LevelOne Δεκέμβριος 21, 2010 Author #3481 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Stock είναι, εκτός απο τριμεταλλικά lower ends... Η καινούρια τουρμπίνα, είναι οσο πιο μεγάλη γίνεται να είναι μια 28άρα, ξεχειλωμένη απο παντού. Γενικότερα, ενας κλειστός CA18DET αν είναι καλά συντηρημένος (συχνά λαδια, μέταλλα κλπ) δίνει ~380 άλογα χωρίς την ανάγκη αλλαγής πιστονιών. Εννοείται οτι θές AFM, μπεκ και πρόγραμμα όμως για να πάς εκει...Εγώ ελπίζω να γράψω κανα 300αρι... με ~1.0bar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Δεκέμβριος 21, 2010 #3482 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Ωραίος! Πάντα μου άρεσε αυτό το μοντέλο και το χάζευα τότε... Θέλω παντιλικο-βόλτα! (Christmas gift?) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Δεκέμβριος 21, 2010 #3483 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Nice:T:..αυτοί οι κινητήρες από τα nissanakia ειναι πολύ γαμάτοι...εγώ με τα μαμά σωθικά στο mx5 άντε να πάω ultra max 0.8bar..μετά τα σπας..οπότε βαράω οροφή γύρω στα 230 άλογα..έτσι προτίμησα την μικρότερη τουρμπίνα την GT2554R (και όχι την 2560)...Τουλάχιστον με "σώζει" το μικρό βάρος περίπου 1080kg:P 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 21, 2010 Author #3484 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Η GT2560 δεν είναι μικρή... Αυτο που λένε όλοι οι φωστήρες "28άρα ρουλεμανάτη" είναι στην ουσία η GT2560R.... Πολύ καλό τουρμπινάκι...! Και η 2554 που επέλεξες, άπειρη ροπή απο ρελαντί! Αν παίξεις με εκκεντροφόρους λίγο, μπορείς να την κάνεις να σου δουλει άνετα μεχρι τον κόφτη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 21, 2010 #3485 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2010 Σταματήστε, γιατί σαλιγκαριάζομαι!!! Εις ΔΙΠΛΟΥΝ, ξέρεις εσύ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Δεκέμβριος 22, 2010 #3486 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Nice:T:..αυτοί οι κινητήρες από τα nissanakia ειναι πολύ γαμάτοι...εγώ με τα μαμά σωθικά στο mx5 άντε να πάω ultra max 0.8bar..μετά τα σπας..οπότε βαράω οροφή γύρω στα 230 άλογα..έτσι προτίμησα την μικρότερη τουρμπίνα την GT2554R (και όχι την 2560)...Τουλάχιστον με "σώζει" το μικρό βάρος περίπου 1080kg:PΕντάξει δεν είναι ίδιο το 0,8 της 25αρας με της 28αρας...στην ουσία μπορείς να πεις ότι σπάει σε συγκεκριμένα άλογα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Δεκέμβριος 22, 2010 #3487 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Κάπως έτσι, θα σπάσεις τον κινητήρα από κάποια άλογα και πάνω όχι μόνο καθαρής πίεσης..οπότε εφόσον μπορώ να κάνω την 2554 να βγάλει αυτά τα άλογα βελτιώνοντας την απόδοση..επέλεξα αυτήν αντί της μεγαλύτερης 2560, διότι πρακτικά θα έχω καλύτερη ροπούλα χαμηλότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Δεκέμβριος 22, 2010 #3488 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Σωστό αυτό, αλλά η 2554 έχει όριο κάπου στα 300...με την 2560 παίζεις λιγο παραπάνω στα 350 (αν δεν κάνω λάθος) που για 1600 μοτερ (εννοείτε σφυρήλατο) για "κάθε μέρα" είναι "λογικό".Μπορεί να μην σε νοιαζουν τόσα πολλά, αλλά τα άλογα είναι γλυκά και πάντα θες κι άλλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Δεκέμβριος 22, 2010 #3489 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Μην βάζετε μόνο τουρμίνεςΓυαλίστε και καναν αυλό εισαγωγής,τρίψτε καμια βαλβίδαμε το χέρι κατα προτίμηση γιατι νομίζω ότι δίνουμε μεγάλη σημασία στα ηλεκτρονικά και παραμελούμε τα μηχανικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 22, 2010 #3490 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Classic Flashback: The Ferrari-Powered 1986 Lancia Thema 8.32 - Carscoop 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 22, 2010 #3491 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Διπεταλουδο V8, μηχανικος ψεκασμος, τρομερα ευστροφο, με ηχο απο αλλο πλανητη και εξαιρετικα πολυτελες για την εποχη. Φανταστικο αυτοκινητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Δεκέμβριος 22, 2010 #3492 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2010 Μιάς που πιάσαμε τα 80's. Opel Omega by Lotus. Το χάζευα θυμάμαι τότε στους 4Τροχούς... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8]YouTube - Omega Lotus demonstration[/ame] 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Δεκέμβριος 23, 2010 #3493 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 (edited) Μήτσο'μ, και ένα ζευγάρι λάστιχα δεν έβλαψε ποτέ!(κατα προτίμηση ΙΔΙΑ) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 23, 2010 από LevelOne Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 23, 2010 #3494 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 Έχω δει ένα το 2000 περίπου στη Λεωφόρο Αθηνών, όταν γύριζα από τη σχολή ένα μεσημέρι. Θα ήθελα να είχα ένα (μεταξύ των άλλων 4-5 αυτοκινήτων των ονείρων μου). Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Δεκέμβριος 23, 2010 #3495 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Δεκέμβριος 23, 2010 #3496 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 ΠΩΩΩΩΩΩ :man_in_love: 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Δεκέμβριος 23, 2010 #3497 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 23, 2010 Author #3498 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 Μήτσο'μ, και ένα ζευγάρι λάστιχα δεν έβλαψε ποτέ!(κατα προτίμηση ΙΔΙΑ)[ame=http://www.youtube.com/watch?v=phUDG53Y4D8]YouTube - ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ - ΔΕΚΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ[/ame] 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Δεκέμβριος 23, 2010 #3499 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 ενα ηλεκτρολογικο κατσαβιδι αμα το βαλω στη πιπα θα αναψει για να δω αν δινει ρευμα ο πολλαπλασιαστης στα μπουζι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 23, 2010 Author #3500 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2010 Όχι, πρέπει να "γεφυρωσεις". Βαλε το κατσαβίδι στην πίπα και ακούμπησέ το στέλεχος στο σασι. Αν σπινθηρίσει τότε φέρνει ρεύμα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts