Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

για τα λάστιχα που λέτε μην ξεχνάτε οτι από 17ρα και άνω το λάστιχο δεν ζεσταίνεται καθόλου εύκολα

με οτι καλό και κακό συνεπάγεται

Για τα ιταλικα το λενε αυτο , οχι για τα γαλλικα.

που να ήξερες τι με έχει βγάλει το Α3 μου και από φίλους μου (κυρίως ηλεκτρονικά)

καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα.

Πράγματι.

Σε γενικές γραμμές, μιλάω για το ίδιο πλάτος ελαστικού με αντίστοιχες πιέσεις και ίδια σκληρότητα γόμας-πλαϊνών.

Η ελαστικότητα του πέλματος του τροχού είναι αυτό που σου δίνει την πρόσφυση στο δρόμο. Όσο μεγαλύτερο το προφίλ (μέχρι κάποια λογικά όρια που θέτει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου έτσι κι αλλιώς) τόσο περισσότερο "βυζαίνει" το ελαστικό στον δρόμο και σου προσφέρει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση.

Γενικά για εκκίνηση-σταμάτημα γουστάρεις έναν τροχό με πολύ-αφράτο λάστιχο και αναλογικά μικρή διάμετρο ζάντας.

Εκεί που αλλάζουν τα πράγματα είναι στο στρίψιμο. Ενα ελαστικό με μεγάλο προφίλ παραμορφώνεται περισσότερο (σχετικά με ένα ελαστικό χαμηλότερου προφίλ) δίνοντάς σου ασάφεια στο τιμόνι.

Επίσης σου παρέχει μειωμένη πρόσφυση αν πατάει με το μάγουλο στον δρόμο την ώρα που είσαι στο όριο της πλευρικής δύναμης.

Συγκεκριμένα για τη περίπτωση σου όμως, ακόμα και με τις 18αρες το προφίλ είναι αρκετά χαμηλό και δε πρόκειται να αντιμετωπίσεις προβλήτα μουλιάσματος...

Γενικότερα το λίγο μεγαλύτερο προφίλ σου δίνει πιο προοδευτικές αντιδράσεις ως προς τον τρόπο που χάνει ή ανακτά τη πρόσφυση ο κάθε τροχός.

Θα σου επιτρέψουν δηλαδή να βρεις ευκολότερα το όποιο όριο ακόμα και όταν το βάλεις στη πίστα.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=laGZz7so-V0&feature=related]YouTube - ΕΛ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΨΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΑ'ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΤ'[/ame]

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

δεκτα ολα αυτα ...αλλα οταν τα δυο λαστιχα ειναι ολοιδιο (οκ το ενα 91 και το αλλο 95αρη) στο ιδιο αμαξι με τον ιδιο οδηγο ποιο εχει τις μεγαλυτερες πιθανοτητες να προστατεψει την ζαντα?

Εκ του αποτελεσματος παντως..235/40/18 και 265/35/18 θελαν αλλαγη σε αρκετα βαρυτερο αμαξι βεβαια.

(στις ζαντες αναφερομαι...απλα αναφερω τα λαστιχα.)

Aπο την αλλη ..φιλοι αθηναιοι ισως προτιμησουν να βαλεις 19αρα μπας και κυνηγησεις τον εκαστοτε δημο/"ανευθυνο" να και φτιαξει τις λακουβες του.

Live your myth in greece...αργα η γρηγορα οτι και να βαλεις σε σπορ αμαξι θα παει για αλλαγη η ζαντα.

Σε Α3 παιδια παντως με 225/45/17 michelin σαν να ψιλοκοπαναει. Βεβαια δεν ξερω αν ευθυνεται και η αναρτηση σε αυτο. Στο Α4 παντως με 16αρα ζαντα (δεν θυμαμαι ελαστικο) δεν νιωθεις τπτ αλλα εχει και πολυ πιο μαλακη αναρτηση.

Λογικα τωρα το Scir R με 18αρα και τραπεζι αναρτηση θα κοπαναει λιγο.:)

Εγώ ξεκαθάρισα ότι είμαι υπέρ των 18".

ΩΣΤΟΣΟ, σκέψου μήπως αργότερα αλλάξεις γνώμη και θες το κάτι παραπάνω.

Τώρα είναι "μόνο" +700 ευρώ. Μετά θα είναι 2k, εκτός κι αν πουλήσεις τις 18"...

Όπως και να 'χει πάντως, είτε με 18" είτε με 19", σε απειλητικές λακκούβες-κρατήρες θα αναγκαστείς να πηγαίνεις εντελώς ψαχτά, μιας και πρέπει να είναι αρκετά χαμηλό και δε θα θες να δώσει φιλάκι στο δρόμο...

19αρες και 35αρι προφιλ +"καλα λαστιχα" θα γινεται χαμος φανταζομαι...παιζει βεβαια σαν εξτρα και ηλεκτρονικη αναρτηση με 2 διαφορετικα προγραμματα (sport/comfort) ...χμ χμ

Η ηλεκτρονική πάντως είναι ωραία, στο 2.0TSI που είχα πάει βόλτα καταλάβαινα αμέσως τη διαφορά με τις 2 ρυθμίσεις.

Στην ηλεκτρονική ανάρτηση να πάς έτσι κι αλλιώς. Εκτός κι αν έχεις το μικρόβιο της "βελτίωσης" και αύριο μεθαύριο της πετάξεις για καμία coilover... κάτι που δε συνιστώ για ψαγμένες εκδόσεις αυτοκίνητων, εκτός κι αν το μετατρέψεις σε trackday car και αδιαφορείς για τη συμπεριφορά στο δρόμο.

Τώρα για τις ζάντες... αν δε μιλάμε για καμία τρελή οπτική διαφορά, (γιατί κακά τα ψέματα... ότι και να λέμε για πρόσφυση και κουραφέξαλα, το αυτοκίνητο θέλεις και να το βλέπεις) πήγαινε για τις 18αρες.

Κόβω το κεφάλι μου ότι ειδικά στους ελληνικούς δρόμους θα αποδίδουν αισθητά καλυτέρα απ τις 19αρες.

Φυσικά αν το οπτικό αποτέλεσμα με τις 19αρες μετράει στο μάτι σου τόσο πολύ, go for it γιατί όπως είπαν και από πάνω κανονικά 19αρες ζάντες στοιχίζουν πολύ περισσότερε για να τις βάλεις aftermarket.

Τανάση, όχι 35άρι στο Ελλάντα φίλε... Εδώ με το 45άρι του RC βλαστημάω. Σοβαρά λέμε.

Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.

Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.

Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.

Το 35άρι προφίλ όσο μαλακό "πλαινό" και να έχει το λάστιχο δεν υπάρχει περίπτωση να μην κοπανάει. Εκτός και αν βάλεις κανα Michelin pilot και μετά το .5G πλευρικό ξεζαντάρει το λάστιχο...

Για βολτα σουκου ας βάλει και 20άρι. Για νορμαλ κίνηση απαγορευεται.

Κατ' αρχάς μιλήστε με πόντους γιατί οι πόντοι μετράνε (:p)

Το 35άρι του δίνει ύψος προφίλ 8.2cm και το 40άρι του δίνει 9.4cm.

Πάντως κι εγώ με προφίλ 11.1cm και εργοστασιακή ανάρτηση βελούδο νιώθω ότι κοπανιέμαι άγρια στις λακκούβες.

Άρα μάλλον είναι λίγο-πολύ σχετικό το θέμα.

Λοιπόν καράφλα ακου να δείς πως έχει το πράματρον.

Βάζεις 19άρα (ακα εκβιάζεις να στις κάνουν δωρο απο αντιπροσωπεία). Αν σπαστείς στην πορεία, τις πουλάς σε κάποιον με Scirocco, παίρνεις cash και βαζεις 18άρες και μένουν ρέστα. Αν δεν την κάνεις την κ*βλάντα σου τώρα, δεν θα την κάνεις ποτέ. Είναι εντελώς ελάχιστες οι διαφορές.

Ασε που η 19άρα γεμίζει ακριβώς τον θόλο του σιρόκου και είναι τάβλα. Τράστ μη ράφλιτζ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.