Lazy Dog Ιανουάριος 5, 2011 #3541 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Thanks everyone Εκανα μια φθηνη 6μηνη(200€) online. Τους ειπα σημερα τι τρεχει και μου ειπαν οτι θα γινει επιστροφη χρηματων.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 12, 2011 #3542 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2011 http://japanesenostalgiccar.com/blog/2011/01/07/friday-video-mitsubishi-galant-gto-in-3000km-trap/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 13, 2011 #3543 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2011 City Auto - Σε πρώτο πλάνο το Hyundai VelosterCity Auto - Honda Civic Concept: Λίγο πριν από την... παραγωγή Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_soldier Ιανουάριος 13, 2011 #3544 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=btRvVLA0KzM]YouTube - Chris "Teach" Mcneil aboard the Twisted Throttle equipped BMW F800GS[/ame]..........:clap::clap: κι ας εφαγε μια μικρη τουμπιτσα.... 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιανουάριος 13, 2011 #3545 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2011 της πέταξε τα μάτια :triniti: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιανουάριος 14, 2011 Author #3546 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 Δεν είναι αμάξι, αλλα δείτε το. Γιάγκο, ειδικά αφιερωμένο![ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ll9SHeAJfCA&feature=popt02us16]YouTube - DCB, 1350 POWERED M-31, 2ND DAY.mov[/ame] 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 14, 2011 #3547 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 (edited) καλη φαση αλλα ρε γμτο pimp my boat? 1350x2=2700 white horses ? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 14, 2011 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 14, 2011 #3548 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 Δεν είναι αμάξι, αλλα δείτε το. Γιάγκο, ειδικά αφιερωμένο!YouTube - DCB, 1350 POWERED M-31, 2ND DAY.mov Αρρώστια!!! Το εντυπωσιακό είναι ότι είναι ακλόνητο ακόμα και στα 170+....σε ανοιχτή θάλασσα όμως τί χαμπάρια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιανουάριος 14, 2011 Author #3549 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 170+ μίλια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 14, 2011 #3550 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 Αν και είναι καταμαράν που σημαίνει "κόβει" πιο εύκολα το νερό, εν τούτης σε αυτά τα μίλια δεν θα μείνει κολυμπιθρόξυλο σε κάνα 4ρακι. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 14, 2011 #3551 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2011 170+ μίλια...Εννοείται.... (x1.853 για να βγούν km. άν θυμάμαι καλά)Νοστάλγησα τώρα τις εποχές Level που πήγαινα για ψάρεμα με τον πατέρα μου, 15+χρόνια πρίν.Βάρκα τρικάρινη 4.90m. + Yamaha 30hp. διχρονίλα.Την γκάζωνες τέρμα και σηκώνονταν σούζα.....μυρωδιά λαδιού Castrol, λαδωμένα μπουζί, άπειρα καντήλια για να πάρει μπρός μερικά πρωινά κτλ.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 15, 2011 #3552 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2011 Αν είδα καλά το κοντέρ που ήταν σε χιλιόμετρα, έδειχνε 150 Km/h όταν το GPS έδειχνε 90+ κάτι ψιλά μίλια. Οπότε μάλλον σε μίλια ξηράς μετράει (επί 1,61). Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3553 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Αν δεν έχεις σκάστρα, ή δεν λειτουργεί σωστά τεσπα, τοτε μπορείς να πάρεις την φτερωτή στο χέρι, εύκολα ή δύσκολα...Smart For Four Brabus δουλεύει χωρίς καθόλου σκάστρα, μονίμως με surging απ την μάνα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιανουάριος 16, 2011 #3554 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Smart For Four Brabus δουλεύει χωρίς καθόλου σκάστρα, μονίμως με surging απ την μάνα του. Και γιατί να το κάνεις αυτό? Εννοώ, τι κερδίζεις χωρίς τη σκάστρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3555 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Και γιατί να το κάνεις αυτό? Εννοώ, τι κερδίζεις χωρίς τη σκάστρα Φαντάζομαι η brabus κάποιο λόγο θα είχε που το έκανε και δεν δουλεύει και τρελές πιέσεις, ~0,6bar. Κέρδος, φαντάζομαι καλύτερη αμεσότητα και μικρότερο lag αφού δεν αδειάζεις αμέσως τον αέρα στο κύκλωμα. Αν δεν κάνω λάθος και τα wrc έτσι δουλεύουν ακόμα πέρα απ τα antilags. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Ιανουάριος 16, 2011 #3556 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 τα wrc έχουν νέο μοτέρ που λέει ο λόγος σε 1 ώρα.. η δικιά μου η φτερωτή (σε μέγεθος 2ευρου) γιατί να υποφέρει δεν ξέρω.. όλα τα smart με turbo είναι χωρίς. ίσως ο όγκος/πίεση αέρα να μην δημιουργεί ιδιαίτερη καταπόνηση σε φτερωτή και άξονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιανουάριος 16, 2011 Author #3557 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα... Και το δικό μου το Ντατσούνι απο τη μάνα του δεν έχει σκάστρα και είναι με 2.5άρα τουρμπίνα. Και για να το προχωρήσω, εχω αλλάξει ουκ ολίγες 28άρες, 3άρες, ρουλεμανάτες και μή. Όλες τις δούλευα χωρίς σκάστρα σε full πιέσεις και καμία δεν έπαθε κάτι απο αυτό. Normal ζημιές, σε normal χιλιόμετρα βγάλαν όλες. Επιβαρύνει, ναι, αλλα ελάχιστα. Είναι σαν να λές οτι κάηκε ενας επεξεργαστής απο ήπιο overclocking. Γίνεται; Οχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3558 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Το surge που μπορεί εύκολα να καταστρέψει turbo πάντως είναι όταν το αμάξι είναι σε load k full boost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιανουάριος 16, 2011 #3559 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι. Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:pΜάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 16, 2011 #3560 Κοινοποίηση Ιανουάριος 16, 2011 Back, δυστηχώς δεν έχω πάρει τις φωτογραφίες του mx5 από ένα φίλο, αλλά είχα ηλεκτρικά προβλήματα και χαλασμένη τρόμπα συμπλέκτη:fist:Τέσπα φτιάχτηκαν αυτά, και έκανα μια βόλτα αθήνα - πάτρα, χρησιμοποιόντας τον μαμά narrowband αισθητήρα οξυγόνου (λ) και μέτρησα από βενζινάδικο σε βενζινάδικο ~7,5L/100km με 100-110km/h not bad:T:Τώρα απομένουν 2-3 πράγματα.Πρέπει να μπεί βεβαίως ο wideband Ο2 για πραγματική real time ρύθμιση του AFR γιατί τώρα το μοτόρι χρησιμοποιεί χίμα τον base map.Πρέπει να σιγουρέψω οτι το advance που αναφέρει ο ECU είναι όντως και του κινητήρα για να ξέρω οτι ο χρονισμός είναι σωστός.Τέλος πρέπει να δώ τι θα κάνω με το boost creep/overboost που έχω πάνω από 5500rpm γιατί ανεξάρτητα το πόση πίεση ρυθμίσω με τον manual boost controller από 5500rpm και πάνω ξεφεύγει το boost και στο κόφτη είναι 12psi (0.82bar) όπου είναι και το όριο για τα μαμά σωθικά και δεν θέλω να τα πάρω στο χέρι. Αυτό λογικά το προκαλεί η 3" downpipe-εξάτμιση γιατί τα καυσαέρια γουστάρουν φαίνεται περισσότερο να φεύγουν από την downpipe αντί από την wastegate:pΜάλλον θα χρειαστεί να βελτιώσω λίγο την ροή της wastegate μεγαλώνοντας την τρύπα...Όσο και να κατεβάσεις πίεση αυτό δίνει 12psi ψηλά?Ο controller τι είναι? Μπίλια?Πες λίγο το set up σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts