SirDiman Φεβρουάριος 6, 2011 #3842 Φεβρουάριος 6, 2011 Μαλιστα δεν ειχα ιδέα οτι ηταν τοσο παιχνιδιάρικο για 1,2 λιτρα
jax7480 Φεβρουάριος 6, 2011 #3843 Φεβρουάριος 6, 2011 Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.
Borg Φεβρουάριος 7, 2011 #3844 Φεβρουάριος 7, 2011 για τα λάστιχα που λέτε μην ξεχνάτε οτι από 17ρα και άνω το λάστιχο δεν ζεσταίνεται καθόλου εύκολαμε οτι καλό και κακό συνεπάγεταιΓια τα ιταλικα το λενε αυτο , οχι για τα γαλλικα.που να ήξερες τι με έχει βγάλει το Α3 μου και από φίλους μου (κυρίως ηλεκτρονικά)
kaynd Φεβρουάριος 7, 2011 #3845 Φεβρουάριος 7, 2011 καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα.Πράγματι. Σε γενικές γραμμές, μιλάω για το ίδιο πλάτος ελαστικού με αντίστοιχες πιέσεις και ίδια σκληρότητα γόμας-πλαϊνών.Η ελαστικότητα του πέλματος του τροχού είναι αυτό που σου δίνει την πρόσφυση στο δρόμο. Όσο μεγαλύτερο το προφίλ (μέχρι κάποια λογικά όρια που θέτει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου έτσι κι αλλιώς) τόσο περισσότερο "βυζαίνει" το ελαστικό στον δρόμο και σου προσφέρει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση.Γενικά για εκκίνηση-σταμάτημα γουστάρεις έναν τροχό με πολύ-αφράτο λάστιχο και αναλογικά μικρή διάμετρο ζάντας.Εκεί που αλλάζουν τα πράγματα είναι στο στρίψιμο. Ενα ελαστικό με μεγάλο προφίλ παραμορφώνεται περισσότερο (σχετικά με ένα ελαστικό χαμηλότερου προφίλ) δίνοντάς σου ασάφεια στο τιμόνι. Επίσης σου παρέχει μειωμένη πρόσφυση αν πατάει με το μάγουλο στον δρόμο την ώρα που είσαι στο όριο της πλευρικής δύναμης.Συγκεκριμένα για τη περίπτωση σου όμως, ακόμα και με τις 18αρες το προφίλ είναι αρκετά χαμηλό και δε πρόκειται να αντιμετωπίσεις προβλήτα μουλιάσματος... Γενικότερα το λίγο μεγαλύτερο προφίλ σου δίνει πιο προοδευτικές αντιδράσεις ως προς τον τρόπο που χάνει ή ανακτά τη πρόσφυση ο κάθε τροχός.Θα σου επιτρέψουν δηλαδή να βρεις ευκολότερα το όποιο όριο ακόμα και όταν το βάλεις στη πίστα.
Tsakonas Φεβρουάριος 7, 2011 #3846 Φεβρουάριος 7, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=laGZz7so-V0&feature=related]YouTube - ΕΛ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΨΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΑ'ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΤ'[/ame]
ΝTG Φεβρουάριος 7, 2011 #3847 Φεβρουάριος 7, 2011 Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.δεκτα ολα αυτα ...αλλα οταν τα δυο λαστιχα ειναι ολοιδιο (οκ το ενα 91 και το αλλο 95αρη) στο ιδιο αμαξι με τον ιδιο οδηγο ποιο εχει τις μεγαλυτερες πιθανοτητες να προστατεψει την ζαντα?Εκ του αποτελεσματος παντως..235/40/18 και 265/35/18 θελαν αλλαγη σε αρκετα βαρυτερο αμαξι βεβαια.(στις ζαντες αναφερομαι...απλα αναφερω τα λαστιχα.)Aπο την αλλη ..φιλοι αθηναιοι ισως προτιμησουν να βαλεις 19αρα μπας και κυνηγησεις τον εκαστοτε δημο/"ανευθυνο" να και φτιαξει τις λακουβες του.Live your myth in greece...αργα η γρηγορα οτι και να βαλεις σε σπορ αμαξι θα παει για αλλαγη η ζαντα.
csaris Φεβρουάριος 7, 2011 #3848 Φεβρουάριος 7, 2011 Σε Α3 παιδια παντως με 225/45/17 michelin σαν να ψιλοκοπαναει. Βεβαια δεν ξερω αν ευθυνεται και η αναρτηση σε αυτο. Στο Α4 παντως με 16αρα ζαντα (δεν θυμαμαι ελαστικο) δεν νιωθεις τπτ αλλα εχει και πολυ πιο μαλακη αναρτηση. Λογικα τωρα το Scir R με 18αρα και τραπεζι αναρτηση θα κοπαναει λιγο.
nickstamat Φεβρουάριος 7, 2011 #3849 Φεβρουάριος 7, 2011 Εγώ ξεκαθάρισα ότι είμαι υπέρ των 18".ΩΣΤΟΣΟ, σκέψου μήπως αργότερα αλλάξεις γνώμη και θες το κάτι παραπάνω.Τώρα είναι "μόνο" +700 ευρώ. Μετά θα είναι 2k, εκτός κι αν πουλήσεις τις 18"...Όπως και να 'χει πάντως, είτε με 18" είτε με 19", σε απειλητικές λακκούβες-κρατήρες θα αναγκαστείς να πηγαίνεις εντελώς ψαχτά, μιας και πρέπει να είναι αρκετά χαμηλό και δε θα θες να δώσει φιλάκι στο δρόμο...
Tsakonas Φεβρουάριος 7, 2011 #3850 Φεβρουάριος 7, 2011 19αρες και 35αρι προφιλ +"καλα λαστιχα" θα γινεται χαμος φανταζομαι...παιζει βεβαια σαν εξτρα και ηλεκτρονικη αναρτηση με 2 διαφορετικα προγραμματα (sport/comfort) ...χμ χμ
racer Φεβρουάριος 7, 2011 #3851 Φεβρουάριος 7, 2011 Η ηλεκτρονική πάντως είναι ωραία, στο 2.0TSI που είχα πάει βόλτα καταλάβαινα αμέσως τη διαφορά με τις 2 ρυθμίσεις.
kaynd Φεβρουάριος 7, 2011 #3852 Φεβρουάριος 7, 2011 Στην ηλεκτρονική ανάρτηση να πάς έτσι κι αλλιώς. Εκτός κι αν έχεις το μικρόβιο της "βελτίωσης" και αύριο μεθαύριο της πετάξεις για καμία coilover... κάτι που δε συνιστώ για ψαγμένες εκδόσεις αυτοκίνητων, εκτός κι αν το μετατρέψεις σε trackday car και αδιαφορείς για τη συμπεριφορά στο δρόμο. Τώρα για τις ζάντες... αν δε μιλάμε για καμία τρελή οπτική διαφορά, (γιατί κακά τα ψέματα... ότι και να λέμε για πρόσφυση και κουραφέξαλα, το αυτοκίνητο θέλεις και να το βλέπεις) πήγαινε για τις 18αρες.Κόβω το κεφάλι μου ότι ειδικά στους ελληνικούς δρόμους θα αποδίδουν αισθητά καλυτέρα απ τις 19αρες.Φυσικά αν το οπτικό αποτέλεσμα με τις 19αρες μετράει στο μάτι σου τόσο πολύ, go for it γιατί όπως είπαν και από πάνω κανονικά 19αρες ζάντες στοιχίζουν πολύ περισσότερε για να τις βάλεις aftermarket.
NoDsl Φεβρουάριος 7, 2011 #3853 Φεβρουάριος 7, 2011 Τανάση, όχι 35άρι στο Ελλάντα φίλε... Εδώ με το 45άρι του RC βλαστημάω. Σοβαρά λέμε.
pastelidis.n.s. Φεβρουάριος 7, 2011 #3854 Φεβρουάριος 7, 2011 Και εγω με 50....μην το διανοηθεις το 35
NoDsl Φεβρουάριος 7, 2011 #3855 Φεβρουάριος 7, 2011 Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.Το 35άρι προφίλ όσο μαλακό "πλαινό" και να έχει το λάστιχο δεν υπάρχει περίπτωση να μην κοπανάει. Εκτός και αν βάλεις κανα Michelin pilot και μετά το .5G πλευρικό ξεζαντάρει το λάστιχο...Για βολτα σουκου ας βάλει και 20άρι. Για νορμαλ κίνηση απαγορευεται.
nickstamat Φεβρουάριος 7, 2011 #3856 Φεβρουάριος 7, 2011 Κατ' αρχάς μιλήστε με πόντους γιατί οι πόντοι μετράνε () Το 35άρι του δίνει ύψος προφίλ 8.2cm και το 40άρι του δίνει 9.4cm. Πάντως κι εγώ με προφίλ 11.1cm και εργοστασιακή ανάρτηση βελούδο νιώθω ότι κοπανιέμαι άγρια στις λακκούβες. Άρα μάλλον είναι λίγο-πολύ σχετικό το θέμα.
LevelOne Φεβρουάριος 7, 2011 Author #3857 Φεβρουάριος 7, 2011 Λοιπόν καράφλα ακου να δείς πως έχει το πράματρον.Βάζεις 19άρα (ακα εκβιάζεις να στις κάνουν δωρο απο αντιπροσωπεία). Αν σπαστείς στην πορεία, τις πουλάς σε κάποιον με Scirocco, παίρνεις cash και βαζεις 18άρες και μένουν ρέστα. Αν δεν την κάνεις την κ*βλάντα σου τώρα, δεν θα την κάνεις ποτέ. Είναι εντελώς ελάχιστες οι διαφορές.Ασε που η 19άρα γεμίζει ακριβώς τον θόλο του σιρόκου και είναι τάβλα. Τράστ μη ράφλιτζ.
Tsakonas Φεβρουάριος 7, 2011 #3858 Φεβρουάριος 7, 2011 ...119 μερες 13 ωρες 23 λεπτα 16 δευτερολεπτα 15,14,13...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.