Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όχι ακριβώς.

Πως οχι ακριβως το εχω κανει απειρες φορες , για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος . Ολα ταλλα ειναι για να εντυπωσιασουμε τους αναγνώστες : P

Edit και αυτο που λεει ο Nodsl επισης . ( αναλογα το καρο )

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Μαλιστα..Ευχαριστω πολυ παιδια.Αυριο θα τον δικαιωσω..:)

edit: ευτυχως που δεν εβαλα στοιχημα,ημουν στο τσακ..χιχι

Ναι, αν είσαι σε θέση να συγχρονίζεις τις στροφές του κινητήρα με αυτές που αντιστοιχούν σε κάθε σχέση ανάλογα με τη ταχύτητα που κινείσαι, μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα χωρίς να πατάς συμπλέκτη.

Γίνεται πολύ ευκολότερα σε ανέβασμα ταχύτητας απ ότι σε κατέβασμα, προφανώς γιατί απλά αφήνεις να πέσουν λίγο οι στροφές του μοτέρ και κουμπώνεις την επόμενη. Ενώ το να κάνεις rev mach με γκαζάκι θέλει λίγη τέχνη παραπάνω. Επίσης γίνεται ευκολότερα σε “μεγάλες” σχέσεις. πχ από 4η σε 5η

Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει;

για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος

Ναι αυτό. Κινείσαι με Χ σχέση, αφήνεις γκάζι και βάζεις νεκρό χωρίς να πατάς γκάζι και μόλις αρχίσουν να πέφτουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ+1 σχέση και μόλις συγχρονίσει, μπαίνει.

Αν θέλεις να κάνεις το ίδιο σε κατέβασμα, μπορείς να ακολουθήσεις έναν από 2 τρόπους.

1. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και μόλις αρχίσουν να ανεβαίνουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ-1 και μπαίνει.

2. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και οι στροφές ανεβαίνουν πολύ, αφήνεις το γκάζι και πέφτουν. Σπρώχνεις τη Χ-1 καθώς οι στροφές πέφτουν και μπαίνει.

Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει;

1. Το κάνεις για πλάκα, για να σπάσεις τη μονοτονία στην αργή οδήγηση σε πόλη.

2. Το κάνεις επειδή βαριέσαι να πατήσεις συμπλέκτη.

Μπορεί και να υπάρχει μικρός κίνδυνος, ειδικά για τα συγχρονιζέ του κιβωτίου.

Υπάρχει μικρός κίνδυνος αλλά εξαρτάται και απ το πόσο κάφρος είσαι... σε γενικές γραμμές δε πρέπει να βάλεις περισσότερη δύναμη στο λεβιέ απ οσο βάζεις σε μια συνηθισμένη αλλαγή.

Λόγος δεν υπάρχει για να το κάνεις όταν όλα δουλεύουν όπως πρέπει σε ένα αυτοκίνητο.

Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη.

Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη.

Επίσης κάθε φορά που εξασκείσαι στο κάρφωμα της ταχύτητας, μετά βγαίνεις έξω και τραβάς το αυτοκίνητο με σκοινί για 20 λεπτά. Είναι ένα χρήσιμο skill σε περίπτωση που μείνεις από βενζίνη η πάθει κάποια βλάβη ο κινητήρας. : P

Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά.

Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά.

Νόμιμα να κάνεις προσπέραση ή πάνω σε καμιά διπλή γραμμή; Γιατί σήμερα μου έτυχε ένας εξυπνάκιας τον οποίο δεν τον κατάλαβα ποτέ.Όταν τον είδα από πίσω να βγάζει φλας, θεώρησα ότι απλά θέλει να στρίψει αριστερά,έλα όμως που ήθελε να κάνει εξυπνάδα και τον είδα στα αριστερά μου να γκαζώνει για να προλάβει να μπει μπροστά μου τελευταία στιγμη,καθώς από το αντίθετο ρεύμα ερχόταν ένας άλλος εξυπνάκιας-γκαζωμένος...Αίσιο τέλος ευτυχώς, έφαγε τα βρισιδάκια του και η ζωή συνεχίζεται...

ρε ο κόσμος έχει χάσει τη μπάλα λέμε, τι το ψάχνετε;

τις προάλλε, για πολλοστή φορά μου συμβαίνει αυτό, βγάζω φλας να στρίψω δεξιά, και μηχανάκι που ήταν καμια 20αριά μέτρα πίσω, γκαζώνει και με περνάει την τελευταία στιγμή από δεξια, με το φλας αναμμένο.

Ένας άλλος χτες μου έκανε προσποιήσεις και όταν του κόρναρα άρχισε να βρίζει κιόλας...

Εγώ το έχω πει, αν πέσει κανένας πάνω μου και δεν σκοτωθεί από τη σύγκρουση, θα τον σκοτώσω εγώ μετά :wall:

Ήμουν σε επαρχιακό δρόμο, την κλασσική εθνική οδό με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, ακόμα και αν μπορείς να περάσεις με ασφάλεια, δεν είναι πάντα διακεκομμένη η γραμμή.

Πιστεύω ότι το savoir vivre του οδηγού είναι όταν βλέπεις να έχει βγάλει κάποιος φλας για να σε προσπεράσει τότε κάνεις πιο δεξιά και πατάς φρένο να τον διευκολύνεις να περάσει.

Για όνομα του Θεού, δεν παίζουμε F1 για να μην αφήνεις τον άλλο να σε προσπεράσει.

Το χειρότερο απο όλα αυτα, μακράν, είναι να σου παίζουν φώτα στην δεξιά λωρίδα... Πάσχω και λίγο απο road rage... :/

Τρομερά τα χειμερινά, επιβεβαιώνω :p

@astrolabos:

Ο οδηγική παιδεία είναι μηδενική.

Χειρότερο απ'όλα για μένα είναι να μην κρατάς τις αποστάσεις ασφαλείας.

Εγώ εκεί τρελαίνομαι.

Χειρότερο απ'όλα για μένα είναι να μην κρατάς τις αποστάσεις ασφαλείας.

Εγώ εκεί τρελαίνομαι.

Μολις βλεπω καποιον να ερχεται και να κολλαει επικινδυνα χαιδευω το φρενο ωστε να αναψει το φως πισω και να ψαρωσει , ωστε να καταλαβει οτι ειναι πολυ κοντα. Παντα πιανει το "φρενακι" , true story..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.