sotiris Φεβρουάριος 3, 2011 #3661 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) ρε μην τα γμτ ολα.. ελεος τι σχεση εχει το ενα με το αλλο... αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι; Audi S3 QUATTRO TURBO 265 HP '07 - 25.000 EUR - Car.gr εγω δεν μπορω να το συγκρινω με φερραρι του '70 ουτε μου φαινεται τσιπικο.. 43000 χιλιόμετρα όμως ο άλλος θα κάνει 2 χρόνια να τα γράψει, και πάλι, μόνο αν το δουλεύει πολύ. Αν πάρει αυτό που του λες, σε 1-2 χρόνια θα θέλει ιμάντες και σε 2-3 τουρμπίνα. Ιμάντες μου έχουν πει στον 20vt ότι πάνε ένα χιλιάρικο (στον 2.0tfsi δεν ξέρω, αλλά αν στον 20vt κάναν 1000 δεν θέλω να ξέρω). Και όλα αυτά αν δεν είναι φορεμένο. Τσάκω, να σου βάλω μια άλλη παράμετρο -> δες ποιο σου αρέσει πιο πολύ μέσα. Ούτως ή άλλως μέσα θα κάθεσαι και θα οδηγείς. Δέστα και τα 2-3 που λες και αποφάσισε με βάση το εσωτερικό του. Από το group vag εμένα τα εσωτερικά τους μου αρέσουν με τη σειρά: 1. audi 2. vw (πλην πόλο που μου αρέσει πιο πολύ η fabia) 3. skoda 4. seat Τα seat όσα έχω δει δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό τους, είναι πιστεύω πολύ λιτό. Το scirocco ειδικά πιστεύω είναι πολύ ωραίο και μέσα. Megane -> μακριά κι αγαπημένοι. Αν και επειδή είσαι δικηγόρος, μπορεί να είναι το πιο ενδιαφέρον αμάξι EDIT: σε μεταχειρισμένο (performer rulez) προτείνω κάτι τέτοιο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1042056/ http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1187332/ Τσακωνο-factor = 100x Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από sotiris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Φεβρουάριος 3, 2011 #3662 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) ενδιαφέρον, τουτούνι για να βγάλεις απωθημένα και προσθιοκίνητο είναι περίεργη επιλογή την στιγμή που κάποιος έχει εμπειρία με πισωκούνες... Εγώ πάντως ξεκίνησα με προσθιοκίνητα, λέω λες να μην φτάνουν τα άλογα? πήρα ένα golf gt, του έβαλα πρόγραμμα στα 200 άλογα, πήρα πρέφα οτι δεν ήταν τα άλογα το πρόβλημα:triniti: το έδωσα πίσω..αγόρασα ενα μετάχειρο mx5 2ης γενιάς το τούρμπισα πριν κανα μήνα (~220 άλογα) και βγάζω απωθημένα προκαταβολικά και για όταν θα παίρνω σύνταξη Once πισωκούνα always πισωκούνα Υ.Γ το mx5 το χω καθαρά για "racing" φάση, για όλα τα άλλα στρατιές από προσθιοκίνητα Υ.Γ2 κοίταγα τώρα το διάγραμμα ροπής-ισχύος του Scirocco R και είπα να γράψω ένα ωραίο site με ωραίες δυναμομετρήσεις -> http://www.rototest.com/rototest-dynamometer.php Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Φεβρουάριος 3, 2011 #3663 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) Συντομο διλημμα :Leon Cupra R η Scirocco R ? Χωροι δεν με πολυκαινε,καιγομαι ομως για ντραιβινγκ εξπιριανς.Και για σοβαρη αντιπροσωπεια,γιατι με την χρηση που σκοπευω να κανω θα την γνωρισω καλα.Τσακω αναμεσα στα 2 αυτοκινητα θα προτιμουσα το scirocco!!!Καλο ειναι κ το Leon αλλα τα Vw ειναι πιο αξιοπιστα κ μιλαω εκ πειρας εχω ενα Αnniversary mk4 k to exv skisei 180.000xlm και δεν εχει ζητησει τπτ!!!επισης το scirocco λογω του οτι ειναι πιο χαμηλο κ πιο πλατυ εχει κ καλυτερο driving experience........its yours choice!!!! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από spyvelm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 3, 2011 #3664 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 κοιτάξτε και για Subaru και Evo στα ίδια λεφτά ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Φεβρουάριος 3, 2011 #3665 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Μακαρι να ειχα την ανεση και εγω να βρεθω σε αυτο το διλλημα,γιατι θα επαιρνα Scirocco και θα πουλαγα και τη γυναικα μου!! χαχα Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 3, 2011 #3666 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 2700 και 3200 κυβικά. Θα υποστεί καλό οικονομικό βιασμό από τεκμήριο και σήμα κυκλοφορίας 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3667 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 ρε μην τα γμτ ολα.. ελεοςτι σχεση εχει το ενα με το αλλο...αφου αυτο που λεω μπορεις να το βρεις σε τελεια κατασταση και σε καλη τιμη, γιατι μου απαντας ετσι;γιατι περιφρονεις εντελως την ερωτηση που κανω.Λεω "διλημμα",δεν λεω "ποστ γιορ φεηβοριτ ραιντ".2ον μεταχειρισμενο ΔΕΝ παιρνω.Τσακωνο-factor = 100x μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 3, 2011 Author #3668 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Larv, στα λεφτά που ζητάς δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ειναι οπως πολυ σωστά ειπες, το Scirocco R και το Leon. Ανάμεσά τους θα διάλεγα το Leon, όσο κράκουλο και να σου ακούγεται. Ο λόγος ειναι απλός. Μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, εχει περισσότερους χώρους και ειναι και πιο φτηνο. Λεφτά τα οποίο την ίδια στιγμή τα δίνεις σε μια Revo για πρόγραμμα και είσαι όπως πρέπει.Θεωρώ πως το Scirocco ειναι πολύ υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Όπως και το S3. Αν ανέβαινες σε χρήματα όμως, δεν υπήρχε ανταγωνισμός απο το Evo, το οποίο με το καθεστώς εγγύησης της Mitsubas, εχει 10 χρόνια για όλα. Που για ενα αυτοκίνητο performance οπως το evo, μετράει πολύ. Για σκέψου να σου δώσει το Scirocco σε 3-4 χρόνια το DSG στο χέρι ποσοι θα κλαίνε και ποσοι αλλοι θα αναστενάζουνε... Ενω με την Mitsuba, σε 9 χρόνια να σπάσει, εγγύηση.Think about it. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3669 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου.. απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 ) dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από Tsakonas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 3, 2011 #3670 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Έχω μπει σε 4-5 dsg και τις αλλαγές που κάνουν τις έχω ακούσει μόνο σε f1 με πουρναράκη Άλλη αίσθηση όμως το μηχανικό, συμφωνώ. Αυτά που λες είναι premium για περιπτώσεις σαν εμένα (τη γλυκοκοίταζα τη boxter του 98), αν είναι το τελευταίο facelift δύσκολα θα σε πάρουν πρέφα Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 3, 2011 #3671 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιούΤί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 3, 2011 #3672 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 ρε ντιμουτρι,εχω ακουσει το σιροκκο εχει πολυ διαφοροποιημενη αναρτηση σε σχεση με το λεον (φαρδυτερο πισω μετατροχιο ) και εντελως "αλλου" φιντμπακ τιμονιου..απο κει και περα,χωρις εξτρα βγαινει φτηνοτερο απτο λεον (λεον 29.990 +1100 για ξενα -σιροκκο 30.770 με ξενα μαμισια +ο,τι αλλο εξτρα παρεις -λεμε λεμε για τον ΓΑΠ,στο ελλαντα το σιροκο κανει 30.770 την στιγμη που στην γερμανια κανει 34.625 ) dsg τοχω αποκλεισει γιατι θελω να παιρνω δυσκοιλιο υφος οταν αμολαω τον συμπλεκτη στα φαναρια. My 2 cents. Αν θές να σκάς με τη μπιτς ιερα και να σε βαζουν μουρη, παρε το scirocco.Έπισης αν θες να βάζει στο αμάξι μόνο κλειδιά, γυαλιά κλπ. Γιατί για βαλίτσες... μόνο στρινγκ. Αν θες 5πορτο οικογενειακό που δαγκώνει άσχημα, πάρε το λεον. Οδηγικά και τα δύο είναι πολύ καλά ίσως το scirocco ένα κλικ παραπάνω. ΕΠίσης το scirocco έχει σίγουρα καλύτερη ποιότητα κύλισης/ηχομονωση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3673 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) Ρε γμτ, γιατί το Golf R έχει 12.000 παραπάνω? Για την τετρακίνηση μόνο? Αν ήταν φθηνότερο, θα σου έλεγα να πας καρφωτός σε αυτό... Αλλά... μπααα,εχει ο γειτονας μου ενα Χ5 8ο χερι και μια boxster 6ο χερι (φαντασου εχουν πινακιδες χωρις το "GR"") και εχω μια αισθηση πως το μεταχειρισμενο πριμιουμ κανει ΜΠΑΜ απο χιλιομετρα. Εντάξει ρε, 6ο και 8ο χέρι, τι λες τώρα... Άμα είναι προσεγμένο και από πρώτο χέρι, είναι θούπερ. 2 αμάξια έχουμε πάρει έτσι εμείς. Από φίλο όμως, όχι από car.gr. Αλλά σε καταλαβαίνω. Είναι μεγαλείο να μυρίσεις καινούριο Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 3, 2011 #3674 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3675 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Rx8 εγω επιμενω.φθηνοτερο και απειρως καλυτερη οδηγικη εμπειρια...Το RX-8 ίσως να μην το θέλει λόγω Renesis που είναι σε έναν άλλο κόσμο τελείως.Επίσης, έχει πολύ χαμηλότερη ροπή από τα τουρμπάτα που συζητάγαμε παραπάνω.Ας το κοιτάξει όμως, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο.Παίζει και το δίλιτρο MX-5 κοντά στα λεφτά που δίνει ο τσάκω.Αλλά πάλι το MX-5 δε συγκρίνεται ως προς το μέγεθος και την ισχύ...Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογα... εεε... δελεάζεσαι να πας για τα πολλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3676 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Τί πάει να πει "έχω ακούσει"; Δεν τα έχεις κάνει test drive; Νομίζω από τις ΠΡΩΤΕΣ σου προτεραιότητες, αφού έχεις καταλήξει σε ένα από τα 2, αλλά απορείς για την οδηγική συμπεριφορά/απόλαυση.το cupra R δεν το εχει καμμια αντιπροσωπεια για τεστ ντραηβε (αρκει το κουπρα που ειναι αρκετα διφορετικο απτο Ρ και το σιροκκο τωρα τελευταια μουρθε σαν ιδεα)Συν ότι άμα είναι να δώσεις 30k και βλέπεις σε αυτά τα λεφτά το Scirocco R και το Cupra, με τον TFSI που κλ@νς και βγάζει άλογαεεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 3, 2011 #3677 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 εεε μα..με 3-4 Κ σε πρωτο σταδιο εισαι στην ζωνη 300<χ<400 αλογα και ηδη μιλαμε τα 2 Ρ παιζουν στην περιοχη του 0-100 σε 6 (εργοστασιακα λεμε,αν ριξει κανεις και τα 3-4 πεφτουν κι αλλο)Όποιο από τα δύο και αν πάρεις, για max ασφάλεια και απόλαυση να επενδύσεις και σε στήσιμο.Αναρτήσεις, φρένα, δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, και πάντα κορυφαία λάστιχα.Είναι που είναι προσθιοκίνητα... άμα περάσεις και πάνω από 300 ίππους στους κακόμοιρους τους εμπρός τροχούς, δυσκολεύει το πράγμα..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Φεβρουάριος 3, 2011 #3678 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 (edited) Για μενα αυτοκινητο με κινηση εμπρος και πανω απο 200 αλογα δεν εχει νοημα.δεν βγαζει σωστα την δυναμη μετα και εχει και πολλα αλλα προβληματα...τι να τα κανω τα 300<χ<400 αλογα μπροστα οταν θα με κοβει ενα πισωκινητο με 250 Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 3, 2011 από Dant3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Φεβρουάριος 3, 2011 #3679 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 Ford Focus RS - Mitsubishi Lancer Evo - Seat Leon Cupra R - VW Scirocco R - FocusRS,Evo,Leon,VWR - 4TROXOIhttp://www.mathilda-racing.de/media/presse/r-kompaktevgk.pdf 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 3, 2011 #3680 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 3, 2011 τουτος δω στο περιοδικο με μπερδεψε κι αλλο.Καλυτερο μεν σε χρονους το σιροκκο αλλα λεει πιο διασκεδαστικο το λεον λογω παιχνιδιαρικης ουρας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts