Athens2004 Δεκέμβριος 6, 2010 #3441 Δεκέμβριος 6, 2010 Όχι ακριβώς. Πως οχι ακριβως το εχω κανει απειρες φορες , για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος . Ολα ταλλα ειναι για να εντυπωσιασουμε τους αναγνώστες : P Edit και αυτο που λεει ο Nodsl επισης . ( αναλογα το καρο )
aeroengine Δεκέμβριος 6, 2010 #3442 Δεκέμβριος 6, 2010 Μαλιστα..Ευχαριστω πολυ παιδια.Αυριο θα τον δικαιωσω.. edit: ευτυχως που δεν εβαλα στοιχημα,ημουν στο τσακ..χιχι
kaynd Δεκέμβριος 6, 2010 #3444 Δεκέμβριος 6, 2010 Ναι, αν είσαι σε θέση να συγχρονίζεις τις στροφές του κινητήρα με αυτές που αντιστοιχούν σε κάθε σχέση ανάλογα με τη ταχύτητα που κινείσαι, μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα χωρίς να πατάς συμπλέκτη.Γίνεται πολύ ευκολότερα σε ανέβασμα ταχύτητας απ ότι σε κατέβασμα, προφανώς γιατί απλά αφήνεις να πέσουν λίγο οι στροφές του μοτέρ και κουμπώνεις την επόμενη. Ενώ το να κάνεις rev mach με γκαζάκι θέλει λίγη τέχνη παραπάνω. Επίσης γίνεται ευκολότερα σε “μεγάλες” σχέσεις. πχ από 4η σε 5η
racer Δεκέμβριος 6, 2010 #3445 Δεκέμβριος 6, 2010 Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει;
PetrosD Δεκέμβριος 6, 2010 #3446 Δεκέμβριος 6, 2010 για την ακριβεια με το που κλεινεις το γκαζ κουμπώνεις στιγμιαια και την δεχεται υπαρχει ενας πως να το πουμε νεκρος χρονος Ναι αυτό. Κινείσαι με Χ σχέση, αφήνεις γκάζι και βάζεις νεκρό χωρίς να πατάς γκάζι και μόλις αρχίσουν να πέφτουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ+1 σχέση και μόλις συγχρονίσει, μπαίνει.Αν θέλεις να κάνεις το ίδιο σε κατέβασμα, μπορείς να ακολουθήσεις έναν από 2 τρόπους.1. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και μόλις αρχίσουν να ανεβαίνουν οι στροφές σπρώχνεις τη Χ-1 και μπαίνει.2. Έχεις τη σχέση Χ με λίγες στροφές και πας με σταθερή ταχύτητα. Βάζεις νεκρό χωρίς συμπλέκτη, πατάς λίγο γκάζι και οι στροφές ανεβαίνουν πολύ, αφήνεις το γκάζι και πέφτουν. Σπρώχνεις τη Χ-1 καθώς οι στροφές πέφτουν και μπαίνει.Υπάρχει κάποιο νόημα σε αυτό; Κίνδυνος για το μοτέρ/κιβώτιο δεν υπάρχει;1. Το κάνεις για πλάκα, για να σπάσεις τη μονοτονία στην αργή οδήγηση σε πόλη.2. Το κάνεις επειδή βαριέσαι να πατήσεις συμπλέκτη.Μπορεί και να υπάρχει μικρός κίνδυνος, ειδικά για τα συγχρονιζέ του κιβωτίου.
kaynd Δεκέμβριος 6, 2010 #3447 Δεκέμβριος 6, 2010 Υπάρχει μικρός κίνδυνος αλλά εξαρτάται και απ το πόσο κάφρος είσαι... σε γενικές γραμμές δε πρέπει να βάλεις περισσότερη δύναμη στο λεβιέ απ οσο βάζεις σε μια συνηθισμένη αλλαγή.Λόγος δεν υπάρχει για να το κάνεις όταν όλα δουλεύουν όπως πρέπει σε ένα αυτοκίνητο. Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη.
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 7, 2010 #3448 Δεκέμβριος 7, 2010 Είναι ένα χρήσιμο skill όμως αν μείνεις από ντίζα ή τέλος πάντων απο οποιοδήποτε σύστημα υδραυλικό ή μη, ενεργοποίησης του συμπλέκτη.Επίσης κάθε φορά που εξασκείσαι στο κάρφωμα της ταχύτητας, μετά βγαίνεις έξω και τραβάς το αυτοκίνητο με σκοινί για 20 λεπτά. Είναι ένα χρήσιμο skill σε περίπτωση που μείνεις από βενζίνη η πάθει κάποια βλάβη ο κινητήρας. : P
2cpu Δεκέμβριος 8, 2010 #3452 Δεκέμβριος 8, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WkztWJZUcXI]YouTube - 2011 BMW X3 Winter Driving[/ame] Family of Four Receive Free Paint Job after Crashing their Paint-Filled Car - Carscoop
astrolabos Δεκέμβριος 8, 2010 #3453 Δεκέμβριος 8, 2010 Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά.
jiohkor3 Δεκέμβριος 8, 2010 #3454 Δεκέμβριος 8, 2010 Θα πιάσω κάποια μέρα έναν από αυτούς που πατάνε γκάζι όταν πας να τους προσπεράσεις και θα τους φάω την καρωτίδα. Ειλικρινά.Νόμιμα να κάνεις προσπέραση ή πάνω σε καμιά διπλή γραμμή; Γιατί σήμερα μου έτυχε ένας εξυπνάκιας τον οποίο δεν τον κατάλαβα ποτέ.Όταν τον είδα από πίσω να βγάζει φλας, θεώρησα ότι απλά θέλει να στρίψει αριστερά,έλα όμως που ήθελε να κάνει εξυπνάδα και τον είδα στα αριστερά μου να γκαζώνει για να προλάβει να μπει μπροστά μου τελευταία στιγμη,καθώς από το αντίθετο ρεύμα ερχόταν ένας άλλος εξυπνάκιας-γκαζωμένος...Αίσιο τέλος ευτυχώς, έφαγε τα βρισιδάκια του και η ζωή συνεχίζεται...
hayabusa Δεκέμβριος 8, 2010 #3455 Δεκέμβριος 8, 2010 ρε ο κόσμος έχει χάσει τη μπάλα λέμε, τι το ψάχνετε; τις προάλλε, για πολλοστή φορά μου συμβαίνει αυτό, βγάζω φλας να στρίψω δεξιά, και μηχανάκι που ήταν καμια 20αριά μέτρα πίσω, γκαζώνει και με περνάει την τελευταία στιγμή από δεξια, με το φλας αναμμένο. Ένας άλλος χτες μου έκανε προσποιήσεις και όταν του κόρναρα άρχισε να βρίζει κιόλας... Εγώ το έχω πει, αν πέσει κανένας πάνω μου και δεν σκοτωθεί από τη σύγκρουση, θα τον σκοτώσω εγώ μετά
astrolabos Δεκέμβριος 8, 2010 #3456 Δεκέμβριος 8, 2010 Ήμουν σε επαρχιακό δρόμο, την κλασσική εθνική οδό με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Οπότε όπως καταλαβαίνεις, ακόμα και αν μπορείς να περάσεις με ασφάλεια, δεν είναι πάντα διακεκομμένη η γραμμή. Πιστεύω ότι το savoir vivre του οδηγού είναι όταν βλέπεις να έχει βγάλει κάποιος φλας για να σε προσπεράσει τότε κάνεις πιο δεξιά και πατάς φρένο να τον διευκολύνεις να περάσει.Για όνομα του Θεού, δεν παίζουμε F1 για να μην αφήνεις τον άλλο να σε προσπεράσει.
jiohkor3 Δεκέμβριος 8, 2010 #3457 Δεκέμβριος 8, 2010 Έχουμε σοβαρότατη έλλειψη παιδείας,σε όλα τα θέματα συνεπάγεται τούτο, δυστυχώς....
LevelOne Δεκέμβριος 8, 2010 Author #3458 Δεκέμβριος 8, 2010 Το χειρότερο απο όλα αυτα, μακράν, είναι να σου παίζουν φώτα στην δεξιά λωρίδα... Πάσχω και λίγο απο road rage... :/
sotiris Δεκέμβριος 8, 2010 #3459 Δεκέμβριος 8, 2010 YouTube - 2011 BMW X3 Winter DrivingFamily of Four Receive Free Paint Job after Crashing their Paint-Filled Car - Carscoop Τρομερά τα χειμερινά, επιβεβαιώνω @astrolabos: Ο οδηγική παιδεία είναι μηδενική. Χειρότερο απ'όλα για μένα είναι να μην κρατάς τις αποστάσεις ασφαλείας. Εγώ εκεί τρελαίνομαι.
Goku Δεκέμβριος 8, 2010 #3460 Δεκέμβριος 8, 2010 Χειρότερο απ'όλα για μένα είναι να μην κρατάς τις αποστάσεις ασφαλείας.Εγώ εκεί τρελαίνομαι.Μολις βλεπω καποιον να ερχεται και να κολλαει επικινδυνα χαιδευω το φρενο ωστε να αναψει το φως πισω και να ψαρωσει , ωστε να καταλαβει οτι ειναι πολυ κοντα. Παντα πιανει το "φρενακι" , true story..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.