Κοπρίτης Φεβρουάριος 6, 2011 #3761 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω.το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγωκαι μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt...παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Φεβρουάριος 6, 2011 #3762 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 @nickstamat ...εχεις αλλαξει (ζαντο)λαστιχα απο τα μαμα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3763 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 @nickstamat ...εχεις αλλαξει (ζαντο)λαστιχα απο τα μαμα??Όχι μαν... Σιδερόζαντες 15άρες και εργοστασιακή διάσταση (185/60)...Μάλιστα στο εικονίδιο της υπογραφής δείχνει και αναλυτικά τις καταναλώσεις μου από τότε που άρχισα το monitoring στο Spritmonitor.de.Δεν έχω κατέβει κάτω από 7.7 με χαλαρότατη οδήγηση εντός πόλης...Θα το επιχειρήσω ξανά από το επόμενο γέμισμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 6, 2011 #3764 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) το δικό μου yaris σε συνθήκες χαλαρής επαρχιακής οδήγησης (ακα Άργος - Ναύπλιο με 6η και 70) και ελάχιστη κίνηση εντός πόλης (σιγά την πόλη) έχει άνετα το 5.5 lt/100km. Εθνική εάν δεν το πιέσω με πάει Αθήνα με 6.0. Τέλος μία φορά που το ζόρισα εθνική οδό μέτρησε μέση κατανάλωση 7.2... είναι Dynamic 1.33 με 10.000 κμ (πιστεύω έχει ακόμα λίγο περιθώρεια ανοίγματος το μοτέρ). Το trip computer μου βγάζει με ακρίβεια δεκαδικού αυτό που μετράω και εγώ από τα γεμίσματα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από GriGas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3765 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) το ιδιο εχω παρατηρησει κι εγωκαι μαλλον υποπτευομαι θεμα βενζινης παρα προβλημα του colt... παιζει κανενα plug n play μαραφετι ελεγχου ποιοτητας καυσιμου να βγω τσαρκα στα βενζιναδικα να υο ψαξουμε το θεμα? Δεν ξερω να υπαρχει ρε συ. Παντως 3-4 μερες τωρα κινουμουν με την γρια (πολυ ξυλο λεμε ), απο βδομαδα που θα ξαναπαρω το πουντακι θα κοιταξω πιεσεις ελαστικων και λοιπα. Οταν τελειωσω και την εξεταστικη θα βγαλω να καθαρισω πεταλουδα, θα κανω και μια μπουζοσκοπηση κλπ. 2 χρονια το χω, δεν του χω κανει απολυτως τιποτα, ηρθε η ωρα του νομιζω :shout: Επισης, δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου ή οχι, αλλα εχω μια υποψια οτι απο τοτε που η βενζινη πηρε πολυ την ανιουσα (πανω απο το 1.2) η ποιοτητα εχει πεσει αισθητα, και το ιδιο και η ποσοτητα που τελικα βγαινει απο την αντλια, σε σχεση με αυτο που γραφει. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από spresv Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3766 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) ναι αυτο εννοω (υπο μορφη ερωτησης ομως).κανονικά οδηγάει, δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο-και τα γκαζάκια του τα ρίχνει1.2 ή 1.4 είναι?το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από performer Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3767 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 το καινούργιο 1.2 tfsi, έχει και ένα σύστημα start/stop όπου στα φανάρια το μοτέρ σβήνει..θέλει νεκρά και να αφήσεις συμπλέκτη-μόλις ανάψει πράσινο με το που πατήσεις συμπλέκτη ανάβει αστραπιαία I know, έχει κι εμένα! Δεν κερδίζεις και πάρα πολλά από αυτό, μη νομίζεις Περισσότερο το ότι είναι μόνο 1.2 το κάνει οικονομικό 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3768 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3769 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα σε συμβουλευω πριν διαλεξεις ζαντα να δεις τις τιμες που παιζουν για τις εκαστοτε ζαντες..εχω δει σε διαφορα μιας ιντσας να ειναι τρελα περισσοτερα τα λεφτα για λαστιχα..εργοστασιακη 19αρα λεμε,ειναι +700 απο τις στανταρ 18αρες...απο εκει και περα σε λαστιχα δεν ειναι τοσο φρικτες οι διαφορες οσο νομιζα κι εγω.πχ 19αρι καλο λαστιχο 156 ευρα (αρα 624+μεταφορικα) TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/35R19 91Y XL TL :: £132.26 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 19" :: R19" - 235/35/19, 235/35 R 19 ::το ιδιο σε 18αρι TOYO TYRES / CAR / TOYO T1R PROXES TOYO T1 R - 235/40R18 95Y XL TL :: £110.25 :: Car Tyres - MPV Tyres - People Carrier Tyres - 18" :: R18" - 235/40/18, 235/40 R 18 :: 130 ευρα (αρα 520 ευρα) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Φεβρουάριος 6, 2011 #3770 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 μη το λες... σε ένα focus που το trip computer όταν ήσουν σταματημένος έδειχνε κατανάλωση σε lt/h είχα παρατηρήσει μία κατανάλωση της τάξης του 1.0 έως 1.5 lt/h. Έτσι εάν υποθέσουμε ότι σε συνθήκες κίνησης στην Αθήνα σε κάθε γέμισμα το start/stop ενεργοποιείται συνολικά 1 ώρα (που θεωρώ ότι είναι λογικό - ας κάνει μία μετρηση κάποιος Αθηναίος) κερδίζεις 1 lt ή αλλιώς 100/7 = 14 χιλιόμετρα... δεν είναι και άσχημο... - Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 6, 2011 #3771 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 1,2 δεν ειναι λίγο "ψόφιο"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3772 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) 1,2 δεν ειναι λίγο "ψόφιο"?εξαρτάται τι θεωρείς ψόφιο..17,8 κιλα ροπης απο το ρελαντι105 ιππους τροχο200 τελικη10s τα 0-100το αμάξι αυτό αγοράστηκε για μικτή χρήση περισσότερο πόλη, αλλά και ταξιδάκι κάνει άνετα-άλλωστε ποτέ δεν πηγαίνουμε τάπαγια ταξίδια υπάρχει το range/supercharge που έχεις δει σε φοτος στο φοτοθρεντκαι ενα saab 9-3 2.0T cabrio.. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από performer 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3773 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Ακριβώς.Σίγουρα πρέπει να του πέφτει κάπως βαρύ το σασί του Α3 (σε σχέση με το Polo).Αλλά αν είσαι προσγειωμένος και δε ζητάς πολλά από έναν 1.2, βλέπεις ότι το κινεί ικανοποιητικά λόγω της ροπής χαμηλά (175 Nm δεν είναι καθόλου μα καθόλου λίγα).Ούτε καίει... Πρέπει να είναι πολύ αξιόλογο μοτεράκι αυτό τελικά για τέτοια χρήση. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 6, 2011 Author #3774 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Πήγαινε σε 19αρα λαρβ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 6, 2011 #3775 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Μαλιστα δεν ειχα ιδέα οτι ηταν τοσο παιχνιδιάρικο για 1,2 λιτρα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 6, 2011 #3776 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Φεβρουάριος 7, 2011 #3777 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2011 για τα λάστιχα που λέτε μην ξεχνάτε οτι από 17ρα και άνω το λάστιχο δεν ζεσταίνεται καθόλου εύκολαμε οτι καλό και κακό συνεπάγεταιΓια τα ιταλικα το λενε αυτο , οχι για τα γαλλικα.που να ήξερες τι με έχει βγάλει το Α3 μου και από φίλους μου (κυρίως ηλεκτρονικά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Φεβρουάριος 7, 2011 #3778 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2011 καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα.Πράγματι. Σε γενικές γραμμές, μιλάω για το ίδιο πλάτος ελαστικού με αντίστοιχες πιέσεις και ίδια σκληρότητα γόμας-πλαϊνών.Η ελαστικότητα του πέλματος του τροχού είναι αυτό που σου δίνει την πρόσφυση στο δρόμο. Όσο μεγαλύτερο το προφίλ (μέχρι κάποια λογικά όρια που θέτει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου έτσι κι αλλιώς) τόσο περισσότερο "βυζαίνει" το ελαστικό στον δρόμο και σου προσφέρει μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση.Γενικά για εκκίνηση-σταμάτημα γουστάρεις έναν τροχό με πολύ-αφράτο λάστιχο και αναλογικά μικρή διάμετρο ζάντας.Εκεί που αλλάζουν τα πράγματα είναι στο στρίψιμο. Ενα ελαστικό με μεγάλο προφίλ παραμορφώνεται περισσότερο (σχετικά με ένα ελαστικό χαμηλότερου προφίλ) δίνοντάς σου ασάφεια στο τιμόνι. Επίσης σου παρέχει μειωμένη πρόσφυση αν πατάει με το μάγουλο στον δρόμο την ώρα που είσαι στο όριο της πλευρικής δύναμης.Συγκεκριμένα για τη περίπτωση σου όμως, ακόμα και με τις 18αρες το προφίλ είναι αρκετά χαμηλό και δε πρόκειται να αντιμετωπίσεις προβλήτα μουλιάσματος... Γενικότερα το λίγο μεγαλύτερο προφίλ σου δίνει πιο προοδευτικές αντιδράσεις ως προς τον τρόπο που χάνει ή ανακτά τη πρόσφυση ο κάθε τροχός.Θα σου επιτρέψουν δηλαδή να βρεις ευκολότερα το όποιο όριο ακόμα και όταν το βάλεις στη πίστα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 7, 2011 #3779 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=laGZz7so-V0&feature=related]YouTube - ΕΛ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΨΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΑ'ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΤ'[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Φεβρουάριος 7, 2011 #3780 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2011 Σορρυ κιολας που επεμβαινω, μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα προαναφερθεντα αυτοκινητα, αλλα το θεμα του ελαστικου δεν ειναι 18αρα καλη, 19αρα κοπαναει... ελεος δηλαδη.Υπαρχουν 1002 παραγοντες για το πως θα αντεπεξελθει ενα λαστιχο πανω στη ζαντα.Απο το ποσο μαλακο-σκληρο ειναι το ιδιο το λαστιχο, ποσο σκληρα ή μαλακα πλαϊνα εχει, τη χαραξη εχει, το βαρος του αυτοκινητου, η πιεση αερα που εχει, ο τροπος που κινειται ο οδηγος κτλ. Αρα μην τα ισοπεδωνουμε ΟΛΑ. Δεν ειναι ολα ασπρο-μαυρο.δεκτα ολα αυτα ...αλλα οταν τα δυο λαστιχα ειναι ολοιδιο (οκ το ενα 91 και το αλλο 95αρη) στο ιδιο αμαξι με τον ιδιο οδηγο ποιο εχει τις μεγαλυτερες πιθανοτητες να προστατεψει την ζαντα?Εκ του αποτελεσματος παντως..235/40/18 και 265/35/18 θελαν αλλαγη σε αρκετα βαρυτερο αμαξι βεβαια.(στις ζαντες αναφερομαι...απλα αναφερω τα λαστιχα.)Aπο την αλλη ..φιλοι αθηναιοι ισως προτιμησουν να βαλεις 19αρα μπας και κυνηγησεις τον εκαστοτε δημο/"ανευθυνο" να και φτιαξει τις λακουβες του.Live your myth in greece...αργα η γρηγορα οτι και να βαλεις σε σπορ αμαξι θα παει για αλλαγη η ζαντα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts