Dant3 Φεβρουάριος 6, 2011 #3801 Φεβρουάριος 6, 2011 Για τα ιταλικα το λενε αυτο , οχι για τα γαλλικα. Στα ιταλικα δεν παρουσιαζουν τα παντα ολα προβλημα? μαλλον τα εχω μπερδεψει. και εμεις εχουμε ενα C4 απο το 08 και τιποτα δεν εχει βγαλει...τωρα η νεκροψια δειχνει παντα.
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3802 Φεβρουάριος 6, 2011 Οχι ολα.Κυριως οι alpha romeo , fiat , lancia.H ferrari ή η lamborghini πχ δεν εχουν προβλημα xD
LL_NEO Φεβρουάριος 6, 2011 #3803 Φεβρουάριος 6, 2011 Αυτά και αν βγάζουν πρόβλημα ρε narzul. Δεν έχουν βγει καλά και γι'αυτό και κυκλοφορούν και λίγα :tomato::tomato:
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3805 Φεβρουάριος 6, 2011 7.2L/100 km το a3 εντός πόλης.. είμαστε πολύ ευχαριστημένοι
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3807 Φεβρουάριος 6, 2011 υποθετω υπο μορφη στρωσιματος !???!?τι εννοείς; ότι δεν το πιέζει;
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3808 Φεβρουάριος 6, 2011 Εγώ με Yaris 1.33 και όχι πάντα ελαφρύ δεξί πόδι έχω avg. 8.0L/100km στα τελευταία 7 γεμίσματα (με υπολογισμό, όχι από το trip computer), οπότε είσαι πάρα πάρα πολύ καλά. 1.2 ή 1.4 είναι?
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3809 Φεβρουάριος 6, 2011 γνωμες για 19αρες ασαπ χασαπ.Δεν με νοιαζει το λουκ,απλα πιστευω θα διαχειριζονται λιγακι καλυτερα την ιπποδυναμη.Σωστος η οχι?
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3811 Φεβρουάριος 6, 2011 Τι σχέση έχει αυτό με την ιπποδύναμη;θα σπιναρει δυσκολοτερα φανταζομαι...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3812 Φεβρουάριος 6, 2011 19άρες μπορεί να είναι overkill για αθηναϊκούς δρόμους, αλλά εξαρτάται φυσικά από το προφίλ των ελαστικών.Πιο πολύ θα παίξει ρόλο το πλάτος.Αν οι 19άρες είναι φαρδύτερες, τότε ναι θα έχει διαφορά.
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3813 Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα ξερω εναν πολυ καλο ορθοπαιδικο να σου συστησω.Θα τον χρειαστεις.
linkin1416003418 Φεβρουάριος 6, 2011 #3814 Φεβρουάριος 6, 2011 γνωμες για 19αρες ασαπ χασαπ.Δεν με νοιαζει το λουκ,απλα πιστευω θα διαχειριζονται λιγακι καλυτερα την ιπποδυναμη.Σωστος η οχι?με 18αρες εισαι super καλυμενος απο αποψης διαχειρησης ιπποδυναμης.Με 19αρες απλα σκεψου το extra σταθερο κοστος αλλαγης ελαστικων (1000+) και επισης σκεψου τους ελληνικους δρομους και το ενδεχομενο της καταστροφης της ζαντας μαζι με το λαστιχακι με το 35αρι προφιλ σε αλλη μια κλασικη ελληνικη γουβα.....Για μενα μην το σκεφτεις καν για 19αρες.Υπερβολη απο ολες τις αποψεις.
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3816 Φεβρουάριος 6, 2011 Λοιπόν, διάβασα ότι με τις 18άρες παίρνει λάστιχο 235/40/18 και με τις 19άρες παίρνει 235/35/19. 18άρες από μένα. Το 235/35 θα κοπανάει αρκετά. Και η διάσταση 235/40/18 υπάρχει και στη γκάμα των περισσότερων κορυφαίων ελαστικών της αγοράς... Τι άλλο θες?
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3817 Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε.
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3818 Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε. Δε νομίζω ότι παίζει τέτοιο θέμα αν πειράξεις κατάλληλα τη διάσταση ώστε να μείνει σταθερή η συνολική διάμετρος του τροχού
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3819 Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε.εννοουσα ναρθει απο το εργοστασιο με 19αρες ..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.