kaynd Φεβρουάριος 6, 2011 #3821 Φεβρουάριος 6, 2011 Περισσότερο προφίλ ελαστικού - λιγότερη ζάντα. Αν σε ενδιαφέρει να σπινάρει λιγότερο και μιλάμε για το ίδιο πλάτος ελαστικού.
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3822 Φεβρουάριος 6, 2011 Εγώ με Yaris 1.33 και όχι πάντα ελαφρύ δεξί πόδι έχω avg. 8.0L/100km στα τελευταία 7 γεμίσματα (με υπολογισμό, όχι από το trip computer), οπότε είσαι πάρα πάρα πολύ καλά. 1.2 ή 1.4 είναι? Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω.
Dant3 Φεβρουάριος 6, 2011 #3823 Φεβρουάριος 6, 2011 Οντως 19 is too much.και στους ελληνικους δρομους στανταρ θα σου γινει τετραγωνη.
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3824 Φεβρουάριος 6, 2011 Aν το δινει σαν εξτρα η εταιρια παω πασο.Γενικα παω πασο γιατι οπως ειπα ειναι μια φημη που δεν εχω μελετησει.Τεσπα φιλικη συμβουλη , αν εχεις καποιο γνωστο με αμαξι που να εχει τοσο μεγαλες ζαντες ζητησε του να πατε μια βολτα.Απλη πορεια στην πολη. Και αν μπορειτε πατε και σε καμια ευθεια να δεις τι ωραιες που ειναι οι μεγαλες ζαντες σε εθνικη.Αν εισαι ευαισθητος στη μεση σου οπως εγω , θα νιωσεις και το παραμικρο πετραδακι να μπαινει αναμεσα στους σπονδυλους σου.Αφηνω τη φασαρια που κανει το μεγαλο πελμα στην απεξω.@νικσταματ αυτο σκεφτηκα κι εγω φιλε , αλλα για να μου το ειπε ο μηχανικος της αντιπροσωπειας , κραταω αμφιβολιες μεχρι να το ψαξω εις βαθος.
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3825 Φεβρουάριος 6, 2011 Μια παρακληση, αν φυσικα μπορει να μου επιτραπει απο την ΔΟ. Ο καραφλας ψηνεται να δωσει αυριο-μεθαυριο 30 χιλιαρικα ζεστα. Μιας και το ζητημα ειναι καπως σοβαρο, δεν νομιζετε οτι καλο θα ηταν να μην γραφονται αερολογιες και ανακριβειες? Ειναι το λιγοτερο αδοκιμο να γραφονται πραγματα τυπου, πανω απο 200 αλογα σε μπροστοκινητο δεν παλευονται, τα γαλικα χαλανε, τα ιταλικα ανατιναζονται, και ειδικα απο ανθρωπους που εχω μια υποψια οτι δεν εχουν πλησιασει στο μετρο το τιμονι ενος εκ των προαναφερθεντων.
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3826 Φεβρουάριος 6, 2011 Περισσότερο προφίλ ελαστικού - λιγότερη ζάντα. Αν σε ενδιαφέρει να σπινάρει λιγότερο και μιλάμε για το ίδιο πλάτος ελαστικού.καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα.
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3827 Φεβρουάριος 6, 2011 Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω. Ρε συ δεν ξέρω, άλλοι με το 1.33 αναφέρουν καταναλώσεις γύρω στο 7 εντός πόλης και εύκολα 5.5-6.5 στην εθνική. Εγώ εθνική δεν έχω καταφέρει να δω κάτω από 6.8-7.0 διατηρώντας περίπου 120-140 με 6η. Βάζω 100άρα από αξιόπιστο βενζινάδικο (νομίζω). Λες να την ψώνισε και να ρουφάει περισσότερη?
Κοπρίτης Φεβρουάριος 6, 2011 #3828 Φεβρουάριος 6, 2011 Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω.το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγωκαι μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt...παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα?
ΝTG Φεβρουάριος 6, 2011 #3829 Φεβρουάριος 6, 2011 @nickstamat ...εχεις αλλαξει (ζαντο)λαστιχα απο τα μαμα??
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3830 Φεβρουάριος 6, 2011 @nickstamat ...εχεις αλλαξει (ζαντο)λαστιχα απο τα μαμα??Όχι μαν... Σιδερόζαντες 15άρες και εργοστασιακή διάσταση (185/60)...Μάλιστα στο εικονίδιο της υπογραφής δείχνει και αναλυτικά τις καταναλώσεις μου από τότε που άρχισα το monitoring στο Spritmonitor.de.Δεν έχω κατέβει κάτω από 7.7 με χαλαρότατη οδήγηση εντός πόλης...Θα το επιχειρήσω ξανά από το επόμενο γέμισμα...
GriGaS Φεβρουάριος 6, 2011 #3831 Φεβρουάριος 6, 2011 το δικό μου yaris σε συνθήκες χαλαρής επαρχιακής οδήγησης (ακα Άργος - Ναύπλιο με 6η και 70) και ελάχιστη κίνηση εντός πόλης (σιγά την πόλη) έχει άνετα το 5.5 lt/100km. Εθνική εάν δεν το πιέσω με πάει Αθήνα με 6.0. Τέλος μία φορά που το ζόρισα εθνική οδό μέτρησε μέση κατανάλωση 7.2... είναι Dynamic 1.33 με 10.000 κμ (πιστεύω έχει ακόμα λίγο περιθώρεια ανοίγματος το μοτέρ). Το trip computer μου βγάζει με ακρίβεια δεκαδικού αυτό που μετράω και εγώ από τα γεμίσματα.
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3832 Φεβρουάριος 6, 2011 το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγωκαι μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt... παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα? Δεν ξερω να υπαρχει ρε συ. Παντως 3-4 μερες τωρα κινουμουν με την γρια (πολυ ξυλο λεμε ), απο βδομαδα που θα ξαναπαρω το πουντακι θα κοιταξω πιεσεις ελαστικων και λοιπα. Οταν τελειωσω και την εξεταστικη θα βγαλω να καθαρισω πεταλουδα, θα κανω και μια μπουζοσκοπηση κλπ. 2 χρονια το χω, δεν του χω κανει απολυτως τιποτα, ηρθε η ωρα του νομιζω :shout: Επισης, δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου ή οχι, αλλα εχω μια υποψια οτι απο τοτε που η βενζινη πηρε πολυ την ανιουσα (πανω απο το 1.2) η ποιοτητα εχει πεσει αισθητα, και το ιδιο και η ποσοτητα που τελικα βγαινει απο την αντλια, σε σχεση με αυτο που γραφει.
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3833 Φεβρουάριος 6, 2011 ναι αυτο εννοω (υπο μορφη ερωτησης ομως).κανονικά οδηγάει, δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο-και τα γκαζάκια του τα ρίχνει1.2 ή 1.4 είναι?το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3834 Φεβρουάριος 6, 2011 το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία I know, έχει κι εμένα! Δεν κερδίζεις και πάρα πολλά από αυτό, μη νομίζεις Περισσότερο το ότι είναι μόνο 1.2 το κάνει οικονομικό
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3835 Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα..
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3836 Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα..εργοστασιακη 19αρα λεμε,ειναι +700 απο τις στανταρ 18αρες...απο εκει και περα σε λαστιχα δεν ειναι τοσο φρικτες οι διαφορες οσο νομιζα κι εγω.πχ 19αρι καλο λαστιχο 156 ευρα (αρα 624+μεταφορικα) TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/35R19 91Y XL TL :: £132.26 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 19" :: R19" - 235/35/19, 235/35 R 19 ::το ιδιο σε 18αρι TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/40R18 95Y XL TL :: £110.25 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 18" :: R18" - 235/40/18, 235/40 R 18 :: 130 ευρα (αρα 520 ευρα)
GriGaS Φεβρουάριος 6, 2011 #3837 Φεβρουάριος 6, 2011 μη το λες... σε ένα focus που το trip computer όταν ήσουν σταματημένος έδειχνε κατανάλωση σε lt/h είχα παρατηρήσει μία κατανάλωση της τάξης του 1.0 έως 1.5 lt/h. Έτσι εάν υποθέσουμε ότι σε συνθήκες κίνησης στην Αθήνα σε κάθε γέμισμα το start/stop ενεργοποιείται συνολικά 1 ώρα (που θεωρώ ότι είναι λογικό - ας κάνει μία μετρηση κάποιος Αθηναίος) κερδίζεις 1 lt ή αλλιώς 100/7 = 14 χιλιόμετρα... δεν είναι και άσχημο... -
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3839 Φεβρουάριος 6, 2011 1,2 δεν ειναι λίγο "ψόφιο"?εξαρτάται τι θεωρείς ψόφιο..17,8 κιλα ροπης απο το ρελαντι105 ιππους τροχο200 τελικη10s τα 0-100το αμάξι αυτό αγοράστηκε για μικτή χρήση περισσότερο πόλη, αλλά και ταξιδάκι κάνει άνετα-άλλωστε ποτέ δεν πηγαίνουμε τάπαγια ταξίδια υπάρχει το range/supercharge που έχεις δει σε φοτος στο φοτοθρεντκαι ενα saab 9-3 2.0T cabrio..
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3840 Φεβρουάριος 6, 2011 Ακριβώς.Σίγουρα πρέπει να του πέφτει κάπως βαρύ το σασί του Α3 (σε σχέση με το Polo).Αλλά αν είσαι προσγειωμένος και δε ζητάς πολλά από έναν 1.2, βλέπεις ότι το κινεί ικανοποιητικά λόγω της ροπής χαμηλά (175 Nm δεν είναι καθόλου μα καθόλου λίγα).Ούτε καίει... Πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο μοτεράκι αυτό τελικά για τέτοια χρήση.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.