AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3861 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι η εμπειρία μου με την απόκριση του γκαζιού είναι ότι δουλεύω πάντα υπερπλούσιος. Επίσης έχω μαύρα μπουζί και εξάτμιση.Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3862 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Καινούριο μου το έβαλε το MAF αυθεντικό BOSCH όταν μου το πούλησε. Όχι το χρυσό μου, μέχρι τον κόφτη στις 6500 μια χαρά τραβάει. Ούτε ξεψυχάει ούτε τίποτα. Με 3η άνετα μέχρι κόφτη, μετά στην τετάρτη επειδή είναι και μακρυά ηρεμεί. αλλά και αυτή μέχρι τον κόφτη την πάει κανονικά. Μονο 6500? Απαραδεκτον . Ειναι συνηθες φαινομενο (στα δικα μας τουλαχιστον) οταν υπαρχει προβλημα με την μετρηση (ειτε απο αισθητηρα ειτε απο χαλαρο/σχισμενο κολαρο μετα τον αισθητηρα) οσο μεγαλωνει η ταχυτητα να χανει τη μπαλα και να μην ανεβαζει. Θυμαμαι την ηττα που χα φαει με την μπλε, η οποια ενω χαμηλα γαζωνε, ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. Την επομενη μερα πηρα πρεφα οτι ειχε ξεκουμπωσει το κολαρο της πεταλουδας Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 13, 2011 #3863 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Δηλαδή να πάω να δώσω 180 ευρώ για νέο εγκέφαλο. Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3864 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Ήταν όλο μαύρο μέχρι και η ηλεκτρόδιο πάνω απ την ακίδα? Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας. Μονο 6500? (...) ετρωγε μια απιστευτη πορτα κοντα στην δευτερη εκατονταδα και δεν ανεβαζε με τιποτα. 5800 λέει η μαμά ότι βγάζει μέγιστη ισχύ. Αλλά μου δίνει τη αίσθηση ότι και μέχρι τις 7000+ μπορεί να πάει άνετα. Στείλε γράμμα στην εταιρία κατασκευής του εγκεφάλου, πιθανόν να επισκευάζεται. Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3865 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 13, 2011 #3866 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Λες να το κάνει αυτό για εγκέφαλο του ~1993-1995Σκάρτο 50ρικο στοίχισε με τα μεταφορικά στην BOSCH Γερμανίας η επισκευή εγκεφάλου. Eδώ ζητάγανε 500 για αλλαγή.Δεν χάνεις τίποτα να ρωτήσεις 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3867 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό. Είναι λογικό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3868 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Ναι, ορίστε πως ήταν τα προηγούμενα μπουζί, τα άλλαξα πριν κάτι μήνες. Δεν έχουν φθορά αλλά επικάθιση καρβουνίλας. :fie::fie::fie::fie::fie::fie: OMFG Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση. Του πατέρα μου τα μπουζί με 100χιλ χλμ δεν ήταν έτσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3869 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Καλό, έ; Καλή φωτό; Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν παίζει ρόλο, ότι έχω πολλή ροπή χαμηλά. Μάλλον εξωπραγματικά πολλή, αν σας λέει κάτι, από τις 800-1500 στρ./λεπτό. Είναι λογικό; straight six rull them all Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3870 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 straight six rull them all Γεγονός! Βρές έναν ηλεκτρολόγο τζιμάνι να ψάξει το αμάξι. Που; Ονόματα λέμε εδώ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3871 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Γεγονός!Που; Ονόματα λέμε εδώ; δυστυχώς έχω ένα γερμανικό με γιαπωνέζικη καρδιά και ένα γιαπωνέζικο, δεν ξέρω από συνεργεία Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3872 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Μαν, αυτό δεν είναι απλά πλούσιο μείγμα, έχεις πολλά κατάλοιπα μέσα από κακή καύση.Αυτό διαγιγνώσκεται και αντιμετωπίζεται/ρυθμίζεται κάπως; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3873 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Αυτό διαγιγνώσκεται και αντιμετωπίζεται/ρυθμίζεται κάπως;κάρτα καυσαερίων βγάζει? (νόμιμα πάντα)Όπως σου είπα, ένα σωστό ηλεκτρολογίο με σχετικά σύγχρονα μηχανάκια θα μπορέσουν να το εντοπίσουν.Τα ηλεκτρικά σου είναι Bosch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 13, 2011 Author #3874 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Πετρο, ελα αυριο για ενα καφεδάκι απο δω, (Σταυρο χτυπαει και για σενα η καμπάνα) να τα πουμε, να σου συστήσω και ενα-δυο BMWδακηδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2011 #3875 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Πετρο, ελα αυριο για ενα καφεδάκι απο δω, (Σταυρο χτυπαει και για σενα η καμπάνα) να τα πουμε, να σου συστήσω και ενα-δυο BMWδακηδες. Εγώ κατουράω πηγάδι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 13, 2011 #3876 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 (edited) Ο εγκέφαλος, ναι. Ο BOSCH 0 261 200 413 red. Bosch Motronic M3.3.1Αύριο δουλεύω, να έρθω την Τρίτη που θα έχουν 24ωρη τα ΜΜΜ; Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 13, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 13, 2011 Author #3877 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Όλοι χωραμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 13, 2011 #3878 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2011 Μεσα (αρκει να μην με κοψει ο φουστης στο μαθημα της Τεταρτης και χρειαστει να ξαναγραψω). I gotz dry sump queshtunz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση kaynd Φεβρουάριος 14, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #3879 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2011 (edited) Γιατί είχα την αίσθηση ότι το +1 δόντι advance αυξάνει το overlap και θα πηγαίνει καλύτερα ψηλά?Ένα δόντι advance σε ποιόν εκκεντροφόρο να σκέφτεσαι... όχι ένα δόντι advance γενικά.Πρέπει να το κατάλαβες μόνος σου , αλλά όπως και να χει το γραφώ κι εγώ προσθέτοντας λεπτομέρειες. (και πράγματα που ίσως ήδη ξέρεις. Αλλά εγώ δε ξέρω τι ξέρεις όποτε συγχώρα με)Ένα δόντι advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής θα αυξήσει το overlap.Ένα δόντι advance στον εκκεντροφόρο εξαγωγής μειώνει το overlap όμως.Το overlap των εκκεντροφόρων υπάρχει ανάμεσα στον χρόνο εξαγωγής και τον χρόνο εισαγωγής του κινητήρα, αλλα μεταξύ δύο διαφορετικών κύκλων οπότε πάμε με αργά λογικά βήματα.Ξεκινάμε απ τη προηγούμενη καύση λοιπόν... ολοκληρώνεται η καύση, κατεβαίνει το πιστόνι... και κάπου λίγο πριν το Bottom Dead Center αρχίζουν να ανοίγουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Η πίεση είναι μεγάλη και τα καυσαέρια φεύγουν με χαρά προς τους αυλούς εξαγωγής ενώ η ορμή του στροφάλου ανεβάζει ξανά το πιστόνι... και καθώς φτάνει στο top dead center οι βαλβίδες εξαγωγής αρχίζουν αργά αργά να κλείνουν... Παράλληλα πριν το TDC αρχίζουν δειλά δειλά να ανοίγουν και οι βαλβίδες εισαγωγής.Η πίεση στο θάλαμο καύσης τώρα πια έχει πέσει, αλλά τα καυσαέρια που τρέχουν στην εξάτμιση δε μπορούν να σταματήσουν ακαριαία. Έχουν την ορμή που τους είχε δοθεί νωρίτερα. Γι αυτό το λόγο κρατάμε τις βαλβίδες εξαγωγής λίγο ανοιχτές και μετά το TDC, καθώς ξεκινά ο χρόνος εισαγωγής του επόμενου κύκλου. Έτσι καθώς τρέχουν να φύγουν τα καυσαέρια αμέσως μετά το τέλος του κύκλου εξαγωγής, πίσω τους δημιουργούν υποπίεση. (όπως ρουφάς το φραπέ με το καλαμάκι ένα πράγμα) Αυτή την υποπίεση την εκμεταλλευόμαστε για αφαιρέσουμε τα όσα καυσαέρια έχουν μείνει στο θάλαμο καύσης σε χαμηλή πίεση, και για να εισάγουνε φρέσκο μείγμα, ακόμα και πριν ξεκινήσει το πιστόνι τη καθοδική του πορεία. Αυτή είναι η διαδικασία της σάρωσης (scavenging) που επιτυγχάνεται με το overlap. Αν εσύ δώσεις προπορεία (advance) στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, ουσιαστικά κλείνεις τη πόρτα στα καυσαέρια νωρίτερα αφού μειώνεις το χρόνο που μένει η βαλβίδα εξαγωγής ανοιχτή μετά το TDC.Ανάποδα όμως, αν δώσεις advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, οι πόρτες εισαγωγής θα ανοίξουν νωρίτερα συμβάλλοντας αυτές τώρα στην αύξηση του overlap.Προφανώς αν δώσεις ένα συγκεκριμένο advance στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, και το ίδιο ακριβώς advance στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, το overlap τους μένει ακριβώς το ίδιο.Μετατοπίζεται όμως νωρίτερα όλη αυτή η φάση του overlap...Υπερβολικά νωρίς, και η βαλβίδα εξαγωγής θα αρχίσει να κλείνει πριν προλάβουν να βγουν όλα τα καυσαέρια έξω, ενώ ανοίγοντας η βαλβίδα εισαγωγής θα επιτρέψει σε όσα καυσαέρια έμειναν να φύγουν προς την εισαγωγή.Υπερβολική καθυστέρηση, και σπαταλάς διαδρομή εμβόλου χωρίς να έχουν ανοίξει οι βαλβίδες εισαγωγής, ενώ οι βαλβίδες εξαγωγής είναι ανοιχτές απ τον προηγούμενο χρόνο και ανάλογα με το μήκος των αυλών εξαγωγής, μπορεί ακόμα και να αποφασίσουν να επιστρέψουν ακάθαρτο-στεγνό αέρα πίσω.Γι αυτό τυπικά αυτή η φάση κεντράρεται κάπου στο TDC. Εδώ, για ένα μικρό εύρος ρύθμισης κάποιων μοιρών, ισχύει ότι με λίγο advance και τους δυο εκκεντροφόρους κερδίζεις χαμηλά-χάνεις ψηλά ενώ με λίγο retard ισχύει το ανάποδο. (Για ισχυρή σάρωση, προτιμάς η επικάλυψη να γίνει ελάχιστα πιο “μετά” αφού έχει τελειώσει για τα καλά ο χρόνος εξαγωγής και επικρατεί η χαμηλότερη δυνατή πίεση στο θάλαμο καύσης. Στις χαμηλές στροφές όμως δε θέλεις υπερβολική σάρωση γιατί όλα γίνονται πιο αργά και κατά συνέπεια προλαβαίνει να φύγει ωφέλιμο μείγμα προς την εξάτμιση. (over scavenging) Η συνολική adravce-retard λογική που ανάφερα εδώ ισχύει όπως είπα όταν βλέπεις και τους δυο εκκεντροφόρους σα πακέτο.Όμως, όταν ρυθμίζεις ανεξάρτητα τον ενα απ τους δυο, ότι ισχύει για τον έναν, ισχύει το ακριβως ανάποδο για τον άλλο όπως εξήγησα πιο πάνω.Παράλληλα, πέρα από τη διάρκεια του overlap, παίζει ρόλο και το που ακριβώς θα το τοποθετήσεις αυτό το overlap χρονικά.Γι αυτό μπορεί ένα δόντι advance στον εισαγωγής ή ένα δόντι retard στον εξαγωγής να μας δίνουν την ίδια ακριβώς διάρκεια overlap. Στη πρώτη περίπτωση όμως όλη αυτή η φάση του overlap είναι λίγο πιο νωρίς ενώ στη δεύτερη όλη αυτή η φάση είναι λίγο πιο μετά. Οπότε δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στο τομέα απόσταση βαλβίδων πιστονιού.Όσο καθυστερείς (retard) να κλείσεις τη βαλβίδα εξαγωγής... τόσο πιο απειλητικά τη πλησιάζει το πιστόνι καθώς ανεβαίνει στο TDC και απ την άλλη όσο νωρίτερα (advance) ανοίγεις τη βαλβίδα εισαγωγής, τόσο πιο γρήγορα πλησιάζει αυτή το πιστόνι πριν προλάβει να κατέβει απ αυτό απ το TDCΟπότε προφανώς για τις βαλβίδες εισαγωγής είναι επικίνδυνο το advance ενώ για τις βαλβίδες εξαγωγής είναι επικίνδυνο το retard.κι επειδή συνήθως οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μεγαλύτερη διάμετρο και βύθισμα απ τις εξαγωγής, προσέχουμε περισσότερο κατά το advance του εισαγωγής ή και των δυο εκκεντροφόρων μαζί (τυπικό για sohc κινητήρες)Επίσης είπαμε μόνο για τη φάση του overlap, όσο αφορά την απόδοση του κινητήρα χαμηλά-ψηλά. Ο χρονισμός και η διάρκεια των εκκεντροφόρων φυσικά επηρεάζουν και τις υπόλοιπες φάσεις που δε δίνουμε σημασία αυτή τη στιγμή. Όπως το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής όταν φτάσουμε στο τέλος του χρόνου εισαγωγής ή το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής όταν τελειώσει ο χρόνος της καύσης-εκτόνωσης. Μπορεί εσύ δηλαδή να προσπαθείς με τους δεδομένους εκκεντροφόρους σου να αυξήσεις το overlap αλλά παράλληλα "χαλάς" τις άλλες δυο φάσεις. Εν ολίγοις δεν ισχύει εδώ για καμία ρύθμιση η λογική "όσο… τόσο" αλλά περισσότερο η λογική "κάτω όριο> όσο… τόσο< πάνω όριο". Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 14, 2011 από kaynd συγγνώμη για το μεγάλο post 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 14, 2011 Author #3880 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2011 Ωραίος ο kaynd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts