Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.

Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα?

Link to comment
Share on other sites

Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά.

Μονο 6500? Απαραδεκτον :p. Ειναι συνηθες φαινομενο (στα δικα μας τουλαχιστον) οταν υπαρχει προβλημα με την μετρηση (ειτε απο αισθητηρα ειτε απο χαλαρο/σχισμενο κολαρο μετα τον αισθητηρα) οσο μεγαλωνει η ταχυτητα να χανει τη μπαλα και να μην ανεβαζει. Θυμαμαι την ηττα που χα φαει με την μπλε, η οποια ενω χαμηλα γαζωνε, ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. Την επομενη μερα πηρα πρεφα οτι ειχε ξεκουμπωσει το κολαρο της πεταλουδας :slap:

Link to comment
Share on other sites

Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα?

Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας.

Mpouzi.jpg

Μονο 6500?

(...) ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα.

5800 λέει η μαμά ότι βγάζει μέγιστη ισχύ. Αλλά μου δίνει τη αίσθηση ότι και μέχρι τις 7000+ μπορεί να πάει άνετα.

Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται.

Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995

Link to comment
Share on other sites

Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995

Σκάρτο 50ρικο στοίχισε με τα μεταφορικά στην BOSCH Γερμανίας η επισκευή εγκεφάλου. Eδώ ζητάγανε 500 για αλλαγή.

Δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό.

Είναι λογικό;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας.

Mpouzi.jpg

:fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie::fie:

OMFG

Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση.

Του πατέρα μου τα μπουζί με 100χιλ χλμ δεν ήταν έτσι

Link to comment
Share on other sites

Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό.

Είναι λογικό;

straight six rull them all :p

Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό διαγιγνώσκεται και αντιμετωπίζεται/ρυθμίζεται κάπως;

κάρτα καυσαερίων βγάζει? (νόμιμα πάντα)

Όπως σου είπα, ένα σωστό ηλεκτρολογίο με σχετικά σύγχρονα μηχανάκια θα μπορέσουν να το εντοπίσουν.

Τα ηλεκτρικά σου είναι Bosch?

Link to comment
Share on other sites

Πετρο, ελα αυριο για ενα καφεδάκι απο δω, (Σταυρο χτυπαει και για σενα η καμπάνα) να τα πουμε, να σου συστήσω και ενα-δυο BMWδακηδες.

;)

Εγώ κατουράω πηγάδι?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.