Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Κοιτα δε σε λεω τιποτα,απλως με μπερδευεις λιγο.Τι δε μπορεις να αποφυγεις με τιποτα?

Οταν ξερεις οτι δεν υπαρχει ασφαλεια,ανετα τα αποφευγεις.Οπως και εγω που παω με την παρεα 2 φορες το χρονο σε τετοια "event" ξερω οτι κινδυνευω εκει που καθομαι διπλα στο δρομο.Λαθος μου που καθομαι,ετσι το βλεπω εγω,αλλα ενταξει ειναι 2 φορες....:)

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Πολυ γελιο παιδες! Ριξτε του μια ματια.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QQh56geU0X8&feature=fvst]YouTube - Rolling a Reliant Robin - Top Gear - BBC[/ame]

Καλημερες.

χθες το βραδυ του μενει του αδελφου μου απο μπαταρια και φωναζει οδικη ασφαλεια.ο τρισασχετος μηχανικος βαζει αναποδα τις τσιμπιδες(τι ειναι αυτα τελος παντων που βαζει στη μπαταρια) και καλοκαιρινο το αυτοκινητο.προς το παρον εχει καψει κεντρικη ασφαλεια αλλα το κοιταξε ενας μηχανικος προχειρα και λεει οτι πρεπει να εχει κανει ζημια...

Ελεος...:wall:

Τα ζητατε απο την εταιρεια του εκεινη την ωρα μην τον αφησετε να φυγει.Παλια στο αδερφο οταν ειχε το 4Χ4 και εμεινε ο τυπας οταν το κατεβαζε απο την ραμπα του φορτηγου θεωρησε οτι ηταν καλυτερο να εβαζε τον γαντζο στην κρεμαγιερα και οχι στο γαιδουρογαντζο που ειχε το 4Χ4 με αποτελεσμα κρεμαγιερα καπουτ.Οπως ηταν πηραμε τηλ

στην εταιρεια το ξαναφορτωσε και το εφερε με καινουργια κρεμαγιερα.

'Εχω κάποιο πρόβλημα στο wiring harness δυστυχώς:fist:, γιατί μάλλον δεν παίρνει ρεύμα ο aftermarket εγκέφαλος...θα μετρήσω με πολύμετρο χρησιμοποιόντας διαγράμματα απο την εταιρεία για να βρώ τον ένοχο. Αν δεν δίνει ρεύμα ούτε στα καλώδια - clips που έρχονται απο την καλωδίωση του αμαξιού, πρέπει να ρωτήσω αν είναι κάποιου είδους ασφάλεια του immobilizer. Για να δούμε..

@Shadow τον hydra ems δεν εχεις; Τις ασφάλειες τις κοιτάξατε μηπως έγινε κατι; Αν έχει συναγερμό το αυτοκίνητο, καλύτερα να τον αφαιρέσεις και μολις δουλεύουν ολα, τότε να τον ξαναβαλεις...

ναι levelone τον hydra ems..δεν νομίζω να παίχτηκε κάτι με ασφάλειες, γιατί μετά κάρφωσα πάλι τον stock ecu και όλα δουλέυουν οκ...συναγερμό δεν έχω και ούτε πρόκειται να αποκτήσω ποτέ:p, utterly useless (για μένα πάντα)

Αύριο πρωί πρωί έχει αναζήτηση του ενόχου που δεν μου αφήνει να φτιάξω το κάρο...όταν θα γίνει η πρώτη μιζιά με το turbo πάνω, μιλάμε για ΛΥΤΡΩΣΗ:p

Φιλος ισχυριζεται οτι ο πατερας του μπορει να αλλαζει ταχυτητα χωρις να ακουμπαει τον συμπλεκτη απλως ακουγοντας τις στροφες του κινητηρα και σπρωχνοντας τον λεβιε την καταλληλη στιγμη χωρις να παταει το συμπλεκτη,η ταχυτητα μπαινει!!

Μπαρουφες ετσι?Μηχανολογικα δεν νομιζω οτι στεκει με τις δικες μου ελαχιστες γνωσεις..:wall:

Αλήθεια λέει, το έχω κάνει με 5 αυτοκίνητα (της οικογενείας κατά καιρούς). Απλά θέλει τεχνική και μάλιστα δεν ενδείκνυται για καθημερινή οδήγηση γιατί μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σου από το δρόμο.

Ολα τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλετες το κανουν αυτο . Απλα κουμπώνεις την ταχύτητα με κλειστο το γκαζ .

Φιλος ισχυριζεται οτι ο πατερας του μπορει να αλλαζει ταχυτητα χωρις να ακουμπαει τον συμπλεκτη απλως ακουγοντας τις στροφες του κινητηρα και σπρωχνοντας τον λεβιε την καταλληλη στιγμη χωρις να παταει το συμπλεκτη,η ταχυτητα μπαινει!!

Μπαρουφες ετσι?Μηχανολογικα δεν νομιζω οτι στεκει με τις δικες μου ελαχιστες γνωσεις..:wall:

Ευκολάκι. Το κάνω απο 18 χρονών... :p (και σε κατέβασμα)

Ανάλογα το αμάξι ρε δεινόσαυρε, γιατί στο BE4R ούτε πατώντας το συμπλέκτη δεν κάνει αλλαγή 1η-2α μετά τις 5000 :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.