performer Φεβρουάριος 6, 2011 #3741 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 υποθετω υπο μορφη στρωσιματος !???!?τι εννοείς; ότι δεν το πιέζει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3742 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) Εγώ με Yaris 1.33 και όχι πάντα ελαφρύ δεξί πόδι έχω avg. 8.0L/100km στα τελευταία 7 γεμίσματα (με υπολογισμό, όχι από το trip computer), οπότε είσαι πάρα πάρα πολύ καλά. 1.2 ή 1.4 είναι? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3743 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 γνωμες για 19αρες ασαπ χασαπ.Δεν με νοιαζει το λουκ,απλα πιστευω θα διαχειριζονται λιγακι καλυτερα την ιπποδυναμη.Σωστος η οχι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 6, 2011 #3744 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Τι σχέση έχει αυτό με την ιπποδύναμη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3745 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Τι σχέση έχει αυτό με την ιπποδύναμη;θα σπιναρει δυσκολοτερα φανταζομαι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3746 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 19άρες μπορεί να είναι overkill για αθηναϊκούς δρόμους, αλλά εξαρτάται φυσικά από το προφίλ των ελαστικών.Πιο πολύ θα παίξει ρόλο το πλάτος.Αν οι 19άρες είναι φαρδύτερες, τότε ναι θα έχει διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3747 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 τσακωνα ξερω εναν πολυ καλο ορθοπαιδικο να σου συστησω.Θα τον χρειαστεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkin1416003418 Φεβρουάριος 6, 2011 #3748 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 γνωμες για 19αρες ασαπ χασαπ.Δεν με νοιαζει το λουκ,απλα πιστευω θα διαχειριζονται λιγακι καλυτερα την ιπποδυναμη.Σωστος η οχι?με 18αρες εισαι super καλυμενος απο αποψης διαχειρησης ιπποδυναμης.Με 19αρες απλα σκεψου το extra σταθερο κοστος αλλαγης ελαστικων (1000+) και επισης σκεψου τους ελληνικους δρομους και το ενδεχομενο της καταστροφης της ζαντας μαζι με το λαστιχακι με το 35αρι προφιλ σε αλλη μια κλασικη ελληνικη γουβα.....Για μενα μην το σκεφτεις καν για 19αρες.Υπερβολη απο ολες τις αποψεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Φεβρουάριος 6, 2011 #3749 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 ναι αυτο εννοω (υπο μορφη ερωτησης ομως). Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3750 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Λοιπόν, διάβασα ότι με τις 18άρες παίρνει λάστιχο 235/40/18 και με τις 19άρες παίρνει 235/35/19. 18άρες από μένα. Το 235/35 θα κοπανάει αρκετά. Και η διάσταση 235/40/18 υπάρχει και στη γκάμα των περισσότερων κορυφαίων ελαστικών της αγοράς... Τι άλλο θες? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3751 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3752 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε. Δε νομίζω ότι παίζει τέτοιο θέμα αν πειράξεις κατάλληλα τη διάσταση ώστε να μείνει σταθερή η συνολική διάμετρος του τροχού 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3753 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 btw εχω ακουσει μια φημη που δεν ξερω αν ισχυει ...some say οτι αν βαλεις διαφορετικο νουμερο ζαντες ή λαστιχα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης , το abs δε λειτουργει οπως θα πρεπε.εννοουσα ναρθει απο το εργοστασιο με 19αρες .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Φεβρουάριος 6, 2011 #3754 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Περισσότερο προφίλ ελαστικού - λιγότερη ζάντα. Αν σε ενδιαφέρει να σπινάρει λιγότερο και μιλάμε για το ίδιο πλάτος ελαστικού. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3755 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Εγώ με Yaris 1.33 και όχι πάντα ελαφρύ δεξί πόδι έχω avg. 8.0L/100km στα τελευταία 7 γεμίσματα (με υπολογισμό, όχι από το trip computer), οπότε είσαι πάρα πάρα πολύ καλά. 1.2 ή 1.4 είναι? Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 6, 2011 #3756 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Οντως 19 is too much.και στους ελληνικους δρομους στανταρ θα σου γινει τετραγωνη. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Φεβρουάριος 6, 2011 #3757 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Aν το δινει σαν εξτρα η εταιρια παω πασο.Γενικα παω πασο γιατι οπως ειπα ειναι μια φημη που δεν εχω μελετησει.Τεσπα φιλικη συμβουλη , αν εχεις καποιο γνωστο με αμαξι που να εχει τοσο μεγαλες ζαντες ζητησε του να πατε μια βολτα.Απλη πορεια στην πολη. Και αν μπορειτε πατε και σε καμια ευθεια να δεις τι ωραιες που ειναι οι μεγαλες ζαντες σε εθνικη.Αν εισαι ευαισθητος στη μεση σου οπως εγω , θα νιωσεις και το παραμικρο πετραδακι να μπαινει αναμεσα στους σπονδυλους σου.Αφηνω τη φασαρια που κανει το μεγαλο πελμα στην απεξω.@νικσταματ αυτο σκεφτηκα κι εγω φιλε , αλλα για να μου το ειπε ο μηχανικος της αντιπροσωπειας , κραταω αμφιβολιες μεχρι να το ψαξω εις βαθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 6, 2011 #3758 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Μια παρακληση, αν φυσικα μπορει να μου επιτραπει απο την ΔΟ. Ο καραφλας ψηνεται να δωσει αυριο-μεθαυριο 30 χιλιαρικα ζεστα. Μιας και το ζητημα ειναι καπως σοβαρο, δεν νομιζετε οτι καλο θα ηταν να μην γραφονται αερολογιες και ανακριβειες? Ειναι το λιγοτερο αδοκιμο να γραφονται πραγματα τυπου, πανω απο 200 αλογα σε μπροστοκινητο δεν παλευονται, τα γαλικα χαλανε, τα ιταλικα ανατιναζονται, και ειδικα απο ανθρωπους που εχω μια υποψια οτι δεν εχουν πλησιασει στο μετρο το τιμονι ενος εκ των προαναφερθεντων. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 6, 2011 #3759 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 Περισσότερο προφίλ ελαστικού - λιγότερη ζάντα. Αν σε ενδιαφέρει να σπινάρει λιγότερο και μιλάμε για το ίδιο πλάτος ελαστικού.καντο λιγο πιο λιανα γιατι εχω την εντυπωση πως ειπες κατι που με ενδιαφερει αλλα δεν το καταλαβα γιατι το ειπες πολυ λακωνικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 6, 2011 #3760 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2011 (edited) Ρε συ, ολα τα yaris ετσι ειναι? Με το πουντακι και με γελοιωδως βαρυ ποδι, εχω 8-8,4. Και κατι εχει γινει τελευταιως και εχει ανεβει η καταναλωση κανα λιτρο και βλεπω τετοια νουμερα, πρεπει να το κοιταξω. Ρε συ δεν ξέρω, άλλοι με το 1.33 αναφέρουν καταναλώσεις γύρω στο 7 εντός πόλης και εύκολα 5.5-6.5 στην εθνική. Εγώ εθνική δεν έχω καταφέρει να δω κάτω από 6.8-7.0 διατηρώντας περίπου 120-140 με 6η. Βάζω 100άρα από αξιόπιστο βενζινάδικο (νομίζω). Λες να την ψώνισε και να ρουφάει περισσότερη? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 6, 2011 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts