AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3921 Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι έτσι μου είχε πει. Αλλά εκεί που είναι δε μπορώ να διακρίνω. Κάτι χρήσιμο ξέρεις εσύ! Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Αλλά άμα τον βάλω πάνω μπορεί να τον κάψω πάλι;Είναι ότι πιο βλακώδες μπορεί να κάνει κάποιος, και καλά ξεγελάει το αμάξι ότι περνάει πιο κρύος αέρας και είναι πιο κρύο το μοτέρ κτλπΣε πρώτη φάση τα ξηλώνεις τα παπαράκια που έχει βάλει και μετά βλέπεις αν έχει καεί κάτι. Δεν είναι δεδομένο ότι θα βρεις κάτι καμένο.
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3922 Φεβρουάριος 13, 2011 Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3923 Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3924 Φεβρουάριος 13, 2011 Πρεπει να το αντιμετωπισεις με attitude οτι δεν ειναι στο χερι του. Θα ψαρωσει σιγουρα . Οτι θες και μπορω, πες.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3925 Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.Ξέρεις ότι έχουν γίνει σίγουρα αυτά ή απλά βασίζεσαι στο τι σου είπε ο προηγούμενος?Αν υπάρχουν σταντε και δεν τα είδε με την πρώτη ματιά ο ηλεκτρολόγος και ελπίζωντας να μην είναι κατσαμπιάς ίσως χρειαστεί να ψάξεις την πλεξούδα για να δείς τι έχει γίνει και που.
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3926 Φεβρουάριος 13, 2011 Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.M50TUB25 από BMW E34 525.Ευχαριστώ!Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.Για τον αέρα, έχει ένα σύρμα που περνά ο αέρας και το κρυώνει ανάλογα με την παροχή του. AFM το λένε; Σε αυτή τη σελίδα είναι το μαύρο κυλινδρικό δεξιά.
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3927 Φεβρουάριος 13, 2011 Α, αρα MAF. Εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι σχετικα ευαισθητοι και ενδεχεται να χει χαιρετησει, γι' αυτο να καις τα αντερα σου. Αν και δεν εχει τοσο νοημα (λογω κουκουρουκου μειγματος) σε υψηλες ταχυτητες ξεψυχαει/λαχανιαζει?
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3928 Φεβρουάριος 13, 2011 Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά.
Tsakonas Φεβρουάριος 13, 2011 #3929 Φεβρουάριος 13, 2011 Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JatQFiY1LTA]YouTube - Tsila - Mavri[/ame]
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3930 Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα?
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3931 Φεβρουάριος 13, 2011 Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά. Μονο 6500? Απαραδεκτον . Ειναι συνηθες φαινομενο (στα δικα μας τουλαχιστον) οταν υπαρχει προβλημα με την μετρηση (ειτε απο αισθητηρα ειτε απο χαλαρο/σχισμενο κολαρο μετα τον αισθητηρα) οσο μεγαλωνει η ταχυτητα να χανει τη μπαλα και να μην ανεβαζει. Θυμαμαι την ηττα που χα φαει με την μπλε, η οποια ενω χαμηλα γαζωνε, ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. Την επομενη μερα πηρα πρεφα οτι ειχε ξεκουμπωσει το κολαρο της πεταλουδας
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 13, 2011 #3932 Φεβρουάριος 13, 2011 Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται.
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3933 Φεβρουάριος 13, 2011 Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα? Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας. Μονο 6500? (...) ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. 5800 λέει η μαμά ότι βγάζει μέγιστη ισχύ. Αλλά μου δίνει τη αίσθηση ότι και μέχρι τις 7000+ μπορεί να πάει άνετα. Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται. Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 13, 2011 #3935 Φεβρουάριος 13, 2011 Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995Σκάρτο 50ρικο στοίχισε με τα μεταφορικά στην BOSCH Γερμανίας η επισκευή εγκεφάλου. Eδώ ζητάγανε 500 για αλλαγή.Δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3936 Φεβρουάριος 13, 2011 Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό. Είναι λογικό;
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3937 Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας. :fie::fie::fie::fie::fie::fie: OMFG Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση. Του πατέρα μου τα μπουζί με 100χιλ χλμ δεν ήταν έτσι
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3938 Φεβρουάριος 13, 2011 Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό. Είναι λογικό; straight six rull them all Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι.
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3939 Φεβρουάριος 13, 2011 straight six rull them all Γεγονός! Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι. Που; Ονόματα λέμε εδώ;
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3940 Φεβρουάριος 13, 2011 Γεγονός!Που; Ονόματα λέμε εδώ; δυστυχώς έχω ένα γερμανικό με γιαπωνέζικη καρδιά και ένα γιαπωνέζικο, δεν ξέρω από συνεργεία
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.