχανη M50B20) @ ΕΟ Σε πόλη πρεπει να ειναι πολυ παραπάνω Ο λαμδα τι ειναι ? Γενικα υπαρχει κανα site που να εξηγει διάφορα μηχανικά μερη του αυτοκινητου?
Athens2004 Απρίλιος 12, 2011 #4289 Απρίλιος 12, 2011 Αισθητήρας λ - Βικιπαίδεια http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor
PetrosD Απρίλιος 13, 2011 #4290 Απρίλιος 13, 2011 Εμας 120-140χλμ ειναι στα 10 λιτρα/100 χλμ (520i E34 με μηχανη M50B20) @ ΕΟΓενικά, με τέτοια μέση ταχύτητα, είναι πολλά τα 10. Σε πρόσφατο ταξίδι Θεσσαλονίκη, το board computer ενός Renault Megane 10 ετίας έδειχνε 6,6 μέση όταν πηγαίναμε με 120. Επίσης έχω ακούσει ότι ο M50TUB25 είναι οικονομικότερος του δικού σου. Μακάρι, θα δούμε την Κυριακή, αν είναι έτοιμο.Ο "Λ" μετράει την ποσότητα του οξυγόνου στα καυσαέρια και δίνει τη μέτρηση στον εγκέφαλο, ο οποίος καθορίζει το μείγμα.
GriGaS Απρίλιος 13, 2011 #4291 Απρίλιος 13, 2011 Το Σαββατο ανέβηκα Αθήνα για shopping της συζύγου και μια βόλτα στην Ecotec στην Ανθούσα. Άργος - Κέντρο - Πειραιάς - Ανθούσα (ποτάμι - ατ. οδός) - Άργος με normal ταχύτητες (έως 130 χλμ/ώρα) και μία φυσιολογική κίνηση στην Αθήνα έγραψε 5.8 lt/100km το Yaris. :dance3::dance3:
ΝTG Απρίλιος 13, 2011 #4292 Απρίλιος 13, 2011 μιας και το γυρισαμε στις καταναλωσεις...clk 200 comp (2000cc 192hp (ή 197?? δεν θυμαμαι))εθνικη 160-180 ~9,3λτ ,180-200 ~10-11λτπολη απο 13-15λτ αναλογως ποσο τσουλανε τα αμαξιακαι το "παραδοξο"..πεζακι 206(1400cc 75hp) @εθνικη 150-170 8-8.5λτ ..στην πολη ποτε δεν μετρησα αλλα καπου εκει πρεπει να επαιζε..7.5-8.5
spresv Απρίλιος 13, 2011 #4293 Απρίλιος 13, 2011 Το puntακι στην πολη με πολυ βαρυ ποδι, 8lt/100km, βαρια βαρια. Σε ταξιδι με ταχυτητες 100-130, 2 ατομα και καμια 150ρια kg πραγματα, ειχα στρογγυλο 6ρι. Στην alfa δεν νομιζω να μπω ποτε στη διαδικασια να μετρησω
PetrosD Απρίλιος 13, 2011 #4294 Απρίλιος 13, 2011 Επείγον: Καλωδίωση κινητήρα BMW M50TUB25 μεταχειρισμένη σε καλή τιμή; Έχω και ψιλοκαμμένη καλωδίωση (είχα μια υποψία που επιβεβαιώθηκε. Όσο σκάβεις, τόσο ξεθάβεις προβλήματα!)
spresv Απρίλιος 13, 2011 #4295 Απρίλιος 13, 2011 Kabelbaum Motor DME + EGS BMW E34 525i 24V M50 | eBayKabelbaum Motor DME BMW E34 520i 525i M50 bis 9/90 | eBay
PetrosD Απρίλιος 13, 2011 #4296 Απρίλιος 13, 2011 Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δεν ξέρω γερμανικά, στέλνουν Ελλάδα αυτοί; Τίποτα ντόπιο κανείς;
spresv Απρίλιος 13, 2011 #4297 Απρίλιος 13, 2011 Ουτε γω . Ο πρωτος τυπικα δεν στελνει, αλλα με ενα mail δεν νομιζω να αρνηθει. Ο δευτερος λεει οτι στελνει Ευρωπαϊκη Ενωση.
Dolly Απρίλιος 13, 2011 #4299 Απρίλιος 13, 2011 Νίκο, το CLK 200 Compressor που λες είναι με 196 άλογα.Το 230 είναι με 197.(ναι 1 μόνο διαφορά) αλλά αρκετή στην ροπή.Στην πολη σου καίει πολλά (αν και είναι αυτόματο λογικά που σου δίνει +1-2 κοντά...) στην εθνική είναι καλά.Για να πάρεις μια ιδέα το Μιτο με 4 μέσα και φωρτομένο με 140 είναι στα 8-9 στην εθνική... 180-200 είμαι άνετα 12-13 νομίζω
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.