mech5107 Οκτώβριος 11, 2010 #3201 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 Τα ελατήρια είναι 9κιλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 11, 2010 #3202 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 "The Mazda MX5 kit comes with damper matched 9kg-6kg spring rate." Στα πίσω που είδα σήμερα που αφαίρεσα το pre-load του λίγο άπειρου συνεργειά είχε stickeraki πανω και έλεγε 6Κ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Οκτώβριος 11, 2010 #3203 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 Και δεν κοπανάνε πολύ μέσα στην πόλη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 11, 2010 #3204 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 Στην αρχή ο συνεργειάς μου έβαλε τα πίσω προ-φορτισμένα (preload) και κοπάναγε και μου την είχε δώσει, γιατι σκεφτόμουν το μέγεθος της θυσίας που θα έκανα..ΑΛΛΑ μολίς διάβασα κάποια πραγματάκια και έβγαλα το preload και το ρύθμισα τέρμα μαλακά τo αμορτισερ...σταμάτησε το κοπάνημα και δεν τερματίζει ΠΟΤΕ το αμορτισέρ (ή το ελατήριο) και είναι λίγο πιο σκληρή απο την stock (στο μαλακό πάντα). Πραγματικά είναι απρόσμενο το πόσο καλά τα πάει στις λακούβες και κατέβηκε σχεδόν 2 ποντάκια σε ύψος (το οποίο βέβαια σε αυτά τα HSD δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο, έχει ξεχωριστή ρύθμιση για ύψος). Χαλαρά recommended για βελτίωση χωρίς σπάσιμο μέσης:whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Οκτώβριος 11, 2010 #3205 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 Το preload πρέπει να υπάρχει, μέχρι ένα βαθμό.Δεν ξέρω ακριβώς γιατί, αλλά όπου έχω διαβάσει το αναφέρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση LevelOne Οκτώβριος 11, 2010 Author Δημοφιλής Δημοσίευση #3206 Κοινοποίηση Οκτώβριος 11, 2010 (edited) Κατ' αρχήν, υπάρχουν δυο ειδών ελατήρια. Τα προοδευτικά και τα γραμμικά. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν & παράγονται χρησιμοποιούν προοδευτικά για τον εξής λόγο:Το προοδευτικό ελατήριο ξεκινάει να συμπιέζεται με λίγη δυναμη (άνετο σε μικρές ανωμαλίες) και προοδευτικά φορτίζεται (δυνατό φρενάρισμα, πλασάρισμα σε στροφή).Τώρα, τα coilovers στην πλειοψηφία τους χρησιμοποιούν γραμμικά ελατήρια, αφ' ενός γιατι είναι πολύ καλύτερα για σπόρ οδήγηση και αφ' ετέρου επειδή κάνουν πιο εύκολη την ρύθμιση της ανάρτησης. Τώρα πάμε στην προφόρτιση και γιατί πρέπει να υπάρχει:Οταν βάζεις το βάρος του αυτοκινήτου σου σε μια στροφή, το ελατήριο φορτίζεται για να απορροφήσει αυτο το βάρος. Ανάλογα το πόσο σκληρά ειναι τα αμορτισέρ, θα χρειαστεί να κάνει μια Χ διαδρομή προκειμένου να φτάσει αυτο το νούμερο. Μιλώντας με υποθετικά νούμερα για να σου δώσω να καταλάβεις: Έστω οτι το αυτοκίνητό σου ζυγίζει 1000 κιλά. Έστω οτι έχεις ελατήρια 700 κιλών και οτι για να αποσβέσει τα υπόλοιπα 300 πρέπει να ταξιδέψει 3 πόντους. "Κούρδισέ" απο πριν αυτούς τους 3 πόντους (προφόρτισε δλδ) και έχεις καταφέρει να εξουδετερώσεις το βάρος του οχήματος σου κατα το στρίψιμο. Δεν θα συμπιεστεί καθόλου. Πρόσεξε όμως: Αν προφορτίσεις την ανάρτηση σου υπερβολικά (1000 κιλά πχ) και περάσεις σαμαράκι το οποιο προσκρούει με δύναμη 200 κιλά (ασκούμενη στην ανάρτηση πάντα), το ελατήριο θα συμπιεστεί πολύ λιγότερο επειδή ακριβώς έχει προφορτιστεί και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει απομείνει πολύ λίγη διαδρομή στην ανάρτηση και θα απογειωθείς.Σε καμία περίπτωση, μα καμία, δεν πρέπει να προφορτίσεις περισσότερο απο το υπολογιζόμενο βάρος του οχήματός σου επάνω σε κλειστή καμπή. Μην ξεχνάς οτι τα ελατήρια ειναι εκεί για έναν και μόνο λόγο. Να εξουδετερώνουν ανωμαλίες. Οπότε προφόρτιση με σύνεση.Θα μου πείς, γιατι λοιπόν να προφορτίσω; Απλό.Μπορεί να σου δώσει περισσότερη διαδρομή ανάρτησης υπο συνθήκες. Σε εναν ιδανικό κόσμο, το να έχεις το ελατήριο με 0 προφόρτιση θα τοποθετούσε το αμορτισέρ ακριβώς στο κέντρο της διαδρομής του οταν το αυτοκίνητο ακουμπάει στις ρόδες του. Αλλα αυτό είναι μάλλον αδύνατο. Με το να προφορτίσεις το ελατήριο, μπορείς επίσης να ελέγξεις το ποσό του rebound, ή την διαδρομή που έχει το αμορτισέρ. Αν προφορτίσεις πχ 200 κιλά, θα βοηθήσεις το αυτοκίνητο να παραμείνει σταθερό επάνω στην στροφή και θα σου δώσει περισσότερη διαδρομή (ωφέλιμη) στην ανάρτηση. Αλλα είπαμε, προσοχή, γιατι αν προφορτίσεις πολύ, θα έχεις αλλα, πολλών ειδών προβλήματα. Ξεκινώντας απο την ασφάλεια σου...Ελπίζω να σε βοήθησα...Edit: Αν σου φαίνεται επιστήμη... Είναι! Μην το αφήσεις στην τύχη... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 11, 2010 από LevelOne 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Οκτώβριος 12, 2010 #3207 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2010 Ωραίος ο LevelOne, έτσι είναι πράγματι και το preload το έβγαλα γιατι το είπε ο Θεός (η HSD δηλαδή) Αυτό το setting προτείνει για mx5, σε άλλα κάρα που κάνει coilovers εκεί προτείνει preload και συγκεκριμένο! γιατί όντως είναι επιστήμη το σετάρισμα της ανάρτησης 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 12, 2010 #3208 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2010 LeveOne θέλω φροντιστήριο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 12, 2010 #3209 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2010 Πρέπει να τον ταίσεις για αυτό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Οκτώβριος 12, 2010 #3210 Κοινοποίηση Οκτώβριος 12, 2010 Στο μαγαζί του, θα έχει και διπλό κέρδος έτσι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 13, 2010 #3211 Κοινοποίηση Οκτώβριος 13, 2010 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Οκτώβριος 14, 2010 #3212 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 οι ιδανικές τιμές να τα αγοράζαμε μεταχειρισμένα από μάντρες... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Οκτώβριος 14, 2010 #3213 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Lancer Evo @ 6.500 € :drool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Οκτώβριος 14, 2010 #3214 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 δεν ξέρω, δεν θα μου πήγαινε ποτέ να να αγοράσω και να χρησιμοποιήσω κατασχεμένο αμάξι... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 14, 2010 #3215 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Γιατί έχεις τύψεις για τον λαλάκα νεοέλληνα που έβαλε 4εις υποθήκες το σπίτι του για να πάρει ρόλεξ και αυτοκίνητο καλύτερο απο του γείτονα? 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Οκτώβριος 14, 2010 #3216 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 ε εντάξει, δεν ειναι όλοι έτσι (θα μου πεις κοιτα τις μάρκες, συμφωνώ). σκέψου όμως τον τυπάκο με το Yaris ξερω 'γω. θέλω να πω ότι ανάμεσα σε όλους του ηλίθιους που ήθελαν να το παίξουν πλούσιοι υπάρχουν σίγουρα και άνθρωποι με οικογένειες κλπ που τους πήγαν κάποια πράγματα στραβά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 14, 2010 #3217 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Ρε σίγουρα, και υπερέβαλα για χάρην του γενικότερου νοήματος που μας τρώει στην μπανανία, απλα με έπιασες.Αλλά τα Cayenne Turbo S, και τα Range και τα SLK που φεύγουν κατά 100άρες δεν τους λυπάμε να σου πω την αλήθεια. Προφανώς υπάρχει και κόσμος που έχει / έχουμε φάει ξύλο δεν το συζητάω.Αλλά προσωπικά αν βρώ σπίτι ή αυτοκίνητο σε ευκαιρία τώρα θα το πάρω γιατί δεν θα ξαναβρεθεί εύκολα. Αν και απο τους πληστιριασμούς το 90% των "καλών περιπτώσεων " είναι ήδη προσυμφωνημένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolofagos Οκτώβριος 14, 2010 #3218 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Ένα Nissan R35 σε δημοπρασία δεν θα πετύχω??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Οκτώβριος 14, 2010 #3219 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Που και ποτε γινονται οι δημοπρασιες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Οκτώβριος 14, 2010 #3220 Κοινοποίηση Οκτώβριος 14, 2010 Είναι σαν τις προσφορές του Πλαισίου παιδιά, μόνο όσοι έχουν γνωστό ή είναι επαγγελματίες του είδους τα προλαβαίνουν 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts