Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3621 Ιανουάριος 16, 2011 Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι. Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:pΜάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3622 Ιανουάριος 16, 2011 Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι. Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:pΜάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...Όσο και να κατεβάσεις πίεση αυτό δίνει 12psi ψηλά?Ο controller τι είναι? Μπίλια?Πες λίγο το set up σου.
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3623 Ιανουάριος 16, 2011 Ο controller είναι ο κλάσσικός με την μπίλια και ελατήριο...αλλά δεν φταίει αυτό μαν. Γιατί το δοκίμασα και χωρίς καθόλου τον controller, απλά ρυθμίζοντας την wastegate όσο πιο χαμηλά πάει 5-6psi και μέχρι τις 5000 έμενε εκεί μετά από 5000 και πάνω ανεβαίνει σταδιακά μεχρί 12psi.
LevelOne Ιανουάριος 16, 2011 Author #3626 Ιανουάριος 16, 2011 Internal. Δεν νοειται σε 25αρα external. Ο όγκος των καυσαερίων δεν είναι τόσο μεγάλος που να απαιτεί τέτοιο setup. Πήγαινε για μεγαλύτερη εξάτμιση.Αν έχεις κολλητό εξατμισά, πήγαινε να σου βγάλει για να κάνεις μια βόλτα χωρίς τον καταλύτη.
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3627 Ιανουάριος 16, 2011 μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτόΕδώ η εξάτμιση που έχωhttp://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=4541&parentid=0&stocknumber=06-39200%20%201994-97
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3628 Ιανουάριος 16, 2011 μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτόΕδώ η εξάτμιση που έχωFlyin' Miata : Exhaust : Turbo : Complete 3 inch exhaust systemΣωληνάκια σε w/q k controller είναι καρατσεκαρισμένο ότι είναι σωστά έτσι?Δοκίμασε κανένα άλλο controller.όντως 76 άρα είναι αρκετή ως μεγάλη για τις πιέσεις που παίζεις.Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το port της w/g δεν αρκεί μιας και έχει φίλος την 2554 σε Β6D και δεν έχει πρόβλημα αλλά αυτός δουλεύει 1,5bar
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3629 Ιανουάριος 16, 2011 Κοίτα δεν μπορώ να είμαι από τώρα σίγουρος για το τι προκαλεί το boost creep, αλλά δεν είναι το θέμα μόνο το αν το port έχει αρκετό flow από μόνο του...αλλά σε συνδυασμό με το downpipe-exhaust που χρησιμοποιείς γιατί αλλάζει το back pressure και αλλάζει η δυναμική των καυσαερίων. Μπορεί να είναι θέμα και του χρονισμού ανάφλεξης, λίγο off να είναι αυξάνει θερμοκρασία καυσαερίων, μπορεί να είναι και vacuum leak. Όπως και να χει, μέχρι το αμάξι να είναι ρυθμισμένο τέλεια δεν πειράζω τίποτα hardawaρικό ακόμα.
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3630 Ιανουάριος 17, 2011 Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν. Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο. Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές
nickstamat Ιανουάριος 17, 2011 #3631 Ιανουάριος 17, 2011 Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές Άμα σηκώνει πίεση από χαμηλά, μία χαρά είναι
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3632 Ιανουάριος 17, 2011 Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο. Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές Nice nice. Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ σου?
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3633 Ιανουάριος 17, 2011 85k km..μετάχειρο το πήρα πριν 1,5 χρόνο...project car. (βέβαια το χρησιμοποιώ καθημερινά όσο είμαι πατρα) Υ.Γ Τώρα είδα ότι μάλλον η VW σταματάει τον TSI twincharged, κρίμα και ήταν κοριφαίο μοτόρι με συνόδευσε τουλάχιστον 50k km:weep: Υ.Γ 2 Όλο το αμάξι όχι το μοτόρι
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3634 Ιανουάριος 17, 2011 απλά ρώτησα γιατί με τις πιέσεις 8α πρέπει να είσαι προσεκτικός μιας και είναι ένα μοτέρ με τα χιλιόμετρά του. Θέλεις προσοχή για τα ελατήρια εμβόλων.
ThorLite Ιανουάριος 17, 2011 #3635 Ιανουάριος 17, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE]YouTube - Black Devil - Moscow Ride on R1[/ame]!
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3636 Ιανουάριος 17, 2011 Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ.
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3637 Ιανουάριος 17, 2011 Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ. ναι βρε, δεν αντιλέγω ότι αντέχει το μοτέρ ούτως η άλλος ο φίλος με το Β6D έπαιζε 0,8-1bar με 2άρα, με τα μαμά εντόσθια και δεν έκανε κράου. Μετά βέβαια πέρασε σφυρίλατα και την 25άρα και τώρα πάει για 28rs. Απλά επειδή το αμάξι έκανε αρκετά χιλιόμετρα σαν ατμό, θέλεις λίγο έξτρα προσοχή για τα ελατήρια.
performer Ιανουάριος 18, 2011 #3639 Ιανουάριος 18, 2011 σήμερα πέρασα και πήρα το δίπλωμα για 50αρακι ξέρεις κανείς αν μελλοντικά θα πρέπει να ξαναδώσω σήματα για αυτοκινήτου κ' 125 ;;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.