Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι έτσι μου είχε πει. Αλλά εκεί που είναι δε μπορώ να διακρίνω. Κάτι χρήσιμο ξέρεις εσύ! Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Αλλά άμα τον βάλω πάνω μπορεί να τον κάψω πάλι;

Είναι ότι πιο βλακώδες μπορεί να κάνει κάποιος, και καλά ξεγελάει το αμάξι ότι περνάει πιο κρύος αέρας και είναι πιο κρύο το μοτέρ κτλπ

Σε πρώτη φάση τα ξηλώνεις τα παπαράκια που έχει βάλει και μετά βλέπεις αν έχει καεί κάτι. Δεν είναι δεδομένο ότι θα βρεις κάτι καμένο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.

Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.

Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.

Πρεπει να το αντιμετωπισεις με attitude οτι δεν ειναι στο χερι του. Θα ψαρωσει σιγουρα :p. Οτι θες και μπορω, πες.

Ναι, τη γνωρίζω τη θεωρία. Δεν μπορώ να τα βρω, ούτε ο ηλεκτρολόγος που το πήγα μπόρεσε να τα βρει. ούτε το διαγνωστικό του μπόρεσε να συνδεθεί με τον εγκέφαλο. Έτσι σταμάτησα να ψάχνομαι. Αλλά σήμερα το πήρα απόφαση να το διορθώσω το καημένο.

Επίσης, σε κάποιο άλλο συνεργείο συνδέθηκε το λάπτοπ τους με τον εγκέφαλο, αλλά δεν έδειξε κάποια βλάβη.

Ξέρεις ότι έχουν γίνει σίγουρα αυτά ή απλά βασίζεσαι στο τι σου είπε ο προηγούμενος?

Αν υπάρχουν σταντε και δεν τα είδε με την πρώτη ματιά ο ηλεκτρολόγος και ελπίζωντας να μην είναι κατσαμπιάς ίσως χρειαστεί να ψάξεις την πλεξούδα για να δείς τι έχει γίνει και που.

Πες μου τον κωδικο μοτερ και ποιο μοντελο το φοραει, μηπως και βρουμε original roms, τα flashαρουμε σε νεο τσιπιακι και βρεις την υγεια σου. Επισης, αν θυμαμαι καλα το load reference ειναι luft, ετσι? Ενα απο ολα τα καλωδιακια του ειναι θερμοκρασια αερα, αυτο πειραζουν, και γυρνανε και τερμα τη βιδα ωστε να το κανουν υπερ-πλουσιο. Επισης, παιζει και αυτο που ειπε ο Ακης, με τη θερμοκρασια νερου για να μην φευγει ποτε απο το correction που κανει στο μειγμα οταν ειναι κρυο. Πρακτικα δουλευεις ΥΠΕΡπλουσιος παντα, χωρις κανενα απολυτως κερδος.

M50TUB25 από BMW E34 525.

Ευχαριστώ!

Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.

Για τον αέρα, έχει ένα σύρμα που περνά ο αέρας και το κρυώνει ανάλογα με την παροχή του. AFM το λένε; Σε αυτή τη σελίδα είναι το μαύρο κυλινδρικό δεξιά.

Α, αρα MAF. Εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι ειναι σχετικα ευαισθητοι και ενδεχεται να χει χαιρετησει, γι' αυτο να καις τα αντερα σου. Αν και δεν εχει τοσο νοημα (λογω κουκουρουκου μειγματος) σε υψηλες ταχυτητες ξεψυχαει/λαχανιαζει?

Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά.

Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.

Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα?

Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά.

Μονο 6500? Απαραδεκτον :p. Ειναι συνηθες φαινομενο (στα δικα μας τουλαχιστον) οταν υπαρχει προβλημα με την μετρηση (ειτε απο αισθητηρα ειτε απο χαλαρο/σχισμενο κολαρο μετα τον αισθητηρα) οσο μεγαλωνει η ταχυτητα να χανει τη μπαλα και να μην ανεβαζει. Θυμαμαι την ηττα που χα φαει με την μπλε, η οποια ενω χαμηλα γαζωνε, ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. Την επομενη μερα πηρα πρεφα οτι ειχε ξεκουμπωσει το κολαρο της πεταλουδας :slap:

Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο.

Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται.

Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα?

Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας.

Mpouzi.jpg

Μονο 6500?

(...) ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα.

5800 λέει η μαμά ότι βγάζει μέγιστη ισχύ. Αλλά μου δίνει τη αίσθηση ότι και μέχρι τις 7000+ μπορεί να πάει άνετα.

Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται.

Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995

Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995

Σκάρτο 50ρικο στοίχισε με τα μεταφορικά στην BOSCH Γερμανίας η επισκευή εγκεφάλου. Eδώ ζητάγανε 500 για αλλαγή.

Δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις

Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό.

Είναι λογικό;

Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας.

Mpouzi.jpg

:fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie:

OMFG

Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση.

Του πατέρα μου τα μπουζί με 100χιλ χλμ δεν ήταν έτσι

Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό.

Είναι λογικό;

straight six rull them all :p

Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι.

straight six rull them all :p

Γεγονός!

Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι.

Που; Ονόματα λέμε εδώ;

Γεγονός!

Που; Ονόματα λέμε εδώ;

δυστυχώς έχω ένα γερμανικό με γιαπωνέζικη καρδιά και ένα γιαπωνέζικο, δεν ξέρω από συνεργεία :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.