Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το μοτέρ που φοράω ειναι το CA18DET Ιαπωνικών προδιαγραφών με 8 θυρίδες στην εισαγωγή, εκ των οποίων οι 4 ενεργοποιούνται με solenoid μετά απο κάποιες στροφές. Ενω αυτό το σύστημα δίνει μια πολυ μικρή ροπή αβαντάζ στις χαμηλές, στις ψηλές λογω μικρότερων διατομών & των σωμάτων των πεταλουδων, χάνω μίγμα.

215.jpg

Οι 8 θυριδες διακρίνονται στο πάνω μερος της φωτο

Ετσι, καταργήθηκαν οι επιπλέον πεταλούδες και ανοίχτηκαν με dremel οι αυλοί τις εισαγωγής για να μοιάζει με τα 4-port της Ευρωπαϊκης αγοράς, τα οποία οι βελτιωσάδες προτιμούν λόγω αυτης ακριβώς της ιδιαιτερότητας... :)

ca18head.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Report: A Look at the Average Fuel Prices in Europe and the USA in February 2011 - Carscoop

ΤΕΡΑΤΩΔΗ προβληματα στην αμερικηη βενζινη ανεβαινει πανω απο 3δολαρια/γαλλονι (σε ευρωπαικα δεδομενα, περιπου 0.60 ευρω/λιτρο)

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σε παραδρομο της κηφισιας με το c4 του πατερα και γονεις μεσα.μπροστα γυναικα (ξανθια) με τζιπ που περιμενει να βγει στη κηφισιας και ειναι με το κινητο στο χερι αλλα whatever.απο πισω ελληνας ραμπο οδηγος με σμαρτακι.βλεπει οτι περιμενω να φυγει η αλλη γιατι δεν χωραω αλλα μιας και του εδωσαν την κορνα,ε να μην την χρησιμοποιησει βρε αδερφε.ριχνει 3 λεπτα κορναρισμα,φευγει η αλλη τελικα.συνεχιζω στο παραδρομο με τον αλλο πισω μου.εδω να σημειωσω οτι ειμαι πολυ ηρεμος σαν οδηγος και οσο καιρο οδηγαω ποτε δεν εχω βρισει η να εχω εκνευριστει εκτος και αν κανει χοντρη μ@λ@κια.τελος παντων πηγαινα με 30-40 γιατι ειναι και σαν ναρκοπεδιο ο παραδρομος και ειναι και γεματος με διπλοπαρκαρισμενα και οσο να ειναι,το c4 δεν ειναι και μικρο αυτοκινητο.ο ραμπο απο πισω λοιπον θυμιεται παλι οτι εχει κορνα και ξεκιναει λοιπον.τσαντιζομαι και του ριχνω ενα δαχτυλο(πιασατε ποιο) και εκανα στην ακρη γιατι θα αφηνα τους δικους μου εκει.περναει απο διπλα και σταματια και κανει νοημα με το κεφαλι.δεν τολμησε να πει τιποτα γιατι αν ελεγε θα το παιρνα βολτα το σμαρτ.ελεος με τους ραμπο ελληνες οδηγους.γιναμε ολοι οφ ροαντ νταιβερς(γιατι τετοιους δρομους εχουμε στην αθηνα) και παμε για τους χρονους πλεον...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εχει βαλει κανεις απο εσας lpg?το σκεφτομαι...

ειναι αρκετα οικονομικοτερο,αλλα δεν ξερεις τι ζημιες θα βγαλει,και β)καποια στιγμη οι βαλβιδες θα παθουν ζημια λογω προβληματικης λιπανσης ..Αν πιστευεις πως χρειαζεσαι κατι για παραπανω απο 200.000 κμ απο σημερα βρες η κανε υπομονη να φερουν εταιριες αυτοκινητα με εργοστασιακο συστημα 2πλου καυσιμου (LPG-βενζινης)..ειναι τωρα γυρω στα 17Κ σεατ λεον 1600αρι με εργοστασιακο συστημα αεριου... και σιγα σιγα VW θα βγαλει κατι.Θα μου πεις βεβαια ειναι λιγο παραλογο να σου λεω για λυση αντι για τα 2Κ του αεριου τα 17 του νεου αυτοκινητου,αλλα λιγο η αποσυρση,λιγο αυτα που θα εξοικονομησεις σε βαθος χρονου,λιγο ο κινδυνος με το τωρινο αυτοκινητο να παθεις μεγαλυτερη ζημια και να μεινεις με ενα διαλυμενο αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

το λεον το ατμοσφαιρικο ειναι με αεριο?

αν δεις τον τιμοκαταλογο,ειναι μια εκδοση που λεει "1.6 LPG" .Αυτη η εκδοση εχει διπλο συστημα τροφοδοσιας (Αεριου βενζινης) και οτι και να γινει εχεις εγγυηση για ολο το αμαξι και ολα τα μηχανικα,κι ουτε σε νοιαζουν οι βαλβιδες κλπ.Ενω αν πας για εργοστασιακη εγγυηση με αυτο πουχει αφτερμαρκετ αεριο απο ελληνικα χερια,θα παρεις γιου νοου γουωτ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.