Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σήμερα ήταν επεισοδιακή ημέρα... Υστερα απο DIY engine overhaul (καπακι, φλάτζες, μπεκ κλπ), βάλαμε μπροστά τη Datsuna. Ολα ομαλά, εκτός απο ενα faulty βυσμα στο AFM, το οποίο επιδιορθώνεται as we speak...

Θελω να ελπίζω πως αύριο, υστερα απο ενα προσεκτικό τσεκάρισμα στα πάντα, μιας και το έχω ακινητοποιημένο κανα 2μηνο, θα γαζώσει.

Pics & vids shall come...:wall:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

εχει κανεις opel corsa diesel?

για αμαξι με diesel τι λετε?

ακουσα απο πολλους γνωστους, φθηνα καυσιμα, αλλα αν δεν βαζεις καλο πετρελαιο, κ σου κατσει νοθευμενο σε μεγαλο ποσοστο, μπορει να παρει την αντλια στο χερι. κ ολοι μ λενε στοιχιζει πολλα.

Καποιος που να εχει diesel?

κανεις που να το εχει ψαξει το θεμα?

υ.γ μιλαω για μικρο σε κυβικα diesel με turbo. 1.2 -1.5 οχι παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να ειναι Opel Corsa. Εχω γνωστό ηλεκτρολόγο που ασχολείται κατα 90% με ΤΑΞΙ και το να πάρεις τρόμπα στο χέρι απο μουφα diesel ειναι πολύ πολύ εύκολο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Datsuna, έ? Μακάρι να ξαναέβγαινε ένα τέτοιο:

Περιμένω να φύγουνε κάτι δουλειές από τη μέση, και θα βγάλω φωτογραφίες ίσω και βίντεο από το 240Ζ του γαμπρού.

Εννοείται...!

ΑΝ κάποια στιγμή δε, βρώ ενα 240Ζ και είμαι καλά οικονομικά, θα το πάρω ASAP...

Εσύ δεν έλεγες ότι είναι φέρετρο; :p

Link to comment
Share on other sites

Καλή φάση που μπήκε επιτέλους και η Audi στο παιχνίδι των "αντρικών" active διαφορικών για τα αυτοκίνητα δρόμου. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το γιατί τους πηρέ τόσο καιρό να ασχοληθούν με το θέμα, τη στιγμή που η Mitsubishi παίζει με αυτή την ιδέα (Active Yaw Control) από το 1996 (EVO IV)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το haldex πούλαγε ακόμα σαν ζεστό ψωμάκι...

Ασε που έπρεπε να ξεστοκάρουν τα εκατομμύρια μονάδων που ειχαν φτιάξει, χωρια το κόστος παραγωγής. Το haldex ειναι σαφώς φτηνότερο απο τα "αντρικα" οπως ευστοχα ειπε ο αποπάνω, διαφορικά...

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω τον ίδιο κινητήρα στο αυτοκίνητό μου, άραγε η fiat θα προσφέρει και μετατροπές?

Είναι όντως ο ίδιος κινητήρας (έχω sporting 1.4 mk2b punto) ή έχουν κάνει πατέντες για το GPL??

Link to comment
Share on other sites

εχει κανεις opel corsa diesel?

για αμαξι με diesel τι λετε?

ακουσα απο πολλους γνωστους, φθηνα καυσιμα, αλλα αν δεν βαζεις καλο πετρελαιο, κ σου κατσει νοθευμενο σε μεγαλο ποσοστο, μπορει να παρει την αντλια στο χερι. κ ολοι μ λενε στοιχιζει πολλα.

Καποιος που να εχει diesel?

κανεις που να το εχει ψαξει το θεμα?

υ.γ μιλαω για μικρο σε κυβικα diesel με turbo. 1.2 -1.5 οχι παραπανω.

Έχουν οι γονεις στο Αγρινιο ένα Kia picanto 1.1L turbo diesel για τις μετακινησεις μεσα στην πολη και τριγυρω. Εγω ειχα ψησει τον πατερα μου να παρει diesel. Το θεμα που αναφερεις, οντως ισχυει. Σε εμας δεν εχει γινει ποτε κατι τετοιο βεβαια τα 2-3 χρονια που το εχουμε. Απλα ρωτησαμε ενα γνωστο ταριφα, που βαζουν αυτοι πετρελαιο, και βαζουμε μονο εκει, που ειναι δοκιμασμενος απο τους ταριφες ;)

Τωρα κατα τα αλλα, οπως θα ξερεις εχει αρκετα πλεονεκτήματα το diesel

1. Αρκετα πιο οικονομικο και σαν καυσιμο και επειδη καιει λιγοτερο το αυτοκίνητο (σε ποσοτητα)

2. Φτηνα service λογω λιγοτερων αναλωσιμων (μπουζι κλπ)

3. Βγαζουν πιο δυσκολα προβλημα λογω πιο απλης κατασκευης του κινητηρα.

4. Απο τα αντιστοιχα απλα βενζινοκινητα είναι πιο ζωηρα. Πχ το picanto μας βγαζει 75 αλογακια και 15 κιλα ροπη. Το αντιστοιχο βενζινοκινητο ηταν αρκετα ψοφιο

Την διαφορα τιμης που εχουν πιστευω την αποπληρωνεις πολυ γρηγορα...

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση η κακη κατασκευη.Δες απο κοντα κανενα τρακαρισμενο BMW και μετα πες.

Αν στουκαρω και εγω με 200+ χλμ. και ο Θεος με κοιταει με την ακρη του ματιου του

θα σωθω αλλιως σαγιοναρα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.