Thresh86 Νοέμβριος 16, 2010 #3381 Νοέμβριος 16, 2010 Τα Σμάρτ τόσο φαρδιά πίσω ρόδα φοράνε κανονικά; Παίζει.Εκεί οφείλεται βέβαια και η καταπληκτική οδηγική συμπεριφορά του Smart mk1
racer Νοέμβριος 17, 2010 #3382 Νοέμβριος 17, 2010 [ame=http://vimeo.com/16922457]Autumn Drift Matsuri 2010 - Ebisu Circuit, Japan on Vimeo[/ame]
LevelOne Νοέμβριος 18, 2010 Author #3383 Νοέμβριος 18, 2010 Προχθές είχε live webcast απο Ebisu Circuit ενα drift event...
performer Νοέμβριος 18, 2010 #3385 Νοέμβριος 18, 2010 Η υγραεριοκίνηση στην Ελλάδα - Το φθηνό καύσιμο μπαίνει στη ζωή των ιδιοκτητών αυτοκινήτων έχει σκεφτεί κανείς να το κάνει?? εγώ μόνο θετικά βλέπω..το μόνο αρνητικό ο χώρος που πιάνει η φιάλη στο πορτμπαγκάζ.. αν έχει ασχοληθεί κανείς ας γράψει δυο λογάκια...
LevelOne Νοέμβριος 18, 2010 Author #3386 Νοέμβριος 18, 2010 Τρείς προσωπικές εμπειρίες: Φίλος με Wrangler 2.4, έβαλε το ακριβό κιτ (5ης γενιάς; ) πριν απο 6 μηνες. Ακόμα πηγαινοέρχεται για... "ρυθμισμα", καθώς κάνει ενα κόψιμο στις 3κ στροφές...Kia Ceed, το ίδιο κιτ, διαφορετικό πρόβλημα. Του εχει κάψει 3 λάμδα...Mercedes E230 2005: Ίδιο κιτ, φλάντζα επάνω στην Εγνατία...
performer Νοέμβριος 18, 2010 #3387 Νοέμβριος 18, 2010 Τρείς προσωπικές εμπειρίες: Φίλος με Wrangler 2.4, έβαλε το ακριβό κιτ (5ης γενιάς; ) πριν απο 6 μηνες. Ακόμα πηγαινοέρχεται για... "ρυθμισμα", καθώς κάνει ενα κόψιμο στις 3κ στροφές...Kia Ceed, το ίδιο κιτ, διαφορετικό πρόβλημα. Του εχει κάψει 3 λάμδα...Mercedes E230 2005: Ίδιο κιτ, φλάντζα επάνω στην Εγνατία...και αυτά βέβαια δεν στα πληρώνει κανείς έτσι;;;Mόνος σου ματώνεις..;πάντως Αθήνα όλοι αυτοί με x5 cayenne κλπ πρέπει να το έχουν βάλει μπόλικοι από αυτούς..
mech5107 Νοέμβριος 18, 2010 #3388 Νοέμβριος 18, 2010 Επίσης, η τιμή του υγραερίου είναι παγωμένη εδώ και χρόνια, γιαυτό είναι φτηνό...Σύντομα όμως θα αλλάξει και τότε δεν ξέρω που θα πάει...λογικά κοντά στη βενζίνη.
kaynd Νοέμβριος 19, 2010 #3389 Νοέμβριος 19, 2010 Τρείς προσωπικές εμπειρίες: Φίλος με Wrangler 2.4, έβαλε το ακριβό κιτ (5ης γενιάς; ) πριν απο 6 μηνες. Ακόμα πηγαινοέρχεται για... "ρυθμισμα", καθώς κάνει ενα κόψιμο στις 3κ στροφές...Kia Ceed, το ίδιο κιτ, διαφορετικό πρόβλημα. Του εχει κάψει 3 λάμδα...Mercedes E230 2005: Ίδιο κιτ, φλάντζα επάνω στην Εγνατία...μα καλά κάποιου είδους "εγγύηση καλής λειτουργίας" έστω για ένα μικρό χρονικό διάστημα δε σου δίνουν? Αν δεν υπάρχει καμία τέτοια αναφορά φυσικά και καλό είναι να αποφεύγεται.Πάντως το αέριο αυτό καθ αυτό δεν ευθύνεται για αυξημένο στρεσ στον κινητήρα... κάθε άλλο μάλιστα αφού έχει υψηλότερο βαθμό οκτανίων απ τη βενζίνη (αντίσταση στη κρουστική καύση). Από εκεί και πέρα φυσικά και ο εγκαταστάτης ορίζει αν θα δουλέψει ή όχι σωστά το σύστημα... και ειδικά αν δεν πρόκειται κάποιο έτοιμο επώνυμο κίτ ρυθμισμένο για το αυτοκίνητο σου, βασίζεσαι εξ ολοκλήρου στην ικανότητα του ελληνικού συνεργείου... (κάτι που δυστυχώς ακόμα και στις ημέρες μας είναι τρομακτική προοπτική για οποιαδήποτε μηχανική επέμβαση)Πάντως ακόμα και στα ίδια επίπεδα με τη βενζίνη να έρθει, η κατανάλωση σε λίτρα/km όταν δουλεύει το μοτέρ με υγραέριο είναι μειωμένη οπότε εξακολουθεί να υπάρχει όφελος. (αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα) Σίγουρα όμως το μεγάλο κέρδος στη χρήση έρχεται από τη χαμηλότερη τιμή του καυσίμου... αν αυτό αλλάξει, τότε η απόσβεση του κόστους μιας τέτοιας εφαρμογής ίσως να μην έρθει ποτέ.
Dolly Νοέμβριος 19, 2010 #3390 Νοέμβριος 19, 2010 Παίδες, θέλει κυβικά >3000 , και πολλά χμ για να κάνει αισθητή διαφορά.Ταρίφες βολεύει, και τίποτα 4λίτρα τζιπ.Τωρα για τις τιμές και αν θα αλλάξουν δεν έχω ακούσει κάτι, δεν αποκλείω τίποτα φυσικά (μπανανία), αλλά δεν νομίζω κιόλας ατμ.
performer Νοέμβριος 19, 2010 #3391 Νοέμβριος 19, 2010 Ταρίφες βολεύει, και τίποτα 4λίτρα τζιπ.μπα δεν νομιζω μονο αυτους...δλδ 2λιτρο τουρμπατο που καιει 12 με 15 λιτρα δεν τον συμφερει?εστω οτι το καλο κιτ κοστιζει 3κ.ε με την τιμη που διατιθεται 0,67 σε σχεση με το 1,5 της βενζινης και οτι καιει λιγοτερο παλι εχεις αμεση αποσβεση του κιτ + κερδος.
sotiris Νοέμβριος 19, 2010 #3392 Νοέμβριος 19, 2010 Από τα λίγα που έχω διαβάσει:1. τους συμφέρει όλους, υπάρχει μια φήμη ότι μέχρι 2018 η τιμή θα είναι σταθερή στο υγραέριο.2. καις 10% παραπάνω με γκάζι, αλλά κερδίζεις λόγω τιμής3. με τη σημερινή διαφορά και 1.5 ευρώ τη βενζίνη, κάνεις απόσβεση στα 20.000 km (όπου θες 3000 ευρώ βενζίνη με 10 l /100 km κατανάλωση μέση και τιμή συστήματος ~ 1500 ευρώ). Αν το αμάξι καίει 15 l όμως (π.χ. 3.7 cherokee) η απόσβεση γίνεται πολύ πιο γρήγορα.4. Υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα εξαγωγής. Ψήνονται οι βαλβίδες εξαγωγής και τις παίρνεις στο χέρι, μαζί με παραλειπόμενα (φλάντζα, λαμδα που διάβασα παραπάνω κλπ.)Μιλάμε για πρόβλημα στα ~40.000 km χρήσης, όχι σε 1000 km.5. Θεωρητικά με τα 5ης γενιάς συστήματα (υγρού ψεκασμού και όχι αέριου) εξαλείφονται τα προβλήματα φθοράς βαλβίδων, απ'ότι λέει όμως ο levelone εξακολουθούν να υπάρχουν γενικότερα προβλήματα, οπότε πραγματικά δεν γνωρίζω.6. Έχω διαβάσει ότι θέλουν διαφορετικού χρονισμού εκκεντροφόρους τα αυτοκίνητα με γκάζι.Προσωπικά το σκέφτομαι πολύ, απλά φοβάμαι ακόμη πιο πολύ το θέμα αξιοπιστία.Επειδή γράφω γενικά χιλιόμετρα, με έχει σκίσει η τιμή της βενζίνης!
kaynd Νοέμβριος 19, 2010 #3393 Νοέμβριος 19, 2010 4. Υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα εξαγωγής. Ψήνονται οι βαλβίδες εξαγωγής και τις παίρνεις στο χέρι, μαζί με παραλειπόμενα (φλάντζα, λαμδα που διάβασα παραπάνω κλπ.)Μιλάμε για πρόβλημα στα ~40.000 km χρήσης, όχι σε 1000 km.Αυτό δε δικαιολογείται από τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου έναντι της βενζίνης. Εκεί που υπάρχει αυτό το θέμα είναι στη μετατροπή από πετρέλαιο σε υγραέριο. (τα καυσαέρια στους ντιζελ έχουν πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία από αυτά των βενζινοκινητήρων)Πέρα απ αυτά, φυσικά και ένα λάθος ρυθμισμένο μοτέρ για LPG μπορεί να προκαλέσει αυξημένες θερμοκρασίες εξαγωγής... όπως ακριβώς μπορεί να συμβεί και με ένα λάθος ρυθμισμένο μοτέρ για βενζίνη.Το μόνο πρόβλημα που υπήρχε παλιότερα είναι ότι το lpg δεν αφήνει αρκετά κατάλοιπα στις βαλβίδες εξαγωγής/εισαγωγής, αλλά και σε αέρια μορφή δε ψύχει τις βαλβίδες εισαγωγής με αποτέλεσμα να υπάρχει μια αυξημένη φθορά. Αυτή η αυξημένη φθορά όμως δεν απέχει πολύ από τη φυσιολογική φθορά των βαλβίδων του κινητήρα, ειδικά αν αυτός είναι φτιαγμένος να δουλεύει με αμόλυβδη.Αυτό το πρόβλημα ήταν πιο εμφανές στους παλιούς κινητήρες που χρησιμοποιούσαν καύσιμο με μόλυβδο που προσέφερε, πέρα από την αύξηση των οκτανίων, λιπαντικές ιδιότητες για τις βαλβίδες.Όσο για την οικονομία καυσίμου, εξαρτάται... Κατά βάρος το lpg προσφέρει περισσότερη ενεργεία από τη βενζίνη.Η βενζίνη όμως έχει μεγαλύτερη πυκνότητα (1lt αερίου είναι κοντά στα 500gr ενώ 1lt βενζίνης είναι κοντά στα 700gr)Οπότε για κάθε λίτρο lpg παίρνουμε λιγότερη ενεργεία. (περίπου 15%)Από την άλλη τα υψηλότερα οκτάνια του υγραερίου επιτρέπουν τη χρήση αυξημένης συμπίεσης ή/και αυξημένης προπορείας ανάφλεξης ενώ παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί φτωχότερο μείγμα ειδικά σε cruising καταστάσεις.Έτσι πάλι το θέμα της κατανάλωσης, κατά τη γνώμη μου, έρχεται να βαρύνει περισσότερο τη μετατροπή - ρύθμιση του κινητήρα παρά τις ιδιότητες του αερίου.Αλλαγή/ρύθμιση εκκεντροφόρων δεν απαιτείται... γίνεται μερικές φορές σε τέτοιες μετατροπές απλά για να ωφελήσει ακόμα περισσότερο την οικονομία καυσίμου, αφού συνήθως αυτός που κάνει μετατροπή για LPG δέ θέλει να βγάλει ροπή στις 6000rpm αλλά θέλει περισσότερα χιλιόμετρα ανα λίτρο.
NoDsl Νοέμβριος 19, 2010 #3394 Νοέμβριος 19, 2010 :OT:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cn9tVZFE3rc]YouTube - Peugeot 207 Rallye Horror Crash[/ame]:OT:Τόσο εύκολα...
nickstamat Νοέμβριος 19, 2010 #3395 Νοέμβριος 19, 2010 Τα νεύρα μου! Κοιτάζω για λάστιχα για το αμάξι του φάδερ και δε βρίσκω, γιατί θέλει άλλη διάσταση μπροστά και άλλη πίσω. Γενικά, συμπαθούμε πολύ τα Continental γιατί είναι αρκετά ισορροπημένα και ιδιαίτερα σε βαριά αμάξια. Αλλά βρίσκω ένα μοντέλο στην μπροστινή διάσταση και ΔΕΝ το βρίσκω για την πίσω (και αντίστροφα). :rant: Δεν είναι λίγο καφρίλα να μπουν διαφορετικά λάστιχα ανά άξονα?
SirDiman Νοέμβριος 19, 2010 #3396 Νοέμβριος 19, 2010 αν θυμαμαι καλα δεν πρεπει να ειναι διαφορετικα τα πισω προσ δεξια/αριστερα.(συμφωνα με την θεωρεια του βιβλιου για διπλωμα)Δες τα michelen pilot
PetrosD Νοέμβριος 19, 2010 #3397 Νοέμβριος 19, 2010 Κοιτάζω για λάστιχα για το αμάξι του φάδερΤί αμάξι είναι; Τί διαστάσεις φοράει;
nickstamat Νοέμβριος 19, 2010 #3398 Νοέμβριος 19, 2010 BMW X3 235/50 R18 (97V) εμπρός 255/45 R18 (99V) πίσω Αλλά κοιτάμε αποκλειστικά για χρήση δρόμου. Το αμάξι δε βγαίνει εκτός. Από το εργοστάσιο φοράει Michelin Latitude Diamaris. Αξιοπρεπές λάστιχο, αλλά θα μας άρεσε κάτι με πιο aggressive πέλμα (αφού είναι και για χρήση μόνο σε δρόμο), στο στυλ του SportContact3 ας πούμε. Μας βλέπω να βάζουμε πάλι το ίδιο....
sotiris Νοέμβριος 19, 2010 #3399 Νοέμβριος 19, 2010 Αυτό δε δικαιολογείται από τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου έναντι της βενζίνης. Εκεί που υπάρχει αυτό το θέμα είναι στη μετατροπή από πετρέλαιο σε υγραέριο. (τα καυσαέρια στους ντιζελ έχουν πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία από αυτά των βενζινοκινητήρων)Πέρα απ αυτά, φυσικά και ένα λάθος ρυθμισμένο μοτέρ για LPG μπορεί να προκαλέσει αυξημένες θερμοκρασίες εξαγωγής... όπως ακριβώς μπορεί να συμβεί και με ένα λάθος ρυθμισμένο μοτέρ για βενζίνη. Απάντηση στο αντίστοιχο θέμα στους 4τ (όχι δικιά μου, απλά την παραθέτω): - Αρα με τον υγρο ψεκασμο αποτρεπουμε αυτο το προβλημα της υπερθερμανσης των βαλβιδων εξαγωγης? -Όχι, οι βαλβίδες εξαγωγής υπερθερμαίνονται γιατί ο χρονισμός της ανάφλεξης είναι για βενζίνη και η καύση με υγραέριο δεν έχει τελειώσει όταν ανοίξει η βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα να περνάει φλόγα πάνω από την βαλβίδα. Πρέπει να δεις κάθε κινητήρα ξεχωριστά, σε μερικούς κινητήρες το φαινόμενο δεν είναι έντονο και μερικοί κινητήρες αντέχουν μεγαλύτερη υπερθέρμανση της βαλβίδας εξαγωγής. Ξεκινάς με λάθος ρύθμιση ούτως ή άλλως, διότι το αμάξι καίει βενζίνη. Μέσω εγκεφάλου πειράζεις κάποια πράγματα, αλλά δεν νομίζω να αλλάξεις προφίλ εκκεντροφόρων για να δουλεύει το γκάζι. Αυτό που έχω δει εγώ είναι ότι ΕΝΤΕΛΩΣ απίεστοι κινητήρες μπορούν να κάψουν 2 καύσιμα (π.χ. η fiat βγάζει natural gas μοντέλα με 1.2 8v 60 ps). Από κει και πάνω δεν ξέρω τι και πως. Το μόνο πρόβλημα που υπήρχε παλιότερα είναι ότι το lpg δεν αφήνει αρκετά κατάλοιπα στις βαλβίδες εξαγωγής/εισαγωγής, αλλά και σε αέρια μορφή δε ψύχει τις βαλβίδες εισαγωγής με αποτέλεσμα να υπάρχει μια αυξημένη φθορά. Αυτή η αυξημένη φθορά όμως δεν απέχει πολύ από τη φυσιολογική φθορά των βαλβίδων του κινητήρα, ειδικά αν αυτός είναι φτιαγμένος να δουλεύει με αμόλυβδη. Αυτό το πρόβλημα ήταν πιο εμφανές στους παλιούς κινητήρες που χρησιμοποιούσαν καύσιμο με μόλυβδο που προσέφερε, πέρα από την αύξηση των οκτανίων, λιπαντικές ιδιότητες για τις βαλβίδες. Ούτως ή άλλως το lpg έχει και κάποια προστατευτικά για τους κινητήρες. Απλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Όσο για την οικονομία καυσίμου, εξαρτάται... Κατά βάρος το lpg προσφέρει περισσότερη ενεργεία από τη βενζίνη. Η βενζίνη όμως έχει μεγαλύτερη πυκνότητα (1lt αερίου είναι κοντά στα 500gr ενώ 1lt βενζίνης είναι κοντά στα 700gr) Οπότε για κάθε λίτρο lpg παίρνουμε λιγότερη ενεργεία. (περίπου 15%) Από την άλλη τα υψηλότερα οκτάνια του υγραερίου επιτρέπουν τη χρήση αυξημένης συμπίεσης ή/και αυξημένης προπορείας ανάφλεξης ενώ παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί φτωχότερο μείγμα ειδικά σε cruising καταστάσεις. Έτσι πάλι το θέμα της κατανάλωσης, κατά τη γνώμη μου, έρχεται να βαρύνει περισσότερο τη μετατροπή - ρύθμιση του κινητήρα παρά τις ιδιότητες του αερίου. Αλλαγή/ρύθμιση εκκεντροφόρων δεν απαιτείται... γίνεται μερικές φορές σε τέτοιες μετατροπές απλά για να ωφελήσει ακόμα περισσότερο την οικονομία καυσίμου, αφού συνήθως αυτός που κάνει μετατροπή για LPG δέ θέλει να βγάλει ροπή στις 6000rpm αλλά θέλει περισσότερα χιλιόμετρα ανα λίτρο. Σε λίτρα το πληρώνεις, σε λίτρα το μετράς, και η παρατηρούμενη είναι ~10% περισσότερο από βενζίνη, άρα οι υπολογισμοί σου είναι καλοί
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.