jax7480 Ιανουάριος 30, 2011 #3621 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 30, 2011 #3622 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 φεημους λαστ γουορντς"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Ιανουάριος 30, 2011 #3623 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Απογοητευση οι εικονες της Μ3. Τοσο για τον ατυχο νεαρο αλλα και για την κακη κατασκευη του αυτοκινητου.δε νομιζω οτι τρακαρε με 60χλμ την ωρα...αλλο κακη κατασκευη αλλο προσπαθω να αλλαξω τους νομους της φυσικης 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 30, 2011 #3624 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 φεημους λαστ γουορντς"Γιο μπιτς γιου αρ γκονα σιι αμ ραιτ,δε τοπ σπιντ λιμιτερ νταζντ γουερκ γουεν γιουρ γκοινγκ σαηντγουεηζζζανθρακονηματινη οροφη δεν εχει τουτο?οχι, λαμαρινα εχει.Αυτη εχει ντε καρμπον (οχι τα αμορτισερ ^^)YouTube - M3 E46 CSL Isle of Man - M3 CSL Road Test - M3 CSL Review Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2011 #3625 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων... Όπως η κομμένη στα 2 Enzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιανουάριος 30, 2011 #3626 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Μια μ3 ε92 παντως που ειδα πριν κανα μηνα απο κοντα . Κρατιόταν πολυ καλα μετα απο στουκα με 200 , Η καμπινα ηταν αθικτη αλλα δεν ειχε προσκρουσει σε σταθερο σημειο ... Τωρα αν καρφωθεις καπου με 200 σε σταθερο σημειο ειναι πολλα τα g ακομη και για το καλύτερο κουβούκλιο . 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση kaynd Ιανουάριος 30, 2011 Δημοφιλής Δημοσίευση #3627 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Ειχα την εντυπωση οτι τα supercars (αν ποιανεται σε αυτα η Μ3) εχουν καλυτερη προστασια στο κουβουκλιο των επιβατων...Όση προστασία και να έχει το αυτοκίνητο στο κουβούκλιο, όταν κινείσαι με 200 χιλιόμετρα είσαι απλά μια μύξα μέσα σε ένα αλουμινόχαρτο...Ακόμα και φουλ δεμένα με πανσκληρα roll cage αγωνιστικά τύπου WRC, και σε στούκες πάνω σε κάτι σταθερό κοντά στα 200 διπλώνουν... Τις περισσότερες φορές την γλιτώνουν επειδή το αυτοκίνητο παίρνει τούμπες και γλιστρά - κοπανάει απ εδώ κι από απ εκεί χάνοντας σιγά σιγά την κινητική του ενεργεία.Όταν απλά σκάσεις κάπου, τότε ακόμα και ένα μαγικό κουβούκλιο να είχες που θα έμενε 100% άθικτο, το ίδιο το ανθρώπινο σώμα θα γινόταν πουρές μες το κάθισμα του οδηγού. 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 30, 2011 #3628 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Ρε μάγκες το σασί πως κόπηκε στη μέση;Παντώς το δέντρο δεν κατάλαβε τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 30, 2011 #3629 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Μα δεν υπαρχει σασι .Αυτοφερομενο αμαξωμα σε λεει κατι?Σασι πλεον εχουν μονο τα αγροτικα και αρχιζουν και τα 4Χ4 να το ξεχνανε.Οσο για το δεντρο πιστευω εχεις δει το βιντεο με το αγωνιστικο Ιμπιζακιπου εσκασε στο δεντρο και το δεντρο απλα του πεσανε 2 φυλλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιανουάριος 30, 2011 #3630 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Όπως η κομμένη στα 2 Enzo? ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 30, 2011 #3631 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 Τα ανθρακονήματα είναι υπερβολικά ανθεκτικά αλλά οταν ξεπεραστεί το όριο αντοχής τους καταρρέουν "ακαριαία", δηλαδή είναι ψαθυρά. Για αυτό δεν είναι καλά στο να απορροφούν ενέργεια κατα τις κρούσεις. Σε ανεπτυγμένες χρήσεις όμως (όπως supercars και F1 προφανώς) δεν χρησιμοποιείται ένα είδος ανθρακονημάτων, αλλά διάφορα είδη με διαφορετικά μέτρα ελαστικότητας και όχι μονο αυτά, αλλά και άλλα είδη συνθέτων υλικών όπως με ίνες αραμιδίου (το οποίο μαζι με διάφορα είδη εποξικών ρητίνων που αποτελούν την μήτρα του σύνθετου υλικού είναι το γνωστό σε όλους kevlar). Εν τέλει όλες αυτές οι διαφορετικές ιδιότητες αξιοποιούνται απο τον μηχανικό στο σχέδιο του ώστε τα σύνθέτα να τρώνε καταπονήσεις αντίστοιχες των "δυνατών" ιδιοτήτων τους. Όταν σκάσεις με 200 με το πλαι σε δέντρο ακόμα και σύνθετα θα σπάσουν και θα κοπεί το αμάξωμα στα 2. Ακόμα και πριν κοπεί όμως you will DIE όπως και να χει (extreme Gs), γιατί ακόμα και στα "απλά" αμαξάκια το ατσάλι αντε και κανα κράμα αλουμινίου που χρησιμοποιείται, αντέχει περισσότερο απο το κεφαλι μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιανουάριος 30, 2011 #3632 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2011 ρε λατρεια εδω δεν παιζει κατι με τις φυσικες ιδιοτητες των ανθρακονηματων,οτι δηλ εκει που το αλουμινιο θα λυγιζε,αυτα σπανε μια ωρα αρχυτερα?Φίλος δεν ξέρω, εγώ χημικός είμαι.Έχω δει όμως κάμποσα κομμένα αυτοκίνητα και το συμπέρασμα είναι ότι όλα σπάνε.Το θέμα είναι πόση τέχνη βάζεις και τι θυσίες κάνεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Φεβρουάριος 1, 2011 #3633 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Κοιτάξτε δυναμομέτρηση, και θαυμάστε την ηλιθιότητά τους....![ame=http://www.youtube.com/watch?v=W0fFS-USoUw&feature=related]YouTube - Leon's Twin Turbo VW Powered Trike on the Dyno[/ame] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Φεβρουάριος 1, 2011 #3634 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Highest Rated CommentsYou guys are the biggest bunch of clowns I have ever seen.Really? a chain looped over a hitch ball?? and people surrounding and engine while it throttles up? wtf happens if the engine decides to let it's insides go outside?Make sure to post the video of the 1st guy that gets killed during one of your dyno circus' .stabbification 2 months ago 7 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 1, 2011 #3635 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 amateurs...σε βαθμο ..τι βαθμο πατωσανε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 1, 2011 Author #3636 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 To fail ειναι υπέρδιπλο... 180 άλογα απο biturbo μοτέρ... Κάτι δεν έχουν κάνει καλά... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 1, 2011 #3637 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Πόσα cc είναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 1, 2011 #3638 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 βρήκα τι θα πάρω όταν μεγαλώσω Jaguar XJ 2.7TDVI 1 tank over 750+ miles at 130/140 km yeaf :dance3: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 1, 2011 #3639 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 To tank δε μας είπες τι χωρητικότητα έχει; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Φεβρουάριος 1, 2011 #3640 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 To fail ειναι υπέρδιπλο... 180 άλογα απο biturbo μοτέρ... Κάτι δεν έχουν κάνει καλά... Πρέπει να είναι μοτερ απο σκαραβαίο, απο τον ήχο... Πόσα cc είναι; Το πολύ να είναι 2300 (νομίζω)...αλλα σ'αυτα τα κυβικά τα 150 τα εχει σαν μοτερ και χωρις turbo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts