Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

εχει κανεις opel corsa diesel?

για αμαξι με diesel τι λετε?

ακουσα απο πολλους γνωστους, φθηνα καυσιμα, αλλα αν δεν βαζεις καλο πετρελαιο, κ σου κατσει νοθευμενο σε μεγαλο ποσοστο, μπορει να παρει την αντλια στο χερι. κ ολοι μ λενε στοιχιζει πολλα.

Καποιος που να εχει diesel?

κανεις που να το εχει ψαξει το θεμα?

υ.γ μιλαω για μικρο σε κυβικα diesel με turbo. 1.2 -1.5 οχι παραπανω.

Έχουν οι γονεις στο Αγρινιο ένα Kia picanto 1.1L turbo diesel για τις μετακινησεις μεσα στην πολη και τριγυρω. Εγω ειχα ψησει τον πατερα μου να παρει diesel. Το θεμα που αναφερεις, οντως ισχυει. Σε εμας δεν εχει γινει ποτε κατι τετοιο βεβαια τα 2-3 χρονια που το εχουμε. Απλα ρωτησαμε ενα γνωστο ταριφα, που βαζουν αυτοι πετρελαιο, και βαζουμε μονο εκει, που ειναι δοκιμασμενος απο τους ταριφες ;)

Τωρα κατα τα αλλα, οπως θα ξερεις εχει αρκετα πλεονεκτήματα το diesel

1. Αρκετα πιο οικονομικο και σαν καυσιμο και επειδη καιει λιγοτερο το αυτοκίνητο (σε ποσοτητα)

2. Φτηνα service λογω λιγοτερων αναλωσιμων (μπουζι κλπ)

3. Βγαζουν πιο δυσκολα προβλημα λογω πιο απλης κατασκευης του κινητηρα.

4. Απο τα αντιστοιχα απλα βενζινοκινητα είναι πιο ζωηρα. Πχ το picanto μας βγαζει 75 αλογακια και 15 κιλα ροπη. Το αντιστοιχο βενζινοκινητο ηταν αρκετα ψοφιο

Την διαφορα τιμης που εχουν πιστευω την αποπληρωνεις πολυ γρηγορα...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Απογοητευση οι εικονες της Μ3. Τοσο για τον ατυχο νεαρο αλλα και για την κακη κατασκευη του αυτοκινητου.

Καμια σχεση η κακη κατασκευη.Δες απο κοντα κανενα τρακαρισμενο BMW και μετα πες.

Αν στουκαρω και εγω με 200+ χλμ. και ο Θεος με κοιταει με την ακρη του ματιου του

θα σωθω αλλιως σαγιοναρα.

Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων...

φεημους λαστ γουορντς

"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζ

ανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο?

Απογοητευση οι εικονες της Μ3. Τοσο για τον ατυχο νεαρο αλλα και για την κακη κατασκευη του αυτοκινητου.

δε νομιζω οτι τρακαρε με 60χλμ την ωρα...

αλλο κακη κατασκευη αλλο προσπαθω να αλλαξω τους νομους της φυσικης

φεημους λαστ γουορντς

"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζ

ανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο?

οχι, λαμαρινα εχει.

Αυτη εχει ντε καρμπον (οχι τα αμορτισερ ^^)

YouTube - M3 E46 CSL Isle of Man - M3 CSL Road Test - M3 CSL Review

Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων...

Όπως η κομμένη στα 2 Enzo? :p

Μια μ3 ε92 παντως που ειδα πριν κανα μηνα απο κοντα . Κρατιόταν πολυ καλα μετα απο στουκα με 200 , Η καμπινα ηταν αθικτη αλλα δεν ειχε προσκρουσει σε σταθερο σημειο ... Τωρα αν καρφωθεις καπου με 200 σε σταθερο σημειο ειναι πολλα τα g ακομη και για το καλύτερο κουβούκλιο .

Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων...

Όση προστασία και να έχει το αυτοκίνητο στο κουβούκλιο, όταν κινείσαι με 200 χιλιόμετρα είσαι απλά μια μύξα μέσα σε ένα αλουμινόχαρτο...

Ακόμα και φουλ δεμένα με πανσκληρα roll cage αγωνιστικά τύπου WRC, και σε στούκες πάνω σε κάτι σταθερό κοντά στα 200 διπλώνουν... Τις περισσότερες φορές την γλιτώνουν επειδή το αυτοκίνητο παίρνει τούμπες και γλιστρά - κοπανάει απ εδώ κι από απ εκεί χάνοντας σιγά σιγά την κινητική του ενεργεία.

Όταν απλά σκάσεις κάπου, τότε ακόμα και ένα μαγικό κουβούκλιο να είχες που θα έμενε 100% άθικτο, το ίδιο το ανθρώπινο σώμα θα γινόταν πουρές μες το κάθισμα του οδηγού.

Μα δεν υπαρχει σασι .Αυτοφερομενο αμαξωμα σε λεει κατι?

Σασι πλεον εχουν μονο τα αγροτικα και αρχιζουν και τα 4Χ4 να το ξεχνανε.

Οσο για το δεντρο πιστευω εχεις δει το βιντεο με το αγωνιστικο Ιμπιζακι

που εσκασε στο δεντρο και το δεντρο απλα του πεσανε 2 φυλλα.

Όπως η κομμένη στα 2 Enzo? :p

ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα?

Τα ανθρακονήματα είναι υπερβολικά ανθεκτικά αλλά οταν ξεπεραστεί το όριο αντοχής τους καταρρέουν "ακαριαία", δηλαδή είναι ψαθυρά. Για αυτό δεν είναι καλά στο να απορροφούν ενέργεια κατα τις κρούσεις. Σε ανεπτυγμένες χρήσεις όμως (όπως supercars και F1 προφανώς) δεν χρησιμοποιείται ένα είδος ανθρακονημάτων, αλλά διάφορα είδη με διαφορετικά μέτρα ελαστικότητας και όχι μονο αυτά, αλλά και άλλα είδη συνθέτων υλικών όπως με ίνες αραμιδίου (το οποίο μαζι με διάφορα είδη εποξικών ρητίνων που αποτελούν την μήτρα του σύνθετου υλικού είναι το γνωστό σε όλους kevlar).

Εν τέλει όλες αυτές οι διαφορετικές ιδιότητες αξιοποιούνται απο τον μηχανικό στο σχέδιο του ώστε τα σύνθέτα να τρώνε καταπονήσεις αντίστοιχες των "δυνατών" ιδιοτήτων τους.

Όταν σκάσεις με 200 με το πλαι σε δέντρο ακόμα και σύνθετα θα σπάσουν και θα κοπεί το αμάξωμα στα 2. Ακόμα και πριν κοπεί όμως you will DIE όπως και να χει (extreme Gs), γιατί ακόμα και στα "απλά" αμαξάκια το ατσάλι αντε και κανα κράμα αλουμινίου που χρησιμοποιείται, αντέχει περισσότερο απο το κεφαλι μας:p

ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα?

Φίλος δεν ξέρω, εγώ χημικός είμαι.

Έχω δει όμως κάμποσα κομμένα αυτοκίνητα και το συμπέρασμα είναι ότι όλα σπάνε.

Το θέμα είναι πόση τέχνη βάζεις και τι θυσίες κάνεις!

Κοιτάξτε δυναμομέτρηση, και θαυμάστε την ηλιθιότητά τους....!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=W0fFS-USoUw&feature=related]YouTube - Leon's Twin Turbo VW Powered Trike on the Dyno[/ame]

Highest Rated Comments

You guys are the biggest bunch of clowns I have ever seen.Really? a chain looped over a hitch ball?? and people surrounding and engine while it throttles up? wtf happens if the engine decides to let it's insides go outside?Make sure to post the video of the 1st guy that gets killed during one of your dyno circus' .

stabbification 2 months ago 7

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.