Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Κανένα να ΜΗΝ τα κολλήσει με 200, δεν ξέρω.

Thats what i mean :p

και γω το οδηγαω αμα λαχει αλλα μαλλον μεσα σε κανα χωραφι θα το βρισκαν

Ωω, καλορίζικη!

Σαν τον Daniel-san αισθάνομαι...............Wax On....Wax off....ξεχεριάστικα....

EDIT: Βλέπω τώρα το Jeremy Clarkson - Head To Head και στο 8:20 που έχει ένα Subaru 22B να κάνει σλάλομ, πραγματικά δάκρυσα!:man_in_love:

Οσοι ψηνονται παντως, ας κοιταξουν σε κανα 6μηνο για 10ρια τροπετακια :p.

τι να το κάνεις το τροπέτο όταν σε 6 μήνες θα έχουμ πάνω απο 60,000+ λιωμενα χλμ από δήθεν χεράδες χωρίς service, επειδή λεφτά υπάρχουν.

Πρωταπριλίατικο είναι ρε παιδιά

Αν παρατηρήσετε η πινακίδα δεν είναι της αστυνομίας

υπαρχουν περιπολικα με συμβατικες...

Βαμένα περιπολικά με φάρους και με συμβατικές πινακίδες;

Πρωταπριλίατικο είναι ρε παιδιά

Αν παρατηρήσετε η πινακίδα δεν είναι της αστυνομίας

Να δεις κατι ωραιοτατα ασημι πληρως μαμα octavia, με διπλες πινακιδες (πολιτικες και ασφαλιτικες) και μια αρμαθια οθονες και καμερες επανω. Στον καρφωνουν εν κινησει....

boostl.th.jpg

Λοιπόν παίδες δοκιμάζω τις logging ικανότητες του εγκεφάλου:)

Στην παραπάνω photo έκανα ένα διάγραμμα πίεσης σε kPa και στροφών κινητήρα...φαίνεται καθαρά αυτό που έλεγα οτί ενώ ο manual boost controller έχει ρυθμιστεί στα ~45kpa - 6.5psi η πίεση ξεφεύγει από τις 4500rpm..

Σε μαίλ από την flying miata έλεγαν ότι μπορεί να φταίει και ο wastegate actuator, και πως έχουν έναν καλύτερο πλέον για την 2554 τουρμπίνα και πως θα τον στείλουν τσάμπα (εκτός μεταφορικά βέβαια)..Για να δούμε θα κάνει διαφορά...

(PSI to kPa -> http://www.csgnetwork.com/presskpapsicvt.html)

Υπάρχει μια λογική τα ασφαλίτικα που δεν είναι με τα χρώματα της αστυνομίας να έχουν πολιτικές πινακίδες για να μην τα καταλαβαίνουμαι.

Τα βαμένα περιπολικά όμως γιατί να έχουν πολιτικές πινακίδες;

Βέβαια το πρώτο παράλογο που βλέπουμαι στην αστυνομία θα είναι;

@shadow Επίσης ρίξτε μια ματιά μήπως και έχετε πουθενά vacuum leaks. Αν υπάρχει διαρροή υποπίεσης απο οπουδήποτε, το actuator θα διαβάσει λάθος και θα κανει compensate.

Ρε παιδες, εχει κανεις καμια ιδεα πως θα καθαριστει αυτο το πραγμα εσωτερικα?

th_IMG082.jpg

Κανονικα, σε καλα machine shops εξω εχουν hot baths που τα βυθιζουν σε καυτο νερο με οτι διαλυμματα βρουν μπροστα τους, και γινεται τζιτζι. Αλλα εδω δεν υπαρχουν τετοια πραγματα, και νομιζω διαλυτικο νιτρου και αλλα παρεμφερη δεν θα κανουν και πολυ καλο στο γκαζον μου :p. Καμια αλλη οικιακη λυση?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.