Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Stock είναι, εκτός απο τριμεταλλικά lower ends... Η καινούρια τουρμπίνα, είναι οσο πιο μεγάλη γίνεται να είναι μια 28άρα, ξεχειλωμένη απο παντού.

Γενικότερα, ενας κλειστός CA18DET αν είναι καλά συντηρημένος (συχνά λαδια, μέταλλα κλπ) δίνει ~380 άλογα χωρίς την ανάγκη αλλαγής πιστονιών. Εννοείται οτι θές AFM, μπεκ και πρόγραμμα όμως για να πάς εκει...

Εγώ ελπίζω να γράψω κανα 300αρι... με ~1.0bar...

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ωραίος!:T:

Πάντα μου άρεσε αυτό το μοντέλο και το χάζευα τότε...

Θέλω παντιλικο-βόλτα!:) (Christmas gift?)

Nice:T:..αυτοί οι κινητήρες από τα nissanakia ειναι πολύ γαμάτοι...εγώ με τα μαμά σωθικά στο mx5 άντε να πάω ultra max 0.8bar..μετά τα σπας..οπότε βαράω οροφή γύρω στα 230 άλογα..έτσι προτίμησα την μικρότερη τουρμπίνα την GT2554R (και όχι την 2560)...

Τουλάχιστον με "σώζει" το μικρό βάρος περίπου 1080kg:P

Η GT2560 δεν είναι μικρή... :p

Αυτο που λένε όλοι οι φωστήρες "28άρα ρουλεμανάτη" είναι στην ουσία η GT2560R.... Πολύ καλό τουρμπινάκι...!

Και η 2554 που επέλεξες, άπειρη ροπή απο ρελαντί! Αν παίξεις με εκκεντροφόρους λίγο, μπορείς να την κάνεις να σου δουλει άνετα μεχρι τον κόφτη... :T:

Nice:T:..αυτοί οι κινητήρες από τα nissanakia ειναι πολύ γαμάτοι...εγώ με τα μαμά σωθικά στο mx5 άντε να πάω ultra max 0.8bar..μετά τα σπας..οπότε βαράω οροφή γύρω στα 230 άλογα..έτσι προτίμησα την μικρότερη τουρμπίνα την GT2554R (και όχι την 2560)...

Τουλάχιστον με "σώζει" το μικρό βάρος περίπου 1080kg:P

Εντάξει δεν είναι ίδιο το 0,8 της 25αρας με της 28αρας...στην ουσία μπορείς να πεις ότι σπάει σε συγκεκριμένα άλογα...

Κάπως έτσι, θα σπάσεις τον κινητήρα από κάποια άλογα και πάνω όχι μόνο καθαρής πίεσης..οπότε εφόσον μπορώ να κάνω την 2554 να βγάλει αυτά τα άλογα βελτιώνοντας την απόδοση..επέλεξα αυτήν αντί της μεγαλύτερης 2560, διότι πρακτικά θα έχω καλύτερη ροπούλα χαμηλότερα.

Σωστό αυτό, αλλά η 2554 έχει όριο κάπου στα 300...με την 2560 παίζεις λιγο παραπάνω στα 350 (αν δεν κάνω λάθος) που για 1600 μοτερ (εννοείτε σφυρήλατο) για "κάθε μέρα" είναι "λογικό".

Μπορεί να μην σε νοιαζουν τόσα πολλά, αλλά τα άλογα είναι γλυκά και πάντα θες κι άλλα...

Μην βάζετε μόνο τουρμίνες

Γυαλίστε και καναν αυλό εισαγωγής,τρίψτε καμια βαλβίδα

με το χέρι κατα προτίμηση γιατι νομίζω ότι δίνουμε μεγάλη σημασία στα ηλεκτρονικά

και παραμελούμε τα μηχανικά.

Διπεταλουδο V8, μηχανικος ψεκασμος, τρομερα ευστροφο, με ηχο απο αλλο πλανητη και εξαιρετικα πολυτελες για την εποχη. Φανταστικο αυτοκινητο.

Μιάς που πιάσαμε τα 80's. Opel Omega by Lotus.

Το χάζευα θυμάμαι τότε στους 4Τροχούς...

lotus20omega.jpg

bestialesplomegalotus11.jpg

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8]YouTube - Omega Lotus demonstration[/ame]

Έχω δει ένα το 2000 περίπου στη Λεωφόρο Αθηνών, όταν γύριζα από τη σχολή ένα μεσημέρι. Θα ήθελα να είχα ένα (μεταξύ των άλλων 4-5 αυτοκινήτων των ονείρων μου).

Μήτσο'μ, και ένα ζευγάρι λάστιχα δεν έβλαψε ποτέ!

(κατα προτίμηση ΙΔΙΑ)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=phUDG53Y4D8]YouTube - ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ - ΔΕΚΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ[/ame]

Όχι, πρέπει να "γεφυρωσεις". Βαλε το κατσαβίδι στην πίπα και ακούμπησέ το στέλεχος στο σασι. Αν σπινθηρίσει τότε φέρνει ρεύμα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.