performer Ιανουάριος 18, 2011 #3641 Ιανουάριος 18, 2011 Ναι θα τα ξαναδωσεις κανονικα... yessssss:magic: :wall::wall:
ProPitsiriko$ Ιανουάριος 19, 2011 #3643 Ιανουάριος 19, 2011 Απολαυση το video!Ωραιο τοπιο..ο ηχος απο το RS3 και η ολη φαση σε παει σε αλλο επιπεδο..!:fun:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EiZU6R-ffGY]YouTube - Audi RS3 Footage Snow Drifting[/ame]
nickstamat Ιανουάριος 19, 2011 #3644 Ιανουάριος 19, 2011 Ο ήχος στο παραπάνω σε πολλά σημεία δεν είναι σαν sample που παίζει σε repeat?
performer Ιανουάριος 20, 2011 #3645 Ιανουάριος 20, 2011 :dance3::dance3::dance3::dance3::dance3:Ferrari.com is delighted to invite you to discover the new Ferrari. Online preview on January 21st at 12:00 CET.
Hydra Ιανουάριος 20, 2011 #3646 Ιανουάριος 20, 2011 Στην αρχη αρχη ο ηχος μου θυμισε το αεροθερμο απο το Lidl που χω στο δωματιο! lol
Lakisss Ιανουάριος 20, 2011 #3648 Ιανουάριος 20, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yDeVyzH3SfU&feature=player_embedded]YouTube -[/ame]
nickstamat Ιανουάριος 20, 2011 #3649 Ιανουάριος 20, 2011 Βλέπω το RX-7, λέω ωραία, και μετά δείχνει ότι έχει μοτέρ Corvette. WTF? :fist:
2cpu Ιανουάριος 21, 2011 #3652 Ιανουάριος 21, 2011 Ναι για το μοτο λεω.Το αμαξι αν ειχε 170 μονο να γυρισει τους τροχους θα του φτανανε.
ProPitsiriko$ Ιανουάριος 21, 2011 #3653 Ιανουάριος 21, 2011 Νταξ...νομιζω δεν χρειαζομαι κατι αλλο για σημερα..μπορω να κοιμηθω με το χαμογελο χαραγμενο στο προσωπο μου![ame=http://www.youtube.com/watch?v=R8YlLUyr2jg]YouTube - Touge DRIFT by G. Stepanyan[/ame]
Lakisss Ιανουάριος 21, 2011 #3654 Ιανουάριος 21, 2011 Αμάν με αυτές τις ηλίθιες μουσικές που σκεπάζουν τα μοτέρ....έλεος!
nobig Ιανουάριος 22, 2011 #3655 Ιανουάριος 22, 2011 Ερώτηση απο κάποιον που δεν ασχολείται τόσο πολύ με το σπορ. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν τουρμπίνα εργοστασιακά και αποφασίζεται να βάλετε. Πχ το παιδί με το MX-5 γιατί δεν βάζετε compressor? Υποτίθεται είναι πιο απλό σύστημα, χωρίς να ζορίζει τόσο πολύ τον κινητήρα και σαφώς πιο γραμμικός. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν παίρνει τόσο πολλά άλογα όσο η τουρμπίνα αλλά και εκεί μετά πρέπει να αλλάζεις έμβολα, μπιέλες για να μην σπάσει.Για touge ο θεός είναι ένας Keiichi Tsuchiya
spresv Ιανουάριος 22, 2011 #3656 Ιανουάριος 22, 2011 Μηχανολογικα, δεν υπαρχει καποιο επιχειρημα. Ή μαλλον, σαφεστατα και υπαρχει, και απο τις 2 πλευρες, αλλα δεν ειναι καταληκτικο. You gain some, you lose some. Κυριως ειναι θεμα προτιμησης και αποζητουμενου χαρακτηρα απο το αυτοκινητο, απωθημενου κλπ. Και μη νομιζεις οτι ενας κομπρεσορας ειναι παντα τοσο πιο ευκολος στην εγκατασταση, εξαρταται απο το μηχανοστασιο
Athens2004 Ιανουάριος 22, 2011 #3657 Ιανουάριος 22, 2011 Ερώτηση απο κάποιον που δεν ασχολείται τόσο πολύ με το σπορ. Σε αυτοκίνητα που δεν έχουν τουρμπίνα εργοστασιακά και αποφασίζεται να βάλετε. Πχ το παιδί με το MX-5 γιατί δεν βάζετε compressor? Υποτίθεται είναι πιο απλό σύστημα, χωρίς να ζορίζει τόσο πολύ τον κινητήρα και σαφώς πιο γραμμικός. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν παίρνει τόσο πολλά άλογα όσο η τουρμπίνα αλλά και εκεί μετά πρέπει να αλλάζεις έμβολα, μπιέλες για να μην σπάσει.Για touge ο θεός είναι ένας Keiichi Tsuchiya O compressoras ειναι πιο γραμμικος , Επισης δεν ζεσταινει τον αέρα οπως η τουρμπινα που η μια πλευρα της ειναι καυτη . Απο την αλλη ομως εχει parasitic loss καθως καποια δυναμη του μοτερ ( αλογα ) πηγαινουν στο να τον κινησουν ( και αυτος με την σειρα του επιστεφει ''εργο'' ) μεσω του ιμαντα . Σε αντιθεση με το τουρμπο που κινειται μεσω των αεριων της εξάτμισης . Αναλογως τον χαρακτηρα που θελει καποιος αποφασιζει . Θες πχ 250 αλογα και γραμικότητα απο χαμηλα ? πας σε κομπρεσορ . Θες 300 αλογα τα οποια ερχονται με ξέσπασμα ομως . πας σε τουρμπο . Καπως απλοποιημενο αλλα ετσι εχει .
performer Ιανουάριος 22, 2011 #3658 Ιανουάριος 22, 2011 αύριο θα έχει στα χέρια του ο father το καινούργιο του αμαξάκι. ο λόγος για το a3 1.2 tfsi του '10. βλέπετε έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση με τη βενζίνη η καθημερινή μετακίνηση με το 2λιτρο rav4 ήταν απαγορευτική. περιμένω με περιέργεια να δω πως θα πηγαίνει.. racer σου 'ρχομαιιιιιιι! (audi club )
bezdim Ιανουάριος 23, 2011 #3659 Ιανουάριος 23, 2011 O πατέρας έχει πάρει το αυτοκίνητο "μου" για να μετακινείται καθημερινά. Kia rio 2004. Για λόγους οικονομίας.Οπότε μου έχει μείνει το τουρμπάτο L200 για να πηγαίνω στο ΤΕΙ μια στο τόσο ΠΕΤΣΑΚΑΣ ΠΑΟΥΕΡ ΡΕΕΕΕΕΕ :dance3:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.