Shadow Keeper Φεβρουάριος 4, 2011 #3701 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2011 Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2011 #3702 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2011 To +1 donti to exo akousei oti to kamoun kai antiprosopia kai paei kalytera etsi.Sorry gia ta greeklish, eimai apo to blade.Sent from my ZTE-U V880 using TapatalkΚαι εμένα το έχει πάρει το αυτί μου για προπορεία στον εξαγωγής +1 δόντι Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 4, 2011 #3703 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2011 Οποιος εχει οδηγησει μπροστοκινητο πανω απο 200-250 αλογα να σηκωσει το χερι. Αν ηταν και στημενο, να σηκωσει και το ποδι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 4, 2011 #3704 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2011 lol τους έχει βαρέσει τους αυστραλούς που είναι συνέχεια ανάποδα btw, γουσταρα να είχα ενα τέτοιο They got troll science wrong. Always uphill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Φεβρουάριος 5, 2011 #3705 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Ενδιαφέρον αυτό που λες δεν το ήξερα, αλλά πριν δυσκολέυοταν να πάρει μπροστά και τώρα παίρνει με την μία...το θέμα είναι ποια είναι η by the book ρύθμιση δεν με νοιάζει τι κάνουν αντιπροσωπίες μετά από αυτά που έχω δεί... Νομίζω είναι official αυτό, αλλά στο δικο σου μοτερ, με αγραφο, και turbo, τι σχέση εχει το μαμα? Επίσης το αν παίρνει με την μια η οχι, αν και παιζει αρκετο ρόλο ο χρονισμος, παιζει απίστευτα τα ms ψεκασμού γύρο απο τις 500rpm (αν δεν εχεις ξεχωριστό χάρτη για cranking) καθώς και τα αντίστοιχα για ign advance. Και πάνω απο όλα κάθε μοτέρ είναι πολύ διαφορετικό... Trigger και home signal από που παίρνεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 5, 2011 #3706 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 (edited) Οποιος εχει οδηγησει μπροστοκινητο πανω απο 200-250 αλογα να σηκωσει το χερι. Αν ηταν και στημενο, να σηκωσει και το ποδι. δεν σου έχω πει να μην γίνεσαι κακός? :fie: Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 5, 2011 #3707 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 μεχρι στιγμης εχει περισσοτερες ψηφους το σιροκκο.Οποιον εχει εμπειρια απο αντιπροσωπεια vw θα θελα να με ενημερωσει με πμ παντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Φεβρουάριος 5, 2011 #3708 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Να πω και γω scirocco με το κανελί δερματινο σαλονι που ειναι ερωτευσιμο.:fist: Η γνωμη μου ειναι ως προς την εμφανιση. Τα αλλα στα ειπαν παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 5, 2011 #3709 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 μεχρι στιγμης εχει περισσοτερες ψηφους το σιροκκο.Οποιον εχει εμπειρια απο αντιπροσωπεια vw θα θελα να με ενημερωσει με πμ παντως.vwclub.gr 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Φεβρουάριος 5, 2011 #3710 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 (edited) Το να διορθώνεις τον χρονισμό κατά 1 δόντι είναι πολύ χοντροκομμένη μεταβολή. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να το βάλει έτσι ο συνεργατικής "επειδή έτσι πάει καλύτερα", χωρίς να σε ενημερώσει.[edit](Δε ξέρω φυσικά αν ειναι επίσημη οδηγία απο κατασκευαστή, αν και μου μοιάζει παραξενο να είναι)[/edit]Μικρές μεταβολές στο χρονισμό των εκκεντροφόρων μπορούν να επηρρεάσουν αισθητά τη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων. (και μετά αναρωτιέσαι γιατί βγάζεις τα κέρατά σου σε HC ενώ το CO είναι σε χαμηλά επίπεδα) και ένα δόντι στον ιμάντα δεν είναι μικρή μεταβολή.Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση αν πράγματι έβαλε ένα δόντι advance στον εξαγωγής, τότε μείωσε το overlap των εκκεντροφόρων και το μετέφερε τη σάρωση λίγο νωρίτερα. Αυτό δίνει γενικά ροπή στις χαμηλές στροφές και αφαιρεί από ψηλά. Δε θα έπρεπε να δυσκολεύεται να ξεκινήσει όμως με μια τέτοια ρύθμιση... εκτός κι αν δυσκολευόταν να το γυρίσει η μίζα γιατί με αυτή τη μεταβολή αυξάνεται η δυναμική σχέση συμπίεσης στις χαμηλές στροφές. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2011 από kaynd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 5, 2011 #3711 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 (edited) Δεν ξέρω παίδες μην με πιέζετε πριν 3 μήνες δεν ήξερα τι είναι οι εκκεντροφόροι:shout: Αυτό που θέλω, είναι να είναι factory spec ο κινητήρας γιατί λειτουργεί με turbo και άλλο εγκέφαλο (εντελώς άλλες συνθήκες) και αφού τον φέρω σε ένα 90% ομαλής λειτουργίας, τα υπόλοιπα θα τα δείξουν τα δυναμόμετρα. Ο aftermarket εγκέφαλος παίρνει MAP signal από την εισαγωγή και χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του κάρου (εκτός από τον MAF που ξηλώθηκε και ένα καλύτερο αισθήτηρα θερμοκρασίας του αέρα στην εισαγωγή και έναν wideband O2 που ακόμα δεν έχω βάλει) Το αυτοκίνητο ξεκινάει γρηγορότερα σε σχέση με πριν, οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου δεν άλλαξαν, επίσης πρέπει να δώ αν το advance που αναφέρει ο εγκέφαλος αντιστοιχεί όντως στις μοίρες που είναι χαραγμένες στο στρόφαλο, έχω μέλλον ακόμα Υ.Γ Αυτό μου απάντησε η Flyin' Miata. (από εκεί έχω πάρει σχεδόν τα πάντα) "No way to know what your car likes better without running it on the dyno both ways. However, exhaust cam timing usually doesn't have a big effect like intake cam timing does." Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2011 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 5, 2011 #3712 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 σήμερα έκανε την πρώτη του βουνίσια βόλτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 5, 2011 #3713 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Σημερα πηγα να δω το σιροκκο.Φυσικα δεν ειχαν το Ρ,οποτε αρχισα να χαζευω το μικρο διλιτρο.Κ@λωσα και μονο με το "γκραπ-βζιιιν" που κανει η πορτα του οδηγου για να κλεισει.Παιζει ναμαι ο μονος πουχει ρωτησει για το συγκεκριμενο μοντελο,ο πωλητης ηταν προθυμος για εξτρα αντιπροσωπειας δωρο να μου δωσει και κανα vw polo.Δεν εχω καταληξει ακομη.Αλλα με τρελλαινει αυτο το πισω του ρε παιδι μου.Χωροι πισω ασφυκτικοι.Ορατοτητα πισω θελει μαντικες ικανοτητες...Αλλα...αλλα....Κ μονο που σκεφτομαι αυτην την ηλεκτρονικη αναρτηση αγριευομαι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 5, 2011 Author #3714 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Για να την αλλάξεις και να βάλεις μια KW Variant 2 -3 ?? Just messing with you. Αν το βλέπεις στον ύπνο σου, χτύπα το χωρίς δεύτερη σκέψη. Παρόρμηση FTW. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 5, 2011 #3715 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 το "γκραπ-βζιιιν" που κανει η πορτα του οδηγου για να κλεισει. ?? :wassat: Αφού σου άρεσε τόσο πάρ'το. Και παζάρεψε. Χοντρά όμως. Πάρε προσφορές από πολλές αντιπροσωπείες και παζάρεψέ τους. Και ζήτα και μερικά εξτρά δώρο. Έκδοση R θα πάρεις, όχι ό,τι να 'ναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 5, 2011 #3716 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 ??ο ηχος "στεγανοποιησης" που κανει οταν βρισκουν οι τσιμουχες λεω.Βζιιν ειναι το μοτερακι που ξαναανεβαζει το τζαμι στην θεση του (Τα κατεβαζει αυτοματα οταν ανοιγεις για να μην κοπανησεις το τζαμι)Και ζήτα και μερικά εξτρά δώρο.dude..γεννηθηκα για διαπραγματευσεις λεμε... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkin1416003418 Φεβρουάριος 5, 2011 #3717 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Για μενα ποιοτικοτερο το scirocco,πιο φρεσκο σουλουπι,πιο ομορφο,πιο γκομενομαγνητης κλπ κλπ.Και τα 2 εχουν ενα μοτερακι που παει πρωτο σταδιο 400 παρα.Τωρα,επειδη σε ειδα ''φτιαγμενο'' για γκαζια,να ξερεις οτι η ανοχη των αντιπροσωπειων στις βελτιωσεις ειναι περισσοτερο θεμα αντιπροσωπειας και οχι κεντρικου εισαγωγεα.Γι αυτο πριν το παρεις κανε και μια νηξη την αντιπροσωπεια για τυχον βελτιωσεις.Μην νομιζεις,και αυτοι δεν ειναι βλακες.Ξερουν πως μια 70 ελευθερη πισω δεν μπορει να σου χαλασει τον κομπρεσορα του αιρκοντισιον.Το αν θα στα αντικαταστησουν σε περιπτωση στραβης εχει να κανει με το τι σχεση εχεις με τον αντιπροσωπο,με το αν κανεις τα service εκει,με το αν παιρνεις το λαδακι απο αυτους 26 το λιτρο οταν μπορεις να το βρεις εξω με 11.....καταλαβαινεις τι θελω να πω.Ακομα,για το αν κανουν οι ιδιες αντιπροσωπιες βελτιωσεις,οι περισσοτερες παιρνανε απλα ενα προγραμματακι. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 5, 2011 #3718 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 (edited) ο ηχος "στεγανοποιησης" που κανει οταν βρισκουν οι τσιμουχες λεω.Βζιιν ειναι το μοτερακι που ξαναανεβαζει το τζαμι στην θεση του (Τα κατεβαζει αυτοματα οταν ανοιγεις για να μην κοπανησεις το τζαμι) Ααααα, επειδή δεν έχει πλαίσιο γύρω από το παράθυρο ε? Δεν το είχα προσέξει... Πολύ όμορφη λεπτομέρεια αυτή σε όσα αμάξια την έχουν... Χρώμα αποφάσισες? EDIT: Από εξτρά, εγώ στη θέση σου θα διάλεγα να φύγουν αυτά: και να μπουν αυτά, για max απόλαυση: Συν Xenon. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 5, 2011 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 5, 2011 #3719 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XSkMwMnUVgI]YouTube - Mercedes-Benz Super Bowl Commercial - Extended Cut - BenzInsider.com[/ame] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Φεβρουάριος 5, 2011 #3720 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2011 Το θεμα με το δόντι, το είχα συναντήσει ξανα πριν μερικές μέρες, απο φίλο με NB.Μάλλιστα το συζητουσαν στο φορουμ των μχ5...Ελεγε μαλιστα καποιος οτι το αλλαξε σε "νορμάλ" και δεν του αρεσε το αμαξι μετά και το ξαναγυρισε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts