Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3561 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Ο controller είναι ο κλάσσικός με την μπίλια και ελατήριο...αλλά δεν φταίει αυτό μαν. Γιατί το δοκίμασα και χωρίς καθόλου τον controller, απλά ρυθμίζοντας την wastegate όσο πιο χαμηλά πάει 5-6psi και μέχρι τις 5000 έμενε εκεί μετά από 5000 και πάνω ανεβαίνει σταδιακά μεχρί 12psi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3562 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 external wastegate έχεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3563 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 όχι πάνω στην 2554 τουρμπίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιανουάριος 16, 2011 Author #3564 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Internal. Δεν νοειται σε 25αρα external. Ο όγκος των καυσαερίων δεν είναι τόσο μεγάλος που να απαιτεί τέτοιο setup. Πήγαινε για μεγαλύτερη εξάτμιση.Αν έχεις κολλητό εξατμισά, πήγαινε να σου βγάλει για να κάνεις μια βόλτα χωρίς τον καταλύτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3565 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 (edited) μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτόΕδώ η εξάτμιση που έχωhttp://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=4541&parentid=0&stocknumber=06-39200%20%201994-97 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2011 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3566 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 (edited) μεγαλύτερη εξάτμιση απο 3" είναι overkill σε 1.6..το μεγαλύτερο downpipe πιστεύω το προκαλεί αυτόΕδώ η εξάτμιση που έχωFlyin' Miata : Exhaust : Turbo : Complete 3 inch exhaust systemΣωληνάκια σε w/q k controller είναι καρατσεκαρισμένο ότι είναι σωστά έτσι?Δοκίμασε κανένα άλλο controller.όντως 76 άρα είναι αρκετή ως μεγάλη για τις πιέσεις που παίζεις.Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το port της w/g δεν αρκεί μιας και έχει φίλος την 2554 σε Β6D και δεν έχει πρόβλημα αλλά αυτός δουλεύει 1,5bar Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3567 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Κοίτα δεν μπορώ να είμαι από τώρα σίγουρος για το τι προκαλεί το boost creep, αλλά δεν είναι το θέμα μόνο το αν το port έχει αρκετό flow από μόνο του...αλλά σε συνδυασμό με το downpipe-exhaust που χρησιμοποιείς γιατί αλλάζει το back pressure και αλλάζει η δυναμική των καυσαερίων. Μπορεί να είναι θέμα και του χρονισμού ανάφλεξης, λίγο off να είναι αυξάνει θερμοκρασία καυσαερίων, μπορεί να είναι και vacuum leak. Όπως και να χει, μέχρι το αμάξι να είναι ρυθμισμένο τέλεια δεν πειράζω τίποτα hardawaρικό ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3568 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 (edited) Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν. Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο. Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 17, 2011 από Shadow Keeper 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιανουάριος 17, 2011 #3569 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές Άμα σηκώνει πίεση από χαμηλά, μία χαρά είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3570 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 Σήμερα ανέβασα την πίεση εκεί που θα την αφήσω λογικά, στα 0,7bar(10,x psi), από τα 0,4bar που ήμουν πριν.Σε αυτή την πίεση μιλάμε για καταιγισμό απλά:fun:. Η 2α θέλει προσοχή πλέον ακόμα και στις μεσαίες στροφές σε οτιδήποτε λιγότερο από καλή μαύρη ασφαλτο. Η πλάκα είναι οτι έχω βάλει τον κόφτη στις 5500 στροφές γιατί δεν μου αρέσει το boost creep από εκεί και πάνω. Νιώθεις οτι είναι diesel, τρελός περιορισμός οι στροφές Nice nice. Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτερ σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3571 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 (edited) 85k km..μετάχειρο το πήρα πριν 1,5 χρόνο...project car. (βέβαια το χρησιμοποιώ καθημερινά όσο είμαι πατρα) Υ.Γ Τώρα είδα ότι μάλλον η VW σταματάει τον TSI twincharged, κρίμα και ήταν κοριφαίο μοτόρι με συνόδευσε τουλάχιστον 50k km:weep: Υ.Γ 2 Όλο το αμάξι όχι το μοτόρι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 17, 2011 από Shadow Keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3572 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 απλά ρώτησα γιατί με τις πιέσεις 8α πρέπει να είσαι προσεκτικός μιας και είναι ένα μοτέρ με τα χιλιόμετρά του. Θέλεις προσοχή για τα ελατήρια εμβόλων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Ιανουάριος 17, 2011 #3573 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XihQeZpwqpE]YouTube - Black Devil - Moscow Ride on R1[/ame]! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 17, 2011 #3574 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 17, 2011 #3575 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 Με πολύ πίεση μπορείς για πλάκα να πάρεις τα πάντα στο χέρι..και οι τύποι από Flyin' Miata που αγόρασα τα περισσότερα parts αλλά και η γενική γνώση για τα μοτέρ αυτά λένε οτι μέχρι τα 12psi είσαι μια χαρά για street use. Τώρα εγω αφαίρεσα και ενα ~10% απο αυτό να είμαι όσο σίγουρος μπορώ. ναι βρε, δεν αντιλέγω ότι αντέχει το μοτέρ ούτως η άλλος ο φίλος με το Β6D έπαιζε 0,8-1bar με 2άρα, με τα μαμά εντόσθια και δεν έκανε κράου. Μετά βέβαια πέρασε σφυρίλατα και την 25άρα και τώρα πάει για 28rs. Απλά επειδή το αμάξι έκανε αρκετά χιλιόμετρα σαν ατμό, θέλεις λίγο έξτρα προσοχή για τα ελατήρια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Ιανουάριος 17, 2011 #3576 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2011 ! Τραγικός 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 18, 2011 #3577 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2011 σήμερα πέρασα και πήρα το δίπλωμα για 50αρακι ξέρεις κανείς αν μελλοντικά θα πρέπει να ξαναδώσω σήματα για αυτοκινήτου κ' 125 ;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιανουάριος 18, 2011 #3578 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2011 Ναι θα τα ξαναδωσεις κανονικα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 18, 2011 #3579 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2011 Ναι θα τα ξαναδωσεις κανονικα... yessssss:magic: :wall::wall: Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 18, 2011 #3580 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2011 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts