Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Και επειδη φανταζομαι θα κατεβαινεις μεγαρα για ρεκορ και κατα την διαρκεια της διαδρομης προς τα εκει θες να μπαινεις με παντιλικια στις στροφες της εθνικη οδου,εισαι σε διλημμα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τσακο, το Scirocco εκτος απο αλλη αναρτηση, εχει τελειως διαφορετικο πατωμα.

Το Cupra χρησιμοποιει το πατωμα του Golf V, σε αντιθεση με το Scirocco που χρησιμοποιει το πατωμα του EOS. Γι'αυτο και οι διαφορες απο Golf και Leon R.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon...

Άσχετα με την ουρά, που έτσι κι αλλιώς δε θα είναι στο παιχνίδι λόγω της κίνησης εμπρός, νομίζω ότι το Scirocco είναι γενικά πιο χαμηλό και θα σε φέρνει σε πιο απολαυστική θέση οδήγησης.

Αυτό που είναι το πιο σωστό είναι αυτό που είπε και ο Astro: τουλάχιστον να πας να τα δεις από κοντά, και ακόμα καλύτερα, να τα οδηγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon...

Άσχετα με την ουρά, που έτσι κι αλλιώς δε θα είναι στο παιχνίδι λόγω της κίνησης εμπρός, νομίζω ότι το Scirocco είναι γενικά πιο χαμηλό και θα σε φέρνει σε πιο απολαυστική θέση οδήγησης.

Αυτό που είναι το πιο σωστό είναι αυτό που είπε και ο Astro: τουλάχιστον να πας να τα δεις από κοντά, και ακόμα καλύτερα, να τα οδηγήσεις.

Δεν είναι παιχνιδιάρικη η ουρά σε ένα αμάξι επειδή είναι μπροστοκίνητο?

Η ουρά στο αμάξι μπορεί να είναι παιχνιδιάρικη ανεξάρτητα απ το που είναι η κίνησή του.

Απλά δεν θα έχεις υπερστροφή ισχύος αλλά με το πάτα-άσε του γκαζιού μια χαρά την βάζεις στο παιχνίδι την ουρά.

Καλά και άγια τα πισωκίνητα, αλλά είναι σκορπιοί κάτι που ένα μπροστοκίνητο δεν είναι και σε αφήνουν να παίξεις πολύ πιο άφοβα. Την υποστροφή την ελέγχεις πολύ πιο εύκολα απ ότι την υπερστροφή ειδικά όταν τα άλογα στο πισωκίνητο είναι αρκετά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tsakona να σου πώ την προσωπική μου γνώμη.

Scirocco:

(+)

- Κουπε πανέμορφο, design-άτο.

- Δέν περνά απαρατήρητο. (μουράτο)

- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, συναρμολόγησης, συναρμογής.

- Όνομα ''VW'' = μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία

- Πάτημα στον δρόμο (τρένο)

(-)

- Χώροι για τους πίσω.

- Μπές-βγές οι πίσω = διαδικασία που λερώνει τα καθίσματα πολλές φορές τα μπροστινά.

- Δέν κάνει για ''οικογενειακό''.

- ''Κυριλέ ύφους'' αμάξι που δέν σηκώνει κατά την προσωπική μου γνώμη ''σκάλισμα''. Δέν κάνει για βελτίωση πιστεύω...

- Πιάνει πωπούς η VW γενικώς.

- Δέν το γνωρίζουν οι βελτιωτές ακόμα τόσο καλά.

- Φοβάμαι το σασμάν του....

Leon.

(+)

- Χώροι.

- Καλή ποιότητα γενικά (όχι σάν του VW όμως).

- ''Αλήτικο'' (άς μου επιτραπεί) ύφος, όχι τόσο κυριλέ σάν του VW.

- Παίρνει πολύ σκάλισμα καθώς έχουν βγεί πολλά after market, και οι βελτιωτές έχουν πειραματιστεί καιρό

σ' αυτό.

- Πατάει καλά στον δρόμο.

- Ναί...είναι πιό παιχνιδιάρικο σε σχέση με το ''κάπως αποστειρωμένο'' (άς μου επιτραπεί) scirocco.

Στο προηγούμενο Leon που έχω με τιμονιά πρίν την στροφή τοποθετείται και η ουρά γλυστρώντας, κάτι που συμβαίνει και στο καινούργιο (σ' ένα βαθμό) απ' ότι έχω διαβάσει.

(-)

- Περνά απαρατήρητο, δέν είναι εντυπωσιακό.

- Φτωχό εσωτερικό, και οπτικά μή ποιοτικό.

- Seat = μικρότερη μεταπώληση.

- Φτωχός συγγενής του group VAG.

- ''Πολλά τα λεφτά Άρη'' για Seat.

- ''Καλά....Seat πήρες?''

Οδήγησέ τα όμως πρίν γιατί καμιά φορά δέν ξέρεις....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tsakona να σου πώ την προσωπική μου γνώμη.

Scirocco:

(+)

- Κουπε πανέμορφο, design-άτο.

- Δέν περνά απαρατήρητο. (μουράτο)

- Ποιότητα κατασκευής, κύλισης, συναρμολόγησης, συναρμογής.

- Όνομα ''VW'' = μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία

- Πάτημα στον δρόμο (τρένο)

(-)

- Χώροι για τους πίσω.

- Μπές-βγές οι πίσω = διαδικασία που λερώνει τα καθίσματα πολλές φορές τα μπροστινά.

- Δέν κάνει για ''οικογενειακό''.

- ''Κυριλέ ύφους'' αμάξι που δέν σηκώνει κατά την προσωπική μου γνώμη ''σκάλισμα''. Δέν κάνει για βελτίωση πιστεύω...

- Πιάνει πωπούς η VW γενικώς.

- Δέν το γνωρίζουν οι βελτιωτές ακόμα τόσο καλά.

- Φοβάμαι το σασμάν του....

Leon.

(+)

- Χώροι.

- Καλή ποιότητα γενικά (όχι σάν του VW όμως).

- ''Αλήτικο'' (άς μου επιτραπεί) ύφος, όχι τόσο κυριλέ σάν του VW.

- Παίρνει πολύ σκάλισμα καθώς έχουν βγεί πολλά after market, και οι βελτιωτές έχουν πειραματιστεί καιρό

σ' αυτό.

- Πατάει καλά στον δρόμο.

- Ναί...είναι πιό παιχνιδιάρικο σε σχέση με το ''κάπως αποστειρωμένο'' (άς μου επιτραπεί) scirocco.

Στο προηγούμενο Leon που έχω με τιμονιά πρίν την στροφή τοποθετείται και η ουρά γλυστρώντας, κάτι που συμβαίνει και στο καινούργιο (σ' ένα βαθμό) απ' ότι έχω διαβάσει.

(-)

- Περνά απαρατήρητο, δέν είναι εντυπωσιακό.

- Φτωχό εσωτερικό, και οπτικά μή ποιοτικό.

- Seat = μικρότερη μεταπώληση.

- Φτωχός συγγενής του group VAG.

- ''Πολλά τα λεφτά Άρη'' για Seat.

- ''Καλά....Seat πήρες?''

Οδήγησέ τα όμως πρίν γιατί καμιά φορά δέν ξέρεις....

Τα ίδια μοτέρ φοράνε, τις ίδιες βελτιώσεις παίρνουν και το μοτερ είναι γνωστό αρκετά χρονάκια.

Link to comment
Share on other sites

Θανάση, αν δε το οδηγήσεις, δε θα βγάλεις άκρη.

βρε λατρεια,ο χρονος μου σε ωρες μη-κυκλοφοριακης αιχμης δεν ειναι και πολυς...τι να παω να δω αν κανουν καλο σταματα ξεκινα στην κινηση?ασε που ....

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=24O5tGr_ZSE[/ame]

Και επειδη φανταζομαι θα κατεβαινεις μεγαρα για ρεκορ

μην το γελας,εχω εξοχικο εκει κοντα :hehe:

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω πόσο παιχνιδιάρικη μπορεί να είναι η ουρά σε ένα προσθιοκίνητο σαν το Leon...

πως δεν γινεται?κλασικη λυση :διαφορες στις σκληροτητες ελατηριων-παχη αντιστρεπτικων εμπρος με τις σκληροτητες-παχη αντιστρεπτικων πισω,και εχεις μια ουρα που χανει προσφυση νωριτερα/αργοτερα σε σχεση με το εμπρος μερος ..αν πχ γλιστρησει λιγο η ουρα οταν μπαινεις στην στροφη σε βοηθα στο στριψιμο (κατι το οποιο πλησιαζει τα "χουγια" των πισωκινητων)

Τα ίδια μοτέρ φοράνε, τις ίδιες βελτιώσεις παίρνουν και το μοτερ είναι γνωστό αρκετά χρονάκια.

Ακριβως.Η διαφορα παιζεται σε οδηγικη συμπεριφορα και μικροπραγματα του στυλ -το σιροκκο εχει μεγαλυτερα φρενα πισω-

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Scirocco R και απο εμενα,εντελως διαφορετικο αυτοκινητο απο το Cupra κι ας μοιραζονται τα ιδια μεχανικα μερη.Πολυ ομορφοτερο,καλυτερο πατημα λογω μετατροχιων και νομιζω οτι ειναι και λιγο δυνατοτερο απο το Seat(παιχνιδια του marketing)αφου καταφερνει σε αρκετες μετρησεις να περασει και Ford Focus RS Mk2.

Link to comment
Share on other sites

πως δεν γινεται?κλασικη λυση :διαφορες στις σκληροτητες ελατηριων-παχη αντιστρεπτικων εμπρος με τις σκληροτητες-παχη αντιστρεπτικων πισω,και εχεις μια ουρα που χανει προσφυση νωριτερα/αργοτερα σε σχεση με το εμπρος μερος ..αν πχ γλιστρησει λιγο η ουρα οταν μπαινεις στην στροφη σε βοηθα στο στριψιμο (κατι το οποιο πλησιαζει τα "χουγια" των πισωκινητων)

Ότι θα άκουγα νομικό να μιλάει για αντιστρεπτικές δε το περίμενα :nada: Πολύ μ αρέσεις. :D

Πάντως αυτοκίνητα που παράλληλα προσφέρουν cruising σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, αποφεύγεται η παιχνιδιάρικη ουρά από τη μαμά.

Είναι κάπως ουτοπικό να περιμένει κανείς παιχνιδιάρικη ουρά (του στιλ υπερστροφή στο άφηνα του γκαζιού ή με φρένο) όπως αυτή νοείται σε hot hach της περασμένης 20ετιας. Τώρα πια αν σε αφήνουν να απενεργοποιήσεις πλήρως το όποιο stability control, πάλι καλά να λες.

Αυτό έχει και τη δικαιολογία του φυσικά καθώς το παιχνιδιάρικο προσθιοκίνητο μπορεί να γίνει αρκετά επικίνδυνο, αφού εμφανίζει την υπερτσροφή του όταν επιβραδύνει… κάτι που σε απρόβλεπτες καταστάσεις είναι αρκετά «ενοχλητικό»

Σχετικά με την επιλογή μεταξυ Scirroco και Leon. Mιλάμε για ίδια πλατφόρμα αυτοκινήτου, κατασκευασμένα και τα δύο από την ιδία μητρική εταιρία, με τους ίδιους κινητήρες... κλπ

Είναι περισσότερο θέμα γούστου και προτεραιοτήτων που θέτει ο καθ ένας.

Αν το πάρουμε καθαρά σαν εμφάνιση, εγώ θα πήγαινα με τα 1000 για το scirocco. Αλλά αν πραγματικά είναι τόσο λίγο σε χώρους, τότε μάλλον θα έβαζα λίγο νερό στο κρασί μου γιατί έχω κόλλημα με τη χρηστική πλευρά του αυτοκινήτου, περά απο την οδηγική ή την αισθητική απόλαυση. (εκτός φυσικά κι αν έχεις ένα αυτοκίνητο για κάθε χρήση… αλλά τότε ο λόγος ύπαρξης ενός hot hach ακυρώνεται)

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα τσακωνα , ενας χασοδικης που εχουμε εδω στο χωριο scirocco πηρε.

+ οτι ο Clarckson του top gear μισει οτι εχει πανω του seat badge

Δε ξερω αν σε βοηθησα :hehe:

Περα απ την πλακα τωρα , για το σεατ δε γνωριζω να σου πω , αλλα για το vw το εχει ο θειος μου και μεσα νιωθω την ιδια στοιβαροτητα και τα ιδια κρατηματα με το impreza μου. Τωρα σε επιδοσεις φανταζομαι οτι πανω κατω τα ιδια θα ειναι , αλλα οπως ειπαν και αρκετοι εδω μεσα το να παρεις vw εναντι του seat ειναι και θεμα prestige , status quo κτλπ

Το να εχεις την πιο φτηνη mercedes πχ , σου δινει μεγαλυτερο στατους απ το να εχεις ενα σεατ/ scoda και ας εχουν 2πλασια τιμη στην εκδοση που τα παρεις

Βεβαια αν δε σε ενδιαφερει αυτο παρε οτι βρισκεις πιο ομορφο

Link to comment
Share on other sites

A και για να μη ξεχνιομαστε για το τι ειμαστε οταν συγκρινουμε παρομοια πραγματα

- "Φίλε το EVO μαμάει το IMPREZA γιατί έχει +2 ροπή στις μεσαίες στροφές φίλε".

- "Ναι φίλε, αλλά το IMPREZA δίνει +40 χιλιόμετρα τελική φίλε αν του βγάλεις το λίμιτερ".

- "Φίλε όμως το EVO φίλε βγάζει +5 manna και +20 damage στο critical hit με κάθε gem, φίλε φίλε"!

κλεμενο απο εδω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...

Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.

Think about it.

Επέκταση εγγύησης με 400Ε για άλλα 2 χρόνια. Εντάξει δεν φτάνει τα 9 της Mitsubishi αλλά και 4 χρόνια δεν είναι άσχημα.

Προσωπικά είμαι κάτοχος 3 εβδομάδες τώρα ενός scirocco 160HP dsg. Απόλυτα ικανοποιημένος, από την άλλη πριν οδηγούσα ένα Swift του 2005 οπότε λογικό. Το εσωτερικό και εξωτερικό του leon τα βρίσκω πολύ χειρότερα, οδηγικά δεν πιστεύω να έχουν τρελές διαφορές. Ότι σου κάνει περισσότερο κλικ πάρε imo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξα ιμάντα χρονισμού σήμερα στο mx5, ο προηγούμενος μηχανικός είχε αλλάξει τον ιμάντα με τον εκκεντροφόρο της εξαγωγής να είναι 1+ δόντι εκτός...δεν ξέρω πως να το αφήσω...

Σήμερα πήγα να βάλω επίσης τα τετραπίστονα φρένα και έκαναν πάλι λάθος οι παπάρες της Ηι-Spec, ο δίσκος δεν κάθεται κεντραρισμένος στην δαγκάνα, πραγματικά έχω φτύσει αίμα με αυτό το kit...πρέπει να φάω στον τόρνο τα brackets ώστε να κάθονται σωστά τα τακάκια:wall:

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Υπέρεβαλα χωρίς αρκετές info:P
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.