Lakisss Φεβρουάριος 2, 2011 #3741 Φεβρουάριος 2, 2011 Τί είδα στην πλατεία Μπουρναζίου σήμερα το μεσημέρι?Ρόζ 911, λευκές ζάντες και φιμέ τζάμια. Κρίμα τ' αμάξι κρίμα......που 'σαι Ferdinard Porsche να δείς τα χάλια....
nickstamat Φεβρουάριος 2, 2011 #3742 Φεβρουάριος 2, 2011 Τί είδα στην πλατεία Μπουρναζίου σήμερα το μεσημέρι?Ρόζ 911, λευκές ζάντες και φιμέ τζάμια. Κρίμα τ' αμάξι κρίμα......που 'σαι Ferdinard Porsche να δείς τα χάλια.... Μία ροζ 911 έχω δει άπειρες φορές παρκαρισμένη επί της Σάκη Καράγιωργα στη Γλυφάδα. Ζάντες δεν έχω προσέξει, αλλά παίζει πάρα πολύ να είναι η ίδια. Πόσοι πια να βάφουν την Porsche τους ροζ...
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3743 Φεβρουάριος 3, 2011 εεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)Όποιο από τα δύο και αν πάρεις, για max ασφάλεια και απόλαυση να επενδύσεις και σε στήσιμο.Αναρτήσεις, φρένα, δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, και πάντα κορυφαία λάστιχα.Είναι που είναι προσθιοκίνητα... άμα περάσεις και πάνω από 300 ίππους στους κακόμοιρους τους εμπρός τροχούς, δυσκολεύει το πράγμα.....
Dant3 Φεβρουάριος 3, 2011 #3744 Φεβρουάριος 3, 2011 Για μενα αυτοκινητο με κινηση εμπρος και πανω απο 200 αλογα δεν εχει νοημα.δεν βγαζει σωστα την δυναμη μετα και εχει και πολλα αλλα προβληματα...τι να τα κανω τα 300<χ<400 αλογα μπροστα οταν θα με κοβει ενα πισωκινητο με 250
Lakisss Φεβρουάριος 3, 2011 #3745 Φεβρουάριος 3, 2011 Ford Focus RS - Mitsubishi Lancer Evo - Seat Leon Cupra R - VW Scirocco R - FocusRS,Evo,Leon,VWR - 4TROXOIhttp://www.mathilda-racing.de/media/presse/r-kompaktevgk.pdf
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3746 Φεβρουάριος 3, 2011 τουτος δω στο περιοδικο με μπερδεψε κι αλλο.Καλυτερο μεν σε χρονους το σιροκκο αλλα λεει πιο διασκεδαστικο το λεον λογω παιχνιδιαρικης ουρας...
astrolabos Φεβρουάριος 3, 2011 #3747 Φεβρουάριος 3, 2011 Θανάση, αν δε το οδηγήσεις, δε θα βγάλεις άκρη.
Dant3 Φεβρουάριος 3, 2011 #3748 Φεβρουάριος 3, 2011 Και επειδη φανταζομαι θα κατεβαινεις μεγαρα για ρεκορ και κατα την διαρκεια της διαδρομης προς τα εκει θες να μπαινεις με παντιλικια στις στροφες της εθνικη οδου,εισαι σε διλημμα
jax7480 Φεβρουάριος 3, 2011 #3749 Φεβρουάριος 3, 2011 Τσακο, το Scirocco εκτος απο αλλη αναρτηση, εχει τελειως διαφορετικο πατωμα.Το Cupra χρησιμοποιει το πατωμα του Golf V, σε αντιθεση με το Scirocco που χρησιμοποιει το πατωμα του EOS. Γι'αυτο και οι διαφορες απο Golf και Leon R.
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3750 Φεβρουάριος 3, 2011 Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon...Άσχετα με την ουρά, που έτσι κι αλλιώς δε θα είναι στο παιχνίδι λόγω της κίνησης εμπρός, νομίζω ότι το Scirocco είναι γενικά πιο χαμηλό και θα σε φέρνει σε πιο απολαυστική θέση οδήγησης.Αυτό που είναι το πιο σωστό είναι αυτό που είπε και ο Astro: τουλάχιστον να πας να τα δεις από κοντά, και ακόμα καλύτερα, να τα οδηγήσεις.
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 3, 2011 #3751 Φεβρουάριος 3, 2011 Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon...Άσχετα με την ουρά, που έτσι κι αλλιώς δε θα είναι στο παιχνίδι λόγω της κίνησης εμπρός, νομίζω ότι το Scirocco είναι γενικά πιο χαμηλό και θα σε φέρνει σε πιο απολαυστική θέση οδήγησης.Αυτό που είναι το πιο σωστό είναι αυτό που είπε και ο Astro: τουλάχιστον να πας να τα δεις από κοντά, και ακόμα καλύτερα, να τα οδηγήσεις.Δεν είναι παιχνιδιάρικη η ουρά σε ένα αμάξι επειδή είναι μπροστοκίνητο?Η ουρά στο αμάξι μπορεί να είναι παιχνιδιάρικη ανεξάρτητα απ το που είναι η κίνησή του.Απλά δεν θα έχεις υπερστροφή ισχύος αλλά με το πάτα-άσε του γκαζιού μια χαρά την βάζεις στο παιχνίδι την ουρά.Καλά και άγια τα πισωκίνητα, αλλά είναι σκορπιοί κάτι που ένα μπροστοκίνητο δεν είναι και σε αφήνουν να παίξεις πολύ πιο άφοβα. Την υποστροφή την ελέγχεις πολύ πιο εύκολα απ ότι την υπερστροφή ειδικά όταν τα άλογα στο πισωκίνητο είναι αρκετά.
Lakisss Φεβρουάριος 3, 2011 #3752 Φεβρουάριος 3, 2011 Tsakona να σου πώ την προσωπική μου γνώμη.Scirocco: (+)- Κουπε πανέμορφο, design-άτο.- Δέν περνά απαρατήρητο. (μουράτο)- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, συναρμολόγησης, συναρμογής.- Όνομα ''VW'' = μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία- Πάτημα στον δρόμο (τρένο)(-)- Χώροι για τους πίσω.- Μπές-βγές οι πίσω = διαδικασία που λερώνει τα καθίσματα πολλές φορές τα μπροστινά.- Δέν κάνει για ''οικογενειακό''.- ''Κυριλέ ύφους'' αμάξι που δέν σηκώνει κατά την προσωπική μου γνώμη ''σκάλισμα''. Δέν κάνει για βελτίωση πιστεύω...- Πιάνει πωπούς η VW γενικώς.- Δέν το γνωρίζουν οι βελτιωτές ακόμα τόσο καλά.- Φοβάμαι το σασμάν του....Leon.(+)- Χώροι.- Καλή ποιότητα γενικά (όχι σάν του VW όμως).- ''Αλήτικο'' (άς μου επιτραπεί) ύφος, όχι τόσο κυριλέ σάν του VW.- Παίρνει πολύ σκάλισμα καθώς έχουν βγεί πολλά after market, και οι βελτιωτές έχουν πειραματιστεί καιρό σ' αυτό. - Πατάει καλά στον δρόμο.- Ναί...είναι πιό παιχνιδιάρικο σε σχέση με το ''κάπως αποστειρωμένο'' (άς μου επιτραπεί) scirocco.Στο προηγούμενο Leon που έχω με τιμονιά πρίν την στροφή τοποθετείται και η ουρά γλυστρώντας, κάτι που συμβαίνει και στο καινούργιο (σ' ένα βαθμό) απ' ότι έχω διαβάσει.(-)- Περνά απαρατήρητο, δέν είναι εντυπωσιακό.- Φτωχό εσωτερικό, και οπτικά μή ποιοτικό.- Seat = μικρότερη μεταπώληση.- Φτωχός συγγενής του group VAG.- ''Πολλά τα λεφτά Άρη'' για Seat.- ''Καλά....Seat πήρες?''Οδήγησέ τα όμως πρίν γιατί καμιά φορά δέν ξέρεις....
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2011 #3753 Φεβρουάριος 4, 2011 Tsakona να σου πώ την προσωπική μου γνώμη.Scirocco: (+)- Κουπε πανέμορφο, design-άτο.- Δέν περνά απαρατήρητο. (μουράτο)- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, συναρμολόγησης, συναρμογής.- Όνομα ''VW'' = μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία- Πάτημα στον δρόμο (τρένο)(-)- Χώροι για τους πίσω.- Μπές-βγές οι πίσω = διαδικασία που λερώνει τα καθίσματα πολλές φορές τα μπροστινά.- Δέν κάνει για ''οικογενειακό''.- ''Κυριλέ ύφους'' αμάξι που δέν σηκώνει κατά την προσωπική μου γνώμη ''σκάλισμα''. Δέν κάνει για βελτίωση πιστεύω...- Πιάνει πωπούς η VW γενικώς.- Δέν το γνωρίζουν οι βελτιωτές ακόμα τόσο καλά.- Φοβάμαι το σασμάν του....Leon.(+)- Χώροι.- Καλή ποιότητα γενικά (όχι σάν του VW όμως).- ''Αλήτικο'' (άς μου επιτραπεί) ύφος, όχι τόσο κυριλέ σάν του VW.- Παίρνει πολύ σκάλισμα καθώς έχουν βγεί πολλά after market, και οι βελτιωτές έχουν πειραματιστεί καιρό σ' αυτό. - Πατάει καλά στον δρόμο.- Ναί...είναι πιό παιχνιδιάρικο σε σχέση με το ''κάπως αποστειρωμένο'' (άς μου επιτραπεί) scirocco.Στο προηγούμενο Leon που έχω με τιμονιά πρίν την στροφή τοποθετείται και η ουρά γλυστρώντας, κάτι που συμβαίνει και στο καινούργιο (σ' ένα βαθμό) απ' ότι έχω διαβάσει.(-)- Περνά απαρατήρητο, δέν είναι εντυπωσιακό.- Φτωχό εσωτερικό, και οπτικά μή ποιοτικό.- Seat = μικρότερη μεταπώληση.- Φτωχός συγγενής του group VAG.- ''Πολλά τα λεφτά Άρη'' για Seat.- ''Καλά....Seat πήρες?''Οδήγησέ τα όμως πρίν γιατί καμιά φορά δέν ξέρεις....Τα ίδια μοτέρ φοράνε, τις ίδιες βελτιώσεις παίρνουν και το μοτερ είναι γνωστό αρκετά χρονάκια.
Tsakonas Φεβρουάριος 4, 2011 #3754 Φεβρουάριος 4, 2011 Θανάση, αν δε το οδηγήσεις, δε θα βγάλεις άκρη. βρε λατρεια,ο χρονος μου σε ωρες μη-κυκλοφοριακης αιχμης δεν ειναι και πολυς...τι να παω να δω αν κανουν καλο σταματα ξεκινα στην κινηση?ασε που .... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=24O5tGr_ZSE[/ame] Και επειδη φανταζομαι θα κατεβαινεις μεγαρα για ρεκορ μην το γελας,εχω εξοχικο εκει κοντα Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon... πως δεν γινεται?κλασικη λυση :διαφορες στις σκληροτητες ελατηριων-παχη αντιστρεπτικων εμπρος με τις σκληροτητες-παχη αντιστρεπτικων πισω,και εχεις μια ουρα που χανει προσφυση νωριτερα/αργοτερα σε σχεση με το εμπρος μερος ..αν πχ γλιστρησει λιγο η ουρα οταν μπαινεις στην στροφη σε βοηθα στο στριψιμο (κατι το οποιο πλησιαζει τα "χουγια" των πισωκινητων) Τα ίδια μοτέρ φοράνε, τις ίδιες βελτιώσεις παίρνουν και το μοτερ είναι γνωστό αρκετά χρονάκια. Ακριβως.Η διαφορα παιζεται σε οδηγικη συμπεριφορα και μικροπραγματα του στυλ -το σιροκκο εχει μεγαλυτερα φρενα πισω-
g_soldier Φεβρουάριος 4, 2011 #3755 Φεβρουάριος 4, 2011 Scirocco R και απο εμενα,εντελως διαφορετικο αυτοκινητο απο το Cupra κι ας μοιραζονται τα ιδια μεχανικα μερη.Πολυ ομορφοτερο,καλυτερο πατημα λογω μετατροχιων και νομιζω οτι ειναι και λιγο δυνατοτερο απο το Seat(παιχνιδια του marketing)αφου καταφερνει σε αρκετες μετρησεις να περασει και Ford Focus RS Mk2.
kaynd Φεβρουάριος 4, 2011 #3756 Φεβρουάριος 4, 2011 πως δεν γινεται?κλασικη λυση :διαφορες στις σκληροτητες ελατηριων-παχη αντιστρεπτικων εμπρος με τις σκληροτητες-παχη αντιστρεπτικων πισω,και εχεις μια ουρα που χανει προσφυση νωριτερα/αργοτερα σε σχεση με το εμπρος μερος ..αν πχ γλιστρησει λιγο η ουρα οταν μπαινεις στην στροφη σε βοηθα στο στριψιμο (κατι το οποιο πλησιαζει τα "χουγια" των πισωκινητων) Ότι θα άκουγα νομικό να μιλάει για αντιστρεπτικές δε το περίμενα :nada: Πολύ μ αρέσεις. Πάντως αυτοκίνητα που παράλληλα προσφέρουν cruising σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, αποφεύγεται η παιχνιδιάρικη ουρά από τη μαμά. Είναι κάπως ουτοπικό να περιμένει κανείς παιχνιδιάρικη ουρά (του στιλ υπερστροφή στο άφηνα του γκαζιού ή με φρένο) όπως αυτή νοείται σε hot hach της περασμένης 20ετιας. Τώρα πια αν σε αφήνουν να απενεργοποιήσεις πλήρως το όποιο stability control, πάλι καλά να λες. Αυτό έχει και τη δικαιολογία του φυσικά καθώς το παιχνιδιάρικο προσθιοκίνητο μπορεί να γίνει αρκετά επικίνδυνο, αφού εμφανίζει την υπερτσροφή του όταν επιβραδύνει… κάτι που σε απρόβλεπτες καταστάσεις είναι αρκετά «ενοχλητικό» Σχετικά με την επιλογή μεταξυ Scirroco και Leon. Mιλάμε για ίδια πλατφόρμα αυτοκινήτου, κατασκευασμένα και τα δύο από την ιδία μητρική εταιρία, με τους ίδιους κινητήρες... κλπ Είναι περισσότερο θέμα γούστου και προτεραιοτήτων που θέτει ο καθ ένας. Αν το πάρουμε καθαρά σαν εμφάνιση, εγώ θα πήγαινα με τα 1000 για το scirocco. Αλλά αν πραγματικά είναι τόσο λίγο σε χώρους, τότε μάλλον θα έβαζα λίγο νερό στο κρασί μου γιατί έχω κόλλημα με τη χρηστική πλευρά του αυτοκινήτου, περά απο την οδηγική ή την αισθητική απόλαυση. (εκτός φυσικά κι αν έχεις ένα αυτοκίνητο για κάθε χρήση… αλλά τότε ο λόγος ύπαρξης ενός hot hach ακυρώνεται)
Narzul Φεβρουάριος 4, 2011 #3757 Φεβρουάριος 4, 2011 Κοιτα τσακωνα , ενας χασοδικης που εχουμε εδω στο χωριο scirocco πηρε. + οτι ο Clarckson του top gear μισει οτι εχει πανω του seat badge Δε ξερω αν σε βοηθησα Περα απ την πλακα τωρα , για το σεατ δε γνωριζω να σου πω , αλλα για το vw το εχει ο θειος μου και μεσα νιωθω την ιδια στοιβαροτητα και τα ιδια κρατηματα με το impreza μου. Τωρα σε επιδοσεις φανταζομαι οτι πανω κατω τα ιδια θα ειναι , αλλα οπως ειπαν και αρκετοι εδω μεσα το να παρεις vw εναντι του seat ειναι και θεμα prestige , status quo κτλπ Το να εχεις την πιο φτηνη mercedes πχ , σου δινει μεγαλυτερο στατους απ το να εχεις ενα σεατ/ scoda και ας εχουν 2πλασια τιμη στην εκδοση που τα παρεις Βεβαια αν δε σε ενδιαφερει αυτο παρε οτι βρισκεις πιο ομορφο
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 4, 2011 #3758 Φεβρουάριος 4, 2011 άμα είχα τα λεφτά θα έπαιρνα αυτόMitsubishi Lancer 1.800 INTENSE '10 - € 18.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr
Narzul Φεβρουάριος 4, 2011 #3759 Φεβρουάριος 4, 2011 A και για να μη ξεχνιομαστε για το τι ειμαστε οταν συγκρινουμε παρομοια πραγματα- "Φίλε το EVO μαμάει το IMPREZA γιατί έχει +2 ροπή στις μεσαίες στροφές φίλε".- "Ναι φίλε, αλλά το IMPREZA δίνει +40 χιλιόμετρα τελική φίλε αν του βγάλεις το λίμιτερ". - "Φίλε όμως το EVO φίλε βγάζει +5 manna και +20 damage στο critical hit με κάθε gem, φίλε φίλε"!κλεμενο απο εδω
2cpu Φεβρουάριος 4, 2011 #3760 Φεβρουάριος 4, 2011 VIDEO: Pedal-Powered Trikes Redefine the Art of Drifting - Carscoop lvl 1 να σε δω με κανα τετοιο και τα ειδα ολα μετα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.