Shadow Keeper Φεβρουάριος 3, 2011 #3721 Φεβρουάριος 3, 2011 driving experience = πισωκίνηση και τετρακίνηση (βέβαια είναι προκατάληψη που έχω κατα ένα βαθμό, αλλά 265 άλογα που έχει το scirocco R, ας του έβαλαν το πιο μαμάτο διαφορικό, esp και οτι άλλο συνδυασμό τριων γραμμάτων παραμένει προσθιοκίνητο άρα και αυτομάτως ξενέρωτο) Αν ο σκοπός είναι να κάνω ταξιδάκια με ησυχία, να τραβάω και καμιά γκαζιά σε ευθεία, αντε κανα απλό στροφιλικάκι τότε θα προτιμούσα το scirocco από το leon. (looks και ποιότητα)
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3722 Φεβρουάριος 3, 2011 driving experience = πισωκίνηση και τετρακίνηση εμαθα να οδηγω σε ε21 ,την εχω περασει αυτη την φαση. μεσα στο διλημμα βαζω -αν κ να πω την αληθεια σε 2η μοιρα σε σχεση με τα 2 βαγκ- και megane RS CUP (με μπλοκε κλπ)...θα εκτιμησω πολυ παντως πληροφοριες του στυλ πως τα παει με τις βελτιωσεις η αντιπροσωπεια του καθε αυτοκινητου.Για το σεατ ακουσα μια αντιπροσωπεια που κανει και βελτιωσεις,δηλ θα υπαρχει καποιος να εχει πληρη εικονα του αυτοκινητου,για το vw ακουσα για λιγο δυστροπες αντιπροσωπειες,και δεν θελω πχ να βαλω μπλοκε και να μου ακυρωσουν για αυτο τον λογο -παρανομη τετοια ακυρωση εννοειται- την εγγυηση της μηχανης (αλλο που στο τελος θα κερδισω το σχετικο δικαστηριο,αλλα γενικα θελω συνεννοηση) (υγ : για οποιοδηποτε σχολιο του στυλ "αααααα θα γινεις η μπιατς του βενζινα ,αααααα θα βαλεις υποθηκη το σπιτι σου απο τις ζημιες,αυτοκινητο δεν χρησιμοποιω καθημερινα μιας και η δουλεια ειναι διπλα απτο σπιτι,και (β) θελω ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τουτουνι για να βγαλω τα απωθημενα μου πριν κανω τσακωνακια και τσακωνιτσες με μικρες φαλακριτσες)
performer Φεβρουάριος 3, 2011 #3723 Φεβρουάριος 3, 2011 Μην εισαι τσιπης κι εσυ.Γιατι οχι μια φεραρι του 1970?ρε μην τα γμτ ολα.. ελεοςτι σχεση εχει το ενα με το αλλο...αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1186483/εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο..
SirDiman Φεβρουάριος 3, 2011 #3724 Φεβρουάριος 3, 2011 Μία ροζ 911 έχω δει άπειρες φορές παρκαρισμένη επί της Σάκη Καράγιωργα στη Γλυφάδα.Ζάντες δεν έχω προσέξει, αλλά παίζει πάρα πολύ να είναι η ίδια. Πόσοι πια να βάφουν την Porsche τους ροζ... Η γνωστη Τζουλια
sotiris Φεβρουάριος 3, 2011 #3725 Φεβρουάριος 3, 2011 ρε μην τα γμτ ολα.. ελεος τι σχεση εχει το ενα με το αλλο... αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι; Audi S3 QUATTRO TURBO 265 HP '07 - 25.000 EUR - Car.gr εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο.. 43000 χιλιόμετρα όμως ο άλλος θα κάνει 2 χρόνια να τα γράψει, και πάλι, μόνο αν το δουλεύει πολύ. Αν πάρει αυτό που του λες, σε 1-2 χρόνια θα θέλει ιμάντες και σε 2-3 τουρμπίνα. Ιμάντες μου έχουν πει στον 20vt ότι πάνε ένα χιλιάρικο (στον 2.0tfsi δεν ξέρω, αλλά αν στον 20vt κάναν 1000 δεν θέλω να ξέρω). Και όλα αυτά αν δεν είναι φορεμένο. Τσάκω, να σου βάλω μια άλλη παράμετρο -> δες ποιο σου αρέσει πιο πολύ μέσα. Ούτως ή άλλως μέσα θα κάθεσαι και θα οδηγείς. Δέστα και τα 2-3 που λες και αποφάσισε με βάση το εσωτερικό του. Από το group vag εμένα τα εσωτερικά τους μου αρέσουν με τη σειρά: 1. audi 2. vw (πλην πόλο που μου αρέσει πιο πολύ η fabia) 3. skoda 4. seat Τα seat όσα έχω δει δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό τους, είναι πιστεύω πολύ λιτό. Το scirocco ειδικά πιστεύω είναι πολύ ωραίο και μέσα. Megane -> μακριά κι αγαπημένοι. Αν και επειδή είσαι δικηγόρος, μπορεί να είναι το πιο ενδιαφέρον αμάξι EDIT: σε μεταχειρισμένο (performer rulez) προτείνω κάτι τέτοιο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1042056/ http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1187332/ Τσακωνο-factor = 100x
Shadow Keeper Φεβρουάριος 3, 2011 #3726 Φεβρουάριος 3, 2011 ενδιαφέρον, τουτούνι για να βγάλεις απωθημένα και προσθιοκίνητο είναι περίεργη επιλογή την στιγμή που κάποιος έχει εμπειρία με πισωκούνες... Εγώ πάντως ξεκίνησα με προσθιοκίνητα, λέω λες να μην φτάνουν τα άλογα? πήρα ένα golf gt, του έβαλα πρόγραμμα στα 200 άλογα, πήρα πρέφα οτι δεν ήταν τα άλογα το πρόβλημα:triniti: το έδωσα πίσω..αγόρασα ενα μετάχειρο mx5 2ης γενιάς το τούρμπισα πριν κανα μήνα (~220 άλογα) και βγάζω απωθημένα προκαταβολικά και για όταν θα παίρνω σύνταξη Once πισωκούνα always πισωκούνα Υ.Γ το mx5 το χω καθαρά για "racing" φάση, για όλα τα άλλα στρατιές από προσθιοκίνητα Υ.Γ2 κοίταγα τώρα το διάγραμμα ροπής-ισχύος του Scirocco R και είπα να γράψω ένα ωραίο site με ωραίες δυναμομετρήσεις -> http://www.rototest.com/rototest-dynamometer.php
spyvelm Φεβρουάριος 3, 2011 #3727 Φεβρουάριος 3, 2011 Συντομο διλημμα :Leon Cupra R η Scirocco R ? Χωροι δεν με πολυκαινε,καιγομαι ομως για ντραιβινγκ εξπιριανς.Και για σοβαρη αντιπροσωπεια,γιατι με την χρηση που σκοπευω να κανω θα την γνωρισω καλα.Τσακω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα προτιμουσα το scirocco!!!Καλο ειναι κ το Leon αλλα τα Vw ειναι πιο αξιοπιστα κ μιλαω εκ πειρας εχω ενα Αnniversary mk4 k to exv skisei 180.000xlm και δεν εχει ζητησει τπτ!!!επισης το scirocco λογω του οτι ειναι πιο χαμηλο κ πιο πλατυ εχει κ καλυτερο driving experience........its yours choice!!!!
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 3, 2011 #3728 Φεβρουάριος 3, 2011 κοιτάξτε και για Subaru και Evo στα ίδια λεφτά ...
Hydra Φεβρουάριος 3, 2011 #3729 Φεβρουάριος 3, 2011 Μακαρι να ειχα την ανεση και εγω να βρεθω σε αυτο το διλλημα,γιατι θα επαιρνα Scirocco και θα πουλαγα και τη γυναικα μου!! χαχα
astrolabos Φεβρουάριος 3, 2011 #3730 Φεβρουάριος 3, 2011 2700 και 3200 κυβικά. Θα υποστεί καλό οικονομικό βιασμό από τεκμήριο και σήμα κυκλοφορίας
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3731 Φεβρουάριος 3, 2011 ρε μην τα γμτ ολα.. ελεοςτι σχεση εχει το ενα με το αλλο...αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;γιατι περιφρονεις εντελως την ερωτηση που κανω.Λεω "διλημμα",δεν λεω "ποστ γιορ φεηβοριτ ραιντ".2ον μεταχειρισμενο ΔΕΝ παιρνω.Τσακωνο-factor = 100x μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα.
LevelOne Φεβρουάριος 3, 2011 Author #3732 Φεβρουάριος 3, 2011 Larv, στα λεφτά που ζητάς δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ειναι οπως πολυ σωστά ειπες, το Scirocco R και το Leon. Ανάμεσά τους θα διάλεγα το Leon, όσο κράκουλο και να σου ακούγεται. Ο λόγος ειναι απλός. Μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, εχει περισσότερους χώρους και ειναι και πιο φτηνο. Λεφτά τα οποίο την ίδια στιγμή τα δίνεις σε μια Revo για πρόγραμμα και είσαι όπως πρέπει.Θεωρώ πως το Scirocco ειναι πολύ υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Όπως και το S3. Αν ανέβαινες σε χρήματα όμως, δεν υπήρχε ανταγωνισμός απο το Evo, το οποίο με το καθεστώς εγγύησης της Mitsubas, εχει 10 χρόνια για όλα. Που για ενα αυτοκίνητο performance οπως το evo, μετράει πολύ. Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.Think about it.
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3733 Φεβρουάριος 3, 2011 ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου.. απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 ) dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια.
sotiris Φεβρουάριος 3, 2011 #3734 Φεβρουάριος 3, 2011 Έχω μπει σε 4-5 dsg και τις αλλαγές που κάνουν τις έχω ακούσει μόνο σε f1 με πουρναράκη Άλλη αίσθηση όμως το μηχανικό, συμφωνώ. Αυτά που λες είναι premium για περιπτώσεις σαν εμένα (τη γλυκοκοίταζα τη boxter του 98), αν είναι το τελευταίο facelift δύσκολα θα σε πάρουν πρέφα
PetrosD Φεβρουάριος 3, 2011 #3735 Φεβρουάριος 3, 2011 ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιούΤί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.
NoDsl Φεβρουάριος 3, 2011 #3736 Φεβρουάριος 3, 2011 ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 ) dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια. My 2 cents. Αν θές να σκάς με τη μπιτς ιερα και να σε βαζουν μουρη, παρε το scirocco.Έπισης αν θες να βάζει στο αμάξι μόνο κλειδιά, γυαλιά κλπ. Γιατί για βαλίτσες... μόνο στρινγκ. Αν θες 5πορτο οικογενειακό που δαγκώνει άσχημα, πάρε το λεον. Οδηγικά και τα δύο είναι πολύ καλά ίσως το scirocco ένα κλικ παραπάνω. ΕΠίσης το scirocco έχει σίγουρα καλύτερη ποιότητα κύλισης/ηχομονωση.
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3737 Φεβρουάριος 3, 2011 Ρε γμτ, γιατί το Golf R έχει 12.000 παραπάνω? Για την τετρακίνηση μόνο? Αν ήταν φθηνότερο, θα σου έλεγα να πας καρφωτός σε αυτό... Αλλά... μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα. Εντάξει ρε, 6ο και 8ο χέρι, τι λες τώρα... Άμα είναι προσεγμένο και από πρώτο χέρι, είναι θούπερ. 2 αμάξια έχουμε πάρει έτσι εμείς. Από φίλο όμως, όχι από car.gr. Αλλά σε καταλαβαίνω. Είναι μεγαλείο να μυρίσεις καινούριο
Dant3 Φεβρουάριος 3, 2011 #3738 Φεβρουάριος 3, 2011 Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια...
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3739 Φεβρουάριος 3, 2011 Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια...Το RX-8 ίσως να μην το θέλει λόγω Renesis που είναι σε έναν άλλο κόσμο τελείως.Επίσης, έχει πολύ χαμηλότερη ροπή από τα τουρμπάτα που συζητάγαμε παραπάνω.Ας το κοιτάξει όμως, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο.Παίζει και το δίλιτρο MX-5 κοντά στα λεφτά που δίνει ο τσάκω.Αλλά πάλι το MX-5 δε συγκρίνεται ως προς το μέγεθος και την ισχύ...Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα... εεε... δελεάζεσαι να πας για τα πολλά...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3740 Φεβρουάριος 3, 2011 Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.το cupra R δεν το εχει καμμια αντιπροσωπεια για τεστ ντραηβε (αρκει το κουπρα που ειναι αρκετα διφορετικο απτο Ρ και το σιροκκο τωρα τελευταια μουρθε σαν ιδεα)Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογαεεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.