Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οπότε μου έχει μείνει το τουρμπάτο L200 για να πηγαίνω στο ΤΕΙ μια στο τόσο

Μια στο τοσο με το αμαξι στο ΤΕΙ ή μια στο τοσο, στο ΤΕΙ γενικοτερα? :p

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Μήν δείτε όλο το video, γιατί είναι όλοι τους ξενέρωτοι. Κατευθείαν στο 6:45!!!:)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=iYDAdzlEDZ4&feature=player_embedded]YouTube - best-peel-out-ever.MOV[/ame]#!

Σήμερα ήταν επεισοδιακή ημέρα... Υστερα απο DIY engine overhaul (καπακι, φλάτζες, μπεκ κλπ), βάλαμε μπροστά τη Datsuna. Ολα ομαλά, εκτός απο ενα faulty βυσμα στο AFM, το οποίο επιδιορθώνεται as we speak...

Θελω να ελπίζω πως αύριο, υστερα απο ενα προσεκτικό τσεκάρισμα στα πάντα, μιας και το έχω ακινητοποιημένο κανα 2μηνο, θα γαζώσει.

Pics & vids shall come...:wall:

Datsuna, έ? Μακάρι να ξαναέβγαινε ένα τέτοιο: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oRMq0xeOiRI&feature=related]YouTube - Datsun 240z concept[/ame]

Εννοείται...!

ΑΝ κάποια στιγμή δε, βρώ ενα 240Ζ και είμαι καλά οικονομικά, θα το πάρω ASAP...

εχει κανεις opel corsa diesel?

για αμαξι με diesel τι λετε?

ακουσα απο πολλους γνωστους, φθηνα καυσιμα, αλλα αν δεν βαζεις καλο πετρελαιο, κ σου κατσει νοθευμενο σε μεγαλο ποσοστο, μπορει να παρει την αντλια στο χερι. κ ολοι μ λενε στοιχιζει πολλα.

Καποιος που να εχει diesel?

κανεις που να το εχει ψαξει το θεμα?

υ.γ μιλαω για μικρο σε κυβικα diesel με turbo. 1.2 -1.5 οχι παραπανω.

Δεν χρειάζεται να ειναι Opel Corsa. Εχω γνωστό ηλεκτρολόγο που ασχολείται κατα 90% με ΤΑΞΙ και το να πάρεις τρόμπα στο χέρι απο μουφα diesel ειναι πολύ πολύ εύκολο...

Datsuna, έ? Μακάρι να ξαναέβγαινε ένα τέτοιο:

Περιμένω να φύγουνε κάτι δουλειές από τη μέση, και θα βγάλω φωτογραφίες ίσω και βίντεο από το 240Ζ του γαμπρού.

Εννοείται...!

ΑΝ κάποια στιγμή δε, βρώ ενα 240Ζ και είμαι καλά οικονομικά, θα το πάρω ASAP...

Εσύ δεν έλεγες ότι είναι φέρετρο; :p

Καλή φάση που μπήκε επιτέλους και η Audi στο παιχνίδι των "αντρικών" active διαφορικών για τα αυτοκίνητα δρόμου. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το γιατί τους πηρέ τόσο καιρό να ασχοληθούν με το θέμα, τη στιγμή που η Mitsubishi παίζει με αυτή την ιδέα (Active Yaw Control) από το 1996 (EVO IV)

Γιατι το haldex πούλαγε ακόμα σαν ζεστό ψωμάκι...

Ασε που έπρεπε να ξεστοκάρουν τα εκατομμύρια μονάδων που ειχαν φτιάξει, χωρια το κόστος παραγωγής. Το haldex ειναι σαφώς φτηνότερο απο τα "αντρικα" οπως ευστοχα ειπε ο αποπάνω, διαφορικά...

Επειδή έχω τον ίδιο κινητήρα στο αυτοκίνητό μου, άραγε η fiat θα προσφέρει και μετατροπές?

Είναι όντως ο ίδιος κινητήρας (έχω sporting 1.4 mk2b punto) ή έχουν κάνει πατέντες για το GPL??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.