Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ακόμα ΑΥΤΟΣ το να ρίξει με το αμάξι ΤΟΥ 2,5 λίτρα/100 χμ, όταν έκαιγε 20 δεν μου λέει κάτι.

Το θέμα είναι πόσο μπορεί να χρησημοποιηθεί για κάθε μέρα ΑΦΟΒΑ, χωρις να εχω ECU της NASA στο αυτοκίνητο μου.

Ακόμα Shadow Keeper, τα diesel είναι πιο ακριβά στο αρχικό κόστος κτήσης, οπότε πρέπει να έχεις και αυτό στο νού σου.

Γενικά άσχετα αν ΔΕΝ σου αρέσει το Prius έχει πάρει και όχι τυχαία πιο πολλά βραβεία και επαίνους απο την Jenna Jameson στα ντουζένια της και αυτό δεν είναι τυχαίο.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

To χρησιμοποιείς άφοβα για τον κινητήρα ακόμα και αν η ECU σου είναι εποχής OBD0 και δε βλέπει τίποτε άλλο περά από έναν αισθητήρα λ. Απλά όσο πιο αρχαίο είναι το σύστημα διαχείρισης, τόσο μικρότερα τα οφέλη. Επίσης δε το παρακάνεις με τη ποσότητα γιατί μετά θα έχεις αρνητική επίπτωση στην απόδοση του μοτέρ.

Πάντως το πλεονέκτημα του καθαρισμού απ τη μάκα υπάρχει σε κάθε περίπτωση.

Αυτό που είχα ρωτήσει παλιότερα είναι το: Ποιά είναι η επίδραση της ακετόνης και γενικότερα της μεθανόλης στα πλαστικά και τις τσιμούχες του κυκλώματος τροφοδοσίας του κινητήρα. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει ούτε εκεί πρόβλημα απ ότι ακούω. Αλλά πάντα θα ήθελα μια extra επιβεβαίωση σε αυτό από κάποιον που γνωρίζει τι ακριβώς γίνεται με τη χημική σύσταση των πλαστικών σε αυτά τα ευαίσθητα σημεία.

Dolly αυτά που λες όλα ωραία και καλά, καινούριο Prius 30 χιλιάρικα, καινούριο Polo TDI 15 χιλιάρικα...δεν εξέτασα εν γένει όλα τα diesel vs βενζίνα ή hybrid...είπα το εξαιρετικά απλό...υπάρχει αυτήν την στιγμή καινούριο πιο οικονομικό αμάξι σε λειτουργία αλλά και κόστος απόκτησης από το Prius...the end...και επίσης είναι σχετικά κοντά και στο οικολογικό του χαρακτήρα.

Τα diesel γενικά έχουν μεγαλύτερο κόστος απόκτησης και για να έχεις όντως κέρδος από την μειωμένη τιμή του diesel έναντι της βενζίνης θες αρκετό χρόνο απόσβεσης και επίσης όντως συγκριτικά παράγουν περισσοτερους ρύπους (εκτός CO2 όπως είπε ο φίλος sotiris).

το ότι το diesel είναι φτηνότερο από την βενζίνη (σαν ευρώ/λίτρο) δεν σημαίνει τίποτα... στην Ελλάδα ζούμε...αύριο μπορεί να είναι ακριβότερο...

Δοκιμασε ναφθαλινη η αποσταγμα της ;)

Kαι αν θες να εκδικηθεις καποιο/α ζαχαριτσα ;)

Διαβασα κατι για την ναφθαλινη.με αυτην τι παιζει?

καλα για την ζαχαρη ξερουμε :hehe:

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/929610/

Saab 9-3 Linear 1.800cc 122bhp

εργοστάσιο κατασκευής Trollhattan Sweden

ημερομηνία κατασκευής 12/2003

1η κυκλοφορία 1/2004

χιλιόμετρα: 100.150

Service όλα στον κεντρικό επίσημο αντιπρόσωπο Saab Vakar S.A Κηφισιά

Χρώμα espresso black

stuff:

2-zone clima, abs, esp, tcs, 6airbag, δερματινο τιμόνι με χειριστήρια, xenon lights, Aero sport suspension kit, Aero body kit, Aero Exhaust. ζάντες 16άρες αλουμινίου.

Apexi air filter, EBC red ceramic brake pads και EBC brake discs.....

θα ανεβάσω και στο car.gr αγγελία με πλήρη περιγραφή και φωτογραφίες.

Dolly ευχαριστώ πολύ

Δεν ξέρεις ρε Αντώνη πότε θα χρειαστείς...

Μακάρι να το δώσεις αγόρι, αλλά έτσι προσεγμένο που είναι (μλκ δεν μοιάζει 6έτιας με ΚΑΝΕΝΑ θεό), πιστεύω πώς θα φύγει σχετικά εύκολα.

Να ξέρεις έχω σπρώξει και εγώ την αγγελεία σε 1-2 άτομα που έχω στο νου μου.

φτηνά δεν το δίνεις ρε συ?

δυστυχώς οι τιμές για το συγκεκριμένο μοντέλο του 04 εκεί παίζουν άσχετα οτι του πόσο προσεγμένο και συντηρημένο το έχω.το οτι του έχω αλλάξει φρένα αναρτήσεις και λοιπά ανταλλακτικά με καινούρια δυστυχώς δε μετράνε όταν πάει για πούλημα...το 1ο πράγμα που κοιτάνε όλοι είναι το έτος κυκλοφορίας...όχι αν έχει κάνει τα μεγάλα σερβις και αν η δισκόπλακα μπήκε πριν 10.000 χιλιόμετρα.

:/

Ποσο ερχονται τα τελη και με τι καταναλωση παιζει?

220ευρώ είναι τα τέλη για το 2011 και από κατανάλωση εκτός πόλης στα 6.5, και στην πόλη 8.5

Πολυ καθαρο μαν . Ευχομαι να το πουλησεις συντομα .

μακάρι Θωμά...και μακάρι να βρεθεί κάποιος να το εκτιμήσει και να το προσέξει.

4 μήνες πριν να το πούλαγες...

προλαβαίνεις να δώσεις τη γαλλίδα......ψήνεσαι για ανταλλαγή?θα φροντίσω να μεσολαβήσω στο φίλο μαντρά να κάνουμε τράμπα αν θες με τρόπο που δε θα σε δυσκολέψει.....έλα μσν μετά το μεσημεράκι.

Δεν ξέρεις ρε Αντώνη πότε θα χρειαστείς...

Μακάρι να το δώσεις αγόρι, αλλά έτσι προσεγμένο που είναι (μλκ δεν μοιάζει 6έτιας με ΚΑΝΕΝΑ θεό), πιστεύω πώς θα φύγει σχετικά εύκολα.

Να ξέρεις έχω σπρώξει και εγώ την αγγελεία σε 1-2 άτομα που έχω στο νου μου.

Όχι δε κατάλαβες. Το να πάρω saab είναι όνειρο ζωής. Κρίμα να το χάσω για 4 μήνες.

ααα σοζ... κατάλαβα πως εννούσες πρίν πέσουν οι τιμές και άλλο, και έδινε πιο ακριβά!

Καλα ρε 8,5 εντός πόλης?! χάου δε φάκ?!

Καλα ρε 8,5 εντός πόλης?! χάου δε φάκ?!

ατμοσφαιρικό είναι όχι τουρμπάτο και μέσα στην πόλη είναι αρκετά οικονομικό για τα κυβικά και το βάρος του. εξαρτάται βέβαια και το στυλ οδήγησης....εγώ είμαι ο κλασσικός 60άρης με το Saab :)

αν βέβαια γουστάρεις χωσίματα στην πειραιώς και σε λοιπούς δρόμους θα δείξει και 9.5

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.