Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

driving experience = πισωκίνηση και τετρακίνηση:p

(βέβαια είναι προκατάληψη που έχω κατα ένα βαθμό, αλλά 265 άλογα που έχει το scirocco R, ας του έβαλαν το πιο μαμάτο διαφορικό, esp και οτι άλλο συνδυασμό τριων γραμμάτων:p παραμένει προσθιοκίνητο άρα και αυτομάτως ξενέρωτο)

Αν ο σκοπός είναι να κάνω ταξιδάκια με ησυχία, να τραβάω και καμιά γκαζιά σε ευθεία, αντε κανα απλό στροφιλικάκι τότε θα προτιμούσα το scirocco από το leon. (looks και ποιότητα)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
driving experience = πισωκίνηση και τετρακίνηση

εμαθα να οδηγω σε ε21 ,την εχω περασει αυτη την φαση.

μεσα στο διλημμα βαζω -αν κ να πω την αληθεια σε 2η μοιρα σε σχεση με τα 2 βαγκ- και megane RS CUP (με μπλοκε κλπ)...θα εκτιμησω πολυ παντως πληροφοριες του στυλ πως τα παει με τις βελτιωσεις η αντιπροσωπεια του καθε αυτοκινητου.Για το σεατ ακουσα μια αντιπροσωπεια που κανει και βελτιωσεις,δηλ θα υπαρχει καποιος να εχει πληρη εικονα του αυτοκινητου,για το vw ακουσα για λιγο δυστροπες αντιπροσωπειες,και δεν θελω πχ να βαλω μπλοκε και να μου ακυρωσουν για αυτο τον λογο -παρανομη τετοια ακυρωση εννοειται- την εγγυηση της μηχανης (αλλο που στο τελος :p θα κερδισω το σχετικο δικαστηριο,αλλα γενικα θελω συνεννοηση)

(υγ : για οποιοδηποτε σχολιο του στυλ "αααααα θα γινεις η μπιατς του βενζινα ,αααααα θα βαλεις υποθηκη το σπιτι σου απο τις ζημιες,αυτοκινητο δεν χρησιμοποιω καθημερινα μιας και η δουλεια ειναι διπλα απτο σπιτι,και (β) θελω ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τουτουνι για να βγαλω τα απωθημενα μου πριν κανω τσακωνακια και τσακωνιτσες με μικρες φαλακριτσες)

Μην εισαι τσιπης κι εσυ.Γιατι οχι μια φεραρι του 1970?

ρε μην τα γμτ ολα..

ελεος

τι σχεση εχει το ενα με το αλλο...

αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1186483/

εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο..

Μία ροζ 911 έχω δει άπειρες φορές παρκαρισμένη επί της Σάκη Καράγιωργα στη Γλυφάδα.

Ζάντες δεν έχω προσέξει, αλλά παίζει πάρα πολύ να είναι η ίδια.

Πόσοι πια να βάφουν την Porsche τους ροζ... :p

Η γνωστη Τζουλια

ρε μην τα γμτ ολα..

ελεος

τι σχεση εχει το ενα με το αλλο...

αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;

Audi S3 QUATTRO TURBO 265 HP '07 -  25.000 EUR - Car.gr

εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο..

43000 χιλιόμετρα όμως ο άλλος θα κάνει 2 χρόνια να τα γράψει, και πάλι, μόνο αν το δουλεύει πολύ.

Αν πάρει αυτό που του λες, σε 1-2 χρόνια θα θέλει ιμάντες και σε 2-3 τουρμπίνα.

Ιμάντες μου έχουν πει στον 20vt ότι πάνε ένα χιλιάρικο (στον 2.0tfsi δεν ξέρω, αλλά αν στον 20vt κάναν 1000 δεν θέλω να ξέρω).

Και όλα αυτά αν δεν είναι φορεμένο.

Τσάκω, να σου βάλω μια άλλη παράμετρο -> δες ποιο σου αρέσει πιο πολύ μέσα. Ούτως ή άλλως μέσα θα κάθεσαι και θα οδηγείς. Δέστα και τα 2-3 που λες και αποφάσισε με βάση το εσωτερικό του. Από το group vag εμένα τα εσωτερικά τους μου αρέσουν με τη σειρά:

1. audi 2. vw (πλην πόλο που μου αρέσει πιο πολύ η fabia) 3. skoda 4. seat

Τα seat όσα έχω δει δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό τους, είναι πιστεύω πολύ λιτό.

Το scirocco ειδικά πιστεύω είναι πολύ ωραίο και μέσα.

Megane -> μακριά κι αγαπημένοι. Αν και επειδή είσαι δικηγόρος, μπορεί να είναι το πιο ενδιαφέρον αμάξι :p

EDIT: σε μεταχειρισμένο (performer rulez) προτείνω κάτι τέτοιο:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1042056/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1187332/

Τσακωνο-factor = 100x

ενδιαφέρον, τουτούνι για να βγάλεις απωθημένα και προσθιοκίνητο είναι περίεργη επιλογή την στιγμή που κάποιος έχει εμπειρία με πισωκούνες...

Εγώ πάντως ξεκίνησα με προσθιοκίνητα, λέω λες να μην φτάνουν τα άλογα? πήρα ένα golf gt, του έβαλα πρόγραμμα στα 200 άλογα, πήρα πρέφα οτι δεν ήταν τα άλογα το πρόβλημα:triniti: το έδωσα πίσω..αγόρασα ενα μετάχειρο mx5 2ης γενιάς το τούρμπισα πριν κανα μήνα (~220 άλογα) και βγάζω απωθημένα προκαταβολικά και για όταν θα παίρνω σύνταξη:p

Once πισωκούνα always πισωκούνα

Υ.Γ το mx5 το χω καθαρά για "racing" φάση, για όλα τα άλλα στρατιές από προσθιοκίνητα:p

Υ.Γ2 κοίταγα τώρα το διάγραμμα ροπής-ισχύος του Scirocco R και είπα να γράψω ένα ωραίο site με ωραίες δυναμομετρήσεις -> http://www.rototest.com/rototest-dynamometer.php

Συντομο διλημμα :

Leon Cupra R η Scirocco R ? Χωροι δεν με πολυκαινε,καιγομαι ομως για ντραιβινγκ εξπιριανς.Και για σοβαρη αντιπροσωπεια,γιατι με την χρηση που σκοπευω να κανω θα την γνωρισω καλα.

Τσακω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα προτιμουσα το scirocco!!!Καλο ειναι κ το Leon αλλα τα Vw ειναι πιο αξιοπιστα κ μιλαω εκ πειρας εχω ενα Αnniversary mk4 k to exv skisei 180.000xlm και δεν εχει ζητησει τπτ!!!επισης το scirocco λογω του οτι ειναι πιο χαμηλο κ πιο πλατυ εχει κ καλυτερο driving experience........its yours choice!!!!

Μακαρι να ειχα την ανεση και εγω να βρεθω σε αυτο το διλλημα,γιατι θα επαιρνα Scirocco και θα πουλαγα και τη γυναικα μου!! χαχα

ρε μην τα γμτ ολα..

ελεος

τι σχεση εχει το ενα με το αλλο...

αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;

γιατι περιφρονεις εντελως την ερωτηση που κανω.Λεω "διλημμα",δεν λεω "ποστ γιορ φεηβοριτ ραιντ".2ον μεταχειρισμενο ΔΕΝ παιρνω.

Τσακωνο-factor = 100x

μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα.

Larv, στα λεφτά που ζητάς δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ειναι οπως πολυ σωστά ειπες, το Scirocco R και το Leon.

Ανάμεσά τους θα διάλεγα το Leon, όσο κράκουλο και να σου ακούγεται. Ο λόγος ειναι απλός. Μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, εχει περισσότερους χώρους και ειναι και πιο φτηνο. Λεφτά τα οποίο την ίδια στιγμή τα δίνεις σε μια Revo για πρόγραμμα και είσαι όπως πρέπει.

Θεωρώ πως το Scirocco ειναι πολύ υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Όπως και το S3. Αν ανέβαινες σε χρήματα όμως, δεν υπήρχε ανταγωνισμός απο το Evo, το οποίο με το καθεστώς εγγύησης της Mitsubas, εχει 10 χρόνια για όλα. Που για ενα αυτοκίνητο performance οπως το evo, μετράει πολύ.

Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.

Think about it.

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..

απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 :hehe: )

dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια.

Έχω μπει σε 4-5 dsg και τις αλλαγές που κάνουν τις έχω ακούσει μόνο σε f1 με πουρναράκη :p

Άλλη αίσθηση όμως το μηχανικό, συμφωνώ.

Αυτά που λες είναι premium για περιπτώσεις σαν εμένα (τη γλυκοκοίταζα τη boxter του 98), αν είναι το τελευταίο facelift δύσκολα θα σε πάρουν πρέφα :hehe:

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιού

Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.

ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..

απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 :hehe: )

dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια.

My 2 cents.

Αν θές να σκάς με τη μπιτς ιερα και να σε βαζουν μουρη, παρε το scirocco.Έπισης αν θες να βάζει στο αμάξι μόνο κλειδιά, γυαλιά κλπ. Γιατί για βαλίτσες... μόνο στρινγκ.

Αν θες 5πορτο οικογενειακό που δαγκώνει άσχημα, πάρε το λεον.

Οδηγικά και τα δύο είναι πολύ καλά ίσως το scirocco ένα κλικ παραπάνω. ΕΠίσης το scirocco έχει σίγουρα καλύτερη ποιότητα κύλισης/ηχομονωση.

Ρε γμτ, γιατί το Golf R έχει 12.000 παραπάνω? Για την τετρακίνηση μόνο?

Αν ήταν φθηνότερο, θα σου έλεγα να πας καρφωτός σε αυτό... Αλλά... :TD:

μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα.

Εντάξει ρε, 6ο και 8ο χέρι, τι λες τώρα...

Άμα είναι προσεγμένο και από πρώτο χέρι, είναι θούπερ. 2 αμάξια έχουμε πάρει έτσι εμείς. Από φίλο όμως, όχι από car.gr.

Αλλά σε καταλαβαίνω. Είναι μεγαλείο να μυρίσεις καινούριο ;)

Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια...

Το RX-8 ίσως να μην το θέλει λόγω Renesis που είναι σε έναν άλλο κόσμο τελείως.

Επίσης, έχει πολύ χαμηλότερη ροπή από τα τουρμπάτα που συζητάγαμε παραπάνω.

Ας το κοιτάξει όμως, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο.

Παίζει και το δίλιτρο MX-5 κοντά στα λεφτά που δίνει ο τσάκω.

Αλλά πάλι το MX-5 δε συγκρίνεται ως προς το μέγεθος και την ισχύ...

Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα... εεε... δελεάζεσαι να πας για τα πολλά...

Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.

το cupra R δεν το εχει καμμια αντιπροσωπεια για τεστ ντραηβε (αρκει το κουπρα που ειναι αρκετα διφορετικο απτο Ρ και το σιροκκο τωρα τελευταια μουρθε σαν ιδεα)

Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα

εεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.