jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3341 Νοέμβριος 5, 2010 Λοιπόν πριν λίγο μου κάηκε το δεξί φως διασταύρωσης. Πόσο πάει περίπου η αλλαγή ξέρει κανείς; Παίζει να μπορώ να το κάνω μόνος μου και αν ναι που μπορώ να βρω λαμπτήρα;Έχω ένα Renault Clio Campus. Σε σένα δεν είχα στείλει ένα service manual ή θυμάμαι λάθος; Γενικά απ' ότι θυμάμαι από το manual με ένα κατσαβίδι ίσιο το ξεκουμπώνεις.
tragikos Νοέμβριος 5, 2010 #3342 Νοέμβριος 5, 2010 το σύνηθες είναι wedge τύπος w5w (αν ως διασταύρωσης εννοείς τα θέσεως) Όχι, τα διασταύρωσης εννοώ που είναι ουσιαστικά η χαμηλή σκάλα. Σε σένα δεν είχα στείλει ένα service manual ή θυμάμαι λάθος;Γενικά απ' ότι θυμάμαι από το manual με ένα κατσαβίδι ίσιο το ξεκουμπώνεις. Είχαμε πει αν το θέλω να το στείλεις, αλλά δεν το συνεχίσαμε. Είχες σκανάρει αυτά εδώ όμως. Αν στο manual λέει και το ακριβές μοντέλο των λαμπτήρων θα βοηθούσε Το θέμα μου είναι που θα τα βρω πλέον. Αν πάω σε επίσημο της Renault, λογικά αυτός θα μπορεί να μου πουλήσει (ακριβά σίγουρα) αν δεν έχει πρόβλημα απλά να μου πει ποιος τύπος είναι.
jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3343 Νοέμβριος 5, 2010 Α για μισό, νόμιζα ότι λες στο πλαινό του αυτοκινήτου. Μέσα στο φανάρι λες; Αν ναι, αλλάζει όπως αλλάζουν και οι άλλες λάμπες. Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολογείο or whatever, όλα τα ίδια φοράνε σχεδόν. Και θύμισε μου να σου στείλω το manual με ένα ΠΜ
nickstamat Νοέμβριος 5, 2010 #3344 Νοέμβριος 5, 2010 Αν δεν έχεις Xenon, τότε νομίζω έχεις H7 λάμπες Σε βενζινάδικα μπορεί να βρεις τυπικής ποιότητας H7 από Osram, Philips κλπ. Α! Επίσης, είναι καλή πρακτική να αλλάξεις και τη λάμπα και στην άλλη πλευρά τώρα (μιας και πιθανότατα θα αγοράσεις ζευγάρι έτσι κι αλλιώς). Αν κάηκε η μία, τότε ίσως πλησιάζει η ώρα να καεί και η άλλη.
jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3345 Νοέμβριος 5, 2010 Φλας λέει. Και btw, το δικό μου clio έκαιγε λάμπες ανά 3μηνο
nickstamat Νοέμβριος 5, 2010 #3346 Νοέμβριος 5, 2010 Φλας λέει.Και btw, το δικό μου clio έκαιγε λάμπες ανά 3μηνο Φώς διασταυρώσεως λέει. Και αν θυμάμαι καλά από τα θεωρητικά, φώτα διασταυρώσεως είναι η μεσαία σκάλα προβολέων (low beam, δηλαδή αυτό). Αν εννοούσε φλας, νομίζω θα το έλεγε εξ αρχής φλας.
tragikos Νοέμβριος 5, 2010 #3347 Νοέμβριος 5, 2010 Φλας λέει. Όχι, τα διασταύρωσης εννοώ που είναι ουσιαστικά η χαμηλή σκάλα. Ναι θα πάρω λογικά ζευγάρι και θα αλλάξω και τα δύο, αν και θα είχε πλάκα να το έκανα "χάσκι"
jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3348 Νοέμβριος 5, 2010 Αν είναι έτσι ΟΚ, λάθος κατάλαβα, τότε είναι όντως Η7 και σου προτείνω OSRAM, κρατήσανε σημαντικά περισσότερο από άλλες. Βάζεις το χέρι πίσω από το φανάρι, βγάζεις το λαστιχένιο στρογγυλό καπάκι, περιστρέφεις το "ντουί", το βγάζεις έξω και αλλάζεις τη λάμπα με προσοχή γιατί αν την πιάσεις με γυμνά χέρια θα σπάσει μετά. Κάνε το με ένα πανάκι μόλις την βάλεις. Μετά το περνάς μέσα, στρίβεις να κλειδώσει και τσεκάρεις αν ανάβει Μην πάρεις αυτές που είναι +50% κλπ, θα κάψεις τα ντουί όπως έπαθα κι εγώ. Είναι ευαισθητούλι το άτιμο
nickstamat Νοέμβριος 5, 2010 #3349 Νοέμβριος 5, 2010 Μην πάρεις αυτές που είναι +50% κλπ, θα κάψεις τα ντουί όπως έπαθα κι εγώ. Είναι ευαισθητούλι το άτιμο Μπορεί να πάρει οποιεσδήποτε λάμπες Η7 που είναι rated στα 55W. Προσωπικά, είδα θεαματική διαφορά ανάμεσα στις στάνταρ Osram και στις Philips Xtreme Power που έχω βάλει τώρα. Είναι πολύ λευκότερες και δυνατότερες στα ίδια W. Ωστόσο, δεν παύουν να είναι αλογόνου, αλλά τι να κάνουμε, τα Xenon δεν είναι ακόμα τόσο mainstream
jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3350 Νοέμβριος 5, 2010 Ξέρω ότι στο μυαλό σου φαίνονται όλα ίδια, αλλά επειδή είχα αναγκαστεί να αλλάξω μόνος μου τις καμένες φίσες και στα δύο φανάρια, καθόλου, μα καθόλου εύκολο, δεν θα πρότεινα τέτοιες λάμπες. Μπορεί να μην γίνει αμέσως το κακό, αλλά σιγά σιγά έρχεται κι αν δεν "το'χεις" να αλλάξεις τις φίσες πας για νέο φανάρι γιατί είναι φιξ. Μη συγκρίνεις Ιάπωνα με Γάλλο στα ηλεκτρικά
nickstamat Νοέμβριος 5, 2010 #3351 Νοέμβριος 5, 2010 Ξέρω ότι στο μυαλό σου φαίνονται όλα ίδια, αλλά επειδή είχα αναγκαστεί να αλλάξω μόνος μου τις καμένες φίσες και στα δύο φανάρια, καθόλου, μα καθόλου εύκολο, δεν θα πρότεινα τέτοιες λάμπες. Μπορεί να μην γίνει αμέσως το κακό, αλλά σιγά σιγά έρχεται κι αν δεν "το'χεις" να αλλάξεις τις φίσες πας για νέο φανάρι γιατί είναι φιξ. Μα ρε συ δεν έχουν διαφορετική ισχύ από τις συμβατικές. Το ίδιο ρεύμα τραβάνε! Απλά έχουν κάποιες βελτιώσεις (υποτίθεται) σχετικά με το νήμα, το κάτοπτρο (για τις Η4) και άλλα (ακόμα και για διαφορετική πίεση του αερίου εντός της λάμπας είχα διαβάσει). Ντάξει, πολλά από αυτά είναι μαρκετινίστικες μπούρδες, εννοείται, αλλά είδα δίπλα-δίπλα την Xtreme Power και την απλή Silverstar και έπαθα πλάκα με το πόσο καλύτερα φωτίζει η πρώτη. Και να σου πω την αλήθεια, δεν έχουν και τρελή τιμή, οπότε γιατί όχι? Πρόβλημα με τις φίσες θα είχε κανείς με αυτές εδώ, για παράδειγμα, που είναι στα 70W. Υποθέτω ότι στην περίπτωση σου ήταν συμπτωματικό ή οι φίσες ήταν της πλάκας από την αρχή :...: Μη συγκρίνεις Ιάπωνα με Γάλλο στα ηλεκτρικά Και το δικό μου στη Γαλλία φτιάχνεται, αν αυτό σημαίνει κάτι
jpavly Νοέμβριος 5, 2010 #3352 Νοέμβριος 5, 2010 Ειδικός δεν είμαι, αλλά φαντάζομαι ότι πιο πολύ φως = πιο μεγάλη θερμότητα μέσα στο φανάρι. Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα ήταν στα watt, ίσως επειδή γενικά το φανάρι γινόταν φούρνος μικροκυμμάτων.
Athens2004 Νοέμβριος 5, 2010 #3353 Νοέμβριος 5, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=PdC71yOU4UM]YouTube - Bisimoto tuning of 533 hp turbo 1.5L CR-Z[/ame] http://www.autoblog.com/photos/sema-2010-bisimoto-honda-cr-z/#3538070 http://www.autoblog.com/photos/sema-2010-bisimoto-honda-cr-z/#3538070
nickstamat Νοέμβριος 5, 2010 #3354 Νοέμβριος 5, 2010 Κορυφή το CR-Z. Άραγε εξακολουθεί να λειτουργεί ως υβριδικό ή το κατήργησαν το ηλεκτρικό σύστημα?
ProPitsiriko$ Νοέμβριος 5, 2010 #3355 Νοέμβριος 5, 2010 Κορυφή το CR-Z.Άραγε εξακολουθεί να λειτουργεί ως υβριδικό ή το κατήργησαν το ηλεκτρικό σύστημα? Το εχουν το hybrid system! λεει πως μπορεις να το εχεις στην πολη σου χωρις να καιει τιποτα και οποτε θες να το λιωσεις εχεις και τα αλογακια σου! Παντος τρελοι οι τυποι που εβγαλαν τοσα αλογα απο ενα ''μικρο'' μοτερ!
kaynd Νοέμβριος 6, 2010 #3356 Νοέμβριος 6, 2010 Καλά το ότι κράτησαν το hybrid σύστημα είναι αρκετά εντυπωσιακό από την άποψη του ηλεκτρονικού management του μοτέρ... αλλά μη τρέφει κάνεις αυταπάτες ότι θα "καίει" σαν υβριδικό Από τη στιγμή που αλλάζουν εκκεντροφόροι για setup με μεγάλη ισχύ, ξεχνάς την οικονομία... στις χαμηλές στροφές που υποτίθεται πρέπει να δουλεύει το μοτέρ κατά την οικονομική οδήγηση, θα φεύγει του κόσμου το άκαυτο μείγμα από το overlap των βαλβίδων... Και όχι, δεν δουλεύεις εξ ολοκλήρου με το ηλεκτρικό μοτερ μες τη πόλη, μόλις εξαντληθεί η μπαταρία θα πρέπει να δουλέψει το καύσιμο.
LevelOne Νοέμβριος 6, 2010 Author #3357 Νοέμβριος 6, 2010 Και αυτό εδώ, υβριδικό είναι... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=T7J48gpmVPs]YouTube - MadMike 4 Rotor FD doing donuts!!![/ame]
LevelOne Νοέμβριος 6, 2010 Author #3359 Νοέμβριος 6, 2010 r26B, τετραρότορος. Γνωστός απο το Mazda 787B Le Mans...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9675TKafw3g]YouTube - 787B 4rotor Start and Rev video[/ame]
kaynd Νοέμβριος 6, 2010 #3360 Νοέμβριος 6, 2010 Καλά το απολυτό respect ο πάνω κινητήρας. Δεν έχει και πολύ σχέση με τα 4rotor μοτέρ που φτιάχνουν οι tuners απο κομμάτια παράγωγης της mazda.Όπως και να έχει, χωρίς να θέλω να γίνω ιερόσυλος προς το από πάνω vid, o ήχος που άκουσα σε αυτό (vimeo) μου έκανε πολύ εντύπωση.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.