Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

lol τους έχει βαρέσει τους αυστραλούς που είναι συνέχεια ανάποδα :hehe:

btw, γουσταρα να είχα ενα τέτοιο :p

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
...

Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.

Think about it.

Επέκταση εγγύησης με 400Ε για άλλα 2 χρόνια. Εντάξει δεν φτάνει τα 9 της Mitsubishi αλλά και 4 χρόνια δεν είναι άσχημα.

Προσωπικά είμαι κάτοχος 3 εβδομάδες τώρα ενός scirocco 160HP dsg. Απόλυτα ικανοποιημένος, από την άλλη πριν οδηγούσα ένα Swift του 2005 οπότε λογικό. Το εσωτερικό και εξωτερικό του leon τα βρίσκω πολύ χειρότερα, οδηγικά δεν πιστεύω να έχουν τρελές διαφορές. Ότι σου κάνει περισσότερο κλικ πάρε imo.

Άλλαξα ιμάντα χρονισμού σήμερα στο mx5, ο προηγούμενος μηχανικός είχε αλλάξει τον ιμάντα με τον εκκεντροφόρο της εξαγωγής να είναι 1+ δόντι εκτός...δεν ξέρω πως να το αφήσω...

Σήμερα πήγα να βάλω επίσης τα τετραπίστονα φρένα και έκαναν πάλι λάθος οι παπάρες της Ηι-Spec, ο δίσκος δεν κάθεται κεντραρισμένος στην δαγκάνα, πραγματικά έχω φτύσει αίμα με αυτό το kit...πρέπει να φάω στον τόρνο τα brackets ώστε να κάθονται σωστά τα τακάκια:wall:

Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί...:wall:

To +1 donti to exo akousei oti to kamoun kai antiprosopia kai paei kalytera etsi.

Sorry gia ta greeklish, eimai apo to blade.

Sent from my ZTE-U V880 using Tapatalk

Και εμένα το έχει πάρει το αυτί μου για προπορεία στον εξαγωγής +1 δόντι

Οποιος εχει οδηγησει μπροστοκινητο πανω απο 200-250 αλογα να σηκωσει το χερι. Αν ηταν και στημενο, να σηκωσει και το ποδι.

lol τους έχει βαρέσει τους αυστραλούς που είναι συνέχεια ανάποδα :hehe:

btw, γουσταρα να είχα ενα τέτοιο :p

They got troll science wrong. Always uphill.

Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί...:wall:

Νομίζω είναι official αυτό, αλλά στο δικο σου μοτερ, με αγραφο, και turbo, τι σχέση εχει το μαμα?

Επίσης το αν παίρνει με την μια η οχι, αν και παιζει αρκετο ρόλο ο χρονισμος, παιζει απίστευτα τα ms ψεκασμού γύρο απο τις 500rpm (αν δεν εχεις ξεχωριστό χάρτη για cranking) καθώς και τα αντίστοιχα για ign advance. Και πάνω απο όλα κάθε μοτέρ είναι πολύ διαφορετικό...

Trigger και home signal από που παίρνεις?

sdadsad.jpg

Οποιος εχει οδηγησει μπροστοκινητο πανω απο 200-250 αλογα να σηκωσει το χερι. Αν ηταν και στημενο, να σηκωσει και το ποδι.

δεν σου έχω πει να μην γίνεσαι κακός? :fie::fie::fie:

μεχρι στιγμης εχει περισσοτερες ψηφους το σιροκκο.Οποιον εχει εμπειρια απο αντιπροσωπεια vw θα θελα να με ενημερωσει με πμ παντως.

Να πω και γω scirocco με το κανελί δερματινο σαλονι που ειναι ερωτευσιμο.:fist:

Η γνωμη μου ειναι ως προς την εμφανιση. Τα αλλα στα ειπαν παραπανω.:getlost:

μεχρι στιγμης εχει περισσοτερες ψηφους το σιροκκο.Οποιον εχει εμπειρια απο αντιπροσωπεια vw θα θελα να με ενημερωσει με πμ παντως.

vwclub.gr

Το να διορθώνεις τον χρονισμό κατά 1 δόντι είναι πολύ χοντροκομμένη μεταβολή. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να το βάλει έτσι ο συνεργατικής "επειδή έτσι πάει καλύτερα", χωρίς να σε ενημερώσει.

[edit](Δε ξέρω φυσικά αν ειναι επίσημη οδηγία απο κατασκευαστή, αν και μου μοιάζει παραξενο να είναι)[/edit]

Μικρές μεταβολές στο χρονισμό των εκκεντροφόρων μπορούν να επηρρεάσουν αισθητά τη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων. (και μετά αναρωτιέσαι γιατί βγάζεις τα κέρατά σου σε HC ενώ το CO είναι σε χαμηλά επίπεδα) και ένα δόντι στον ιμάντα δεν είναι μικρή μεταβολή.

Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση αν πράγματι έβαλε ένα δόντι advance στον εξαγωγής, τότε μείωσε το overlap των εκκεντροφόρων και το μετέφερε τη σάρωση λίγο νωρίτερα. Αυτό δίνει γενικά ροπή στις χαμηλές στροφές και αφαιρεί από ψηλά. Δε θα έπρεπε να δυσκολεύεται να ξεκινήσει όμως με μια τέτοια ρύθμιση... εκτός κι αν δυσκολευόταν να το γυρίσει η μίζα γιατί με αυτή τη μεταβολή αυξάνεται η δυναμική σχέση συμπίεσης στις χαμηλές στροφές.

Δεν ξέρω παίδες μην με πιέζετε:p πριν 3 μήνες δεν ήξερα τι είναι οι εκκεντροφόροι:shout:

Αυτό που θέλω, είναι να είναι factory spec ο κινητήρας γιατί λειτουργεί με turbo και άλλο εγκέφαλο (εντελώς άλλες συνθήκες) και αφού τον φέρω σε ένα 90% ομαλής λειτουργίας, τα υπόλοιπα θα τα δείξουν τα δυναμόμετρα.

Ο aftermarket εγκέφαλος παίρνει MAP signal από την εισαγωγή και χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του κάρου (εκτός από τον MAF που ξηλώθηκε και ένα καλύτερο αισθήτηρα θερμοκρασίας του αέρα στην εισαγωγή και έναν wideband O2 που ακόμα δεν έχω βάλει)

Το αυτοκίνητο ξεκινάει γρηγορότερα σε σχέση με πριν, οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου δεν άλλαξαν, επίσης πρέπει να δώ αν το advance που αναφέρει ο εγκέφαλος αντιστοιχεί όντως στις μοίρες που είναι χαραγμένες στο στρόφαλο, έχω μέλλον ακόμα:p

Υ.Γ Αυτό μου απάντησε η Flyin' Miata. (από εκεί έχω πάρει σχεδόν τα πάντα)

"No way to know what your car likes better without running it on the dyno both ways. However, exhaust cam timing usually doesn't have a big effect like intake cam timing does."

Σημερα πηγα να δω το σιροκκο.Φυσικα δεν ειχαν το Ρ,οποτε αρχισα να χαζευω το μικρο διλιτρο.

Κ@λωσα και μονο με το "γκραπ-βζιιιν" που κανει η πορτα του οδηγου για να κλεισει.

Παιζει ναμαι ο μονος πουχει ρωτησει για το συγκεκριμενο μοντελο,ο πωλητης ηταν προθυμος για εξτρα αντιπροσωπειας δωρο να μου δωσει και κανα vw polo.

Δεν εχω καταληξει ακομη.Αλλα με τρελλαινει αυτο το πισω του ρε παιδι μου.Χωροι πισω ασφυκτικοι.Ορατοτητα πισω θελει μαντικες ικανοτητες...Αλλα...αλλα....Κ μονο που σκεφτομαι αυτην την ηλεκτρονικη αναρτηση αγριευομαι....

Για να την αλλάξεις και να βάλεις μια KW Variant 2 -3 ?? :p

Just messing with you. Αν το βλέπεις στον ύπνο σου, χτύπα το χωρίς δεύτερη σκέψη.

Παρόρμηση FTW.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.