Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
"Mεγάλο μοντέλο" => 4κ κάτω σε Panamera Turbo των 190κ, ή στο Α4 απο τα 50 στα 46?

στο Leon Cupra R ...(2.0lt) απο 34.250 στα 29990

ΥΓ:Να επεμβει καποιος αντμιν τωρα,αυτος ο τυχαρπαστος με ειρωνευεται

Προσιτά και τα δύο ποσά, τι να σου πω :p

Το Cupra θέλει κι ένα βενζινάδικο αγκαλιά, τα κοιτάζουμε κι αυτά πια :p

True that...

Γενικά 260 άτια πονάνε στην κατανάλωση.

Αν και σαν μοτέρ είναι "σχετικά" οικονομικό.

Δεν ξέρω αν το σκέφτεσαι αλλά τώρα πια με 30κ παίρνεις αρκούδες...

στο Leon Cupra R ...(2.0lt) απο 34.250 στα 29990

ΥΓ:Να επεμβει καποιος αντμιν τωρα,αυτος ο τυχαρπαστος με ειρωνευεται

Για συγκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένο χρώμα ? Η οποιοδήποτε configuration του cupra εχει -4 ? ; )

Πήρε ενας φίλος μου πριν μια βδομάδα το ibiza το cupra και ειχε καπου εκει για το κόκκινο χρωμα ομως και για αυτοκίνητα που ηδη ηταν Ελλάδα .

Πήρε ενας φίλος μου πριν μια βδομάδα το ibiza το cupra και ειχε καπου εκει για το κόκκινο χρωμα ομως και για αυτοκίνητα που ηδη ηταν Ελλάδα .

τι εντυπώσεις σας άφησε - καλό;

μου αρέσει τρελά!

Για συγκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένο χρώμα ? Η οποιοδήποτε configuration του cupra εχει -4 ? ; )

Πήρε ενας φίλος μου πριν μια βδομάδα το ibiza το cupra και ειχε καπου εκει για το κόκκινο χρωμα ομως και για αυτοκίνητα που ηδη ηταν Ελλάδα .

δεν το εψαξα ,μονο οτι ειδα στο σαιτ..δεν το γνωριζα αυτο που λες,κριμα γιατι οι αρκουδεηδες δεν ενημερωνουν σχετικως στο σαιτ.αλλα τι διαλο,εχουν στοκ ολα του καταλογου...η λενε "τοσο και ΑΝ εχω"..

Σήμερα γέμισα καθαρή ακετόνη 100ml στο ντεπόζιτο ενός citroen c2 vtr και του έβαλα και 20λίτρα βενζίνη απλή 95άρα.

Έκανα μια 10αριά χιλιόμετρα και η αίσθηση στο γκάζι και γενικά στην ομαλότητα του κινητήρα ήταν εμφανής. Θα κάνω το απόγευμα καμιά 20αριά ακόμα και θα σας πω αργά το βράδυ εντυπώσεις.

Σήμερα γέμισα καθαρή ακετόνη 100ml στο ντεπόζιτο ενός citroen c2 vtr και του έβαλα και 20λίτρα βενζίνη απλή 95άρα.

Έκανα μια 10αριά χιλιόμετρα και η αίσθηση στο γκάζι και γενικά στην ομαλότητα του κινητήρα ήταν εμφανής. Θα κάνω το απόγευμα καμιά 20αριά ακόμα και θα σας πω αργά το βράδυ εντυπώσεις.

την δεύτερη βόλτα την έκανες να μας πεις πως σου φάνηκε;

επίσης, παίζει καμια διαφορά στην κατάναλωση με αυτό ;

την δεύτερη βόλτα την έκανες να μας πεις πως σου φάνηκε;

Δεν ξερω εαν την ολοκληρωσε αλλα με πηρε τηλ να του παω μασκα και βατραχοπεδιλα στη Χαμοστερνας

και να βρω το κοντινοτερο συνεργειο PSA στην περιοχη

λες να χει καμια σχεση με το ασετον?

τι εντυπώσεις σας άφησε - καλό;

μου αρέσει τρελά!

Θα σου πω απο βδομαδα γιατι ειμαι εκτος , οταν θα με εχει κανει - εχω παρει βολτα .

Πρίν 3 χρόνια είχα οδηγήσει το ibiza cupra το 1.8c.c. όμως με πρόγραμμα revo γύρω στα 210hp. Ανάμικτες εντυπώσεις....

Εντάξει...ωραίο, καλά φρένα, δέν κοπάναγε, αλλά έσπαγε εύκολα η πρόσφυση λόγω ροπής και σε μέτρια άσφαλτο έγραφε και η τρίτη άνετα!

Δέν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, μήν πώ και καθόλου!

Δεν ξερω εαν την ολοκληρωσε αλλα με πηρε τηλ να του παω μασκα και βατραχοπεδιλα στη Χαμοστερνας

και να βρω το κοντινοτερο συνεργειο PSA στην περιοχη

λες να χει καμια σχεση με το ασετον?

:p

η βόλτα λόγω βροχής αναβλήθηκε....μόλις έχω νεώτερα θα γράψω :)

Πρίν 3 χρόνια είχα οδηγήσει το ibiza cupra το 1.8c.c. όμως με πρόγραμμα revo γύρω στα 210hp. Ανάμικτες εντυπώσεις....

Εντάξει...ωραίο, καλά φρένα, δέν κοπάναγε, αλλά έσπαγε εύκολα η πρόσφυση λόγω ροπής και σε μέτρια άσφαλτο έγραφε και η τρίτη άνετα!

Δέν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, μήν πώ και καθόλου!

Oλα ειναι σχετικα φιλε μου . Το δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα εως καθολου , υπερβολικο ομως . Αν οδηγας f430 λογικο ειναι να μην σου αφησε καμια ευχαριστηση , Κατα τ'αλλα ομως για την εποχη του ( Μην ξεχναμε θα κλεισει 10ετια η πρωτη γενια 1.8t 20v) Ηταν ενα μικρο - σχετικα φθηνο και αρκετα γρηγορο αυτοκινητο με προσπαθειες γερμανικης νοτας . Επισης λογικο ειναι να εσπαγε η προσφυση , ποσο μαλλον ενα τουρμπατο με 210 αλογα & 30 κιλα ροπης και το σημαντικότερο προσθιοκίνητο σε μετρια ασφαλτο . Επισης ζυγιζε 1170 κιλα.

Το καινουριο απο την αλλη , ειναι ακομη πιο σουλουπωμενο σε ποιοτητα ( απο τι δειχνει ) με dsg και λοιπα καλουδια .

Oλα ειναι σχετικα φιλε μου . Το δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα εως καθολου , υπερβολικο ομως . Αν οδηγας f430 λογικο ειναι να μην σου αφησε καμια ευχαριστηση , Κατα τ'αλλα ομως για την εποχη του ( Μην ξεχναμε θα κλεισει 10ετια η πρωτη γενια 1.8t 20v) Ηταν ενα μικρο - σχετικα φθηνο και αρκετα γρηγορο αυτοκινητο με προσπαθειες γερμανικης νοτας . Επισης λογικο ειναι να εσπαγε η προσφυση , ποσο μαλλον ενα τουρμπατο με 210 αλογα & 30 κιλα ροπης και το σημαντικότερο προσθιοκίνητο σε μετρια ασφαλτο . Επισης ζυγιζε 1170 κιλα.

Το καινουριο απο την αλλη , ειναι ακομη πιο σουλουπωμενο σε ποιοτητα ( απο τι δειχνει ) με dsg και λοιπα καλουδια .

Καθόλου υπερβολικό! Ούτε f430 οδηγάω, ένα Leon Mk1 1.6 16v έχω...

Απλά περίμενα να βάζει περισσότερη δύναμη κάτω και να ευχαριστιέσαι τα 210hp, όχι να είσαι σε ετοιμότητα και να κόβεις το γκάζι για να μήν χαζοσπινιάρει.

Ίσως το καινούργιο με τον κομπρέσσορα να μήν έχει αυτό το ξέσπασμα και να είναι πιό εκμεταλλεύσιμο.

Κατα τ'άλλα μιά χαρά αμάξι ήταν, μόνο αυτό με χάλασε.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.