nickstamat Δεκέμβριος 16, 2010 #3501 Δεκέμβριος 16, 2010 Ασχετο αλλά ηρθε η λυπητερή για το σημα τελων....600€ ... και 800€ τα τρίλιτρα Υ.Γ.: Πληρώνεις τόσα κατοστάρικα για να χρησιμοποιείς το δρόμο, και έρχεται το πιτσιρίκι με το παπάκι που πληρώνει μερικά Ευρώ και το απλώνει ωραία-ωραία κατά μήκος του δρόμου και κρατάει θέση "πούλμαν"...
hayabusa Δεκέμβριος 16, 2010 #3502 Δεκέμβριος 16, 2010 σόρρυ κιόλας αλλά όποιος μπορεί να πληρώνει τις βενζίνες ενός τρίλιτρου αυτοκινήτου, και την συντήρηση του δεν νομίζω πως θα έχει και πρόβλημα να πληρώσει το σήμα του (μια φορά το χρόνο) οπότε μην διαμαρτύρεστε
nickstamat Δεκέμβριος 16, 2010 #3503 Δεκέμβριος 16, 2010 σόρρυ κιόλας αλλά όποιος μπορεί να πληρώνει τις βενζίνες ενός τρίλιτρου αυτοκινήτου, και την συντήρηση του δεν νομίζω πως θα έχει και πρόβλημα να πληρώσει το σήμα του (μια φορά το χρόνο) οπότε μην διαμαρτύρεστε Δε διαμαρτυρηθήκαμε (εγώ τουλάχιστον). Αλλά ας καταλήξουν επιτέλους σε ένα συγκεκριμένο πλάνο τελών κυκλοφορίας και ας αφήσουν τα πειράματα κάθε χρόνο (τη μία με τους ρύπους, την άλλη με τα κυβικά, ΕΛΕΟΣ πια).
jpavly Δεκέμβριος 16, 2010 #3505 Δεκέμβριος 16, 2010 σόρρυ κιόλας αλλά όποιος μπορεί να πληρώνει τις βενζίνες ενός τρίλιτρου αυτοκινήτου, και την συντήρηση του δεν νομίζω πως θα έχει και πρόβλημα να πληρώσει το σήμα του (μια φορά το χρόνο) οπότε μην διαμαρτύρεστε Επειδή έχουμε την τάση να ξεχνάμε εύκολα, καθώς και να κρίνουμε εύκολα, τα δεδόμενα 1 χρόνο πριν τις αυξήσεις ήταν αυτά που πέτυχα σε ένα περιοδικό του '09.. Τότε γέμιζα το Clio με 40€ και 100άρα, και το έκαιγα κιόλας άμα λάχει. Πίστεψε με, δεν θα είχα μεγάλη διαφορά από ένα 3.0 αμάξι. Α, τρίλιτρα υπάρχουν Mercedes, υπάρχουν όμως και KIA, Hyundai.
csaris Δεκέμβριος 16, 2010 #3506 Δεκέμβριος 16, 2010 Επειδή έχουμε την τάση να ξεχνάμε εύκολα, καθώς και να κρίνουμε εύκολα, τα δεδόμενα 1 χρόνο πριν τις αυξήσεις ήταν αυτά που πέτυχα σε ένα περιοδικό του '09..Τότε γέμιζα το Clio με 40€ και 100άρα, και το έκαιγα κιόλας άμα λάχει. Πίστεψε με, δεν θα είχα μεγάλη διαφορά από ένα 3.0 αμάξι. Α, τρίλιτρα υπάρχουν Mercedes, υπάρχουν όμως και KIA, Hyundai. Oποιος εχει τα γενια (κυβικα) εχει και τα χτενια (Ευρω). Αλλιως, τα ξυριζει...
jpavly Δεκέμβριος 16, 2010 #3507 Δεκέμβριος 16, 2010 Αν είχες αγοράσει ένα αυτοκίνητο 60.000 ευρώ θα δεχόσουν έτσι εύκολα όσο το λες να το σκοτώσεις 10.000?Δυστυχώς η κατάστασή που βρισκόμαστε δεν μας κάνει να κοιτάμε γιατί εμείς δεν έχουμε, αλλά γιατί έχει ο άλλος.Πολύς κόσμος αλλιώς ξεκίνησε πριν 3-4 χρόνια κι αλλού βρίσκεται τώρα.
csaris Δεκέμβριος 16, 2010 #3508 Δεκέμβριος 16, 2010 Αν είχες αγοράσει ένα αυτοκίνητο 60.000 ευρώ θα δεχόσουν έτσι εύκολα όσο το λες να το σκοτώσεις 10.000?Δυστυχώς η κατάστασή που βρισκόμαστε δεν μας κάνει να κοιτάμε γιατί εμείς δεν έχουμε, αλλά γιατί έχει ο άλλος.Πολύς κόσμος αλλιώς ξεκίνησε πριν 3-4 χρόνια κι αλλού βρίσκεται τώρα.Eμ, αν καποιος με αυτ/το των 60κ θελει να το παιζει μπρουκλης αυτα παθαινει... Ας επαιρνε ενα με τα μισα, για παρτυ του, οχι για τους "γειτονες". Για να παρεις ενα καρο των 60κ θα πρεπει να εχεις εισοδημα 100κ min για μενα. Εχω ενα φιλο με S3 στα 52κ (ακομα πληρωνει δανειο) και κλαιγεται για τις βενζινες... ας επαιρνε ενα Α3 σαν το δικο μου.
Lazy Dog Δεκέμβριος 16, 2010 #3509 Δεκέμβριος 16, 2010 Ρε παιδια χανετε το νοημα. Και βεβαια θα παραπονεθω. Πρόπερσι πληρωσα 430€... Δεν ειναι ολα τα διλιτρα πορσε ή δεν ξερω εγω τι. Ενα seat εχω....Και οταν το αγορασα δεν ηταν η κατασταση οπως ειναι τωρα(τελη,ασφαλιστρα,βενζινες)Και οσον αφορα τη συντήρησή του....175€ στοιχιζει ενα σερβις των 40.000χμ....Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
csaris Δεκέμβριος 16, 2010 #3510 Δεκέμβριος 16, 2010 Ρε παιδια χανετε το νοημα. Και βεβαια θα παραπονεθω. Πρόπερσι πληρωσα 430€... Δεν ειναι ολα τα διλιτρα πορσε ή δεν ξερω εγω τι. Ενα seat εχω.... Και οταν το αγορασα δεν ηταν η κατασταση οπως ειναι τωρα(τελη,ασφαλιστρα,βενζινες) Και οσον αφορα τη σηντηρηση του....175€ στοιχιζει ενα σερβις των 40.000χμ.... Μην τα ισοπεδωνουμε ολα... Συμφωνω ρε Lazy! Μιλησα γι αυτους που εχουν πολυ ακριβα καρα (50-60κ) που τα πηραν για να πουλανε μουρη και ακομα χρωστανε (πιστεψε με υπαρχουν πολλοι τετοιοι)... Ας προσεχαν!
Lazy Dog Δεκέμβριος 16, 2010 #3511 Δεκέμβριος 16, 2010 Γενικα μιλησα Εξαλλου το εχω βαλει για πουλημα. Θα ξαναγυρισω σε μηχανη
spresv Δεκέμβριος 16, 2010 #3512 Δεκέμβριος 16, 2010 Η υπεραπλουστευση (και η χαιρεκακια ορισμενες φορες) δεν βοηθησε κανεναν. Στα 3λιτρα ειναι μια Pοrsche των 100k €, οπως επισης και μια Alfa 75 V6 των 2k €, βαρια βαρια. See what i mean? Τα ρασα δεν κανουν τον παπα, αλλα επειδη ετσι βολευει, οι κατοχοι 2λιτρων και ανω θεωρουνται εχοντες, οποτε ας τους πατησουμε.
nickstamat Δεκέμβριος 16, 2010 #3513 Δεκέμβριος 16, 2010 Η υπεραπλουστευση (και η χαιρεκακια ορισμενες φορες) δεν βοηθησε κανεναν. Στα 3λιτρα ειναι μια Pοrsche των 100k €, οπως επισης και μια Alfa 75 V6 των 2k €, βαρια βαρια. See what i mean? Τα ρασα δεν κανουν τον παπα, αλλα επειδη ετσι βολευει, οι κατοχοι 2λιτρων και ανω θεωρουνται εχοντες, οποτε ας τους πατησουμε. Precisely. Ένα μικρό κλάσμα των 100k αρκεί για πολύ καλό 3λιτρο αυτοκίνητο. Επίσης, ας πούμε ότι έχεις κι ένα smart για την πόλη, οπότε το 3λιτρο μπορεί να το κινείς μονάχα 1 φορά κάθε εβδομάδα, είτε για να πας εκτός πόλης, για να οδηγήσεις και κάτι λίγο πιο σπορ, για να απολαύσεις και λίγο διαφορετικά την οδήγηση. Γιατί να πληρώνεις 800 τότε, κι ας κάθεται τον περισσότερο καιρό? Νομίζω κάποτε είχε αναφερθεί εδώ με επιχειρήματα ποιος τρόπος θα ήταν δικαιότερος για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας και μου άρεσε η σκέψη, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα που ήταν. Αλλά το ότι πειραματίζονται κάθε χρόνο είναι τουλάχιστον εξοργιστικό.
2cpu Δεκέμβριος 16, 2010 #3514 Δεκέμβριος 16, 2010 Υ.Γ.: Πληρώνεις τόσα κατοστάρικα για να χρησιμοποιείς το δρόμο, και έρχεται το πιτσιρίκι με το παπάκι που πληρώνει μερικά Ευρώ και το απλώνει ωραία-ωραία κατά μήκος του δρόμου και κρατάει θέση πούλμαν...Σορυ αλλα αυτο με φαινεται λιγο "ρατσιστικο" να το πω καπως ετσι.Δηλ. εγω που ερχομαι με αμαξι στην πολη το παρκαρω εξωτερικα της πολης παιρνω την μηχανη και παω στην δουλεια μου, διασκεδαση,αγορες και οτι αλλο κανω αν με δει ο τσιφτης με το τα κατοσταρικαπρεπει να με πατησει επειδη εγω πληρωσα 50 ευρω τελη και αυτος πολλα κατοσταρικα?
nickstamat Δεκέμβριος 16, 2010 #3515 Δεκέμβριος 16, 2010 Σορυ αλλα αυτο με φαινεται λιγο "ρατσιστικο" να το πω καπως ετσι.Δηλ. εγω που ερχομαι με αμαξι στην πολη το παρκαρω εξωτερικα της πολης παιρνω την μηχανη και παω στην δουλεια μου, διασκεδαση,αγορες και οτι αλλο κανω αν με δει ο τσιφτης με το τα κατοσταρικαπρεπει να με πατησει επειδη εγω πληρωσα 50 ευρω τελη και αυτος πολλα κατοσταρικα?Παρεξήγησες.Μίλησα για όσους παρκάρουν τις μηχανές κατά μήκος μίας θέσης, καταλαμβάνοντας χώρο μεγάλου σεντάν.
cptkoulis Δεκέμβριος 16, 2010 #3516 Δεκέμβριος 16, 2010 Η καλυτερη και πιο δικαιη λυση ειναι η ενσωματωση των τελων στην τιμη των καυσιμων,ετσι ωστε να πληρωνει ο καθενας αναλογα με τη χρηση που κανει.Δεν καταλαβαινω γιατι καποιος που εχει ενα παλιο SL600 και το βγαζει 3 φορες το χρονο απο το γκαραζ ή ενα Cherokee με 3500+ κυβικα και το εχει μονο για να πηγαινει για κυνηγι μερικες φορες το χρονο, πρεπει να πληρωνει πολυ περισσοτερα απο καποιον που εχει πχ 1.4Τ και κανει 50Κ το χρονο.Απλα και μονο γιατι εχει πολλα κυβικα στο γκαραζ...
csaris Δεκέμβριος 16, 2010 #3517 Δεκέμβριος 16, 2010 Η καλυτερη και πιο δικαιη λυση ειναι η ενσωματωση των τελων στην τιμη των καυσιμων,ετσι ωστε να πληρωνει ο καθενας αναλογα με τη χρηση που κανει.Δεν καταλαβαινω γιατι καποιος που εχει ενα παλιο SL600 και το βγαζει 3 φορες το χρονο απο το γκαραζ ή ενα Cherokee με 3500+ κυβικα και το εχει μονο για να πηγαινει για κυνηγι μερικες φορες το χρονο, πρεπει να πληρωνει πολυ περισσοτερα απο καποιον που εχει πχ 1.4Τ και κανει 50Κ το χρονο.Απλα και μονο γιατι εχει πολλα κυβικα στο γκαραζ...Εγω διαφωνω σε αυτο γιατι στην περιπτωση του cherokee καποιος εχει δωσει 50κ για ενα χομπυ (κυνηγι) το οποιο σημαινει οτι ο τυπος εχει και 1-2 αυτ/τα ακομα για να κανει τη δουλεια του και αρα δεν πειναει... Αν ηταν ετσι να μην φορολογουσαμε και τον Τζιγγερ ο οποιος εχει 100 ferrari και τις βγαζει μια φορα τα 2 χρονια. Στη δευτερη περιπτωση δινεις 20κ για 1.4Τ και κανεις 50κ το χρονο γιατι το χρησιμοποιεις ως εργαλειο.Με αηδιαζει η νοοτροπια του Νεοελληνα ο οποιος νομιζει οτι αν αγορασει ενα ακριβο αυτ/το η ρετιρε θα ανεβει το κοινωνικο του επιπεδο και στη συνεχεια κλαιγεται οτι πληρωνει πολλα.... Αλλα αν παει καπου με αυτο θα καμαρωνει σαν μπρουκλης.Ειναι σοφος ο λαος που λεει οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν και μεαξωτα οπισθια.Πριν βιαστει κανεις να πει οτιδηποτε στην οικογενεια παιζουν Α3, Α4 1.8Τ και γκολφ4.
cptkoulis Δεκέμβριος 16, 2010 #3518 Δεκέμβριος 16, 2010 Man,ενα απλο "τραβηγμενο" παραδειγμα ηταν για να φαινονται περισσοτερο οι αδικιες του συστηματος.Επισης,αν δεις ποσο παιζουν τα τσεροκια στα μτχ θα βαλεις τα γελια (click ma link)
csaris Δεκέμβριος 16, 2010 #3519 Δεκέμβριος 16, 2010 Man,ενα απλο "τραβηγμενο" παραδειγμα ηταν για να φαινονται περισσοτερο οι αδικιες του συστηματος.Επισης,αν δεις ποσο παιζουν τα τσεροκια στα μτχ θα βαλεις τα γελια (click ma link)Eιναι τσαμπα οντως... Αλλα και για τα δυο θες 3κ το χρονο βενζινη το λιγοτερο.
Dant3 Δεκέμβριος 16, 2010 #3520 Δεκέμβριος 16, 2010 Επισης καλυτερα που δεν θα βαζουν φορο στη βενζινη γιατι οι γνωστοι θα βαλουν και καπελο στο καπελο του φορου και θα παει μετα 4ε το λιτρο.και τοτε αυτος με το 1,4 αντι για 50κ θα κανει 10κ γιατι δεν θα βγαινει και ο αλλος με τις 10 φερραρι παλι 2 φορες το χρονο θα τις βγαζει αλλα θα χει γλιτωσει τα κερατιατικα του.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.