Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν είναι αμάξι, αλλα δείτε το. Γιάγκο, ειδικά αφιερωμένο!

YouTube - DCB, 1350 POWERED M-31, 2ND DAY.mov

Αρρώστια!!!:T:

Το εντυπωσιακό είναι ότι είναι ακλόνητο ακόμα και στα 170+....σε ανοιχτή θάλασσα όμως τί χαμπάρια?

Link to comment
Share on other sites

170+ μίλια...

Εννοείται.... (x1.853 για να βγούν km. άν θυμάμαι καλά)

Νοστάλγησα τώρα τις εποχές Level που πήγαινα για ψάρεμα με τον πατέρα μου, 15+χρόνια πρίν.

Βάρκα τρικάρινη 4.90m. + Yamaha 30hp. διχρονίλα.

Την γκάζωνες τέρμα και σηκώνονταν σούζα.....μυρωδιά λαδιού Castrol, λαδωμένα μπουζί, άπειρα καντήλια για να πάρει μπρός μερικά πρωινά κτλ....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις σκάστρα, ή δεν λειτουργεί σωστά τεσπα, τοτε μπορείς να πάρεις την φτερωτή στο χέρι, εύκολα ή δύσκολα...

Smart For Four Brabus δουλεύει χωρίς καθόλου σκάστρα, μονίμως με surging απ την μάνα του.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να το κάνεις αυτό? Εννοώ, τι κερδίζεις χωρίς τη σκάστρα :)

Φαντάζομαι η brabus κάποιο λόγο θα είχε που το έκανε και δεν δουλεύει και τρελές πιέσεις, ~0,6bar.

Κέρδος, φαντάζομαι καλύτερη αμεσότητα και μικρότερο lag αφού δεν αδειάζεις αμέσως τον αέρα στο κύκλωμα.

Αν δεν κάνω λάθος και τα wrc έτσι δουλεύουν ακόμα πέρα απ τα antilags.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τα wrc έχουν νέο μοτέρ που λέει ο λόγος σε 1 ώρα.. η δικιά μου η φτερωτή (σε μέγεθος 2ευρου) γιατί να υποφέρει δεν ξέρω.. όλα τα smart με turbo είναι χωρίς. ίσως ο όγκος/πίεση αέρα να μην δημιουργεί ιδιαίτερη καταπόνηση σε φτερωτή και άξονα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα... Και το δικό μου το Ντατσούνι απο τη μάνα του δεν έχει σκάστρα και είναι με 2.5άρα τουρμπίνα.

Και για να το προχωρήσω, εχω αλλάξει ουκ ολίγες 28άρες, 3άρες, ρουλεμανάτες και μή. Όλες τις δούλευα χωρίς σκάστρα σε full πιέσεις και καμία δεν έπαθε κάτι απο αυτό. Normal ζημιές, σε normal χιλιόμετρα βγάλαν όλες.

Επιβαρύνει, ναι, αλλα ελάχιστα. Είναι σαν να λές οτι κάηκε ενας επεξεργαστής απο ήπιο overclocking. Γίνεται; Οχι.

Link to comment
Share on other sites

Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:

Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:

Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.

Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.

Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.

Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι.

Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:p

Μάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...

Link to comment
Share on other sites

Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:

Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:

Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.

Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.

Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.

Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι.

Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:p

Μάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...

Όσο και να κατεβάσεις πίεση αυτό δίνει 12psi ψηλά?

Ο controller τι είναι? Μπίλια?

Πες λίγο το set up σου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.