Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:

Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:

Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.

Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.

Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.

Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι.

Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:p

Μάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:

Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:

Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.

Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.

Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.

Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι.

Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:p

Μάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...

Όσο και να κατεβάσεις πίεση αυτό δίνει 12psi ψηλά?

Ο controller τι είναι? Μπίλια?

Πες λίγο το set up σου.

Ο controller είναι ο κλάσσικός με την μπίλια και ελατήριο...αλλά δεν φταίει αυτό μαν. Γιατί το δοκίμασα και χωρίς καθόλου τον controller, απλά ρυθμίζοντας την wastegate όσο πιο χαμηλά πάει 5-6psi και μέχρι τις 5000 έμενε εκεί μετά από 5000 και πάνω ανεβαίνει σταδιακά μεχρί 12psi.

Internal. Δεν νοειται σε 25αρα external. Ο όγκος των καυσαερίων δεν είναι τόσο μεγάλος που να απαιτεί τέτοιο setup. Πήγαινε για μεγαλύτερη εξάτμιση.

Αν έχεις κολλητό εξατμισά, πήγαινε να σου βγάλει για να κάνεις μια βόλτα χωρίς τον καταλύτη.

μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτό

Εδώ η εξάτμιση που έχω

Flyin' Miata : Exhaust : Turbo : Complete 3 inch exhaust system

Σωληνάκια σε w/q k controller είναι καρατσεκαρισμένο ότι είναι σωστά έτσι?

Δοκίμασε κανένα άλλο controller.

όντως 76 άρα είναι αρκετή ως μεγάλη για τις πιέσεις που παίζεις.

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το port της w/g δεν αρκεί μιας και έχει φίλος την 2554 σε Β6D και δεν έχει πρόβλημα αλλά αυτός δουλεύει 1,5bar

Κοίτα δεν μπορώ να είμαι από τώρα σίγουρος για το τι προκαλεί το boost creep, αλλά δεν είναι το θέμα μόνο το αν το port έχει αρκετό flow από μόνο του...αλλά σε συνδυασμό με το downpipe-exhaust που χρησιμοποιείς γιατί αλλάζει το back pressure και αλλάζει η δυναμική των καυσαερίων.:T:

Μπορεί να είναι θέμα και του χρονισμού ανάφλεξης, λίγο off να είναι αυξάνει θερμοκρασία καυσαερίων, μπορεί να είναι και vacuum leak.

Όπως και να χει, μέχρι το αμάξι να είναι ρυθμισμένο τέλεια δεν πειράζω τίποτα hardawaρικό ακόμα.

Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.

Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο.:p

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Άμα σηκώνει πίεση από χαμηλά, μία χαρά είναι :p

Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.

Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο.:p

Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές:hehe:

Nice nice.

Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ σου?

85k km..μετάχειρο το πήρα πριν 1,5 χρόνο...project car. (βέβαια το χρησιμοποιώ καθημερινά όσο είμαι πατρα)

Υ.Γ Τώρα είδα ότι μάλλον η VW σταματάει τον TSI twincharged, κρίμα και ήταν κοριφαίο μοτόρι με συνόδευσε τουλάχιστον 50k km:weep:

Υ.Γ 2 Όλο το αμάξι όχι το μοτόρι:p

απλά ρώτησα γιατί με τις πιέσεις 8α πρέπει να είσαι προσεκτικός μιας και είναι ένα μοτέρ με τα χιλιόμετρά του. Θέλεις προσοχή για τα ελατήρια εμβόλων.

Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ.:T:

Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ.:T:

ναι βρε, δεν αντιλέγω ότι αντέχει το μοτέρ ούτως η άλλος ο φίλος με το Β6D έπαιζε 0,8-1bar με 2άρα, με τα μαμά εντόσθια και δεν έκανε κράου.

Μετά βέβαια πέρασε σφυρίλατα και την 25άρα και τώρα πάει για 28rs.

Απλά επειδή το αμάξι έκανε αρκετά χιλιόμετρα σαν ατμό, θέλεις λίγο έξτρα προσοχή για τα ελατήρια.

σήμερα πέρασα και πήρα το δίπλωμα για 50αρακι:)

ξέρεις κανείς αν μελλοντικά θα πρέπει να ξαναδώσω σήματα για αυτοκινήτου κ' 125 ;;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.