PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3941 Φεβρουάριος 13, 2011 Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση.Αυτό διαγιγνώσκεται και αντιμετωπίζεται/ρυθμίζεται κάπως;
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3942 Φεβρουάριος 13, 2011 Αυτό διαγιγνώσκεται και αντιμετωπίζεται/ρυθμίζεται κάπως;κάρτα καυσαερίων βγάζει? (νόμιμα πάντα)Όπως σου είπα, ένα σωστό ηλεκτρολογίο με σχετικά σύγχρονα μηχανάκια θα μπορέσουν να το εντοπίσουν.Τα ηλεκτρικά σου είναι Bosch?
LevelOne Φεβρουάριος 13, 2011 Author #3943 Φεβρουάριος 13, 2011 Πετρο, ελα αυριο για ενα καφεδάκι απο δω, (Σταυρο χτυπαει και για σενα η καμπάνα) να τα πουμε, να σου συστήσω και ενα-δυο BMWδακηδες.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3944 Φεβρουάριος 13, 2011 Πετρο, ελα αυριο για ενα καφεδάκι απο δω, (Σταυρο χτυπαει και για σενα η καμπάνα) να τα πουμε, να σου συστήσω και ενα-δυο BMWδακηδες. Εγώ κατουράω πηγάδι?
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3945 Φεβρουάριος 13, 2011 Ο εγκέφαλος, ναι. Ο BOSCH 0 261 200 413 red. Bosch Motronic M3.3.1Αύριο δουλεύω, να έρθω την Τρίτη που θα έχουν 24ωρη τα ΜΜΜ;
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3947 Φεβρουάριος 13, 2011 Μεσα (αρκει να μην με κοψει ο φουστης στο μαθημα της Τεταρτης και χρειαστει να ξαναγραψω). I gotz dry sump queshtunz
kaynd Φεβρουάριος 14, 2011 #3948 Φεβρουάριος 14, 2011 Γιατί είχα την αίσθηση ότι το +1 δόντι advance αυξάνει το overlap και θα πηγαίνει καλύτερα ψηλά?Ένα δόντι advance σε ποιόν εκκεντροφόρο να σκέφτεσαι... όχι ένα δόντι advance γενικά.Πρέπει να το κατάλαβες μόνος σου , αλλά όπως και να χει το γραφώ κι εγώ προσθέτοντας λεπτομέρειες. (και πράγματα που ίσως ήδη ξέρεις. Αλλά εγώ δε ξέρω τι ξέρεις όποτε συγχώρα με)Ένα δόντι advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής θα αυξήσει το overlap.Ένα δόντι advance στον εκκεντροφόρο εξαγωγής μειώνει το overlap όμως.Το overlap των εκκεντροφόρων υπάρχει ανάμεσα στον χρόνο εξαγωγής και τον χρόνο εισαγωγής του κινητήρα, αλλα μεταξύ δύο διαφορετικών κύκλων οπότε πάμε με αργά λογικά βήματα.Ξεκινάμε απ τη προηγούμενη καύση λοιπόν... ολοκληρώνεται η καύση, κατεβαίνει το πιστόνι... και κάπου λίγο πριν το Bottom Dead Center αρχίζουν να ανοίγουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Η πίεση είναι μεγάλη και τα καυσαέρια φεύγουν με χαρά προς τους αυλούς εξαγωγής ενώ η ορμή του στροφάλου ανεβάζει ξανά το πιστόνι... και καθώς φτάνει στο top dead center οι βαλβίδες εξαγωγής αρχίζουν αργά αργά να κλείνουν... Παράλληλα πριν το TDC αρχίζουν δειλά δειλά να ανοίγουν και οι βαλβίδες εισαγωγής.Η πίεση στο θάλαμο καύσης τώρα πια έχει πέσει, αλλά τα καυσαέρια που τρέχουν στην εξάτμιση δε μπορούν να σταματήσουν ακαριαία. Έχουν την ορμή που τους είχε δοθεί νωρίτερα. Γι αυτό το λόγο κρατάμε τις βαλβίδες εξαγωγής λίγο ανοιχτές και μετά το TDC, καθώς ξεκινά ο χρόνος εισαγωγής του επόμενου κύκλου. Έτσι καθώς τρέχουν να φύγουν τα καυσαέρια αμέσως μετά το τέλος του κύκλου εξαγωγής, πίσω τους δημιουργούν υποπίεση. (όπως ρουφάς το φραπέ με το καλαμάκι ένα πράγμα) Αυτή την υποπίεση την εκμεταλλευόμαστε για αφαιρέσουμε τα όσα καυσαέρια έχουν μείνει στο θάλαμο καύσης σε χαμηλή πίεση, και για να εισάγουνε φρέσκο μείγμα, ακόμα και πριν ξεκινήσει το πιστόνι τη καθοδική του πορεία. Αυτή είναι η διαδικασία της σάρωσης (scavenging) που επιτυγχάνεται με το overlap. Αν εσύ δώσεις προπορεία (advance) στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, ουσιαστικά κλείνεις τη πόρτα στα καυσαέρια νωρίτερα αφού μειώνεις το χρόνο που μένει η βαλβίδα εξαγωγής ανοιχτή μετά το TDC.Ανάποδα όμως, αν δώσεις advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, οι πόρτες εισαγωγής θα ανοίξουν νωρίτερα συμβάλλοντας αυτές τώρα στην αύξηση του overlap.Προφανώς αν δώσεις ένα συγκεκριμένο advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, και το ίδιο ακριβώς advance στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, το overlap τους μένει ακριβώς το ίδιο.Μετατοπίζεται όμως νωρίτερα όλη αυτή η φάση του overlap...Υπερβολικά νωρίς, και η βαλβίδα εξαγωγής θα αρχίσει να κλείνει πριν προλάβουν να βγουν όλα τα καυσαέρια έξω, ενώ ανοίγοντας η βαλβίδα εισαγωγής θα επιτρέψει σε όσα καυσαέρια έμειναν να φύγουν προς την εισαγωγή.Υπερβολική καθυστέρηση, και σπαταλάς διαδρομή εμβόλου χωρίς να έχουν ανοίξει οι βαλβίδες εισαγωγής, ενώ οι βαλβίδες εξαγωγής είναι ανοιχτές απ τον προηγούμενο χρόνο και ανάλογα με το μήκος των αυλών εξαγωγής, μπορεί ακόμα και να αποφασίσουν να επιστρέψουν ακάθαρτο-στεγνό αέρα πίσω.Γι αυτό τυπικά αυτή η φάση κεντράρεται κάπου στο TDC. Εδώ, για ένα μικρό εύρος ρύθμισης κάποιων μοιρών, ισχύει ότι με λίγο advance και τους δυο εκκεντροφόρους κερδίζεις χαμηλά-χάνεις ψηλά ενώ με λίγο retard ισχύει το ανάποδο. (Για ισχυρή σάρωση, προτιμάς η επικάλυψη να γίνει ελάχιστα πιο “μετά” αφού έχει τελειώσει για τα καλά ο χρόνος εξαγωγής και επικρατεί η χαμηλότερη δυνατή πίεση στο θάλαμο καύσης. Στις χαμηλές στροφές όμως δε θέλεις υπερβολική σάρωση γιατί όλα γίνονται πιο αργά και κατά συνέπεια προλαβαίνει να φύγει ωφέλιμο μείγμα προς την εξάτμιση. (over scavenging) Η συνολική adravce-retard λογική που ανάφερα εδώ ισχύει όπως είπα όταν βλέπεις και τους δυο εκκεντροφόρους σα πακέτο.Όμως, όταν ρυθμίζεις ανεξάρτητα τον ενα απ τους δυο, ότι ισχύει για τον έναν, ισχύει το ακριβως ανάποδο για τον άλλο όπως εξήγησα πιο πάνω.Παράλληλα, πέρα από τη διάρκεια του overlap, παίζει ρόλο και το που ακριβώς θα το τοποθετήσεις αυτό το overlap χρονικά.Γι αυτό μπορεί ένα δόντι advance στον εισαγωγής ή ένα δόντι retard στον εξαγωγής να μας δίνουν την ίδια ακριβώς διάρκεια overlap. Στη πρώτη περίπτωση όμως όλη αυτή η φάση του overlap είναι λίγο πιο νωρίς ενώ στη δεύτερη όλη αυτή η φάση είναι λίγο πιο μετά. Οπότε δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο τομέα απόσταση βαλβίδων πιστονιού.Όσο καθυστερείς (retard) να κλείσεις τη βαλβίδα εξαγωγής... τόσο πιο απειλητικά τη πλησιάζει το πιστόνι καθώς ανεβαίνει στο TDC και απ την άλλη όσο νωρίτερα (advance) ανοίγεις τη βαλβίδα εισαγωγής, τόσο πιο γρήγορα πλησιάζει αυτή το πιστόνι πριν προλάβει να κατέβει απ αυτό απ το TDCΟπότε προφανώς για τις βαλβίδες εισαγωγής είναι επικίνδυνο το advance ενώ για τις βαλβίδες εξαγωγής είναι επικίνδυνο το retard.κι επειδή συνήθως οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μεγαλύτερη διάμετρο και βύθισμα απ τις εξαγωγής, προσέχουμε περισσότερο κατά το advance του εισαγωγής ή και των δυο εκκεντροφόρων μαζί (τυπικό για sohc κινητήρες)Επίσης είπαμε μόνο για τη φάση του overlap, όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα χαμηλά-ψηλά. Ο χρονισμός και η διάρκεια των εκκεντροφόρων φυσικά επηρεάζουν και τις υπόλοιπες φάσεις που δε δίνουμε σημασία αυτή τη στιγμή. Όπως το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής όταν φτάσουμε στο τέλος του χρόνου εισαγωγής ή το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής όταν τελειώσει ο χρόνος της καύσης-εκτόνωσης. Μπορεί εσύ δηλαδή να προσπαθείς με τους δεδομένους εκκεντροφόρους σου να αυξήσεις το overlap αλλά παράλληλα "χαλάς" τις άλλες δυο φάσεις. Εν ολίγοις δεν ισχύει εδώ για καμία ρύθμιση η λογική "όσο… τόσο" αλλά περισσότερο η λογική "κάτω όριο> όσο… τόσο< πάνω όριο".
Tsakonas Φεβρουάριος 14, 2011 #3951 Φεβρουάριος 14, 2011 Μια άλλη μονομαχία Mercedes (Smart) και China Motors(Noble) με νικητή... | AUTOCAR ΝΕΤ Blog -ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟλιγο καθυστερημενα,αλλα ενδιαφερουσα ειδηση...
bezdim Φεβρουάριος 15, 2011 #3952 Φεβρουάριος 15, 2011 Lancia: Η επιστροφήΣυγγνώμη αλλά, αυτό δεν είναι Lancia. Η Lancia σχεδιαστικά είναι νεκρή πλέον.
spresv Φεβρουάριος 15, 2011 #3953 Φεβρουάριος 15, 2011 Δυστυχως you'll find οτι ειναι απλα rebadged chryslers...
racer Φεβρουάριος 15, 2011 #3954 Φεβρουάριος 15, 2011 Και έβλεπα προχθές στο ΣΚΑΙ το επεισόδιο του TG με το αφιέρωμα στη Lancia.. Τι κατάντια είναι αυτή;
bezdim Φεβρουάριος 16, 2011 #3955 Φεβρουάριος 16, 2011 Με στεναχωρεί, μιας και μεγάλωσα μέσα σε μια dedra του '91. Η οποία δυστυχώς πουλήθηκε 1000Ε πριν κάτι χρόνια. Με 245.000 χλμΟ πατέρας μου ακόμα τη βλέπει στο δρόμο. Είναι ακόμα μια κούκλα. Σπαράζει η καρδιά με την κατάντια που την έχει φτάσει ο τωρινός της κάτοχος άλλα έτσι είναι αυτά. Οι μαμακίες πληρώνονται.
Tsakonas Φεβρουάριος 16, 2011 #3956 Φεβρουάριος 16, 2011 Μια άλλη μονομαχία Mercedes (Smart) και China Motors(Noble) με νικητή... | AUTOCAR ΝΕΤ Blog -ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟλιγο καθυστερημενα,αλλα ενδιαφερουσα ειδηση...οποιος δεν εχει τι να κανει, 9.3.2011 στην ευελπιδων απο 9.00 η ωρα θα δικαζεται σχετικη υποθεση.Πραγματικα αξιζει ναρθετε να παρακολουθησετε,καμμια σχεση με νομικουρες.Οποιος θελει λεπτομερειες ας ρωτησει.
ΝTG Φεβρουάριος 18, 2011 #3957 Φεβρουάριος 18, 2011 η hyundai το παρακανε ή ειναι ιδεα μου?? wtf?? 2011 Hyundai Curb picture: 388849 - Top Speed ψαχνετε χερουλια για να μπειτε μεσα?? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0D0eNnv0LA4]YouTube - Hyundai Curb Crossover Concept revealed[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rJ08F2HPR9c]YouTube - Hyundai Curb Concept @ 2011 Detroit Auto Show[/ame] αμα βγει ετσι στην παραγωγη..
nickstamat Φεβρουάριος 18, 2011 #3958 Φεβρουάριος 18, 2011 Τα λάστιχα είναι υπερβολή! Στα υπόλοιπα είναι όσο τραβηγμένο θα μπορούσε να είναι ένα concept car. Τα λάστιχα όμως είναι υπερβολικά, αλλά και κορυφαία!
Shadow Keeper Φεβρουάριος 18, 2011 #3959 Φεβρουάριος 18, 2011 Επιτέλους έχω πάλι νερό να ρίχνω στο παρμπριζ:magic: Βρήκα "φούσκα" απο σκαραβαίο (:nuke:) και την στήριξα με tie wraps...καλή φάση.
spresv Φεβρουάριος 18, 2011 #3960 Φεβρουάριος 18, 2011 η hyundai το παρακανε ή ειναι ιδεα μου??wtf?? ψαχνετε χερουλια για να μπειτε μεσα?? αμα βγει ετσι στην παραγωγη.. Εκτος απο αθλιο, ειναι liek properly αθλιο . Ποτε δεν καταλαβα τα τοσο flamboyant concept cars. Αφου ή δεν θα βγει ποτε ετσι, ή αν θα βγει θα εχει 1-2 στοιχεια απ αυτο, βαρια. Ποιο το νοημα?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.